Hele goede ervaring

Goed van kwaliteit en leuk om te zien

Zo snel geleverd

Mijn Zoveelste paar Wolky’s . Erg mooi weer en erg snel geleverd . Top

Goede en snelle service

Op zoek naar een specifiek paar wolky sandalen, eerst gebeld met de klantenservice en ik kreeg het advies locatie Leiden te bellen, daar waren een aantal paren in mijn maat. Vriendelijk geholpen in Leiden en een dag later was ik in het trotse bezit van mijn Wolky’s!

Fijne persoonlijke behandeling

De verkoopster was heel aardig en behulpzaam. Maar ook de service na de verkoop is heel goed.

Mooie schoenen,perfecte pasvorm.

Mijn Wolky schoenen die ik online had gekocht waren niet fijn van pasvorm. Wolky shopLeiden heeft deze schoenen ingenomen en ik heb een goed passend paar, wel ander model, daar gekocht. Heel fijn geholpen door de dames daar terplekke.

Zeer goede meedenkende mensen

Had schoen gekocht daar jammer genoeg liet de naad los foto!'s gestuurd en zonder problemen zeiden stuur maar terug en vlot het geld weer retour

heel goede ervaring

Zeer correct geleverd -heel tevreden.

Topschoenen

Ik kon met leuke korting schoenen kopen van de Hv lijn hier was de gewenste maat en kleur op voorraad . Werden zelfde dag nog gratis verzonden en zat ook nog leuke tas bij als verrassing . Dus perfecte service van deze winkel en de schoenen zitten fantastisch

Fijne schoenen m’n man wil niet anders

Fijne schoenen

Zeer klantvriendelijk, zorgvuldig verpakt èn snel geleverd. Dankjewel…

Mail ontvangen dat schoenen te bestellen waren,gemakkelijk site om te bestellen en snelle bezorging!

Super service!!

Vlotte levering en zeer snelle terugbetaling na retour.

Fijne website, geweldige service!

Gewoonweg top!

Supersnel

Supersnel geleverd, en ook nog eens met een tasje erbij.

Zeer snel en toplevering

Na mijn bestelling een zeer snelle levering, altijd perfect verzonden.

Service

Service en snelle levering

heel goed

Al jaren klant en altijd tevreden over de schoenen en de bezorging

Goede pasvorm kekker licht

Weekend 3 dagen kanfe wandeling gemaakt ging prima

Snelle levering en ook weer snelle terugbetaling na terug sturen.

Zeer positief

Uistekend

Mijn bestellingen zijn snel en correct afgehandeld, ook bij de retournering van een product

Juiste maat , kleur , goed verpakt , ook snel verzonden naar Frankrijk . In een woord geweldig . Daardoor een goede verkoop gewenst !

Vlotte levering, aan telefoon erg vriendelijk.

Over Wolkyshop.nl

De Wolky Shop Leiden, grootste specialist met alléén Wolky schoenen. Al meer dan 20 jaar een mooie winkel in de binnenstad van Leiden maar ook online een zeer uitgebreid aanbod.