Geheel volgens verwachting

perfect

alles verliep perfect !

Prima service!

Prima geholpen mbt onduidelijkheid over de levering. Zoals beloofd ook dezelfde dag teruggebeld. Klasse!

Tja

De wijnen zijn oké, goed zelfs, de prijzen ook. Maar de levering? Twee keer wat besteld, maar nooit meer. De eerste keer, zonder bericht, weken lang moeten wachten en na een telefoontje met iemand gesproken die "de bestelling wel zag staan, maar ook niet wist waarom het niet verstuurd was." En de tweede keer zou het de volgende dag geleverd worden, maar het enige wat ik kreeg waren mailtjes van Post NL, soms meerdere op een dag, dat de levering vertraagd was. Uiteindelijk duurde het acht dagen voordat ik de flessen thuis had. Beetje erg te laat voor het feest waar ze voor bedoeld waren.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle afwikkeling, betrouwbare levering van het gevraagde product. Prima kwaliteit

geen

Pluspunten

goede wijn, snelle bezorging en gratis ook nog

ga zo door!

4 stars: good service, well treated

Pluspunten

snelle en correcte afhandeling

nog niet ondervonden ;)

Pluspunten

Heldere communicatie, snelle levering.

Pluspunten

Mooi product, goed verpakt en zeer snelle verzending. Top!

Pluspunten

Snelle gratis levering

Pluspunten

Goede service, heerlijke wijnen.

Pluspunten

Prettige afhandeling van de bestelling en uitstekend advies (indien gewenst).

Geen opmerkingen.

Pluspunten

Snelle levering en zeer attent!

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke omschrijving van het product.

Verpakking van de flessen is compleet blanco. Maak een mooie 'eigen' verpakking wat bijdraagt aan de merkbeleving.

Pluspunten

Vriendelijk, snel en een goede service. Zeer fijn!

Pluspunten

Goed verpakt en heerlijke wijnen in het assortiment.

Pluspunten

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen.

Bestelling zou wat sneller geleverd kunnen worden. Korting raakte tijdens bestellen in de mist, weet niet hoe.

Pluspunten

Mooi assortiment, fijne aanbiedingen en snelle levering

nvt

Pluspunten

Correcte verwerking en verzending van de bestelling. Nu kunne we we opnieuw genieten van een bijzondere wijn uit Puglië, met name de voortrekkelijke Feudi Salentini Feudi GOCCE Primitivo di Manduria 2014. Doe zo verder! Een gelukkige klant uit België.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prijs

Ivm vakantie voor een bezorgdatum een week later gekozen en voor avond bezorging. Er wordt gewoon een week eerder verstuurd en geen avond bezorging. Op een mail hierover wordt niet gereageerd. Dan mag de zending alleen aan geadresseerde geleverd worden en staat die bij de buren. Bij het openen van de doos 2 flessen geen bescherming. Kijk, dozen wijn schuiven van de producent naar de klant kan iedereen, daar waar je het verschil kunt maken in service hebben ze niet van gehoord in Heemskerk. Als reactie op deze beoordeling krijgt Post NL de schuld. Dus ik moet geloven dat Post NL het pakketje een week eerder ophaalt en zelfstandig besluit de avondbezorging te wijzigen in een dagbezorging. Ik hoop dat ze hun geld dan van PostNL terugvragen.

Beste Alexander, Allereerst onze excuses voor het ongemak. De mail is aan onze aandacht ontglipt. De verkeerde levering is echter een probleem van PostNL. Nogmaals erg vervelend dat uw de bezorging als slecht hebt ervaren. Bedankt voor uw feedback!