bijzonder goed

Snel en accurate levering. Top

Heerlijke wijnen. En snel in huis.

Nog steeds wachtend

Drie dagen geleden bericht van verzending Uitgesteld Weer te late bezorging Wacht nu nog steeds op de flessen wijn

Wijn ontvangen, echter aangeboden voor 2016 en levering 2018 Versturen pas na 4 werkdagen. Verder prima

Super goede service!

Keurig gedaan!

Hartelijk bedankt aan jullie allemaal. Wij wonen in Brazilië en wilden graag een kadotje aan iemand heel bijzonders geven. Het is allemaal erg goed gegaan en onze kado is netjes op de besteming goed gekomen.

Zeer vriendelijk en goede wijnen!

Het bestellen online en ophalen in de winkel geen zeer voorspoedig. De volgende gelijk mijn wijn opgehaald waarbij ik zeer vriendelijk werd geholpen. Ik raad het zeker aan om je wijn hier te bestellen en ik kom zeker nog eens terug!

Gekregen wat ik heb besteld

Gekregen wat ik had besteld en op tijd geleverd voor een redelijke prijs. Heeft een goed assortiment en gemakkelijk te bestellen.

Goede klantenservice, lekkere wijnen

zeer goed

Alles goed en vakkundig geregeld

Perfecte service

Snelle bezorging

Uitstekende verzending

Helemaal top

Goede snelle afhandeling

Website makkelijk te benaderen Assortiment goed

Goed.

Vriendelijk en behulpzaam en keurige levering.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Goede service snelle bezorging en goede prijs kwaliteit

Heerlijke wijnen, snel bezorgd, top!

Heerlijke wijnen, snel bezorgd, top!

Uitzoeken, bestellen, betalen en snel geleverd! Uitstekend!

Fantastisch wijntje gekregen van een werk relatie die ik zo lekker vond dat ik direct ben gaan zoeken naar een besteladres. Direct 12 flessen besteld bij wijnhuis Heemstede. Een paar dagen later stond de bestelling op de stoep. Top service zoals internet shoppen zou moeten werken.

Goede Service

Zeer goede service. Bestelling degelijk verpakt bezorgd. TOP

Mijn eerste kennismaking online prima verlopen.

Deze wijn tijdens een diner in Grancafe van hotel Krasnapolski in Amsterdam aanbevolen. En later kwamen wij uit bij Wijnhuis Heemstede. Wij houden de website in de gaten.

Snelle en goede levering volgens mijn schoonouders in Schotland

Makkelijk te bestellen Goede keuzes in wijn Snelle levering 👍

Snel en goed ingepakt geleverd

Snel en goed ingepakt geleverd

Snelle levering en alles goed verpakt!

Indien nodig zal ik zeker weer via wijnhuis Heemstede bestellen.

over het algemeen snelle service

Bij problemen goed overleg

Goede service, mooie wijnen voor goede prijzen

Goede service, mooie wijnen voor goede prijzen

Geweldige service!

Toen bleek, dat er niet voldoende flessen van de door mij gewenste jaargang op voorraad waren, is direct telefonisch contact met mij opgenomen en hebben we een waardig alternatief besproken