Kwaliteit en geborgenheid

Een top wijnhuis welke een uitgebreide sortering in huis heeft van de meest kwalitatieve wijnen voor een schappelijke prijs, Aan te bevelen voor de liefhebbers.

Wine has not arrived

I received this request for a review before receiving the wine I ordered. I also have not received a status update or even confirmation of my order. Hoping it will still arrive.

Geen wijn, wel beoordelingsverzoek

Op maandag wijn besteld en nu op donderdag nog steeds niks ontvangen behalve dan het beoordelingsverzoek.

Ik heb mijn bestelling niet gekregen

Ik heb een doos wijn besteld en betaald. Verder niets meer gehoord. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.

Vriendelijke behandeling en mooie website

Verder kan ik niets meld aangezien de bestelling nog niet binnen is!

Niet zo goed

Geen reactie op mijn vraag welke ik had gesteld in de daarvoor aangegeven tekst box. Heb moeten bellen om te vragen wanneer de verzending zou komen

Snelle reactie en juiste levering

Kapote fles

Ik heb een fles binnengekregen die bij de kurk lekt.. de postbezorger is er te lomp mee omgegaan. Binnenkant van de doos was nat en er zit een gat bij de kurk

Adequaat, vriendelijk en verzorgd.

Zie boven

Zeer attent en vriendelijk, zeer service gericht. Bellen als de bestelling klaar staat.

alles in orde

gewoon goed, zoals het bedoeld was

Snelle service. Netjes verpakt

Zoals beloofd

Besteld, op tijd geleverd. Prima

Goede wijn én goede service

Hele goeie Primitivo di Manduria, moeilijk te vinden maar hier wél beschikbaar en tegen een topprijs. Snel geleverd. What else?

goede wijn, goede voorraad, goede levering

goede wijn, goede voorraad , goede levering

Mooi verpakt en goed geleverd.

prima service en kwaliteit

Ben netjes gebeld ivm een vertraagde levering. Heerlijke prosecco voor een vriendelijke prijs ontvangen. Complimenten voor dit bedrijf !

Goede selectie wijnen

Zeer tevreden. Keuze uit groot aantal diversiteit wijnen Eerder besteld bij Wijnhuis Heemstede. Helaas deze keer geen (persoonlijk) contact na invullen contactformulier op website over levertijd

Heerlijke wijnen, goede service

Veel keuze, heerlijke wijnen

Alles zonder problemen netjes afgeleverd.

Keurig verpakt in stevige dozen.

Duidelijke site en snelle bezorging.

Uitstekende bezorging met duidelijke website.

Heerlijke wijn en snelle levering

Ruime keuze in top wijnen! Super snelle levering.

Subliem

Snel afgeleverd. Keurig verpakt en topwijnen.