Website duidelijk om te bestellen.

Prima ervaring. Bestelling was makkelijk te plaatsen. In verband met Kerstdrukte vertraging bij levering. Bij telefonische navraag goed te woord gestaan. Het bestelde was heel goed verpakt.

Goed zaken doen.

Snelle service en levering, goed en degelijk verpakt!!

Fabulous wine, prompt and friendy delivery

2 cases of delicious wine delivered promptly and with a smile, plus a free bottle of their house wine! Highly recommended,

Een hele prettige ervaring!

Ik heb een aantal wijntjes besteld om cadeau te doen. Het leek erop dat het iets later aan zou komen, vanwege de drukte bij het postorderbedrijf, maar het kwam gelukkig ruim op tijd. Tussendoor werd ik goed op de hoogte gehouden over de levering van mijn pakket, Het pakket was super goed verpakt en de flessen wijn zien er mooi uit. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en zal zeker nog eens bestellen!

Snelle bezorging, prima prijs!

Zondag besteld. Dinsdag al netjes afgeleverd. Helemaal goed!

Snelle levering, goede respons

Snel en correct

Mijn eerste bestelling . Zondagavond besteld en dinsdagavond geleverd . Top zoals het hoort !

Rommelig

Pakket ontvangen op 6 oktober en bij de buren afgegeven terwijl in de mail 7 oktober aan was gegeven. Vind het niet prettig om dingen bij de de buren op te moeten halen.

Beste Dolf, Ten eerste onze excuses voor het feit dat je verkeerde informatie hebt gekregen omtrent de levertijd. Wij als wijnhuis geven onze bestellingen in goed vertrouwen mee aan de bezorgdienst en zij dragen vanaf dat moment de zorg voor het leveren. I.v.m. de "corona" wil de levertijd nog wel eens uitlopen (in dit geval dan eerder). Nogmaals onze excuses, ook namens PostNL, helaas gaat het een enkele keer niet zoals verwacht. Bedankt voor je begrip en wij hopen dat je hebt kunnen genieten van de wijnen. Met hartelijke groet, Maarten en Pieter Wijnhuis Heemstede

Snelle levering in perfecte verpakking

Nu nog de wijn proeven, maar die ken ik al, kan dus niets mis mee zijn. Maar perfecte verzorging en verzending.

Super snelle levering

Alles netjes geleverd en super snel

De best wijnwinkel van Nederland

Elke bestelling snel in huis en altijd top servic!

Goede ervaring

Nadat er bij mij een foutje optrad in het bestelsysteem, werd dat snel en adequaat opgelost. Tegenwoordig vind je niet vaak meer dit soort goede service!

Prima zaak

Wijnhuis Heemstede heeft een ruime collectie tegen nette prijzen en men levert keurig op tijd.

Wijn besteld maar duurde langer dan verwacht. Naar tevredenheid opgelost! Wijn werd binnen 48 uur bezorgd!

Zeer vriendelijk

Levering was snel en heel vriendelijk, heerlijke wijn trouwens

Goede keuze en snelle levering! Ik ben zeer tevreden

bijzonder goed

Snel en accurate levering. Top

Heerlijke wijnen. En snel in huis.

Nog steeds wachtend

Drie dagen geleden bericht van verzending Uitgesteld Weer te late bezorging Wacht nu nog steeds op de flessen wijn

Wijn ontvangen, echter aangeboden voor 2016 en levering 2018 Versturen pas na 4 werkdagen. Verder prima

Super goede service!

Keurig gedaan!

Hartelijk bedankt aan jullie allemaal. Wij wonen in Brazilië en wilden graag een kadotje aan iemand heel bijzonders geven. Het is allemaal erg goed gegaan en onze kado is netjes op de besteming goed gekomen.

Zeer vriendelijk en goede wijnen!

Het bestellen online en ophalen in de winkel geen zeer voorspoedig. De volgende gelijk mijn wijn opgehaald waarbij ik zeer vriendelijk werd geholpen. Ik raad het zeker aan om je wijn hier te bestellen en ik kom zeker nog eens terug!

Gekregen wat ik heb besteld

Gekregen wat ik had besteld en op tijd geleverd voor een redelijke prijs. Heeft een goed assortiment en gemakkelijk te bestellen.

Goede klantenservice, lekkere wijnen