Snel en no nonsense levering.

Leuk kaartje zat erbij!

Bestelling werd snel en goed geleverd

Het duurt lang

Ik had maandag 23 December iets besteld op jullie website en heb het nu nog steeds niet binnen gekregen, terwijl er op de ‘track en trace’ stond dat die 27 December zou aankomen!

Slechte ervaring

Na eem slechte ervaring door de niet nagekomen levertijd werd er contact met mij opgenomen en is alles keurig in orde gemaakt. Goede oplossimg werd geboden. Blij met de service die geleverd werd door KKEC

Top service!

Goede en snelle levering. Uitstekende prijs/kwaliteit en leuk persoonlijk kaartje met presentje. Bedankt

Helemaal top

Snelle levering en leuk handgeschreven kaartje erbij.

super geholpen, snelle levering

Top bedrijf !!!

Fijne site om op te kijken en snel bezorgd!

Bij de meeste producten was er de mogelijkheid om jouw product in te laten pakken. Het was heel goed ingepakt en was ook snel bezorgd. Zeker de moeite waard om tussen alle leuke producten te kijken.

Volgens afspraak en klasse service

Volgens afspraak besteld en bezorgd met een persoonlijk geschreven bedankje!

Erg persoonlijk

Fijne webshop met een persoonlijk tintje. Zou alleen daarom al hier terug komen.

Goede service, snel bezorgd en goed verpakt.

Mijn bestelling kwam de volgende dag binnen en was heel goed verpakt (breekbaar) er zat een kaartje en een chocolaatje bij. :)

Super blij en top service!

Netjes bestelling ontvangen, en duidelijkheid na bestelling en betaling. Heel lief, zelfs een hand geschreven kaartje daarbij.

Duidelijke site en goede service

De site was duidelijk en makkelijk in gebruik. Mijn pakketje kon ik al snel ophalen in de winkel en als verrassinkje zat er ook nog een kaartje bij van het service team en een klein chocolaatje :)

Gewoon goed.

Snelle levering. En het persoonlijke kaartje erbij vond ik echt heel attent. Top!

Ronduit geweldig

Pakketje snel ontvangen, netjes verpakt en tot mijn verrassing een persoonlijk geschreven kaartje en zakje kruidnoten erbij. Chapeau!

Toppers

Goede communicatie en snel werken

Kerstcadeau

Online bestelling voor kerst gedaan en ontzettend snelle levering en leuk ingepakt. Klein zakje pepernoten als verrassing en een persoonlijk kaartje. Dit is pas een top service. Ga zeker nog eens bestellen.

prima service, snelle afhandeling.

Prima service en een snelle correcte afhandeling van de bestelling (en) .

Helemaal naar wens

Bestelling snel en keurig op tijd geleverd. Met ook nog een persoonlijk kaartje erbij. Helemaal prima.

Een pakketje vol aandacht.

Pakket keurig ingepakt. Op tijd geleverd, zoals beloofd. Lief kaartje en versnapering erbij. Zeer verzorgt. Alsof het een cadeautje voor mij was.

Top, snel, lekkers

4 dingen besteld. Zat goed verpakt in een doos. We kregen er ook een zakje pepernoten bij en een bedank briefje heel schattig!

Super winkel/webshop ik had een vraag en had ze gebeld vriendelijk personeel persoonlijk kaartje bij de bestelling en nog een zakje pepernoten ivm sinterklaas pakje was er ook de volgende dag zoals aangegeven

Snelle nette service

Pakketje was netje verpakt en werd snel gestuurd. Prima service!

Persoonlijk kaartje erbij Super!👍😊

Prima en snel afgehandeld.

Zie boven.