Makkelijk, goed en snel

Na contact per mail, alsnog gebruik gemaakt van de webshop. Prettige afhandeling, product voldeed aan de uitleg en verwachting. Netjes verpakt en gepersonaliseerd. Super gedaan.

Snelle en nette levering

Pakket netjes verpakt en persoonlijk kaartje erbij. Snel geleverd. Top!

Goed product en snelle levering

Persoonlijk briefje erbij. Super leuke originele spullen

Snelle levering en product was zeer goed verpakt!

Snelle levering en supergoed verpakt! Erg blij met mijn nieuwe fotolijst!

Erg snelle levering! Pakketje was tevens goed en veilig verpakt. Het kaartje wat meegezonden is door het team van KKEC werd ik ook erg blij van. Vooral omdat het onverwachts was, erg leuk en aangenaam. Al met al was het een fijne ervaring en zal zeker weer bestellen bij jullie !

Kan niet beter

Alles was leuker dan verwacht; mooie kaarten, leuke onderzetters en snelle levering in een goede verpakking. Handgeschreven kaartje erbij en niet te vergeten het lekkere chocolaatje wat toegevoegd was. Kortom het smaakt naar meer.

Snelle en persoonlijke service

Mijn planner was super snel binnen zoals beloofd en er zat een leuk persoonlijk kaartje bij, maakt het toch net iets leuker nog.

perfect!

snel geleverd, alles was keurig en stevigverpakt, leuk kaartje erbij. Er mankeerde niks aan. ik ben heel tevreden.

Zeer ontevreden

Ik had vorige week een online bestelling geplaatst bij de winkel kkec. Ik heb mijn bestelling prima op tijd ontvangen, maar wel beschadigd. Ik had namelijk een mok besteld om het als cadeau weg te geven. Ik heb de mok beschadigd ontvangen wat ik ontzettend vervelend en jammer vind.

Snelle levering, warme service

Op zaterdag een product besteld, lag maandag klaar om te worden opgehaald. Het bijgevoegde handgeschreven kaartje en chocolaatje maakten mijn bestelling tot een warme en hartelijke transactie, vrij uniek in de anonieme webshop-wereld. Zeer zeker aan te bevelen!

Top geholpen en netjes en stevig ingepakt

Ik heb een vraag gemaild over een product en kreeg erg snel antwoord. Na bestelling van het product werd het ook snel geleverd, mooi als cadeau ingepakt en stevig met omdozen verpakt. Top gedaan.

uitstekend

snelle levering ! en netjes verpakt

Goede communicatie en snelle levering

- De website is erg gebruiksvriendelijk - Ik had twee producten besteld die niet met dezelfde vervoerder kwamen. Hier ben ik netjes over gebeld. - Snelle levering van beide producten

Super service!

Ik had een vaas besteld, maar werd gebeld dat deze helaas beschadigd was en het de laatste was die ze hadden. Echt jammer want vond hem heel tof! Kreeg ik na 2 dagen een email dat ze toch nog een exemplaar hadden gevonden en deze voor me apart hielden mocht ik hem toch nog willen. Gelijk besteld en snel geleverd!

Goed, kan beter

Ik had een grote bestelling geplaatst. 2x 2 producten en nog wat andere. Helaas miste ik 2 producten die best duur waren dus was ik even in shock.. maar! Nadat ik contact opnam met KKEC kreeg ik super goede antwoorden en uiteindelijk worden de producten opnieuw gestuurd. Heel fijn!! Uiteindelijk goede ervaring!!!

Besteld en de volgende dag verzonden, ook nog een handgeschreven kaartje erbij! Topservice!

Goede service en super snelle levering. Bij het pakket zat ook nog een handgeschreven kaart en wat lekkers😀

Goed en snel.

Goed, snel en een lekker extraatje bij de bestelling! Fijne website, overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Snel geleverd, leuk ingepakt! Top!

Ik moest last-minute nog een cadeautje hebben. Bij KKEC vond ik een leuke Kletspot en die is netjes ingepakt met een leuk kaartje en goodie op tijd bij mij bezorgd. Bedankt!

Ik had twee items besteld. 1 ervan was niet leverbaar. Dit werd meteen met mij gecommuniceerd. Het geld is teruggestort. En ik kreeg bij de levering van mijn andere pakketje nog een klein cadeautje erbij.

Super assortiment en uitstekende service.

We komen al jaren bij KKEC als we in Rotterdam zijn en laten ons iedere keer weer verrassen door de leuke en originele spullen die ze hebben. I.v.m. de corona crisis voor het eerst online besteld en dat ging soepel en snel. Kregen zelfs een kadootje bij de bestelling! Website kan nog wel wat aandacht gebruiken; werkt niet heel erg intuitief. En hoewel er een bepaalde naamsbekendheid is opgebouwd zou ik toch eens overwegen een naam te kiezen die beter past bij de vrolijke aard van de winkel.

goeie en snelle service, thnks for the gift!

top!

Snel, netjes geleverd, goede kwaliteit

Snel, goed en zeer klantvriendelijk

Mijn bestelling zondag geplaatst en kon hem dinsdag al ophalen en stond klaar op de toonbank toen ik aan kwam