Is goed verpakt, komt snel en het zijn fijne spullen super blij mee!

Goed geadviseerd en goed geholpen

We werden goed geadviseerd zodat we een keuze konden maken en ook de afhadenling verliep vlotjes en medewerkster hielp telefonisch met het plaatsen van een bestelling.

Goede ervaring

Beste team KKEC, Uw persoonlijk advies gaf mij het vertrouwen om Wooden Factory van Steven Dijkshoorn on line te bestellen. Ik ben niet teleurgesteld. De print op plexiglas is simpelweg PRACHTIG. Net zo mooi als de afbeelding op de site. Wat betreft de levering; Pakket werd vakkundig en keurig op tijd afgeleverd. Dank voor de snelle afhandeling van mijn bestelling. Een zeer tevreden klant, Christine

Goedkoop maar matige kwaliteit

Poster strips besteld omdat ze bij kkec verreweg het goedkoopst waren. De strips klemmen de poster echter maar net voldoende. Stoot er tegen en de poster valt op de grond. Verder lijken alle uiteinden met een botte tang afgeknipt. Zeer lelijke afwerking dus. Iedere strip heeft ook twee ophang oogjes/gleufjes maar die zijn te klein om er iets zinnigs doorheen te rijgen. Alles bij elkaar blijkt het toch duurkoop helaas

Gebeld om een artikel vanuit de winkel te bestellen. Hierbij vriendelijk en snel geholpen. Het pakketje was de volgende dag al binnen :)

Snel verzonden en goed verpakt.

perfect

god kwaliteit snel geleverc

Snelle nette service

Keurig netjes verpakt en snel thuis bezorgd

Ziet er leuk uit, is zoals verwacht.

Tevreden over aankoop, jammer dat niet heel duidelijk wordt aangegeven hoe op te hangen…

Superhandig!

Superhandig om online te bestellen en in de winkel op te halen. Vooral als je nog iets vergeten bent.

Uitstekend!

Snelle levering, keurig verpakt met een persoonlijk, geschreven bedankje voor de bestelling en en een kleine attentie erbij. Helemaal top!

Super leuke cadeautjes!

Wat een leuke webshop is dit! Cadeautjes waar je zelf zo 1, 2, 3 niet op zou komen. En ook erg handig dat je een prijsklasse kunt kiezen.

Eindelijk weer eens een winkel die klanten in de watten legt.

Ik heb bij KKEC een cadeautje voor mijn zoon besteld en tijdens de bestelling aangegeven dat ze het mochten inpakken. Dat was zeer stijlvol gedaan, met een cadeaupapiertje dat van een goede, hele stevige kwaliteit was. Duidelijk niet beknibbeld op hun eigen cadeaupapier. Ook ontdekte ik in de doos een derde presentje. Net zo luxe ingepakt als de andere 2. Daar zat een cadeautje in voor mij, denk ik. Nergens van te voren gezegd, geen grote knipperende teksten omdat je een extra artikel kreeg. Ik voelde me bijna net zo jarig als mijn zoon! En daardoor was mijn dag gemaakt! Dankjewel voor de hoffelijke en luxe omgamg met klanten!

Product goed bezorging kan beter!

Ik vind het erg jammer dat er niet gekeken word naar het dichtsbijzijnde post NL punt van de klant. Aan de overkant zit bij mij een punt "Jumbo Merwedestraat Dordrecht" en nu moet ik mijn pakketje helemaal in het centrum ophalen bij een winkel die erg laat op de dag pas open gaat

i love kecc

ik ben super goed geholpen toen er online een product was uitverkocht, een werknemer vanuit het bedrijf had mij gelijk gebeld en samen zijn we tot een oplossing gekomen. gelukkig kreeg ik alsnog het product dat ik besteld had en met een lief ‘sorry’ kaartje vanuit kecc (+ chocolaatjes, super lief)! ik kom al jaren bij kecc en door het vriendelijke personeel en omdat ik zo goed geholpen ben, blijf ik zeker nog jaren komen.

snelle levering, duidelijke site

goede ervaring.

Prachtige kwaliteit print

De print op aluminium voldeed volledig aan de verwachtingen, prachtig!

Het is een mooie foto van de kuip, ik had alleen een tekening verwacht. Heb het denk ik niet goed gelezen☺evengoed blij mee!!

Snel en netjes bezorgd

top

een schoolvoorbeeld voor een uitstekende webshop.niets negatiefs te melden.

Pakketje snel en netjes ingepakt geleverd. Bedrag was helaas dubbel afgeschreven. Geveld en ge emailed zou geregeld worden. Nog niets gezien maar is ook pas 3 dagen geleden.

Verpakking netjes.

Supersnelle levering, Perfect afgeleverd.

Snelle bezorging met personal touch

Zeer zorgvuldig verpakt (ik had ook breekbare kopjes). Snelle bezorging. Daarnaast een personal touch door een leuk kaartje, cadeautje en chocolaatje voor mij in de doos, dat zorgt voor die glimlach, leuk! Zeker aan te bevelen om bij KKEC te bestellen.

Prima ervaring en top klanteservice

Perfecte levering en gebeld omdat er iets was met de bestelling maar prima geholpen door klantenservice.