Optijd binenn

Heel leuk kaartje erbij, was optijd binnen, mooi verpakt en leuk chocolaatje erbij :)

Altijd leuk verpakt, en netjes op tijd.

geweldig

super mooie kwaliteit en snelle levering

Klantvriendelijkheid is perfect

Ik was met mn dochters in de winkel geweest en we waren een tas vergeten. Aangezien we ruim een uur van de winkel wonen was het voor verkoopster lisa geen punt de tas naar ons op te sturen. Ik kreeg een betaalverzoek voor de verzendkosten en ben haar heel erg dankbaar voor de genomen moeite. Jo-ann houdijk Stavenisse

Heel goed!

Snelle levering, leuk persoonlijk kaartje erbij en mooi artikel.

Vlotte levering

De bestelling werd vlot geleverd en was keurig verpakt. Dank.

Vriendelijk,snel,deskundig,goed advies,meedenken. Resultaat ziet er geweldig uit. Netjes afgewerkt en keurig verzonden en 1 dag na bestelling al aan de muur :)

Zeer positief

Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon. Goede, leuke afhandeling bestelde spullen Zeer klantgericht.

snel bezorgd en leuk kaartje erbij :)

super fijn.

Geweldige service

Snel, vriendelijk, attent en zeer service gericht. En natuurlijk een origineel cadeautje!

Snel verstuurd, goed en leuk verpakt, goede service.

Zie boven omschreven.

Ik kreeg meer dan verwacht!

De print van de Oude Haven in Rotterdam is nog mooier dan op de bestelfoto. Goed geplakt op een frame met een hoge kwaliteit. De print maken duurt een week, zoals aangekondigd, en daarom stuurt het bedrijf andere bestelde producten apart op. Met een kleine maar leuke traktatie.

Snelle levering, aardig persoonlijk briefje

Blij met de snelle levering en de attentie in het doosje. Goed verpakt zodat er geen beschadiging zou komen.

Snel verstuurd en mooi ingepakt. Bedankt!

Leuk een geschreven kaartje erbij!

Snel afgeleverd

Snel afgeleverd naar een andere adres ivm Geheime vriendin .

Hele goede levering

Zeer tevreden, toen 1 van de producten niet op voorraad was werd die vanuit het andere filiaal verstuurd. Goed verpakt!

Mijn ervaring bij KKEC is positief, leuke artikelen van goede kwaliteit en over het algemeen vriendelijk personeel. Ook het click&collect werkt prima, mijn enige feedback hierbij is: gebruik papieren in plaats van plastic tasjes voor het inpakken van de click&collect bestellingen.

Ik kon makkelijk mijn bestelling ophalen en alles waarvan ik had gevraagd om het in te pakken, was ook daadwerkelijk ingepakt. Hele goede service en lieve mensen.

Super snelle levering. Leuk kaartje erbij.

Ben heel tevreden

Heel tevreden met de besteling ga nog bestellen bij jullie

Click en collect de volgende dag. Niks op aan te merken. Top!

Fast service

Fast service and click-away experience! Since it was holiday time, it would be nice to already wrap the gifts beforehand :)

erg enthousiast

Een geweldige service!Bedankt voor de manier waar op julle het afgeleverd hebben. Het werd enthousiast ontvangen door een (thuiswerkster) Ps. graag geen verdere Mails ontvangen.

Goed geregeld en up date via mail