Leuk!

Buiten ‘t feit dat ze een hele leuke collectie aanbieden, wordt er ook heel snel verzonden en zitten er zulke leuke extra attenties in de doos, echt superleuk!

Duidelijke website , leuk dat je kan kiezen voor een cadeauverpakking en snelle levering met een presentje erbij.

Een goede ervaring met de eerst bestelling

Alles was goed geregeld. Het bestel proces op de website is simpel en overzichtelijk. De levering was ook prima. Klein puntje van aandacht… Als jullie het cadeau inpakken in cadeau papier, vergeet dat niet het prijskaartje vooraf te verwijderen…

Bestelde artikel snel in huis, heel goed verpakt en een leuke attentie erbij!

Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt en bedankt voor de kaart en chocolaatje.

Fantastische levering!!

Lekker snel!

De bestelling werd snel geleverd en mijn vraag heel snel en goed beantwoord.

Snelle service echt top

Mijn bestelling was er snel

Hele goede service

Leuke producten. Snelle bezorging. Je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent het bestelproces.

Een aanrader!

Duidelijk bestel en leverproces. Producten voldoen ruim aan de verwachting!

Product was volledig naar verwachting

Hele mooie foto, snelle levering

Zeer goede service!

Het cadeau was erg leuk ingepakt en er zat een persoonlijk kaartje bij en nog een klein presentje! Heel erg leuk en goed verzorgd!!

Snelle reactie na mijn vragen via de mail en zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon. Het resultaat van de bestelling , foto s op aluminium ook heel mooi.

Supersnelle levering!

Bestelling werd supersnel geleverd en zonder het lastige plastic afvalmateriaal, wel met herbruikbaar papier. TOP! Leveringskosten zijn niet min en dat is het enige minpunt dat ik kan opmerken.

Top kwaliteit, snelle levering

Paneel op Dibond werd snel geleverd en zag er goed uit!

Mooi product

Ik had een, uit mdf gesneden met een laser, van een zebra besteld en deze werd de dag er na al geleverd. Het is mooi ontwerp en van goede kwaliteit. Het is echt een mooie kop! De verpakking was stevig. Daarnaast ben ik ook telefonisch zeer goed geholpen toen de bestelling even niet lukte. Wat een vriendelijk en geduldig verkoopster had ik aan de lijn. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aannemen.

Alles snel verstuurd.

Positief

Snelle goede service

Mooi ingepakt cadeau en super snel ontvangen

Vriendelijk

Persoonlijke aandacht en goed en op tijd geleverd

In de winkel heel prettig geholpen en nadat we via internet hebben besteld, snel en vakkundig geleverd. Helemaal blij mee.

Pakketje snel ontvangen. Nog een leuke handgeschreven kaart erbij gekregen. Goed verpakt. Geen klachten hier. Ga zo door.

Ik kreeg mijn posters binnen een week in goede staat binnen!