Blik(sems)

Bestellen en bezorgen gaan goed. Maar bij openen van blik parketlak moest ik eerst een bruine korstachtige rand voorzichtig verwijderen en zorgen dat het niet in de lak viel. Dat was bij beide blikken. Daarom scoren bij mij betrouwbaarheid en prijs minder.

• Kennis en vakmanschap N.v.t.

Ik had geen bevestigingsmail of track en trace ontvangen, maar na een telefoontje het exacte leveringsmoment doorgekregen. Perfect verpakt. Helemaal blij mee.

Matte lakverf gekocht

Op de website stond aangegeven dat de matte lak op voorraad was, dit bleek niet te kloppen. Tot op de dag van vandaag, bijna een week later, is de website niet aangepast terwijl ze dat zouden doen. Er werd ons een huismerk aangeboden tegen dezelfde prijs die wel leverbaar was. De kwaliteit van die verf was goed, verf liet zich goed verwerken maar het werd ons aangeboden tegen dezelfde prijs als het A-merk… en dat vind ik opmerkelijk.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.

Bij mijn bestelling bleek 1 artikel een leveringsprobleem te hebben. Netjes direct daarna telefonisch contact gezocht door de webshop over eventuele alternatieven. Omdat dit geen optie was keurig het bedrag teruggestort. Snelle verzending. Eigenlijk uitstekende ouderwetse no nonsense service.

• Kennis en vakmanschap

Professionele producten voor een goede prijs

Duidelijke website met professionele producten voor een goede prijs. Snel geleverd.

Snelle service, vriendelijk geholpen

Mijn pakket werd snel geleverd, daarnaast vriendelijk geholpen toen ik 3 verfpotten wilde terugsturen. Daarnaast vond ik het erg verfrissend dat de postbezorger een praatje maakte aan de deur. Ik bestel zeker vaker bij jullie!

Snelle correcte levering

Zou wel fijn zijn als jullie een track&trace zouden hebben van het pakketje zodat we kunnen zien wanneer er geleverd wordt

Goed en snel geleverd

Makkelijk online bestellen, bestelde product enkele dagen later ontvangen.

Snel en correct geleverd

Gewoon wat je ervan verwacht

Goud

Goede service personeel en kwaliteit producten. Voor een goede prijs, kwaliteit en service ben je aan het juiste adres.

mooi op tyd geleverd

zeer goed verpakt en netjes

Goed met snelle levering

Ik heb kwasten besteld en snel geleverd

• Kennis en vakmanschap

Goed snel en nette prijs

Alles ok daar!

Snel en servicegericht

Mijn bestelling was door een foutje van mij niet compleet (bij het kleurnummer ontbrak een teken). Ik werd direct gebeld en ik kon de informatie doorgeven. De volgende dag werd de bestelling al bezorgd.

Perfect systeem en service

Het is absoluut een aanrader

Super tevreden . Keurig verpakt snel geleverd

Zeer netjes verpakt en vlug geleverd. Scherpe prijs en goeie kwaliteit. Heldere omschrijving en goed advies. Alleen roer houtje ontbrak :-)

Hoeft niet beter

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap

Jammer dat het iets langer duurden..

Jammer dat het iets langer duurden maar, er werd netjes gebeld Dat het een paar dagen later kwam. Daar had ik vrede mee. Verder was de verf netjes verpakt. Ondanks de tijd die het langer duurden dik tevreden. Gr…. Gerard

Top service!

Ik had snel de producten nodig, laat in de avond geappt, sochtends op tijd reactie gekregen en bevestiging gekregen dat ik kon bestellen en in de ochtend nog ophalen! Super! Goed advies/tip gekregen bij het product, hierdoor een betere keuze kunnen maken!

Goede service Pro actief Denkt mee met de klant Zeer vriendelijk

• Kennis en vakmanschap

Tevreden over de snelle levering

Bestelling gedaan, twee dagen later al bezorgd geweldig hoor.

Zeer goed en snel

Woensdag verf besteld, en als de auto van de bezorger geen ongeluk had gekregen, had ik de verf donderdag thuis gehad. Nu was het vrijdag.

Geweldig.

Goede kwaliteit. Optijd geleverd.

Een geweldige service

Er was een kwast vergeten bij de bestelling ik heb toen een mail gestuurd, de andere dag is de kwast als nog na gestuurd. Een dikke pluim voor deze Verfspecialist .

Sloetsweg 246

7556 HW Hengelo (0)

Over Verfshoppen

Professionele verf voor een k(l)eurige prijs!!!