Altijd snel en goed

Altijd snel en goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik werd na de bestelling gebeld dat de wijn pas 3 dagen later in voorraad zou zijn en of ik zo lang kon wachten. Geen probleem. Daarna verliep de levering zoals beloofd. En het handgeschreven berichtje op de factuur was ook leuk. Was mijn eerste bestelling. Zal niet de laatste zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, prima service.

De smaak van de wijnen is goed beschreven, wat je ervan verwacht proef je terug en het handgeschreven bericht maakt de bestelling tot een persoonlijk cadeautje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede wijn, helder en duidelijke uitleg.snelle levering

Goede wijn en duidelijke uitleg

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig, zelfs een handgeschreven notie bedank

Geweldig, zelfs een handgeschreven bedankje toegevoegd. Super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service, zowel in de winkel als online.

Prima ervaring, ga zo door!!

Snelle afhandeling

minimaal de ervaring , Zelf : gekozen, besteld , betaald en ontvangen ?

Snelle vriendelijke goede service

Snel, goede beschrijvingen van de wijn, superaardig

Super service.

Een dagje later geleverd, wel aan de deur beneden buiten, maar toch...goeie service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen service, dus geen sterren, want na 1 week zonder emails te beantwoorden, niet geleverd!

Ik vind het bepaald niet prettig om na een herinnering(!) Aarts Wijnen te beoordelen te moeten vertellen dat dit niet mogelijk is, omdat ik een direct betaalde bestelling langer dan een week geleden nog niet eens ontvangen heb en mijn 2 emails met verzoek om uitleg niet eens beantwoord zijn; geen goede service, geen enkele service!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Heel goede service

Enorm goede ontvangst. Gastvrij en heeft veel kennis. Zo fijn om te horen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima wijnen voor aantrekkelijke prijzen

Topservice

Ik bestel altijd online mijn wijn bij Aarts wijnen omdat ik een eindje uit de buurt woon. de snelheid waarmee geleverd word is echt geweldig. de wijnen zijn van uitmuntende kwaliteit. heel blij deze zaak gevonden te hebben

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijk personeel, persoonlijke benadering, prima service en niet te vergeten...top wijn

Al jaren een assortiment heerlijke wijnen en zeer vriendelijk personeel. De persoonlijke benadering door eigenaar die een uitstekende productkennis heeft en veel enthousiasme uitstraalt spreekt mij zeker aan. Daarnaast vind ik de service voor en na aankoop prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top wijnen met top service!

Inmiddels voor de 5e keer bij Aarts wijnen besteld. Super wijnen die ik ook bij goede restaurants tegen kom, maar hier voor scherpe prijzen.

Uitstekend!

Heerlijke wijn, de volgende dag al in huis. Het persoonlijke bedankje op de pakbon vond ik zeer origineel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijk personeel, persoonlijke benadering, snelle service, heerlijke wijn!

Zeer tevreden over de uitstekende service en de heerlijke wijn. Zorgvuldig verpakt en perfect afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke, snelle service, heerlijke wijn!

Zeer vriendelijk personeel, persoonlijke benadering. De kwaliteit van de wijnen is super!

Post.nl is traaaaag

De wijn nog niet binnen na wat dagen. Post.nl gaf een datum en tijd maar werd weer veranderd naar misschien morgen:((. Neem er geen vrij meer voor. Was bekend het vertrouwen van mij bij post.nl is ver te zoeken....

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte wijnen, veel keuze en super service!

Verschillende keren via internet besteld, snelle levering plus kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en vlotte service

Goede kwaliteitswijnen en uitstekende service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Aarts Wijnen reageert zeer snel op een foutieve regeling

Ik heb besteld: Madregale Terre di Chieti Bianco 2018 Geleverd is: Matilé Umbria 2018 Aarts Wijnen reageert binnen 1 uur en levert alsnog gratis de juiste fles wijn, echt top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie wijn en correct geleverd!

Mooie wijn en correct geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer klant vriendelijk en snel

Onverwacht attent

Over Aarts Wijnen