Fijn advies, goede wijn!

Ik was op zoek naar een wijn voor bij een specifiek gerecht. Fijn dat er met me werd meegedacht. De wijn was erg lekker en sloot super goed aan bij het gerecht. Ik koop hier zeker weer!

Breed assortiment aan wijnen

De wijn was heerlijk en werd snel geleverd, heel fijn

Geweldige wijnen, geweldig geholpen

Mooie zaak met nog mooiere wijnen. Werknemers zijn gepassioneerd en hebben erg veel expertise.

Verkeerde wijn geleverd gekregen en geen reactie

Ik heb 6 flessen wijn geleverd gekregen en dit zijn niet de flessen die ik had besteld, ik heb goedkopere flessen geleverd gekregen en ze reageren niet op mijn e-mails… zeer slechte service.

bestelling nooit ontvangen, GELD KWIJT!

Ik bestelde en betaalde 3 flessen wijn op 27 januari 2021 vanuit België bij Wijnhandel “Aarts Wijnen” te Prinsenbeek (NL). Kreeg een factuur terug per mail. Wijn werd niet geleverd. Veel aangedrongen, maar geen enkele reactie meer. De wijn is nooit geleverd, mijn geld ben ik kwijt. BESTEL NIET BIJ DEZE WIJNWINKEL!!

Oplichters!!! Dieven!!!

Heb een 1 fles wijn besteld en betaald online. Kreeg de volgende dag een telefoon van Joost Vissers dat de fles niet meer voorradig was, en dat mij het betaald bedrag teruggestort zou worden. Het bedrag werd nooit terugbetaald, en Joost Vissers is niet meer te bereiken, noch per telefoon, noch per mail.

Goede snelle levering

Levering is snel en persoonlijk door handgeschreven tekst op de factuur.

Vriendelijke, snelle service.

Jammer dat de lage prijs per wijn slechts vanaf 12 flessen geldt. Die zijn vaak niet eens op voorraad. Vanaf 6 flessen zou logischer zijn. Verder goed assortiment, en snelle levering en vriendelijke service.

Voortreffelijk

Prima selectie van top wijnen en sxnelle levering.

Heel goed en attent

Ik heb mijn mijn wijn winkel gevonden.

Betrouwbaar en attent! Ik ben gebeld omdat het mijn bestelling niet op voorraad zit. De wijnen ontvangen op de afgesproken dag. Bedankt!

Zeer attent bij de afwikkeling van de bestelling.

Heel bijzonder is de handgeschreven notitie op de factuur. Maakt het allemaal wel persoonlijker!

Prima wijnen. Alcoholvrije wijnen geen aanrader! Snelle levering. Goede communicatie en attent. ALC% IN FILTER ZETTEN IS NODIG!

Snel

Bestellen is super eenvoudig en levering gaat snel (België)

Communicatie nul

Reageert noch op mail noch op inspreken voice mail. Hoe kan ik dan aan informatie komen???? De wijn die wij meenamen bevat droesem en een fles smaakte naar kurk. Met mijn vragen daarover kan ik nergens terecht.

Goede wijnen en snelle bezorgservice. Aanrader !

Goede wijnen en snelle bezorgservice. Aanrader !

Where is my bottle ?

Naam: OLIVIER MORDIN Bestelnummer: 1576762573 Reactie: Can anyone in there tell me what you are doing ? I bought you a 2006 Domaine Avela bottle on the 19th december. You call me the next day to cancel the order as it seems you don't have the bottle anymore, and offer to refund me. Then call me back, saying you just found the bottle and that you will send it as soon as possible. Almost 1 month later, as I don't have the bottle, I ask for news : NO ANSWER I ask a second time : NO ANSWER ! Then, this is the last time : where is my bottle please ?

Aarts levert wijnen van goede kwaliteit, maar het duurt vaak lang voordat ze geleverd worden.

Zie hierboven.

Betrouwbaar en persoonlijk

Al enkele jaren bestellen we een overheerlijke Verdejo op hout gerijpt uit Spanje naar volle tevredenheid.

Service met een Hoofdletter!

Altijd goed verzorgd en ik mag er weer van genieten volgens de afzender 👍👍😊😊

Snelle levering en behulpzaam.

Alles perfect verlopen.

Keurig geleverd binnen 1 dag!

prima bedrijf

Bestelling snel geleverd, goed verpakt! Leuk was de nieuwjaarswens van Yvo op de pakbon.

Perfecte prijs en levering

Eerlijke prijs en stipt op tijd geleverd. Vandaar deze hoge score

Prima prijs, snelle bezorging. UITSTEKEND

Iedere keer kom ik voor de bestelling van wijn uit bij Aart. Ofwel prima prijs kwaliteit verhouding. Levering is zeer snel. Zelfs tijdens feestdagen.