Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Ik was op zoek naar een wijn voor bij een specifiek gerecht. Fijn dat er met me werd meegedacht. De wijn was erg lekker en sloot super goed aan bij het gerecht. Ik koop hier zeker weer!
Beveelt aan
25 February 2022
M.
Breda
De wijn was heerlijk en werd snel geleverd, heel fijn
Beveelt aan
15 February 2022
Matt
Middelburg
Mooie zaak met nog mooiere wijnen. Werknemers zijn gepassioneerd en hebben erg veel expertise.
Beveelt aan
10 February 2022
Jesse
Breda
Ik heb 6 flessen wijn geleverd gekregen en dit zijn niet de flessen die ik had besteld, ik heb goedkopere flessen geleverd gekregen en ze reageren niet op mijn e-mails… zeer slechte service.
Beveelt niet aan
6 January 2022
S
Huizen
Ik bestelde en betaalde 3 flessen wijn op 27 januari 2021 vanuit België bij Wijnhandel “Aarts Wijnen” te Prinsenbeek (NL). Kreeg een factuur terug per mail. Wijn werd niet geleverd. Veel aangedrongen, maar geen enkele reactie meer. De wijn is nooit geleverd, mijn geld ben ik kwijt. BESTEL NIET BIJ DEZE WIJNWINKEL!!
Beveelt niet aan
22 April 2021
R.
L.
Heb een 1 fles wijn besteld en betaald online. Kreeg de volgende dag een telefoon van Joost Vissers dat de fles niet meer voorradig was, en dat mij het betaald bedrag teruggestort zou worden. Het bedrag werd nooit terugbetaald, en Joost Vissers is niet meer te bereiken, noch per telefoon, noch per mail.
Beveelt niet aan
11 March 2020
G
Antwepen
Levering is snel en persoonlijk door handgeschreven tekst op de factuur.
Beveelt aan
18 February 2020
Diana Verheij
Werkendam
Jammer dat de lage prijs per wijn slechts vanaf 12 flessen geldt. Die zijn vaak niet eens op voorraad. Vanaf 6 flessen zou logischer zijn. Verder goed assortiment, en snelle levering en vriendelijke service.
Beveelt aan
17 February 2020
Bert Maat
Frankrijk
Prima selectie van top wijnen en sxnelle levering.
Beveelt aan
13 February 2020
Cees Hamelink
Amsterdam
Heel goed en attent
Beveelt aan
10 February 2020
Robert
Zaandam
Betrouwbaar en attent! Ik ben gebeld omdat het mijn bestelling niet op voorraad zit. De wijnen ontvangen op de afgesproken dag. Bedankt!
Beveelt aan
8 February 2020
Yesim
Eindhoven
Heel bijzonder is de handgeschreven notitie op de factuur. Maakt het allemaal wel persoonlijker!
Beveelt aan
2 February 2020
Jan
Zaandam
Prima wijnen. Alcoholvrije wijnen geen aanrader! Snelle levering. Goede communicatie en attent. ALC% IN FILTER ZETTEN IS NODIG!
Beveelt aan
1 February 2020
Henk
Leixen
Bestellen is super eenvoudig en levering gaat snel (België)
Beveelt aan
1 February 2020
marie-paule
berlare
Reageert noch op mail noch op inspreken voice mail. Hoe kan ik dan aan informatie komen???? De wijn die wij meenamen bevat droesem en een fles smaakte naar kurk. Met mijn vragen daarover kan ik nergens terecht.
Beveelt niet aan
27 January 2020
Margriet
Uden
Goede wijnen en snelle bezorgservice. Aanrader !
Beveelt aan
25 January 2020
Jasper
s’-Hertogenbosch
Naam: OLIVIER MORDIN Bestelnummer: 1576762573 Reactie: Can anyone in there tell me what you are doing ? I bought you a 2006 Domaine Avela bottle on the 19th december. You call me the next day to cancel the order as it seems you don't have the bottle anymore, and offer to refund me. Then call me back, saying you just found the bottle and that you will send it as soon as possible. Almost 1 month later, as I don't have the bottle, I ask for news : NO ANSWER I ask a second time : NO ANSWER ! Then, this is the last time : where is my bottle please ?
Beveelt niet aan
23 January 2020
OLIVIER
FRANCE
Zie hierboven.
Beveelt aan
20 January 2020
Stefan
Delfgauw
Al enkele jaren bestellen we een overheerlijke Verdejo op hout gerijpt uit Spanje naar volle tevredenheid.
Beveelt aan
20 January 2020
William
's-Hertogenbosch
Altijd goed verzorgd en ik mag er weer van genieten volgens de afzender 👍👍😊😊
Beveelt aan
18 January 2020
R.
Den Haag
Snelle levering en behulpzaam.
Beveelt aan
16 January 2020
Linda
Breda
Keurig geleverd binnen 1 dag!
Beveelt aan
6 January 2020
Tanja Copier
Odijk
Bestelling snel geleverd, goed verpakt! Leuk was de nieuwjaarswens van Yvo op de pakbon.
Beveelt aan
3 January 2020
Fred
Gorinchem
Eerlijke prijs en stipt op tijd geleverd. Vandaar deze hoge score
Beveelt aan
2 January 2020
Sander
Cornet
Iedere keer kom ik voor de bestelling van wijn uit bij Aart. Ofwel prima prijs kwaliteit verhouding. Levering is zeer snel. Zelfs tijdens feestdagen.
Beveelt aan
2 January 2020
Jan
Vleuten
Beeksestraat 29
4841 GA Prinsenbeek
Branch
Horeca, Food
Specializations
Wijn, Dranken
Webshops