Snel en attent

Vlekkeloze bestelling en levering. Leuk detail: op de factuur een handgeschreven boodschap om vooral te genieten van deze mooie wijn. Leuk en attent in deze digitale tijd.

Heerlijke wijnen, zeer klantvriendelijk!

Meestal bestel ik wijn en de levering is erg snel, maar het is ook erg leuk om naar de winkel te gaan. Er wordt met veel passie advies gegeven bij vragen en je voelt je altijd welkom. Bedankt voor de goede service iedere keer weer!

Persoonlijke benadering

Bepaalde wijn was niet volledig op voorraad, kreeg netjes een telefoontje met de verontschuldiging. De bestelling werd netjes 2 dagen later goed verpakt afgeleverd.

Topwijnen, super snel geleverd!

Lekkere wijnen voor een goede prijs. Snel geleverd. Compleet in advies!

Een persoonlijke benadering

Een mooie wijselectie, die je niet overal tegenkomt. De toon in de berichten over de bestelling komt (heel prettig) persoonlijk over.

Klantgericht en zeer betrouwbaar

Ik heb een speciale wijn in Zuid-Afrika op locatie geproefd en alleen Aarts wijnen lijkt die te kunnen leveren in Nederland. Nu twee keer besteld en zeer attent en correct geholpen

Uitstekende kwaliteit. Snelle en persoonlijke service.

Goede service en tijdige levering

De bestelling werd op woensdag geplaatst met verzoek om uitlevering op vrijdag. Een wijnsoort was niet in voorraad, maar na telefonisch overleg een goed alternatief gevonden

Uitstekend !

supersnel geleverd en Heerlijke wijn !!!

Een goede wijn maar dat wist ik al en een snelle levering in een dubbele doos.

Gewoon een betrouwbare wijnleverancier

Een lekkere wijn zeer snel in huis 👍

zie onderaan

Geachte ik kan moeilijk een beoordeling geven, want ik heb tot op vandaag mijn bestelling (bestelnr 1570691617) nog niet gekregen. Ik hoop dat dit spoedig in orde zal komen Dank u Wouter VAN GIJSEGHEM

Zeer slechte ervaring. Geen levering en geen geld terug.

Enige tijd geleden 2 flessen wijn besteld die de volgende dag geleverd zouden worden. Ik werd die middag om 4 uur netjes gebeld dat ze helaas niet leverbaar waren. In overleg werd besloten dat ik de wijnen ergens anders nog kon bestellen en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Voor zover een prima afhandeling. Inmiddels ben ik meer dan een maand verder. Heb 7 keer contact gehad met Joost. Elke keer was het gesprek vriendelijk, met excuses, dat er wat met het terug betalen fout is gegaan en dat het opgelost wordt. Nu heb ik mijn geld nog steeds niet terug en wordt de telefoon ook niet meer opgenomen als ik bel. Fouten kunnen gemaakt worden. Maar niet 7 keer achter elkaar. Dan neem je je klanten niet serieus of ben je gewoon een oplichter. Ik wil u dan ookwaarschuwen om bij dit bedrijf online iets te kopen en vooraf te betalen.

Slecht!

Ik heb op 09 oktober wijn besteld en uiteraard betaald. Heb daarna twee maal verzocht om informatie - ik heb namelijk nog NIETS gehoord noch ontvangen - maar krijg geen enkele reactie! Overigens ook geen ( betaalde!) wijn

Snel en goed.

Levert snel en heeft een mooie winkel vol met goede wijnen!

Snelle en correcte levering

Goed adres, voor een vlotte en correcte aflevering van onze bestelling.

top quality and quick delivery

super wine , goes with food or cheese, ver versatile.

lekkere wijn en een super snelle levering

Reeds 3 x 12 flessen rode wijn besteld, Domiziano, Negroamaro Del Salento, 2017 en 2018. Deze rode wijn leren kennen bij het Italiaans restaurant, Cucina in Hardenberg, welke als huiswijn wordt geserveerd. Als de kwaliteit zo blijft blijven we bestellen bij Aarts Wijnen. Iedere keer super snelle levering, top!

Gewoon genieten bij Aarts

Wat een mooie zaak met prachtige wijnen. Worden ook leuke activiteiten georganiseerd! Een aanrader, wij komen er heel graag.

Heel snel, heel zorgvuldig!

Heel goed. Nog snellere levering bestaat niet. Uitstekende wijn.

Uitstekend verzorgd!

Prima afhandeling

Prima afhandeling

Goede wijn voor een goede prijs en snelle levering

Prima geregeld!

Prima geregeld!

Bestelling geplaatst, keurig afgesproken wijn ontvangen in een goede stevige doos.

Zie hierboven

Beeksestraat 29 4841 GA Prinsenbeek