TOP

TOP

een snelle en correcte levering en ruime keuze uit verschillende wijnsoorten

issue omtrent het leveringsadres

Blijkbaar werd er aan de koerierdienst enkel de straatnaam zonder het huisnr doorgegeven. Daardoor heeft PostNL het pakket geleverd in onze straat in nummer 1. Wij hebben nummer 98. Dit is meer dan 1 km verwijderd van nr 1. Gelukkig is de eerlijke bewoner van nummer 1 op internet gaan opzoeken waar we woonden en heeft hij ons telefonisch verwittigd dat het pakket bij hem geleverd was. Ik heb een voicemail ingesproken bij Aarts wijnen maar daar heb ik na 2 dagen nog geen reactie op gekregen.

prima en snelle levering

heerlijke fruitige witte wijn

Topwijn en snelle levering!

Een heerlijke franse wijn ontdekt en via Aarts te krijgen. Snel geleverd, factuur met persoonlijke noot! DIt was een eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Postnl is een waardeloze transporteur

2x is de zending beschadigd retour gegaan, waarbij na de eerste keer geen track en trace meer was, maar ze onverwacht voor een dichte deur stonden. Je hebt bij postnl trouwens pure mazzel als ze binnen het, op het laatst nog gewijzigde, tijdsvenster komen. Bij de laatste levering heb ik een bepaalde dag en tijd aangegeven omdat ik dan thuis was en wat gebeurd er..... Ze leveren niet bij mij maar bij een centrale postnl locatie en ik heb op dit moment geen idee welke. Beste Aarts wijnen neem ajb een transporteur die wel fatsoenlijk kan leveren. Over de wijn kan ik nog niets zeggen omdat ik die nog steeds niet in huis heb.

Persoonlijk

Vakkennis persoonlijk snel en correct kortom erg plezierig een gun factor in het wijn aanbod!

Zorgen dat het uiteindelijk goed komt, ook als het tegenzit.

Eerste levering was niet van het juiste oogstjaar, maar het juiste jaar staat wel op de website als beschikbaar. Desondanks is het nog niet zo makkelijk te leveren. Ivo heeft doorgezet tot het (op tijd) rond was.

Zou het met 1 woord kunnen zeggen —— GWELDIG———

De mensen van Aarts wijnen vind ik echt een klasse apart !! Super vriendelijk en meedenkend . Ga zo door Aarts wijnen !!

alles verloopt naar wens

prettige manier van zakendoen. Leveringsafspraken worden nagekomen!

Netjes opgelost

Aanbod gekregen om de geleverde wijn om te ruilen. Andere rode wijn besteld en die voldoet volledig aan de verwachting.

Uitstekende wijn snel geleverd

Een ons bekende wijn van hoge kwaliteit troffen wij alleen in het assortiment van Aart Wijnen aan, bleek op voorraad in het juiste wijnjaar en werd snel geleverd, goed verpakt.

Geweldige service, heerlijke wijn!

Goed advies, goed verhaal, kennis van wijn en een top advies...gouden combinatie dus

Service helmaal top!

Zo gastvrij, zo dienstbaar , goede en geduldige uitleg over de verschillende wijnen. Mooie winkel en online bestellingen snel en goed geleverd, fijn dat handgeschreven bedankje op de factuur, dat is net dat kleine beetje wat heel veel doet.

Goede wijn en snelle levering

Prima, netjes ingepakt. Goede website die ergonomisch in orde is.

Prettige online ervaring en vlotte bezorging

Een handgeschreven 'bedankt' op de factuur is een leuke persoonlijke touch!

Snel, persoonlijk en goed!

Ook betere wijnen tegen nette prijzen met snelle en persoonlijke service

voortreffelijk

uitstekende kwaliteit wijnen, snelle en betrouwbare levering!

Site heel duidelijk en overzichtelijk Goede sortering in wijnen die heerlijk zijn Snelle levering

Altijd snel en goed

Altijd snel en goed

Ik werd na de bestelling gebeld dat de wijn pas 3 dagen later in voorraad zou zijn en of ik zo lang kon wachten. Geen probleem. Daarna verliep de levering zoals beloofd. En het handgeschreven berichtje op de factuur was ook leuk. Was mijn eerste bestelling. Zal niet de laatste zijn.

Snelle levering, prima service.

De smaak van de wijnen is goed beschreven, wat je ervan verwacht proef je terug en het handgeschreven bericht maakt de bestelling tot een persoonlijk cadeautje.

Goede wijn, helder en duidelijke uitleg.snelle levering

Goede wijn en duidelijke uitleg

Geweldig, zelfs een handgeschreven notie bedank

Geweldig, zelfs een handgeschreven bedankje toegevoegd. Super

Uitstekende service, zowel in de winkel als online.

Prima ervaring, ga zo door!!

Beeksestraat 29

4841 GA Prinsenbeek