Snel, precies zoals t hoort

Vlotte en correcte levering

Very satisfied, no complaints!

Fast, easy and excellent service!

Sehr nett und schnell!! Perfekt!

Sehr nett und schnell!! Perfekt!

Besser geht es nicht

top Kontakt Super schnelle Abwicklung

kan niet bet er t

Zelf verkeerde inderdeel besteld. Even gebeld en order omgezet. Netjes resteerende bedrag terug gestort. Snelle levering.

Top Ware und sehr schnell geliefert

Alles in Ordnung und jederzeit wieder

Snelle levering en mooi product.

Keurig

Kwaliteit die we van eggers kennen

goede kwaliteit , goede prijs en snelle levering

goede kwaliteit , goede prijs en snelle levering

Goede ervaring mooie stoel

Snel geleverd Mooie stoel

Uitmuntende service

Goed voor gelicht

Mooie bootstoelen en op tijd voor mijn vaarvakantie gekregen

Gelukkig heb ik de bootstoelen heel snel geleverd gekregen waardoor ik nu comfortabel in mijn bootje op vakantie ben.

Snel gehandelt van eigenaresse . Alleen jammer door die corona dat je geen stoelen kan uitproberen en niet precies weet wat je koopt .

snel, goed, betaalbaar

simpel bestellen, snelle respons, persoonlijke telefonische benadering voor aflevering,

Gezocht wat ik nodig had en snel geleverd.

Voor de bouw van een Murphy bed had ik 2 draaiplateaus nodig. In de webshop vond ik 2x een Wise Draaiplateau 6 " voor een bootstoel die hier prima voor te gebruiken is. De prijs was goed en woensdag besteld en donderdag afgeleverd aan huis. Kan direct beginnen met de klus.

prima!

Goede website, makkelijk contact

Snel geregeld,makkelijk afhalen

Spullen via website besteld, kon met de op de gemaakte afspraak tijd ophalen, vriendelijk geholpen, en de spullen werden op het afhaaladres direct mee gegeven. Super service

Top service!!

Vriendelijk bedankt dat jullie mij er op attendeerden dat ik ook een witte stoelplateau kon krijgen! Henk

Pakketje netjes op tijd ontvangen!!!

Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Correcte levering

Snelle levering en goed verpakt tegen breuk.

Snelle levering en goed verpakt tegen breuk. Het artikel wat ik heb gekocht zag er goed uit en is al gemonteerd op mijn bootje dus nu genieten op het water

scherpe prijs en goede kwaliteit

De reden dat ik geen 10 heb gegeven komt door het volgende. Bij mijn bestelling zat een Springfield draaischijf met vergrendeling. Bij montage bleek deze volledig vast te zitten. Gebeld met Eggers, dit bleek een bekend probleem. De schijf draait alleen als er gewicht op staat. Het had handig geweest als dit in een kleine instructie bijgevoegd was.

Correcte en snelle bezorging

Product binnen zoals omschreven Alleen de bezorging via dpd ging traag.

Artikelen besteld en geleverd zoals het moet... Bedankt