Goede communicatie!

Verstuurd via DPD, Helaas erg slecht traceerbaar, zou persoonlijk daar niet voor gekozen hebben. Zou fijn zijn als je weet wanneer het bestelde geleverd word.

Snel en duidelijk geleverd

Goede ervaringen

Alles perfekt !!

Alles gut gelaufen sehr schnelle Lieferung!

Snelle levering en goede kwaliteit

Het product is zoals beschreven op de website en de levering is snel met goede kwaliteits producten.

Schneller Versand nach Deutschland, Ware top verpackt und markelos!

Alles top

Mooi spul en leuke prijzen

Sehr nette telefonische Beratung und sehr zuverlässige Lieferung. TOP!

Sehr nette telefonische Beratung und sehr zuverlässige, vor allem schnelle Lieferung. TOP! Gerne kaufen wir hier wieder mal ein. Kann man sehr empfehlen.

Prima webshop

Snelle levering, mogelijkheid om achteraf te betalen is fijn. Wij hebben 2x de back-to-back bootstoelen besteld en de kwaliteit is prima. Alleen de handleiding om ze in elkaar te zetten zou wel wat duidelijker kunnen. Maar na telefonisch contact te hebben gezocht zijn wij goed verder geholpen.

Super webshop met geweldige klantenservice

Zeer goede en nette klantenservice... mijn bestelling had een kleine fabricagefout. Hierover gebeld....direct een ander exemplaar toegestuurd gekregen.

Meedenkend

Ondanks dat we de bootstoelen niet hebben gekocht is de service goed. Reageren snel en meedenkend

beste service

beste service

de foto in de webshop komt niet overeen met wat er geleverd is .

ik mis twee knoppen op de minn kota copilot remote n.l. de fast ( haasje ) en de koers knop

Beste Ron, Ik heb uw review bekeken en inderdaad staat de verkeerde foto bij het product. Mijn excuses hiervoor, dat is niet de bedoeling. Mocht u de Transmitter replacement willen terugsturen, email ik u vandaag een retourlabel en betalen het aankoopbedrag terug op uw rekening. Het pakje kunt u inleveren bij een DPD Parcelshop. Het product wat u graag zou willen kan ik niet bij de groothandel vinden. Deze kan ik u niet aanbieden. Laat mij het even weten wat ik voor u kan betekenen svp.

prima productadvies en snelle levering

Schnelle und zuverlässige Lieferung

Die Stühle wurden sehr schnell verschickt und zuverlässig über DPD ausgeliefert. Gerne wieder

Schnelle Lieferung, Unkomplizierte Abwicklung, Gute Ware, Vielen Dank+++

Schnelle Lieferung, Unkomplizierte Abwicklung, Gute Ware, Vielen Dank+++

Behulpzaam en correct.

Prima producten

Snelle levering van kwalitatief top artikelen

Keurig

Goed behandeld.

Schneller Versand

Super schneller Versand

Goede service mooie stoelen

Visstoel, draaiplateau en bankklem voor mijn bootje uitgezocht. Website was zeer duidelijk. Alles onbeschadigd geleverd. E.e.a. was makkelijk te monteren. Kan niet wachten om de stoel te gaan uitproberen.

Bin sehr zufrieden .Gerne wieder

Unkomplizierte Bestellung. Reibungsloser Versand und gute Qualität. Kann ich nur weiter empfehlen.

Altijd aardig te woord gestaan, groot assortiment. Maar bezorging na 6 dagen mag wel wat sneller.