Prima geregeld daar

Goed bedrijf en alles snel thuis gekregen

Al jaren een vertrouwd adres

sinds jaren heb ik hier meerdere aankopen gedaan en is mij goed bevallen. Goede service en prijs!

Zeer behulpzaam en supersnelle verzending

Toppers, vertrouwde en zeer goede kwaliteit voor prachtige prijzen. De bootstoelen zijn nog mooier dan de foto op het scherm! Bedankt

Mevrouw eggers is een kei zij is zeer prettig in de afhandeling met problemen. !! Wij hebben nu een nieuwe draai schijf onder de stoel die is fantastisch. De vorige deugde niet die wiebelde heen en weer. We hoeften geen vervoer te betalen voor het nieuwe type. Wiebe Maar voor eerst. Is het prettig een mens aan de tellefoon te krijgen die ook verstand van hun zaken heeft ! Bij andere web shops ( grotere ) heb ik daar slechte ervaring mee ( vaak niet telefonisch bereikbaar. Mvg wiebe

Exellent price/quality. Fast transport. Expensive transport!

Exellent price/quality. Fast transport. Expensive transport!

Een heel betrouwbaar bedrijf

Zeer goed betrouwbaar en degelijk

Prima afwerking van de bestelling

Alles ok

super

snelle reactie snel verzonden. en ze zijn mega aardig

Prima.

Vlot geleverd, prima apparaat.

Doen wat ze zeggen

Product binnen 24 uur geleverd!!!!!!

Prima service snel geleverd

Prima service en snel geleverd.

VLot en correct. Snelle levering. Niets op aan te merken!

Heel goed!

Super snelle levering bij afhalen. Hoge klantvriendelijkheid en prima produkt (bootstoel).

2nd order, everything was perfect as last time. Fast order handling, fast delivery to sweden. Will order again!

Great service and communication !

Great experience ! These boat seats was the only seats in the world that matched perfect for my bass boat! Want to say thank you very much for you're services ....rating 100 gold stars

Zuverlässig und schneller Versand

Schon mehrfach bestellt. Immer wieder gerne. Schneller Versand und zuverlässig

Reliable partner/supplier

I'm working with Miss Margret since..pfuu..I don't even remember ...honestly. All the time fast and accurate deliveries.. I recommend this company 150%.

duidelijke website, goed product

Na kort telefonisch contact online stoeltje en bankklem besteld en betaald. Volgende dag tegen de middag kon ik het ophalen. Goede service, goed product voor marktconforme prijzen.

Excellent

Very fast shipping and product was in great condition .

Snelle en positieve reactie op een kleine fout bij de levering

Bij nabellen over niet meegelverde schroeven een positieve respons, snelle actie en goede informatie mbt vragen over de montage.

Supe4

werd zelfs gebeld dat ik beter iets anders kon aanschaffen in combi met wat ik ook besteld had. Verschil in bedrag werd netjes teruggestort.

Sehr gut

Rundum ein sehr guter Kauf. Von der Suche des Artikels bis zur gelieferten Qualität des gewählten Artikels! Danke!

Nvt

Perfecte producten met een perfecte service!

Ik heb hier een SUPER mooie visstoel gekocht die nog mooier was als op de foto. ik heb contact opgenomen en ben zeer vriendelijk en doelgericht geholpen. al met al een super nette winkel!