Awesome product and very fast delivery, very satisfied :-)

Vertrouwd en altijd goed

Bij Eggert is het na al die jaren nog steeds goed je bootspulletjes kopen . Goed , niet te duur en snelle levering. Gewoon top.

Goed geholpen door een verkoper. Toen online besteld. Helaas een fout item geleverd . 1 telefoontje en de volgende dag het juiste product in huis incl een retour bon . Super service dus

Snelle levering en zoals geadverteerd

2 rug aan rug stoelen besteld die we eerst even konden bekijken in de showroom. Alles top!

Snel en goed geholpen

Ik bestelde een aantal artikelen om te passen op de boot. Deze kunnen volgens Margret geretourneerd worden indien het niet lukt te monteren. Vriendelijk en duidelijke geholpen.

Prima prijs/kwaliteit

Netjes afgeleverd. Product voldoet aan eisen.

Top Sitz und Fuss

Gute Beschreibung Lieferung in der angegebender Zeit alles gut gerne wieder Danke

Snelle levering en prima geprijsd

Bootstoel besteld en op de 2e dag in huis

Sitze gekauft und qualitativ sehr gute Ware erhalten.

Leider wurden die Drehteller für die passenden Sitze in einem extra Paket mit zusätzlichen Versandkosten versendet, trotz vorheriger telefonischer Kontaktaufnahme. Aber die gelieferte Ware ist Top, der Versand nach Deutschland war zügig und problemlos. Sehr zu empfehlen.

Goede service en uitleg en handig via whatsapp.

Goede degelijke spullen en service.

Alles geheel volgens afspraak

In eerste instantie ging er iets mis met mijn bestelling. Kan gebeuren. Dit is snel en correct opgelost.

Ik had 22 petten nodig, kon er maar 19 bestellen en betalen. Maakte in t opmerkingenveld daar een opmerking over en kreeg gratis drie petten extra. Service van de bovenste plank! En dat terwijl t al afgeprijsd was en dus spotgoedkoop. Volgende dag in huis. Zeer zeer tevreden!!

Ik wilde mijn aankoop eerst even in handen hebben en dus een afspraak gemaakt dat was geen enkel probleem. Zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen. De items waren precies wat ik zocht en van goede en degelijke kwaliteit.

Snelle levering, duidelijke informatie.

Fast, correct and good portfolio

Perfect in all aspects

Snel gebracht.

Spullen wat we besteld hadden waren snel geleverd.

Alles wat ik nodig heb op voorraad en altijd snel en zorgvuldig verzonden

Great product and fast delivery.

I ordered boat seat to Finland. Product is great quality, and delivery was fast and straight to home.

Alles bestens, schneller Versand

Gute Beratung, schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung und Ware gut verpackt

Bin zufrieden

Goede webshop

Prima product, goede service en snelle levering Kom hier zeker terug

perfect

Ik heb hele goeie ervaring met het bedrijf Eggers Webshop. Super service en snelle levering.

Klasse

In het verleden ik al spullen bij jullie gekocht en dat was klasse, nu opnieuw de perfectie!!!

Immer alles tipptopp!!!

Immer schnelle Lieferung und topp Service!