Snelle levering en op tijd geleverd

Great service and communication

Quick delivery and great communication

super

snelle levering .alles goed uit gelegd

excellent advice & super fast delivery

Excellent

prima verlopen

bestelling ingevoerd, bevestiging bestelling keurig terug gehad, wel wat twijfel veroorzaakt dat de bestelling pas uitgeleverd wordt als de betaling verzorgt zou zijn. wij hebben dit gecontroleerd en op dat moment van dit bericht was het bij ons als afgeschreven. dag later bevestiging van betaling Eggers gekregen. bestelling is bezorgt, als besteld. keurig. mvg Hans Smeenk

Top geleverd goed En heel snel

Eggers heeft een overzichtelijke webshop waar je heel gemakkelijk de items kunt vinden waar je naar op zoek bent in hun sector natuurlijk. Prijs en kwalititeitsverhouding is goed te noemen. Ik kan dit bedrijf vandaar ook zeker aanbevelen. Mvg. Siep

Product snel geleverd en is ook daadwerkelijk als omschreven.

Snelle levering goede prijs/kwaliteit

Goede ervaring en zal het zeker aanbevelen

Goed mooi op tijd

Correct

Top...!!

Prima service en snelle levering. Kortom een aanrader.

Prima correcte levering.

Goed en snel geleverd.Product bevalt prima.

Zeer professioneel

Informatie omtrent verzending, de ,verpakking,, snel,en de hoofdzaak de artikelen prachtig . zoiets krijgt van mij een 108

Very good

Very good comfortable seat

een voorbeeld voor elke webshop!

besteld en de volgende dag geleverd. Goed verpakt en duidelijke website!

Goed assortiment goede prijs

Fijne webshop makkelijk zoeken en filteren. Goede service ook toen ik wat terug wilde sturen omdat ik dat niet gebruikt heb.

Super kwaliteit en goedkoop

Super kwaliteit en goedkoop Zondag besteld dinsdag in huis

Goeie ervaring. Snelle levering

Goeie ervaring . Snelle levering

Ik heb de bestelling ontvangen zoals afgesproken. Ook kreeg ik er een gratis stoelhoes bij de bootstoel die ik besteld had.

het bedrijf Eggers super!

Fijn bedrijf ,mooie dingen en vriendelijke mensen. De bezorging was erg slecht DPD . Mijn vrouw en dochter waren de hele dag thuis maar er er heeft niemand aangebeld........... De bestelde stoel was bij een afleverpunt afgegeven. Het regende de hele dag , op het afleverpunt gaven ze ook al aan dat het wel leek of de chauffeur zijn hele wagen met pakketjes daar had leeg gekiept . Zoveel hadden ze nog nooit gehad. Vanuit Eggers vonden ze dat erg vervelend en hebben mijn 5% korting gegeven op mijn volgende aankoop. Dat is een super mooi gebaar, hun kunnen hier ook iets aan doen. Gr Marc

Snelle verzending en goede producten. Aanrader

Zorgvuldig

Snelle levering, goede kwaliteit voor een goede prijs

Snele levering, helemaal top.

Snelle bezorging

Snelle levering en scherpe prijzen

Snelle levering en goede communicatie