Zeer nette en correcte communicatie. Top.

Goede, en professionele afhandeling. Ps en niet vergeten, vriendelijk, zeer belangrijk.

Snelle, duidelijke en correcte service

Ik trof een duidelijke site, kan makkelijk bestellen en betalen en kreeg het ondanks de feestdagen snel geleverd. Ook was er duidelijke communicatie over de bezorgstatus van de bestelling.

Alles fantastisch geregeld

Echt heel goed afgewerkt, toch heb ik 1 opmerking over de berichtgeving: alle berichten komen dubbel binnen waardoor je kan gaan denken dat het niet helemaal klopt.

Alles bestens. TOP!

Alles wie beschrieben habe ich auch bekommen und dazu noch günstig. Absolut empfehlenswert .

Top! Snel antwoord op vragen en prima advies. Vervolgens snelle levering.

Zie boven.

Top! Snel antwoord op vragen en prima advies. Vervolgens snelle levering.

Zie boven.

Prima aankoop en retour ervaring

Heb bootstoelen gekocht van mooie kwaliteit.maar voor ons voldeed het niet aan de verwachting.

Alles Top

Bardzo dobra.

Przynęty zamówione 31.10.2022 były w domu 7.11.2022. BRAWO.

Snel en een goed product

Zie boven

Durchaus akzeptabel

Recht flotte Abwicklung,nur DPD hat ein wenig geschlafen

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

Toen ze vroeger in Alumacraft boten deden heb ik al zeer goede ervaringen met hun gehad. Zowel met Ernst jr als Ernst sr altijd zeer prettig gehandeld en dit vindt ik ook terug in de webshop alhoewel jr en sr er niet veel mee te maken hebben denk ik. Zeer tevreden!

uitstekend

Ik heb telefonisch contact gehad met Eggers Webshop om te checken of ze het juiste materiaal hadden wat ik zocht. We kwamen tot de conclusie dat het wel moest passen, maar mochten er problemen zijn dan kon ik weer contact met hen opnemen en zouden we kijken hoe we het konden oplossen. Binnen een paar dagen had ik het materiaal binnen en alles bleek prima te passen. bedankt.

Pro fish 100 chair

Hello thank you for the good Job and the Fast chipping

• Would you recommend us? No

Great Company

Ordered twice with Eggers, both times communication was excellent and shipping was lightning fast. High quality products!!!

Thanks!

Very fast and expeditious, the organization is at the level. Good luck.

Snelle levering, kwaliteit voor een scherpe prijs!

Prima webwinkel.

Top beschreiben super Ware

Top Ware zum super Preis

Snel geleverd wat ik vroeg.

Simply to buy as guest.

Quick delivery, perfect quality as described. Regards!

Fast and good service

Fast and good service, was contacted by them just to make sure that I had all fittings for my boat seat before shipping

sehr gute Ware und schneller Versand.

Sehr gute Ware und schneller Versand. Gerne wieder. Toller Service.

Alles bestens!

Hat alles sehr gut und zügig geklappt.

Top Shop, gerne wieder! Ware wie beschrieben.

Der Kraftkopfdichtungssatz für einen 30 Jahr alten 6 PS Johnson Außenbordmotor ist eigentlich nur noch aus den USA bestellbar! Ich war skeptisch, auch auf Grund des günstigen Preises. Ich muss aber sagen absolut Top! Dichtungssatz ist komplett und ist meiner Meinung nach Original und kein Nachbau! Qualität Super. Ich bin happy. Würde hier wieder bestellen. Versand erfolgte sehr schnell mit DPD.

goede keus, normaal geprijsd en snel geleverd