Ik heb 2 ski truitjes gekocht in de vioravond en de volgende dag werden ze ‘s ochtends al geleverd.

Geweldig bedrijf!

Snel, goede service, mooie producten!

Vlot.

Mooi produkt, vlotte levering.

Snelle en correcte levering

Top service.

Ik ben zo blij met mijn skisokken ! Ik heb ze onmiddellijk aangetrokken. Perfecte pasvorm en zo mooi ! Ik ben gelukkig !

Correcte afhandeling

Mooie duidelijke website Zeer informatief

Altijd zeer correcte service! Een mooie webshop!

Superleuk

Mooie kwaliteit kleding en heerlijk warm. Goede en snelle service.

Supertzvreden

Gekozen artikel beantwoordt perfect aan omschrijving en service was top en supersnel

Leuke aanbiedingen, snelle verzending

Leuke aanbiedingen op het eind van het seizoen, snelle verzending. En groot assortiment. Voor de vijfde ster zou de retourprocedure net zo makkelijk moeten worden als bij bol.com.

Goede website en gemakkelijk bestellen

Helder, duidelijk en gemakkelijk bestellen en goede prijs

Snel geleverd voor een goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer tevreden.

Mooie spullen van goede kwaliteit en nu voor een geweldige prijs.

Zeer tevreden met de aankoop

Bestelling snel in huis en het voldoet aan zoals omschreven

Duidelijke website en snelle levering

De afbeeldingen, maten info en overige informatie over de artikelen is heel duidelijk. Snelle levering en goede service.

SUPER MOOI

Had liever gehad dat de skibroek gewoon met een rits en knop was geweest.

Goede spullen en prijs!

Top spullen tegen een (zeer) redelijke prijs en super snel “binnen”!

Bardzo dobry

Jak zawsze wszystko pasuje dobrze i jest świetnej jakości,

SkiWebShop = kwaliteit | PRODUCT MADE OF RECYCLED MATERIALS

Wat betreft de kwaliteit van de ski_jas ben ik meer dan tevreden, temeer omdat de jas van recycled materiaal is gemaakt. De levering was snel en efficiënt. De navigatie op de website is door de vele filtermogelijkheden makkelijk. Voorbeeldfilmpjes en duidelijk foto's laten de kleding goed beoordelen. |Terugstuurprocedure is niet ingewikkeld. Al met al kan ik |SkiWEbShop| ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar sportieve trendy artikelen met uitstraling en van goede kwaliteit.

Slecht

Zeer slechte klantenservice! Een halve ster is al teveel. Ze denken alleen maar aan hun eigen belang en totaal niet met de klant mee. Ik heb een defect artikel ontvangen, wat vervolgens door de klantenservice gewoon ontkent wordt! Geen enkel overleg of tegemoetkoming mogelijk, en je krijgt vervolgens geen geld terug. Ik raad het iedereen af hier te bestellen, want mocht je een kapot artikel ontvangen, ben je daar dus zelf de dupe van.

Beste Klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring hebt gehad met ons product en dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Wij hebben je klacht serieus genomen en uitgebreid onderzocht. Hoewel we geen duidelijk defect konden constateren, wilden we toch graag tegemoetkomen aan je teleurstelling. We hebben je een voucher t.w.v. de prijs van het product aangeboden om een nieuwe broek of een product naar keuze op onze website te bestellen. De voucher heb je ook gebruikt. Enorm jammer dat je niet blij bent met de situatie, maar vinden het erg fijn dat je je ervaring met ons deelt. Dankzij je feedback kunnen wij onze kwaliteit en service blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team SkiWebShop

Snel en makkelijk

Snel en goede keus

Prima levering

Vlotte levering en goed product

Zeer vlotte bestelling en aflevering

Duidelijke uitleg bij de producten die verkocht worden. Snelle levering en goede acties. Leuk om te shoppen bij jullie!

Super vlotte levering!

Heel gemakkelijke website en de volgende dag al aan huis geleverd. Ook om te retourneren geen probleem.