Fantastische skikleding van goede kwaliteit voor een mooie prijs

Zoals op de website te zien zo ziet de kleding er ook uit. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

's Middags besteld, volgende dag al in huis. Top!

's Middags besteld, volgende dag al in huis. Top! De skijas bevalt ook, dus op naar de volgende wintersport!

Alles Prima Geregeld !

Gewoon goed zoals het hoort

Goede deal met skis voor de kinderen

End of season sale was mooie kans om voor de kinderen nieuwe skis te kopen. Deze werden binnen een dag geleverd. Top.

Mooie spullen en correct geleverd.

Duidelijke website, mooie kleding en correct geleverd. Omdat we twijfelden over de maat hebben we een extra jas besteld maar die bleek toch te groot. Duidelijke instructie hoe je moet retourneren.

zeer goede kwaliteit en snelle levering

ik ben zeer tevreden van mijn bestelling

Mooie aanbieding en snel geleverd.

Mooie aanbieding voor een fijne softshelljas en de volgende dag geleverd. In het geval ik nog iets nodig heb, kom ik zeker weer terug. Prima service!

Prima producten en snelle levering

Besteld en de volgende dag in huis, alles zat netjes verpakt zodat het niet beschadigd aan zou komen. Producten zoals omschreven en je mag verwachten.

De bestelling werd heel snel geleverd, sneller dan aangegeven bij de bestelling. Alles was heel goed verpakt.

Geweldig en ook snel geleverd!

Top aanbieding en ook nog eens super snel geleverd! Ik kijk voortaan eerst op deze website!

Super leuke shop ervaring

Groot aanbod en goede kwaliteit. Supersnel geleverd

Service webshop en levering ok maar niet tevreden over de aangekochte producten

Nikwax tech wash aangekocht en Tx direct impregneermiddel om de behandelde jas terug waterafstotend te maken. De instructies op de flesjes netjes gevolgd, maar na het wassen is de stof van de jas zijn stevigheid helemaal verloren en de behandeling met Tx direct heeft niets bijgebracht qua waterafstotendheid.

Beste Klant, hartelijk dank voor je review. Het spijt ons te horen dat de Nikwax producten niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hebben je feedback serieus genomen en hebben dit met onze contactpersoon van het merk besproken. Nikwax-producten worden wereldwijd gebruikt in 52 landen en leveren daar consistent hoogwaardige resultaten. Het is belangrijk op te merken dat Nikwax-producten specifiek zijn ontworpen om materialen te reinigen en te behandelen en bevatten geen weekmakers die de stof zouden verzachten. Het is daarom verrassend dat de stof van je jas zijn stevigheid heeft verloren na gebruik van de Tech Wash en dat de behandeling met TX Direct volgens jou geen verbetering in waterafstotendheid heeft opgeleverd. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. Wij begrijpen dat je niet blij bent met de situatie, maar vinden het erg fijn dat je je ervaring met ons deelt en dat je tevreden bent met onze service en levering. Met vriendelijke groet, Team SkiWebShop

De bestelde ski jas was erg mooi en het is snel geleverd. Precies wat je verwacht, dus topbedrijf!

Site is helder, goede, kloppende informatie. Toen de maat toch niet goed bleek had ik hem snel teruggestuurd, retour was ook snel verwerkt.

Vlotte afhandeling van mijn 1ste bestelling

Alles prima

Na twee dagen mijn bestelling al in huis. Goede informatie over bestelling en verzending. Prima product.

Prachtig artikel snelle levering

Het is een leuke webshop, makkelijk dat te zoeken wat je nodig hebt per categorie, veel keuze, gemakkelijk afrekenen en snel in huis. Helemaal Top

Super aanbieding en mooi goede kwaliteit

Kwam deze mooie Rehall Ski Jas&Broek combi tegen voor mijn zoon. Zeer mooi geprijsd en snel geleverd. Mooie kwaliteit en die gaan wel tijdje mee. Op naar volgend ski-seizoen met wat leuke poeder-trips.

Duidelijke overzichtelijke website en snelle levering

Heel snel, duidelijk en prima product!

Goede site, duidelijk en supersnelle levering. Ben ook heel blij met mijn ski-jas en skibroek.

Bestelling en levering naar wens

Zoals boven aangegeven is de bestelling en levering heel soepel gegaan. Hoe een artikel teruggestuurd moet worden is ook duidelijk beschreven, alleen is het lastig dat het retour etiket afgedrukt moet worden. Niet iedereen heeft een printer ter beschikking. Hoe mijn product bevalt kan ik nog niet zeggen, omdat het pas de volgende skivakantie gebruikt zal worden. Het ziet er in ieder geval wel mooi uit.

Top webwinkel

Scherpe prijzen, snelle bezorging, mooie collectie. Ik beveel SkiWebshop.nl van harte aan!!!

snelle service

Fijne skibroek die voldoet aan de uitleg die er bij staat. Onze dochter is er super blij mee!

Top trui voor een mooie prijs

Heerlijke Trui voor skiën en sporten!

Ik heb 2 ski truitjes gekocht in de vioravond en de volgende dag werden ze ‘s ochtends al geleverd.

Laagsteen 28

4815 PH Breda