Zeer tevreden met de aankoop

Bestelling snel in huis en het voldoet aan zoals omschreven

Duidelijke website en snelle levering

De afbeeldingen, maten info en overige informatie over de artikelen is heel duidelijk. Snelle levering en goede service.

SUPER MOOI

Had liever gehad dat de skibroek gewoon met een rits en knop was geweest.

Goede spullen en prijs!

Top spullen tegen een (zeer) redelijke prijs en super snel “binnen”!

Bardzo dobry

Jak zawsze wszystko pasuje dobrze i jest świetnej jakości,

SkiWebShop = kwaliteit | PRODUCT MADE OF RECYCLED MATERIALS

Wat betreft de kwaliteit van de ski_jas ben ik meer dan tevreden, temeer omdat de jas van recycled materiaal is gemaakt. De levering was snel en efficiënt. De navigatie op de website is door de vele filtermogelijkheden makkelijk. Voorbeeldfilmpjes en duidelijk foto's laten de kleding goed beoordelen. |Terugstuurprocedure is niet ingewikkeld. Al met al kan ik |SkiWEbShop| ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar sportieve trendy artikelen met uitstraling en van goede kwaliteit.

Slecht

Zeer slechte klantenservice! Een halve ster is al teveel. Ze denken alleen maar aan hun eigen belang en totaal niet met de klant mee. Ik heb een defect artikel ontvangen, wat vervolgens door de klantenservice gewoon ontkent wordt! Geen enkel overleg of tegemoetkoming mogelijk, en je krijgt vervolgens geen geld terug. Ik raad het iedereen af hier te bestellen, want mocht je een kapot artikel ontvangen, ben je daar dus zelf de dupe van.

Beste Klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring hebt gehad met ons product en dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Wij hebben je klacht serieus genomen en uitgebreid onderzocht. Hoewel we geen duidelijk defect konden constateren, wilden we toch graag tegemoetkomen aan je teleurstelling. We hebben je een voucher t.w.v. de prijs van het product aangeboden om een nieuwe broek of een product naar keuze op onze website te bestellen. De voucher heb je ook gebruikt. Enorm jammer dat je niet blij bent met de situatie, maar vinden het erg fijn dat je je ervaring met ons deelt. Dankzij je feedback kunnen wij onze kwaliteit en service blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team SkiWebShop

Snel en makkelijk

Snel en goede keus

Prima levering

Vlotte levering en goed product

Zeer vlotte bestelling en aflevering

Duidelijke uitleg bij de producten die verkocht worden. Snelle levering en goede acties. Leuk om te shoppen bij jullie!

Super vlotte levering!

Heel gemakkelijke website en de volgende dag al aan huis geleverd. Ook om te retourneren geen probleem.

Mooie kwaliteit kleding met goede prijzen.

Alles zeer snel ontvangen. Artikelen zoals omschreven met kleuren die in het echt nog mooier zijn dan op de site. Zeer goede kwaliteit. Artikelen zorgvuldig verpakt en zeer snel ontvangen waardoor er snel van genoten kan worden.

Top! Supersnelle levering en mooie producten!

Dikke aanrader!

Goed product, fijne aanbieding.

Fijne webshop, duidelijk en overzichtelijk

Fijne webshop, duidelijk en overzichtelijk

Geweldig veel keuze voor een mooie prijs

Al wat vaker op de site gekeken en veel mooie artikelen gezien. Uiteindelijk een keuze gemaakt voor een complete set, jas broek en pully . Heel erg tevreden mee. Snel geleverd.

Beste prijs, snel geleverd

Gewoon top, verreweg de beste prijs, ruim assortiment dus nog wat leuke dingen erbij geshopt en lekker snel geleverd, goed verpakt, wat wil je nog meer!

Goeie koop, goede maat en snel

Ik zocht de Picture parker jkt zwart in maat L en gelukkig had deze shop hem nog, in de aanbieding zoals andere aanbieders dat ook hadden. Alles ging soepel en het was snel bezorgd, niks op aan te merken!

Contactformulier ingevuld maar nog geen reactie ontvangen

Heb voor ruim 500 euro besteld maar helaas verkeerde kortingscode gebruikt. Mailtje gestuurd of een en ander verrekend kon worden maar helaas na 3 dagen nog geen reactie ontvangen (in de bevestiging stond dat ze binnen een dag zouden reageren). Gedeelte van de bestelling al terug gestuurd (skibroek met strakke onderpijpen en elastiek onder de voet wat niet te zien was bij de bestelling) maar wacht dus nog steeds op een reactie…. Snap dat het mijn eigen fout is maar een reactie zou toch op zijn minst wenselijk en klantvriendelijk zijn! Eenmalige verkoop wat mij betreft.

Beste Corina, dank je wel voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je onze reactie op je e-mails niet hebt ontvangen. We hebben je berichten inderdaad op zaterdag 30 maart ontvangen, echter, aangezien het weekend was en op de daaropvolgende maandag Pasen viel, was onze klantenservice gesloten. Onze automatische ontvangstbevestiging belooft een reactie binnen één werkdag, en we streven er altijd naar deze belofte na te komen. In het geval van jouw e-mails was het onze intentie om op de eerste werkdag na Pasen te reageren. Het spijt ons enorm voor het ongemak dat je hebt ervaren. We zijn echter blij dat we je vraag telefonisch hebben kunnen beantwoorden op de eerste werkdag na Pasen nadat je ons had gebeld. We waarderen het dat je contact met ons hebt opgenomen. Wij vinden het ook jammer dat een deel van je bestelling niet aan je verwachtingen voldeed. Met betrekking tot de skibroek die je hebt teruggestuurd met het elastiek onder de voet, willen we graag verduidelijken dat dit kenmerk inderdaad zichtbaar was op een van de 8 foto's op de product pagina. We begrijpen echter dat het soms moeilijk kan zijn om alle details op te merken bij het bekijken van foto's online. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team SkiWebShop

Heel goed!

Vlotte levering, alles naar wens.

Ik ben zeer tevreden met men skijas

Snelle levering en goede korting

Goed product en snelle levering Alleen de doos was wel heel groot voor een paar handschoenen

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Snel geleverd, mooie kwaliteit