Top! Supersnelle levering en mooie producten!

Dikke aanrader!

Goed product, fijne aanbieding.

Fijne webshop, duidelijk en overzichtelijk

Fijne webshop, duidelijk en overzichtelijk

Geweldig veel keuze voor een mooie prijs

Al wat vaker op de site gekeken en veel mooie artikelen gezien. Uiteindelijk een keuze gemaakt voor een complete set, jas broek en pully . Heel erg tevreden mee. Snel geleverd.

Beste prijs, snel geleverd

Gewoon top, verreweg de beste prijs, ruim assortiment dus nog wat leuke dingen erbij geshopt en lekker snel geleverd, goed verpakt, wat wil je nog meer!

Goeie koop, goede maat en snel

Ik zocht de Picture parker jkt zwart in maat L en gelukkig had deze shop hem nog, in de aanbieding zoals andere aanbieders dat ook hadden. Alles ging soepel en het was snel bezorgd, niks op aan te merken!

Contactformulier ingevuld maar nog geen reactie ontvangen

Heb voor ruim 500 euro besteld maar helaas verkeerde kortingscode gebruikt. Mailtje gestuurd of een en ander verrekend kon worden maar helaas na 3 dagen nog geen reactie ontvangen (in de bevestiging stond dat ze binnen een dag zouden reageren). Gedeelte van de bestelling al terug gestuurd (skibroek met strakke onderpijpen en elastiek onder de voet wat niet te zien was bij de bestelling) maar wacht dus nog steeds op een reactie…. Snap dat het mijn eigen fout is maar een reactie zou toch op zijn minst wenselijk en klantvriendelijk zijn! Eenmalige verkoop wat mij betreft.

Beste Corina, dank je wel voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je onze reactie op je e-mails niet hebt ontvangen. We hebben je berichten inderdaad op zaterdag 30 maart ontvangen, echter, aangezien het weekend was en op de daaropvolgende maandag Pasen viel, was onze klantenservice gesloten. Onze automatische ontvangstbevestiging belooft een reactie binnen één werkdag, en we streven er altijd naar deze belofte na te komen. In het geval van jouw e-mails was het onze intentie om op de eerste werkdag na Pasen te reageren. Het spijt ons enorm voor het ongemak dat je hebt ervaren. We zijn echter blij dat we je vraag telefonisch hebben kunnen beantwoorden op de eerste werkdag na Pasen nadat je ons had gebeld. We waarderen het dat je contact met ons hebt opgenomen. Wij vinden het ook jammer dat een deel van je bestelling niet aan je verwachtingen voldeed. Met betrekking tot de skibroek die je hebt teruggestuurd met het elastiek onder de voet, willen we graag verduidelijken dat dit kenmerk inderdaad zichtbaar was op een van de 8 foto's op de product pagina. We begrijpen echter dat het soms moeilijk kan zijn om alle details op te merken bij het bekijken van foto's online. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team SkiWebShop

Heel goed!

Vlotte levering, alles naar wens.

Ik ben zeer tevreden met men skijas

Snelle levering en goede korting

Goed product en snelle levering Alleen de doos was wel heel groot voor een paar handschoenen

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Snelle verzending, duidelijke webshop

Super snelle levering En de website is echt fijn in gebruik, overzichtelijk met veel productinformatie en veel foto’s.

Waardeloze service!

Onlangs ben ik een weekje op wintersportvakantie geweest. Ik heb toen voor het eerst mijn nieuwe skibroek gedragen welke ik bij SkiWebShop.nl heb gekocht. Tot mijn teleurstelling zitten er nu al allemaal sneeën in met name de rechter broekspijp aan de achterzijde. Eén snee is zelfs helemaal door de voering heen. Dit terwijl ik niets geks heb gedaan omdat ik een ervaren skiër ben. SkiWebShop.nl doet het af met dat het geen fabrieksfout is. Dus een skibroek van €166,85 is voor eenmalig (lees één week) gebruik? Een skibroek hoort slijtvast te zijn bij normaal gebruik. Waardeloze service! Ik zal nooit meer iets bij SkiWebShop.nl kopen en anderen dit ook afraden.

Beste Rens, bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met je nieuwe skibroek, die je bij ons gekocht hebt. Wij vinden het jammer om te horen dat je teleurgesteld bent door de sneeën in je skibroek, vooral omdat je een ervaren skiër bent en er geen gekke dingen mee gedaan hebt en dat je niet tevreden bent met onze service. Na grondig onderzoek van je klacht, moeten we echter vaststellen dat de schade duidelijk is veroorzaakt door een scherp voorwerp, zoals de scherpe zijkanten van de ski's. Schade ontstaan door scherpe voorwerpen valt helaas niet onder de garantie zoals vermeld op onze website. We begrijpen dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar we willen benadrukken dat dergelijke schade niet onder normaal gebruik valt. De schade kan mogelijk veroorzaakt zijn door onvoorzichtigheid bij het gebruik van de ski's, zelfs als je een ervaren skiër bent. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team SkiWebShop

Prima geregeld, snel geleverd. Mast klopt.

Prima geregeld, snel geleverd wst ik wilde en de maat klopt.

Uitgebreid assortiment, snel geleverd

Uitgebreid assortiment en een overzichtelijke website. Bestelling netjes en snel geleverd

Prima aankoop

Volop keuze! Goede aankoop van ski-jas + skibroek kunnen doen.

Super ervaring

Goede productomschrijvingen, scherpe prijzen en snelle levering.

Gewoon goed

Snelle levering, goed assortiment, klantvriendelijk. Wat wil je nog meer

Goed gepakt, snel geleverd, ik ben blij mee.

asdg

sdfg

fijn winkelen op de site.

goede website, bij vragen ook tefonisch bereikbaar heel Fijn.

Supersnelle levering!

S avonds besteld, de volgende ochtend al bezorgd. Mooie producten, super sale en evt. retourneren is heel eenvoudig.

Goede kwaliteit

Goede prijs en snel geleverd.

Laagsteen 28

4815 PH Breda