heel slecht

Beste Evenses, ik probeer een oplossing te vinden maar onze ervaring met jullie service is erg slecht. Ik heb een boeking gemaakt voor 19 april met als voorwaarden dat de eindtijd flexibel is aangezien we niet goed wisten hoe laat het diner zou eindigen. Dit is niet doorgegeven aan de band. Vervolgens gaat de band tussen 23 en 23.15 uur opruimen zonder iets te zeggen tegen mij. Ik heb dit pas 10 minuten later door, we waren met de taart bezig en toen informeerde de band mij dat zij als eindtijd hadden 23 uur. Was echt vervelend want mijn man, was zijn 50ste verjaardag moest nog wat zeggen en had geen microfoon meer en we moesten in eens verzinnen hoe we dan ergens muziek vandaan halen. De band probeerde contact te leggen met jullie maar dat lukte ook niet. De oplossing waar jullie mee komen is, bij een volgende boeking kunnen we dan misschien iets doen maar weten niet wat? Ik heb zelf een groot platform gerund en service is wat het verschil maakt. Ik begrijp hier helemaal niets van. Ik ga jullie zeker niet aanbevelen aan anderen en zal ook extern hier wat over schrijven. Gr Gillian

Fijne organisatie, goede communicatie

Erg tevreden! Via Evenses een jazz duo en een DJ geboekt. De communicatie verliep goed, bij wijzigingen werden wij tijdig op de hoogte gesteld. Het geboekte jazz duo Jazz it up nam netjes van te voren contact op voor het bespreken van het repertoire en de wensen. Ook met de DJ netjes van te voren contact gehad voor het bespreken van de wensen. Erg prettige ervaring.

Heerlijke jazz avond met flexibele artiesten

Heerlijke jazz avond met flexibele artiesten

Goede communicatie en goed geregeld

De communicatie verliep erg goed en dat heb ik als prettig ervaren. De dj(Jelle) maakte er een feestje van en beveel hem dan ook zeer aan.

Evenses heeft er voor gezorgd dat wij ons niet druk hoefde te maken over en op ons bruiloftsfeest. Alles was perfect geregeld. De DJ (Jesper), saxofonist en dame bij de fotobooth waren super vriendelijk en hebben ons feest onvergetelijk gemaakt. De dansvloer stond binnen no time vol en is tot de laatste minuut gevuld gebleven. Dank jullie wel!

Heerlijke muzikale avond met lekkere dansmuziek

Voor de tweede keer aanwezig op een feest van ons. Lekkere muziek, helaas dit keer zonder de saxofonist Maar Joost wist dit goed op te vangen door zelf op de saxofoon te spelen. Topavond!

klasvol en educatief optreden

de persoon, het instrument, het gekozen werk, een heel mooie variatie leuk om ook bij te leren en uitleg te krijgen op een korte duidelijke manier.

Zeer professioneel!

Graag wil ik de complimenten overbrengen aan ‘de piano man’ Gijs en Sander. Ze waren geweldig, betrokken en wisten de juiste snaar te raken. Dank voor jullie inzet en ik contact jullie graag een volgende keer.

Komen de afspaken prima na

Via Evenses een mooie band kunnen vastleggen voor ons bedrijfsfeest, geheel in stijl. Uiteindelijk ook rechtstreeks contact met de bandleider wat wel zo prettig was. Veel bevestigen via internet

Super... ik en gasten zeer tevreden!

Aangename verrassing voor iedereen, fijne mensen, flexibel, zeer vriendelijk en heerlijke muziek! Ze hebben de sfeer zeer positief beinvloed en hebben fors bijgedragen aan een geslaagd en zeer gesmaakt verjaardagsfeest. Vriendelijke groeten en dank EddyW

Een aanrader!

Je boekt, ze beloven, het komt uit! Geweldige muziek, zeer goed en plezierig ! Ik doe het morgen weer!!!

DJ Jesper voelde de sfeer uitstekend aan, was een zeer geslaagde avond

Zeer geslaagde avond

Fijn sfeervol optreden van Miss Jazz!

Haar optreden had ze geweldig aangepast aan de ruimte en het aantal gasten. Ze heeft dan ook bij alle gasten (48) een fijne indruk achtergelaten! Ik kan haar dan ook bij ander gelijke party’s van harte aanbevelen!

Super !!!

Super prestatie!!!!

De violist voor de verjaardag was fantastisch. Mooie muziek, zeer vriendelijke heren. Voor herhaling vatbaar.

prima uitvoering

We waren erg tevreden, muziek past erg goed bij de opening van onze winkels en we zouden graag een nieuwe boeking doen voor de opening van onze nieuwe winkel in Haarlem.

Acts waren super leuk

Hoewel de acts erg leuk waren en goed in de smaak vielen bij iedereen was de communicatie nadat de bevestiging akkoord was wat minder goed. Er was bijvoorbeeld al aan het begin doorgegeven dat er geen confetti shooter / vuurwerk e.d. de lucht in geschoten mocht worden maar dit was blijkbaar niet goed aangekomen bij de acts aangezien er toch vuurwerk werd afgeschoten. Wat uiteraard dus niet in de smaak viel bij de verhuurder van de locatie. Daarnaast was het handig geweest als er contact gegevens waren geweest van de acts zodat wij deze ter plaatse ook zelf konden bellen. Dus dat is misschien een goede tip voor de toekomst om in de bevestiging erbij te melden.

Een superleuk evenement

Wat een leuk concept. De volledige biljartclub heeft zich reuze geamuseerd. De croupiers legden alles haarfijn uit en maakten er een leuk spektakel van. Het materiaal en de opbouw/afbraak waren op een wip gebeurd. De moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Eric, Hartelijk dank voor alle positieve woorden en hoge waardering! We zijn blij om te horen dat de casino avond goed is uitgepakt bij jullie Biljartclub. We kijken er naar uit om in de toekomst nog een keer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Evenses

Mooi

Julia is een mooi mens met een fantastische uitstraling en natuurlijk een uitzonderlijke stem. Ik was bevoorrecht om haar op mijn jubileum te kunnen uitnodigen. Ze was precies zoals ik me voorstelde toch heeft ze mijn verwachting overtroffen.

Beste Joost, Hartelijk dank voor je prachtige woorden en de hoge waardering! We zijn opgetogen te horen dat Julia je verwachtingen niet alleen heeft waargemaakt maar zelfs heeft overtroffen. Het is ons een genoegen om artiesten te bieden die jouw bijzondere momenten nóg specialer maken. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met muzikale groet, Het team van Evenses

Heel jammer!

Mijn ervaring met Omaira van dit bedrijf is niet goed. Kijk goed wat je boekt en als ze een mail met een filmpje sturen vraag dan duidelijk, is dit wat ik krijg want ze sturen iets wat je echt niet krijgt voor veel te veel geld. Ik heb casinotafels besteld en die waren prima vandaar mijn paar sterren want die zijn voor hun maar de aquadrums waren 2 trommels met blauw licht en niet het spetterende begin van onze feestavond, wat wel was beloofd, ook door het spetterende fimpje. Veel geld voor een zeer matig optreden. Na meerdere keren klagen is er slecht gereageerd op mijn klacht en was de afhandeling erg teleurstellend.

Beste Dinah, Wij betreuren het altijd als wij het bericht krijgen dat het niet naar wens was en nemen klachten uiterst serieus. Zoals wij over de mail hebben besproken, was de Aquadrum act zonder LED-verlichting aangeboden en geaccepteerd en is dit ook exact geleverd. Ondanks dat zijn wij jullie tegemoet gekomen met een vergoeding ondanks Uiteraard wil ik je nog steeds bedanken voor de feedback en de gegeven sterren. Dit wordt gewaardeerd en de feedback nemen wij zeer serieus en mee voor in de toekomst!

Zeer fijne boeking!

Ik mocht dankzij Evenses op alweer een supertoffe locatie spelen met mijn soul, jazz en R&B set, piano en zang. Ook met de organisatoren was er een hele goeie communicatie en interactie. De speellocaties zijn altijd echt goed verzorgd, dank u wel!

Beste Katty, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor het delen van je ervaring en het waarderen van onze communicatie en zorgvuldigheid. Jouw optreden heeft blijkbaar een blijvende indruk achtergelaten, en daar zijn we erg trots op. We hopen je snel weer te zien op een van onze vele prachtige locaties! Groeten, Het Evenses Team

Leuk vertier voor elk wat wils

Wij hebben Christmas Cappuccino's ingehuurd voor een feestavond voor mensen met een verstandelijke beperking. En dat was een groot succes. Er werd meegezongen, gedanst en in polonaise de zaal door.

Hallo Robert, Dank voor je lovende review! Het is geweldig om te horen dat Christmas Cappuccino's zo'n succes was op jullie feestavond. Het plezier dat jullie gasten hadden, is precies waar we het voor doen. We hopen in de toekomst nog veel meer vreugde te brengen met ons entertainment. Vriendelijke groeten, Het team van Evense

Regelen alles voor je, fijn contact!

Wij zochten wat voor onze kerstborrel en dat viel niet mee, uiteraard wat geboekt en 2 weken voor datum belde ik om nog e.e.a. af te stemmen. Toen kreeg ik te horen dat de muzikanten niet konden, ik in paniek, maar Evenses had al een alternatief gezocht en daar waren wij SUPER blij mee!!! We kregen Harmonic Blend, wat een super stel en wat kunnen ze goed zingen!!! Iedereen heeft er van genoten!

Beste Wilma, We zijn verheugd te horen dat ondanks de initiële tegenslag, jullie kerstborrel een groot succes was dankzij Harmonic Blend. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat elk evenement soepel verloopt, zelfs als er onverwachte situaties zijn. Bedankt voor het vertrouwen in Evenses en we hopen jullie in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met warme groeten, Het Evenses Team

In alle opzichten entertaining optreden

De vriendelijke zangeres en pianist, Nadine en Kristjan ware tijdens hun optreden bijzonder onderhoudend : veel mimiek, bewegingen etc. Je kon zien dat zij het naar hun zin hadden : en wij ook ! Veel complimenten over de mooie stem, nummers en leuke artiesten. Verder heel soepel tussen de menugangen door opgetreden. Heel veel dank !

Beste Annelies, Hartelijk bedankt voor je geweldige feedback. Het doet ons ontzettend goed te horen dat Nadine en Kristjan zo'n positieve invloed hadden op jullie evenement. Hun passie voor muziek en entertainment straalt duidelijk door in hun optredens, en het is geweldig dat dit door jullie zo gewaardeerd werd. We zijn blij dat ze met hun optredens de avond konden verrijken en dat alles naadloos verliep, zelfs tussen de menugangen door. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden, en we hopen in de toekomst nog veel meer mooie momenten te mogen verzorgen. Met muzikale groet, Het team van Evenses Entertainment

top

leuke avond voor iedereen die aanwezig. Enkel positieve reacties.

Beste Jos, Hartelijk dank voor je enthousiaste feedback. We zijn blij dat het optreden van onze artiesten zo goed is ontvangen en dat iedereen heeft genoten. Het is altijd ons doel om een onvergetelijke avond te bezorgen, en het klinkt alsof dat zeker gelukt is! We hopen in de toekomst nog vele mooie momenten te mogen verzorgen voor jou en je gasten. Vriendelijke groeten, Het Evenses Team

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com