Geweldige band!

Ik wil graag de band So Good reviewen, zij speelden op onze bruiloft 14 mei. We hebben een geweldige avond gehad, het is een topband met een breed repertoire, voor elk wat wils. Ze weten heel goed en gezellig de gasten te bespelen en op te zwepen, wat geweldig veel sfeer en gezelligheid bracht! Wij houden erg van live muziek en zijn best kritisch, maar So Good heeft het echt heel erg goed neergezet! Normaal gesproken zijn we veel van de rockmuziek, maar omdat we bij de bruiloft toch een heel gemengd publiek hadden wilden we meer een allround band neerzetten, en So Good was fantastisch. Een aanrader!

Dag Ellen, Mooi om te horen dat u zo tevreden was over So Good. De bandleden zijn erg blij dat zij het het publiek met gemêleerde muziekvoorkeuren konden entertainen! Graag tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Erik

Van planning tot en met de laatste minuut van het feest Geweldig

Onze boeking begon bij Robin, die ons geweldig heeft geholpen in alle voorbereidingen, de communicatie tussen ons en de DJs, en de puntjes op de i. We waren vrij specifiek in onze wensen gezien we muziekstijl vanuit Nederland en Panama met elkaar wilde mengen om de genodigden op onze Bruiloft het allemaal zo goed mogelijk naar hun zin te laten hebben. Vanaf het moment dat John & Mr. Smith er waren hing er een geweldige sfeer. Ze wisten perfect in te spelen op ons verzoek, en hebben voor een onvergetelijk feest gezorgd, zowel voor ons als onze gasten. Zowel de DJ, uitstraling en mixjes, als de Saxofonist met zijn charisma en geweldige sound, we hebben genoten. Echt een duo waar vanaf straalt dat ze al jaren op elkaar ingespeeld zijn en alle muziekstijlen van de wereld weten te combineren! Enorm bedankt heren! Als we ooit weer een feestje organiseren zijn jullie er zeker bii!

John & Mr Smith waren fantastisch!

We hadden het duo John & Mr Smith geboekt voor onze bruiloft. Ze hebben er van het begin tot het einde een feestje van gemaakt en we hebben enorm genoten. Ik zou iedereen die duo aanraden!

WAUW

Evenses heeft ons van A tot Z begeleid, ook gedurende de pandemie en veel begrip getoond. Zangeres Kim heeft onze huwelijksdag meer dan compleet gemaakt! Zij zorgde voor de extra sparkel op onze mooie dag. Een onwijs goede zangeres met een super lieve uitstraling. Al onze gasten waren waanzinnig onder de indruk. Fijn contact voor en na het huwelijk gehad en alles tot in de puntjes verzorgd. Wij zouden haar bij iedereen aanbevelen als je sfeer, liefde en kippenvel wilt!

Hoi Demi, Geweldig om te horen dat de huwelijksdag zo mooi was. Wij zijn erg blij dat wij eraan hebben mogen bijdragen. Kim heeft zelf ook genoten! Bedankt voor de fijne communicatie en graag tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Robin

Een uitstekende begeleiding door Evenses en een voltreffer met de keuze DJ DiVine

Het was echt fantastisch. DiVine was een voltreffer voor onze bruiloft! Dank Erik van Evenses voor de goede begeleiding naar onze topdag. Groeten, Sophie en Robbert Roche

Hi Sophie en Robbert, Fijn om te horen dat het optreden beviel en dat jullie een topdag hebben gehad! Tot de volgende keer, Groeten, Erik

Fantastische ervaring

Wij hebben de band "Party Collective" geboekt voor een privéfeest. De boeking verliep zeer vlot en plezierig. De band was helemaal geweldig. Alle bandleden waren van hoog niveau, zowel de muziek als de zang was fantastisch. Ze hebben ons feest echt tot een feest gemaakt. Bij een volgend feest zal ik deze band zeker weer boeken.

Beste Joke, Wat fijn om te horen dat uw gelegenheid een echt feest is geworden! De bandleden van The Party Collective staan erom bekend dat ze alle voetjes van de vloer laten gaan. Zij hebben ook genoten van het optreden. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Erik

Onze ervaring met Evenses was heel goed. Zij dachten goed met ons mee en zijn heel tevreden

Zij dachten goed met ons mee en was makkelijk communiceren om tot een overeenkomst te komen. Het optreden ging ook vlekkeloos dus zeker een aanbeveling om via Evenses een boeking te doen

Dag Jeroen, Bedankt voor uw boeking bij ons en de prettige communicatie. Wij zijn blij te horen dat het optreden vlekkeloos verliep. Wellicht tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Team Evenses

Top band!

The Marions!! Geweldige band! Heel erg van genoten bij onze bruiloft!!! We hadden geen betere keuze kunnen maken!!

Dag Roel, Goed om te horen dat The Marions in de smaak zijn gevallen! Zij hebben zelf ook van het optreden genoten. Graag tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Erik

bovennatuurlijk

Wat een ontzettende leuke ervaring hebben wij gehad met Naria, echt een aanrader

Beste Janneke, Wat fijn dat Waarzegster Naria zo goed is bevallen! Ze vond het zelf ook een enorm leuke opdracht. Met vriendelijke groet, Iris

Effectief en persoonlijk

We hebben met korte termijn een fantastische zangeres gevonden en alles is super goed gelopen. Ik ga zeker contact met jullie opnemen als er een nieuwe feest komt!

Dag Alessandra, Fijn dat u de zangeres fantastisch vond. Hopelijk was uw feest geslaagd! Mocht u in de toekomst nog een keer entertainment nodig hebben, dan helpen we u graag. Zeker ook als het kort dag is! Met vriendelijke groet, Team Evenses

Schitterend optreden van zangeres Patricia Foort!

Het was gewoon schitterend! Wij hadden zangeres PIA geboekt voor ons huwelijksfeest in 2020. Door corona kon feest niet doorgaan. Na 2 jaar kon eindelijk op 11/06 het huwelijksfeest dan toch doorgaan. En het was gewoon geweldig! Patricia heeft een prachtige stem. Bovendien was alles piefijn georganiseerd door Evenses.

Dag Alain en Renzo, Wat fijn dat u eindelijk van uw huwelijksfeest kon genieten. Wij zijn blij dat dat het optreden van onze zangeres beviel. Bedankt voor de boeking bij ons! Met vriendelijke groet, Robin

Fantastische avond

Tijdens ons jubileumfeest in het Kurhaus in Scheveningen hadden wij Two Delight geboekt. We hadden geen betere keuze kunnen maken! Wat een fantastisch duo is dat. De hele avond goede muziek en aan het eind diverse verzoeknummers uit hun enorme repertoire. Ook de communicatie met Evenses hebben we als prima ervaren. Kortom een succesvolle avond.

Dag Rob, Wat fijn dat het een geslaagd optreden was op uw feest! Two Delight vindt het leuk als er verzoeknummers worden aangevraagd, zij zijn altijd bereid om te kijken of ze een specifiek nummer kunnen spelen. Wellicht tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Ella

Via Evenses geboekt, 1 vast contact persoon die meedenkt, Erik en Lisa kwamen spelen op ons tuinfeest. Lisa nam een week van te voren contact op om wensen door te spreken. Fantastisch duo!! Leuke spontane mensen, veel nummers en mooi samenspel met gitaar en geweldige stem. Wij hebben genoten!!

Hey Ellen, Wij vonden het fijn om u door te verwijzen naar Erik & Lisa. Daarnaast vind ik het ook fijn om te horen dat zij ervoor hebben gezorgd om uw dag te laten slagen. Met vriendelijke groet, Emma

Fantastische band, teleurstellende communicatie

Wij boekten Jack Club Music (aanrader!) voor ons trouwfeest en hoewel onze ervaring met Evenses goed begon, ging deze heel snel achteruit. Tot de betaling verliep alle communicatie snel en vlekkeloos maar vervolgens kostte het 3 weken en meerdere telefoontjes om bevestiging te krijgen van de aangekomen bankoverschrijving en viel het steeds stil wanneer we vroegen of we contact konden krijgen met de band. Tot 4 dagen voor ons feest wisten wij niet of zij de boeking hadden binnen gekregen of überhaupt bestonden. Wij begrijpen dat het de act is die uiteindelijk contact met de klant moet opnemen, maar als Evenses zegt dit te verzorgen verwachten wij ook dat zij er actief achteraan gaan als er niks gebeurd en het duidelijk is dat wij hier behoefte aan hebben. Elke boeking is hun visitekaartje en daarmee, naar onze verwachting, ook hun verantwoordelijkheid om goed te laten verlopen.

Beste Bodine, Samen met de band zijn we heel blij dat jullie een geweldige dag hebben gehad en van het optreden van Jack Club Music hebben genoten. We wensen jullie veel geluk toe! Fijn om je zojuist even gesproken te hebben. Zoals ik telefonisch vertelde, vind ik het jammer dat het voor jullie zo gelopen is. Vanwege een wisseling van onze financiële administratie is helaas de bevestiging van de betaling later gekomen dan de bedoeling was. Daarnaast heeft het vanwege de drukte wat langer geduurd om contact te hebben met de band en het is vervelend dat jullie daardoor het gevoel hebben gekregen dat jullie vergeten werden. Ik heb persoonlijk de samenwerking als zeer positief ervaren en vind het natuurlijk heel erg jammer dit de uitkomst is. Hopelijk zien we elkaar terug in de toekomst zodat we de samenwerking op goede voet kunnen voortzetten! Met vriendelijke groet, Ella

Pianist was goed, wel slecht geregeld.

Plots was er op ons feest een andere persoon dan degene die we hadden geboekt. De pianist zelf was wel goed, maar wist niet van hoelaat tot hoelaat hij er moest zijn omdat Evenses dit niet duidelijk had gecommuniceerd. Volgende keer regelen we het toch rechtstreeks!

Beste Hendrik, Wat vervelend om te horen dat u het optreden niet goed geregeld vond. Wij stellen altijd een gedetailleerd document op voor onze artiesten, waarop duidelijk al uw wensen, locatiegegevens en starttijden et cetera staan. Dit document wordt altijd uitgebreid doorgenomen. Onze artiesten zijn altijd een bepaalde tijdsduur vroeger aanwezig dan de daadwerkelijke speeltijd. Dit zijn zij zodat zij op tijd gereed kunnen staan voor het optreden. In uw geval was de pianist vroeger dan u verwacht had, dat vinden wij vervelend. Wij werken alleen met kwalitatieve artiesten dus wij zijn blij dat de pianist een mooi optreden heeft verzorgd op uw dag, ondanks dat u iemand anders verwacht had. Hopelijk heeft u kunnen genieten van de dag, Met vriendelijke groet, Casper

Pianist Kim heeft een geweldige show neergezet. Wat heeft deze vrouw een prachtige stem. Ideaal voor uw bruiloft. Contact met Evenses loopt heel soepel. Alles is vooraf helemaal duidelijk en afgesproken en er wordt geen ruimte gelaten voor eventuele misverstanden. Dat vind ik zelf heel fijn.

Dag Arjan, Wat fijn dat het optreden is bevallen. Kim heeft zelf ook erg genoten! U bedankt voor de fijne samenwerking m.b.t. alles afstemmen. Met vriendelijk groet, Emma

Schitterend optreden

Wat een fijne start van onze bruiloft. We hebben echt genoten van het optreden en de voorbereiding er naar toe liep buitengewoon soepel en vlot.

Hey Olga, Super leuk om te lezen dat uw bruiloft goed verliep. The Double J's vonden het ook geweldig om een optreden te geven voor uw bruiloft. Daarnaast vond ik het ook fijn om met u samen te werken. Ik ben blij dat ik ervoor heb kunnen zorgen dat uw bruiloft geslaagd was. Met vriendelijke groet, Ella

Evenses heeft alles onder controle, de zanger van de band neemt op tijd contact met je of er nog bijzonderheden en wensen zijn. Men is zeer flexibel.

Hey Cor, Ook ik vond het fijn om samen met u te werken. Het was voor mij een genoegen om u te helpen. Wat goed om te horen dat de zanger op tijd contact met u had opgenomen. Met vriendelijke groet, Sander

Top aanvulling op het feest

Via Evenses hebben we JOHN & MR SMITH geboekt (vervangend duo) voor de feestavond van onze bruiloft. De dansvloer is op geen enkel moment leeg geweest en we hebben de hele avond door complimenten gehad over dit fantastische duo.

Hey Mariska, Ik vond het leuk om u te mogen helpen met uw aanvraag en ik ben blij dat John & Mr Smith er een geslaagd feestje van hebben gemaakt. Mocht u nog altijd wat anders willen aanvragen staat Evenses altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Robin

Zeer fijne samenwerking

Mijn contactpersoon Sander bij evenses was steeds vlot bereikbaar. Daarnaast kon ik steeds bij hem terecht met vragen naar aanpassingen, om in contact te komen met de band,... Zoals het moet zijn! Ook de band, gipsy summer, is een echte aanrader. Het zijn sfeermakers & ze stonden open voor verzoekjes van onze gasten op de trouw.

Hi Jana, Het was fijn om jou te mogen helpen bij jouw aanvraag voor de Gipsy Summer band. Wat fijn om te horen dat uw feest geslaagd was. Met vriendelijke groet, Sander

Perfect in orde!

Jay & Joe hebben de sfeer er helemaal ingebracht. Super sympathiek duo! Onze gasten waren ook heeeel enthousiast. Ik zou ze direct terug boeken: een echte aanrader!!!!

Goededag Mieke, Ook wij vonden het fijn om u te helpen bij deze boeking. Zowel Evenses als de artiesten hadden het naar hun zin om met u samen te werken. Hopelijk zien we u in de toekomst weer bij ons verschijnen! Met vriendelijke groet, Ella & Iris

Samenwerking is tegengevallen.

Wij hadden een, denken wij, een prachtig evenement bij u geboekt. De Skate- en BMX show. Dit contract liep al 3 jaar i.v.m. steeds cancelen door de corona. Echter u zei steeds het contract te hebben verlengd met deze show. Toen het bijna 27 april was bleek dat de show niet door kon gaan. Een hele grote teleurstelling. U heeft uw best gedaan om een nieuwe show voor ons te regelen. Wij hebben inderdaad een nieuwe show gekregen, echter het stelde niet veel voor en het was veel korter dan gepland. Daar sta je dan als organisatie. Wij hebben hier heel veel geld voor betaald en de fietsers van de BMX show hebben slechts 20 minuten opgetreden, terwijl wij een afspraak hadden dat er een show zou zijn van 13.30 uur tot 14.30 uur. Nee, dit was echt een hele grote teleurstelling in Middelstum en wij zouden teruggave van een gedeelte van de betaalde kosten graag terug zien. Dit was echt geen € 3.000 waardig!!

We betreuren hoe onfortuinlijk deze boeking is verlopen. In de afgelopen periode waarin door overheidsregelgeving i.v.m COVID-19 jullie Koningsdagsfeest niet mocht doorgaan, hebben we de boeking in 2020 en 2021 kunnen verzetten. We hebben dit telkens in goed overleg met u en de geboekte Skate- en BMX show kunnen doen. Na twee jaar mocht het eindelijk op 27.04.2022 wél plaatsvinden. Kort voor het optreden werden wij door onze artiest(en) op de hoogte gesteld dat ze niet meer in staat waren deze opdracht uit te voeren. Hier zijn wij natuurlijk ook enorm van geschrokken en hadden dit niet verwacht. Wij hebben in overleg met u ons uiterste best gedaan om op korte termijn een act te vinden die het geboekte entertainment zou kunnen vervangen. DIt bleek vanwege het unieke karakter van het entertainment niet eenvoudig. De vervangende act hebben wij inclusief videomateriaal en duidelijke informatie aangeboden met daarbij de optie de overeenkomst kosteloos te ontbinden indien u elders een alternatief wilde boeken. We betreuren ten zeerste dat de vervangende act is tegengevallen en hebben hier ook alle begrip voor. Zowel wij als de vervangende act hebben geprobeerd in de beschikbare (korte) tijd toch nog een alternatief te kunnen bieden. ​ Ik heb persoonlijk de samenwerking met u als zeer positief ervaren en vind het natuurlijk heel erg jammer dit de uitkomst is. Met vriendelijke groet, Sander

Probleemloos....

Mijn Verjaardag IBIZA party was in 1 woord geweldig ....Vooropgesteld dat wij met een team van 3 het feest goed voorbereid hadden en niet door enige kennis belemmerd zijn ,...wilde ik persé het entertainment gedeelte bij een prof neerleggen , in mijn geval ging het om DJ Le Founge met saxofonist Stan en als klap op de vuurpijl een optreden van Belle Perez ....Alles was tot in de puntjes geregeld ; complimenten.

Beste Jos, Bedankt voor een hele fijne samenwerking voor jouw feest. Heel fijn dat we een mooie positieve bijdrage aan jouw dag hebben mogen leveren samen met de artiesten. Mochten we nog ergens van dienst kunnen zijn, dan kunt u altijd contact met Evenses opnemen! Met vriendelijke groet, Sander

Goed geregeld

Geen problemen

Hi Johan, Wij vinden het fijn om te horen dat u geen problemen gehad heeft. Hopelijk heeft u ook genoten van uw feest! Met vriendelijke groet, Ella

Vlotte en correcte organisatie

Voor de eerste keer een artiest geboekt via Evenses en dit verliep prima. Vlotte en duidelijke communicatie tot voor de dag van het evenement. Aanrader!

Hi Luc Super fijn om te horen dat alles naar wens ging. Het is altijd spannend wanneer u voor de eerste keer een artiest boekt. Ik ben blij dat ik u daarbij kon helpen en u een geslaagde dag had. Met vriendelijke groet, Omaira

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com