Acts waren super leuk

Hoewel de acts erg leuk waren en goed in de smaak vielen bij iedereen was de communicatie nadat de bevestiging akkoord was wat minder goed. Er was bijvoorbeeld al aan het begin doorgegeven dat er geen confetti shooter / vuurwerk e.d. de lucht in geschoten mocht worden maar dit was blijkbaar niet goed aangekomen bij de acts aangezien er toch vuurwerk werd afgeschoten. Wat uiteraard dus niet in de smaak viel bij de verhuurder van de locatie. Daarnaast was het handig geweest als er contact gegevens waren geweest van de acts zodat wij deze ter plaatse ook zelf konden bellen. Dus dat is misschien een goede tip voor de toekomst om in de bevestiging erbij te melden.

Een superleuk evenement

Wat een leuk concept. De volledige biljartclub heeft zich reuze geamuseerd. De croupiers legden alles haarfijn uit en maakten er een leuk spektakel van. Het materiaal en de opbouw/afbraak waren op een wip gebeurd. De moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Eric, Hartelijk dank voor alle positieve woorden en hoge waardering! We zijn blij om te horen dat de casino avond goed is uitgepakt bij jullie Biljartclub. We kijken er naar uit om in de toekomst nog een keer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Evenses

Mooi

Julia is een mooi mens met een fantastische uitstraling en natuurlijk een uitzonderlijke stem. Ik was bevoorrecht om haar op mijn jubileum te kunnen uitnodigen. Ze was precies zoals ik me voorstelde toch heeft ze mijn verwachting overtroffen.

Beste Joost, Hartelijk dank voor je prachtige woorden en de hoge waardering! We zijn opgetogen te horen dat Julia je verwachtingen niet alleen heeft waargemaakt maar zelfs heeft overtroffen. Het is ons een genoegen om artiesten te bieden die jouw bijzondere momenten nóg specialer maken. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met muzikale groet, Het team van Evenses

Heel jammer!

Mijn ervaring met Omaira van dit bedrijf is niet goed. Kijk goed wat je boekt en als ze een mail met een filmpje sturen vraag dan duidelijk, is dit wat ik krijg want ze sturen iets wat je echt niet krijgt voor veel te veel geld. Ik heb casinotafels besteld en die waren prima vandaar mijn paar sterren want die zijn voor hun maar de aquadrums waren 2 trommels met blauw licht en niet het spetterende begin van onze feestavond, wat wel was beloofd, ook door het spetterende fimpje. Veel geld voor een zeer matig optreden. Na meerdere keren klagen is er slecht gereageerd op mijn klacht en was de afhandeling erg teleurstellend.

Beste Dinah, Wij betreuren het altijd als wij het bericht krijgen dat het niet naar wens was en nemen klachten uiterst serieus. Zoals wij over de mail hebben besproken, was de Aquadrum act zonder LED-verlichting aangeboden en geaccepteerd en is dit ook exact geleverd. Ondanks dat zijn wij jullie tegemoet gekomen met een vergoeding ondanks Uiteraard wil ik je nog steeds bedanken voor de feedback en de gegeven sterren. Dit wordt gewaardeerd en de feedback nemen wij zeer serieus en mee voor in de toekomst!

Zeer fijne boeking!

Ik mocht dankzij Evenses op alweer een supertoffe locatie spelen met mijn soul, jazz en R&B set, piano en zang. Ook met de organisatoren was er een hele goeie communicatie en interactie. De speellocaties zijn altijd echt goed verzorgd, dank u wel!

Beste Katty, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor het delen van je ervaring en het waarderen van onze communicatie en zorgvuldigheid. Jouw optreden heeft blijkbaar een blijvende indruk achtergelaten, en daar zijn we erg trots op. We hopen je snel weer te zien op een van onze vele prachtige locaties! Groeten, Het Evenses Team

Leuk vertier voor elk wat wils

Wij hebben Christmas Cappuccino's ingehuurd voor een feestavond voor mensen met een verstandelijke beperking. En dat was een groot succes. Er werd meegezongen, gedanst en in polonaise de zaal door.

Hallo Robert, Dank voor je lovende review! Het is geweldig om te horen dat Christmas Cappuccino's zo'n succes was op jullie feestavond. Het plezier dat jullie gasten hadden, is precies waar we het voor doen. We hopen in de toekomst nog veel meer vreugde te brengen met ons entertainment. Vriendelijke groeten, Het team van Evense

Regelen alles voor je, fijn contact!

Wij zochten wat voor onze kerstborrel en dat viel niet mee, uiteraard wat geboekt en 2 weken voor datum belde ik om nog e.e.a. af te stemmen. Toen kreeg ik te horen dat de muzikanten niet konden, ik in paniek, maar Evenses had al een alternatief gezocht en daar waren wij SUPER blij mee!!! We kregen Harmonic Blend, wat een super stel en wat kunnen ze goed zingen!!! Iedereen heeft er van genoten!

Beste Wilma, We zijn verheugd te horen dat ondanks de initiële tegenslag, jullie kerstborrel een groot succes was dankzij Harmonic Blend. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat elk evenement soepel verloopt, zelfs als er onverwachte situaties zijn. Bedankt voor het vertrouwen in Evenses en we hopen jullie in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met warme groeten, Het Evenses Team

In alle opzichten entertaining optreden

De vriendelijke zangeres en pianist, Nadine en Kristjan ware tijdens hun optreden bijzonder onderhoudend : veel mimiek, bewegingen etc. Je kon zien dat zij het naar hun zin hadden : en wij ook ! Veel complimenten over de mooie stem, nummers en leuke artiesten. Verder heel soepel tussen de menugangen door opgetreden. Heel veel dank !

Beste Annelies, Hartelijk bedankt voor je geweldige feedback. Het doet ons ontzettend goed te horen dat Nadine en Kristjan zo'n positieve invloed hadden op jullie evenement. Hun passie voor muziek en entertainment straalt duidelijk door in hun optredens, en het is geweldig dat dit door jullie zo gewaardeerd werd. We zijn blij dat ze met hun optredens de avond konden verrijken en dat alles naadloos verliep, zelfs tussen de menugangen door. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden, en we hopen in de toekomst nog veel meer mooie momenten te mogen verzorgen. Met muzikale groet, Het team van Evenses Entertainment

leuke avond voor iedereen die aanwezig. Enkel positieve reacties.

Beste Jos, Hartelijk dank voor je enthousiaste feedback. We zijn blij dat het optreden van onze artiesten zo goed is ontvangen en dat iedereen heeft genoten. Het is altijd ons doel om een onvergetelijke avond te bezorgen, en het klinkt alsof dat zeker gelukt is! We hopen in de toekomst nog vele mooie momenten te mogen verzorgen voor jou en je gasten. Vriendelijke groeten, Het Evenses Team

Sfeermakers met hun Latijns-Amerikaanse muziek

We hadden via Evenses prettig contact met de gitarist van de band om afspraken te maken over hun optreden. Dit gaf ons veel vertrouwen, De afspraken werden serieus nagekomen. Isabella de leadzangeres is een super entertainer en zeer goede zangeres, met top begeleiding door Michaelis gitarist en Xavier percussionist. Zij kregen de voetjes van de vloer. Al met al heel blij met onze keuze voor hen!

Beste Corry, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! We zijn blij te horen dat Isabella, Michaelis, en Xavier jullie voetjes van de vloer hebben gekregen. Het is altijd ons streven om een onvergetelijke sfeer te creëren met onze muziek en het klinkt alsof dat helemaal gelukt is! We waarderen je aanbeveling enorm en hopen in de toekomst nog veel meer feesten te mogen opleuken. Met muzikale groet, Het team van Evenses

Geen soepel start maar toch goed gekomen

Als je een aanvraag doet en wilt overgaan tot bestelling, dan moet je het wel in eigen hand houden. Wij kozen ervoor de bestelling in handen te geven van de locatie waar wij ons feest vierden en dat werd door Evenses niet goed opgepakt. Met horten en stoten kwam het uiteindelijk wel goed.

Beste Jos, Hartelijk dank voor je waardevolle feedback en voor het beoordelen van onze dienst met een 7. Het is goed om te horen dat je uiteindelijk een mooi feest hebt gehad. Ik wil graag erkennen dat de communicatie rondom de boeking soepeler had gekund. Je hebt gelijk dat een heldere en tijdige communicatie essentieel is, en we nemen dit ter harte om onze service te verbeteren. We zijn dankbaar voor het vertrouwen dat je in Evenses hebt gesteld en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen helpen bij het organiseren van een onvergetelijk evenement. Met vriendelijke groet, Robin van Evenses

We zijn erg goed geholpen met het boeken van een DJ met zangeres! Er was daarna ook goede hulp bij extra vragen. Daarbij was het optreden zelf ook super!

Beste Marelot, Fantastisch om te horen dat zowel de boeking als het optreden vlekkeloos verliepen! We zijn blij dat we jullie konden bijstaan met onze service en dat de DJ met zangeres de sfeer naar een hoger niveau heeft getild. Bedankt voor je vertrouwen in Evenses en we kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verrassen met ons entertainment. Met vriendelijke groet, Het Evenses Team

Jeroen van der Boom Geweldig!!!

Super leuke en aardige man en ons een geweldige avond bezorgd!! Kan alles zingen en brengt geweldig sfeer. Echte aanrader!!

Postief, snelle reacties, snel en goed geregeld

Positief. Snelle reacties, adequate antwoorden op onze vragen. Alles snel en goed geregeld.

Beste Annemiek, Dank je wel voor je positieve beoordeling en het benadrukken van onze snelle en effectieve communicatie. Het is fijn om te horen dat alles naar wens en goed geregeld was voor jullie evenement. We streven ernaar om elke ervaring met Evenses soepel en plezierig te maken, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We hopen in de toekomst weer deel uit te mogen maken van jullie bijzondere momenten. Hartelijke groeten, Het Evenses Team

geslaagd!

fijne organisatie. De begeleider die bij de photobooth stond heeft echt zijn best gedaan mensen naar de booth te krijgen en was heel enthousiast en vriendelijk!

Hallo Sarina, Het is geweldig om te horen dat jullie ervaring met onze photobooth en begeleider zo positief was! We zijn blij dat we konden bijdragen aan het plezier en de energie van jullie evenement. Het enthousiasme en de vriendelijkheid van onze medewerkers zijn iets waar we erg trots op zijn. Dankjewel voor het delen van je ervaring en we kijken ernaar uit om in de toekomst weer een glimlach op de gezichten van je gasten te toveren. Vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Top geregeld

Goed geregeld mevrouw die de begeleiding deed was erg prettig in de omgang. Gasten vonden het leuk

Beste Gerrie, Wat een fantastische review, hartelijk dank! We zijn erg blij te horen dat de begeleiding en het entertainment tijdens jullie evenement zo goed is ontvangen. Het is ons doel om elk evenement naadloos en plezierig te laten verlopen, en het klinkt alsof dat zeker gelukt is. We waarderen je positieve feedback enorm en hopen in de toekomst nog veel meer onvergetelijke momenten te mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses

Wauw wat een geweldig duo

Wat een feest! Ik had mijn feest niet anders willen vieren. Alleen maar complimenten. Hebben volledig naar mijn wensenlijst geluisterd. Dank jullie wel voor deze mooie dierbare herinnering!

Beste Marlouke, Dank je wel voor je positieve review. We zijn blij dat je tevreden bent met de prestaties van John & Mr. Smith DJ & Saxofonist. Fijn dat ze goed naar je wensen hebben geluisterd en bijdroegen aan een geslaagd feest. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groet, Robin

Prima geregeld

Gemakkelijk artiesten boeken en alles prima geregeld

Beste team van PVPZ, Hartelijk dank voor jullie enthousiaste review. Het is geweldig om te horen dat het boeken van artiesten via Evenses gemakkelijk was en dat alles prima geregeld was. We streven ernaar om het boekingsproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, en jullie positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Bedankt voor de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Dj jeper en saxofist & Saxofonist Stef

De dj was er als eerst om alles op te bouwen, begon meteen te draaien en even later kwam de saxofonist binnen. Ze zijn perfect op elkaar ingespeeld, kunnen alles spelen wat je maar wilt houden rekening met de wensen van ons, en hebben van de avond echt een super knalfeest gemaakt. Onze gasten (ca 85 man) vonden het geweldig. Zelfs de opa van 93 die ging dansen!!

Beste Barry & Kim, Wat een fantastische review, hartelijk dank! Het is geweldig om te horen dat DJ Jeper en Saxofonist Stef jullie avond tot een knalfeest hebben gemaakt. Hun vermogen om op elkaar in te spelen en rekening te houden met jullie wensen is precies waar we naar streven bij Evenses. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een onvergetelijke avond en dat zelfs de opa van 93 de dansvloer op ging! We hopen dat we in de toekomst nog veel meer vreugde mogen brengen op jullie evenementen. Hartelijke groeten, Robin van der Star

Verrassende beleving

Het concept: busje/podium/band is de max. Instant klaar om op te treden. Goeie nummers, ambiance, gevarieerd. Heel toegankelijk, top muzikanten. Een aanrader.

Hallo Bram, Bedankt voor je positieve woorden over Move it Now. Fijn om te horen dat het busje/podium/band-concept goed is bevallen bij Vives Hogeschool. We zijn trots op onze muzikanten en waarderen je feedback over de variatie en sfeer. We hopen in de toekomst weer voor jullie te mogen spelen. Laat het gerust weten als je nog andere ideeën of wensen hebt voor een volgend evenement. Hartelijke groet, Robin van Evenses.

Great chilled evening...

We booked the Vintage Brothers to entertain us at our corporate reception to provide relaxing background music, and they did a great job. Our audience loved them. The music was varied as requested, not too loud to allow for networking and added a really nice feel to the evening. They arrived on time and looked after themselves without any worries from us, a real nice couple of guys. We would definitely book them again. Thanks guys!

Hi Cindy, Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that the Vintage Brothers provided a great and relaxing background music experience at your corporate reception. It's fantastic that your audience loved their performance, and we're pleased that they were able to tailor the music to your requests and create a nice atmosphere without being too loud. We aim to provide top-notch entertainment, and we're thrilled that the Vintage Brothers exceeded your expectations. We look forward to the opportunity to work with you again in the future! Best regards, Robin!

Een perfecte muzikale omlijsting van Acoustic Groovemakers Trio

Voor het Social Dinner met 195 personen in het Scheepvaartmuseum boekten wij het Acoustic Groovemakers Trio en het was inderdaad groovy! Een hele fijne omlijsting bij de avond, met sax, gitaar en bas, en echt een perfect trio om sfeer te maken tijdens het eten. Wij waren heel tevreden en raden hen aan, vooral omdat het zowel goede muzikanten zijn die echt wat kunnen, maar ze konden zich ook goed verenigen met het doel van de avond, namelijk ontspannen dineren.

Beste Maureen, Hartelijk dank voor je prachtige recensie! We zijn verheugd te horen dat het Acoustic Groovemakers Trio de perfecte muzikale omlijsting heeft geboden tijdens jouw Social Dinner in het Scheepvaartmuseum. Het creëren van een groovy en aangename sfeer tijdens de maaltijd is precies wat we beogen, en het is geweldig om te weten dat ze dat hebben weten te bereiken. We waarderen je aanbeveling en zijn blij dat ze niet alleen hun muzikale talent hebben laten zien, maar ook goed in de sfeer van de avond pasten. Mocht je in de toekomst weer evenementen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, want we helpen je graag opnieuw! Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

prijs/kwaliteit slecht eerlijk gezegd

Voor het organiseren van een ludieke pupquiz heb ik met ong. 5 verschillende personen contact gehad. Uiteindelijk resultaat viel ook tegen. Niet zozeer de inhoud van de quiz zelf maar wel de uitvoering. Had meer sfeer vanuit de leider in gekund.

Beste Ingrid Dank voor je waardevolle feedback over onze pubquiz. Het spijt me te horen dat de uitvoering en sfeer niet volledig volgens verwachting waren. We nemen je opmerkingen over het contact met meerdere medewerkers serieus en zullen intern kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Ook de feedback over de quizleider is genoteerd; we streven ernaar elk evenement levendig en boeiend te presenteren. Jouw ervaring helpt ons hierbij. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Kevin

Willy is een getalenteerd karikaturist en een zeer aangenaam persoon.

Willy was te gast op een groot gezinsevent van Cc Strombeek en gemeentebestuur Grimbergen - Bos op stelten. De communicatie vooraf verliep zeer vlot, alle afspraken werden nageleefd. Veel kinderen zijn tevreden naar huis gegaan met een mooie karikatuur. Aanrader!

Beste Lies, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat de communicatie vlot verliep en dat Willy aan de verwachtingen heeft voldaan tijdens het gezinsevent "Bos op stelten". Het is altijd ons doel om ervoor te zorgen dat zowel de organisatoren als de deelnemers tevreden zijn. We zijn verheugd dat veel kinderen blij waren met hun karikatuur. Bedankt voor uw aanbeveling en we hopen in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groeten, Robin

Erg goede muzikanten!

Op ons feest waren ze achtergrond muziek en dat is eigenlijk zonde. Daar zijn ze veel te goed voor

Beste Frank, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Het is geweldig om te horen dat de muzikanten van LIME tijdens jouw feest als achtergrondmuziek hebben opgetreden en dat je hun talent als erg goed hebt ervaren. We begrijpen dat ze veel meer in hun mars hebben, maar het is fijn om te weten dat ze de sfeer op jouw feest hebben versterkt. We waarderen je aanbeveling en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij het boeken van artiesten. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.