Toppers!!

Wat een toppers. DJ met saxofonist geboekt. Aan de hand van een korte spotify lijst hebben ze een top avond verzorgd. Wij zouden ze 100% zeker weer inhuren!!

Top muziek!

Mede door de Jaccuzi’s een fantastische avond gehad. Omdat in het begin van de avond de meeste gasten buiten bleven, kwam de band ook naar buiten. Erg sfeervol, uitstekende muziek, lekker geswingd en meegezongen. Kortom: zeer tevreden, ook de samenwerking met Evenses: top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het was een groots succes!

Heel erg bedankt voor alles. De photobooth was een groot succes en ook de Led danser was prachtig, de jeugd zat vol verbazing te kijken hoe het nou precies werkte,.. Kortom een zeer geslaagde act!

TOP!

Wij hadden de disco dansvloer genomen en deze was echt super super!!! Goede service en vriendelijke mensen!!! dank je wel !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Contact eenvoudig te maken. Betaling simpel Band was geweldig, ze voelde uitstekend de sfeer van de bruiloft aan. Al met al dus zeer positief hoe het geregeld is. Veel Dank

Goede communicatie!

Duidelijke afspraken, helder gecommuniceerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk personeel en alles was naar verwachting!

Goed geregeld en prima terugkoppeling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte afstemming op publiek en sfeer.

Super goede dj en saxofonist. We hebben van onze gasten erg veel complimenten hierover gekregen. Sluit naadloos aan bij de sfeer en het publiek dat er stond en daarnaast bij de wensen van ons als bruidspaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettige en vriendelijke samenwerking!

Er is een ruime keuze aan artiesten bij Evenses Entertainment. De contactpersoon van Evenses was vriendelijk en meedenkend. Ook de artiesten waren erg meedenkend en hebben naar tevredenheid uitvoering gegeven aan hun optredens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en opvolging, correcte en concrete informatie

Totaal onbekend met het organiseren en werken met een evenementenbureau, op goed geluk, Evenses uitgekozen voor de organisatie van een sneltekenaar op onze trouwfeest. Dit is perfect en met een zeer goede opvolging verlopen. Eveneens de sneltekenaar was fantastisch, ambiance verzekerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend boekingssysteem. Efficiënt, snel en professioneel

Positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke dag, ondanks het weer.

Wij hebben Sunny geboekt voor een evenement in Den Haag en wij hebben een leuke dag gehad, ondanks het weer. Het waaide flink en wij hadden last van de regen, maar dit mocht de pret niet drukken. Sunny was vriendelijk en zeer flexibel, er was namelijk even twijfel of het evenement door zou kunnen gaan. Er zijn voor zowel Sunny als Evenses geen verbeterpunten, de service en de opvolging was top. Alles was naar wens!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geregeld en leuke DJ en Percussionist!

De DJ en Percussionist hebben voor een geslaagd feest gezorgd! De DJ was zelfs zo flexibel om nog iets langer door te gaan op verzoek van de klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Contact met boekingskantoor verliep heel goed; voldoende communicatie, duidelijk overzicht, steeds bereikbaar voor vragen en heel fijn dat ze zodra do date naderde er nog eens contact werd opgenomen om te checken of alles in orde was. Ook de band op zich was geweldig! Alles verliep volgens de gemaakte afspraken en ze hebben er een geweldig feestje van gemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Luisteren goed naar wat wilt, de band was super!

Zie hierboven

Geweldig bruiloftsfeest

Ondanks dat het duo later aankwam dan afgesproken hebben ze echt iedereen aan het dansen gekregen. De sfeer werd goed aangevoeld en het was echt een top feestje. Heb van alle gasten gehoord dat ze het erg goed vonden Wat ik jammer vind is dat het laatste nummer niet werd aangekondigd en mensen dit daardoor hebben gemist.

Op en top goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goed geregeld, hele goede dj - gangmaker- en top saxofonist!

Zeer goed geregeld, hele goede dj - gangmaker- en top saxofonist!

Snelle service en oplossingsgericht

Goede en snelle service, ook een week voor het feest een goede dienstverlening. Voor herhaling vatbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Binnen korte tijd een mooie programmering!

Je kunt ontzettend snel schakelen met Evenses en niks is te veel gevraagd. De acts die zijn aangesloten bij Evenses zijn professioneel en een waren aanvulling voor je evenement. Wij zijn ontzettend tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Echt geweldig! Professioneel, flexibel, toegankelijk!

We vonden het enorm fijn dat jullie speelden op onze bruiloft. Er hebben enorm veel mensen gezegd; wat hebben jullie een goeie band uitgekozen! Afwisselend, breed repertoire en super goed in het neerzetten van de juiste sfeer. We hebben oprecht genoten van jullie en zouden jullie aan iedereen aanraden. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, goede en snelle opvolging

Prima gelopen, goed contact

Goede service.

Evenses heeft een violiste voor ons geregeld. Al mijn vragen zijn van te voren goed beantwoord. Er werd behulpzaam met mij meegedacht om de muzikale verzorging naar wens te laten verlopen. De violiste heeft prachtig gespeeld. Alle afspraken zijn nagekomen. Ik ben heel tevreden over Evenses. Dank voor een onvergetelijke ervaring!

vlot!

Onze samenwerking is vlot verlopen. Idealiter zouden we een actievere booker vinden die ons kan promoten. Ik zou Evenses aanraden ter aanvulling van een andere booker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top duo voor een geslaagd feestje

Via Evenses Entertainment een musicaal duo geboekt. Two delight speelt alles, hun repertoire is zeer groot, ze spelen goed in op de sfeer van de avond. Ze zijn super lief, bescheiden, attent en professioneel.

Over Evenses Entertainment

Filter op Taal