Goeie acts, snel contact, maar wel wat rommelig

Het boeken van de act gaat snel. De keuze is ruim en de kwaliteit van de acts is goed. Ook de persoonlijke boekingspagina werkt goed. Maar het contact met Evenses verliep wel wat rommelig: verkeerde prijzen in offerte, tijdstip van betalen onduidelijk (vooraf, achteraf), tijdstip arriveren act. Maar omdat er steeds snel gereageerd werd is uiteindelijk alles perfect verlopen. Vandaar toch een ruime voldoende.

Beste Peter, Bedankt voor de ruime voldoende en ook voor uw eerlijke feedback. Zo kunnen wij onze service verbeteren, zodat de communicatie in de toekomst beter verloopt. Graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst. Vriendelijke groeten, Marieke

Nina was geweldig!

Ze had aangegeven onze muziek niet echt te kunnen draaien, hardstyle. Maar op de avond zelf deed ze het toch. Ze heeft super gedraaid ze heeft het feestje compleet gemaakt.

Beste Gerdie, Wat onwijs leuk dat jullie met DJ Miss Goodvibes een compleet en mooi feest hebben gehad. Bedankt voor de leuke boeking! Vriendelijke groeten, Robin

Goed. Fijn dat de DJ heeft meegedacht over de set (mobiel en vast). Ik had andere ervaring met mobiele set (beter geluid). Dus fijn dat de vaste set er was voor meer power. Communicatie vond ik minder goed. Moest zelf vragen wat de status was van de boeking (had nog geen bevestiging en factuur ontvangen). De aflever en opbouw tijden waren niet doorgegeven (met DJ 19 uur afgesproken terwijl de technicus om 18 uur voor de (gesloten) deur stond. Ophalen afgesproken om 11 uur volgende dag, en toen werden de spullen pas om 12.45 uur (!) opgehaald. Dat zijn echt punten voor verbetering, zeker als je aan sportclubs levert (geen commerciële locatie en draait op vrijwilliger).

Beste Marco, Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Deze punten nemen wij mee in de evaluatie met het team, de DJ en technicus. Zo kunnen wij dit in het vervolg beter oppakken. Nogmaals bedankt. Vriendelijke groeten, Sander

Bedankt voor alles.

Het boeken ging als van ouds geweldig, de artiest was geweldig en wij hebben een top avond gehad.

Beste Sjaak, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en leuke boeking! Typical Dutch heeft een mooie avond bij jullie gehad. We zijn jullie in de toekomst natuurlijk weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Marieke

Erg leuke band

Ben erg tevreden over de band. Ze speelden nummers die goed bij het publiek paste.

Beste Miranda, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling m.b.t. het optreden van de band Say Cheese! Wij zijn je in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

leuk voor de fun

ik kreeg van medewerkers terug dat de geur moeilijk was te reuken. Misschien toch de machines iets harder aanzetten, ook al is het een ruimte binnen

Beste Marijke, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wij nemen jouw feedback over de geuren mee in de evaluatie met het team en zullen ernaar streven dat de geuren in het vervolg beter te ruiken zijn. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback. Vriendelijke groeten, Frank

Professionele artiesten die meerwaarde brengen aan je feest

Wij hadden Mika voorzien tijdens de receptie. Zijn uitgebreid repertoire en warme stem bracht direct de juiste sfeer bij ons avondfeest. Als inleiding van ons dansfeest hadden we Two Delight voorzien. Na een aangename opwarmset deden ze tijdens de 2e set het feest losbarsten met hun leuke songs.

Beste Jeroen, Wauw, hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling. Beide acts hebben een mooie avond bij jullie gehad. Bedankt voor de leuke boeking! Vriendelijke groeten, Robin

Het duurde drie telefoontjes voordat de offerte was aangepast.

Beste Maarten, Bedankt voor uw beoordeling. Wij nemen uw feedback over de communicatie mee in de evaluatie met het team. Wij waarderen het dat u dit eerlijk aangeeft, zo krijgen wij de kans om dit te verbeteren. Graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst. Vriendelijke groeten, Marieke

Prima samenwerking

Duidelijke afspraken, correct, voor herhaling vatbaar

Dag Anouk, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zijn ook erg blij met onze samenwerking en hopen nog veel opdrachtgevers blij te mogen maken met een optreden van jou. Vriendelijke groeten, Marieke

Prima geregeld

Evenses heeft onze boeking prima geregeld.

Beste Marieke, Bedankt voor je mooie beoordeling en de leuke boeking. Wij zijn jullie in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Marieke

geweldige service

Wij hadden pech omdat onze band ziek werd , 1 week voor ons feest! Binnen 24 uur hadden wij een nw band dankzij Evenses!!!

Beste Erna, Super om te horen dat wij jullie last minute nog hebben kunnen helpen en dat het optreden van de band Say Cheese naar wens was. Hartelijk bedankt voor de leuke boeking! Vriendelijke groeten, Marieke

Leuke band!

Voorafgaand aan het feest was de communicatie met de band goed en ze hebben er een topavond van gemaakt! De communicatie met Evenses had beter gekund.

Beste Annemarie, Fijn om te horen dat de band CHMPGN er een mooi feest van heeft gemaakt! Wij waarderen uw eerlijkheid over de communicatie en nemen uw feedback mee in de evaluatie met het team. Mocht u specifieke tips hebben m.b.t. wat wij kunnen verbeteren, dan horen wij het heel graag. Vriendelijke groeten, Marieke

Party collective heeft er een geweldig feest van gemaakt

Optreden was top. en voorbereiding was prettig en vlot.

Beste Yolanda, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling en de leuke boeking. Party Collective heeft een super leuke avond bij jullie gehad. Vriendelijke groeten, Sander

Het levend standbeeld was heel goed.

Wij hebben het levend standbeeld als positieve toevoeging ervaren op het event. Hij speelde leuk in op de gasten en maakte ook nog grapjes met ze. Hij was ook zeer flexibel toen wij de indeling van de tijd die wij hem ingepland hadden aan wilden passen. Bedankt!

Beste Larissa, Hartelijk bedankt voor jouw positieve woorden over het optreden van het levend standbeeld. Wij zijn jullie in de toekomst natuurlijk weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

Goed georganiseerd en enthousiast muziekteam!

De organisatie vooraf was er goed geregeld met online formulieren. De jongens die kwamen spleen konden alles zelfstandig opzetten wat erg fijn was aangezien de organisatie al druk genoeg was op het event zelf. De muziek was goed afgestemd op het publiek!

Beste L. Gerritsma, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn hier ontzettend blij mee! Graag zijn wij jullie in de toekomst weer van dienst. Vriendelijke groeten, Marieke

super samenwerking

alles was ok, meer moet het niet zijn

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Hier zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. Het duo Two Delight heeft een mooie zondagmiddag bij jullie gehad. Vriendelijke groeten, Robin

Helemaal goed

Alles verliep van het begin tot het eind prima. Heel prettig Prettige mensen, keurig op tijd, fijn in communicatie, goed ingespeeld op de muziek wensen en mooi gespeeld.

Beste Janet, Super om te horen dat u het optreden van The Cappuccino's en onze service zo goed ervaren heeft! Hartelijk bedankt voor de mooie boeking! Vriendelijke groeten, Sander

Zeer plezierig en professioneel!

Communicatie vooraf verliep zeer plezierig en persoonlijk, en de uitvoering van de boeking was weer super!

Beste Arie, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en natuurlijk ook voor de leuke boeking. John & Mr. Smith vonden het zelf ook een feest om bij jullie te mogen optreden! Wij zijn jullie in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Marieke

Geweldige toevoeging aan ons evenement

De waarzegster was een leuke toevoeging aan het evenement en de gasten vonden het ook erg leuk. Een aanbeveling!

Beste Freek, Mooi om te horen dat de waarzegster een leuke toevoeging aan jullie evenement was! Hartelijk bedankt voor de leuke opdracht en mooie beoordeling. Vriendelijke groeten, Marieke

Lakei Louie heeft mede gezorgd dat onze gasten een geweldige avond hebben gehad. Hij is een zeer vriendelijk mens die onze gasten heeft ontvangen en gezorgd dat zij zich op hun gemak voelde. Hij vulde de dode momenten tussen het wisselen van de artiesten met zoveel flair en humor op dat het een fantastische avond werd. Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Ook dank aan Evenses Entertainment voor de goede contacten.

Beste Elly, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling en de leuke boeking. Lakei Louie vond het een eer om voor u te mogen optreden. Nogmaals bedankt! Vriendelijke groeten, Robin

Verbluffend!!

Fantastisch optreden, goed contact, snel geregeld!!

Beste Dennis, Fantastisch om te horen dat het optreden van Trinxx een succes was! Wij zijn ook fan van ze. Bedankt voor de leuke boeking en mooie beoordeling. Vriendelijke groeten, Marieke

Vlotte communicatie, alles naar wens en prima geregeld.

Beste Kristan, Super dat het optreden van The Major Swing Trio naar wens is verlopen. Graag willen wij je bedanken voor de leuke boeking en mooie beoordeling. Vriendelijke groeten, Frank

helemaal top!

klant vriendelijk en prettige samenwerking!

Dag Koen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij zijn ook zeer blij met de samenwerking die wij met jullie hebben. Vriendelijke groeten, Marieke

Totale pakket

Ze hadden echt alles tot in de puntjes verzorgt

Beste Dennis, Bedankt voor de beoordeling en natuurlijk de mooie opdracht die wij via jullie voor John & Mr. Smith binnenkregen. Wij zijn jullie in de toekomst weer graag van dienst! Vriendelijke groeten, Marieke

perfect

zeer klant vriendelijk, komt afspraken goed na , denkt mee en uiteraard erg belangrijk goede artiest die we hadden

Beste Martin, Wauw, wat een mooie beoordeling. We zijn trots! De zanger-gitarist heeft een mooie avond bij jullie gehad. Bedankt voor de leuke boeking. Vriendelijke groeten, Marieke

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com