Zwaar klote

Onze wensen niet doorgegeven. Weg verassing hierdoor. Adres wijziging niet doorgegeven. Artiest was al weer terug naar huis. Kortom ik boek nooit meer iets hier ben er erg boos over en dat op mijn grote dag. Zelfs manager van de artiest was hier pissed over dit is geen manier van werken. Klant hoort niet zelf achter artiest zijn manager aan te hoeven bellen. Zeer maar dan ook zeer slecht geregeld

Goed georganiseerd, enthousiaste zanger die alle gasten erbij betrekt.

Beste Lida, Bedankt voor de mooie reactie. Fijn om te horen dat DJ Sing 'n Spin alle gasten bij zijn optreden heeft betrokken. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Marieke

Zeer professioneel, mooie naturele meisjes!

Zeer goed! Medewerking voor herhaling vatbaar :)

Dag Katrien, Wat fijn om te horen dat de Burlesque danseressen in smaak zijn gevallen! In het vervolg werken wij ook graag weer met u samen. Vriendelijke groet, Kim

service Evenses top, optreden te kort.

Wij hadden Trinxx geboekt wat door Evenses perfect verzorgd was. Trinxx hele vriendelijke groep echter zijn de optredens aan de (te) korte kan. Als ik dit als kritisch puntje mag aanbevelen om een dans toch op z'n minst 5 minuten te laten duren.

Dag Hub, Bedankt voor de eerlijke reactie, dit ga ik doorgeven aan Trinxx. Bedankt voor de fijne samenwerking! Vriendelijke groet, Angelo

De jonge dames hebben ons feest prima muzikaal omlijst!

De dames, die het Carmina duo vervingen, hebben gezorgd voor de muzikale invulling die wij voor ogen hadden! Wij zijn zeer tevreden en danken u voor de organisatie van één en ander! Tot de volgende keer! Gilbert De Vocht

Dag Gilbert, Fijn om te horen dat het optreden geslaagd was! Bedankt voor de mooie reactie. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Kim

Feestnummer!

Danny weet hoe hij een feestje moet maken en een groep jongeren aan het dansen en feesten moet krijgen!

Dag Manon, Ontzettend leuk om te horen dat het een een gezellige avond is geworden door volkszanger Danny! Hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Bas

Van een mooi intiem begin tot een groot feest.

Kim speelde mooie intieme muziek bij binnenkomst. Met een mooie opbouw naar een groot feest. Wij en onze gasten hebben geen mooier feest kunnen wensen.

Dag Addie, Bedankt voor de mooie reactie! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten. Vriendelijke groet, Kim

Super band “ zelfs nog lekker gedanst “

De zin hierboven was van een van onze gasten ! Iedereen heeft een leuke avond gehad ! Bedankt en graag tot ziens Met vriendelijke groet Tamara

Dag Tamara, Bedankt voor de mooie reactie! Goed om te horen dat de gasten lekker hebben gedanst door de band Smashing Susie. Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Robin

Prima en vlot contact.

Enige 'minpuntje' is de vermelding van de BUMA-afdracht op de factuur / boeking. Is een beetje een zoekplaatje en zie je snel over het hoofd. Verder alles heel duidelijk.

Dag Esther, Goed om te weten, daar kunnen we de volgende keer beter op letten! Vriendelijke groet, Robin

zowel ups als downs

- Jerry de goochelaar was top; vriendelijk, sympathiek, op tijd; goede show = top - De photobooth was top; op tijd, vriendelijk, sympathiek; ik denk alleen niet dat het nodig is om hier heel de avond iemand bij te hebben staan, de jonge man in kwestie was niet deftig aangekleed en heeft heel de avond op een stoel gezeten en op zijn gsm gezeten. - De Dj was te laat meer dan 45 minuten en kwam hierdoor tegelijkertijd aan met de feestgangers, dit was een no go; wanneer ik tijdens het eten aangaf dat wij enkel bas hoorde begon hij te discussiëren en kwam achteraf zeggen dat we gelijk hadden dat de bassen niet juist stonden, dit zou je zelf moeten merken en hier mag je niet over beginnen discussiëren; ook voelde hij niet echt aan wat zijn publiek wou, resultaat is een gematigd gevoel - Saxofonist, was op tijd maar heel timide en stond heel de tijd naast de dj of op zijn podium, jammer hij had tussen het publiek moeten bewegen had veel meer sfeer mee gebracht, hij kwam ook niet uit boven het dj geluid, spijtig weinig meerwaarde aan gehad.

Beste Danièla, Bedankt voor de eerlijke recensie. Ik heb u meerdere malen geprobeerd te bereiken, maar heb u helaas niet te pakken kunnen krijgen. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat het geen match was met de DJ en Saxofonist, wij streven naar professionaliteit en daar is dit geen voorbeeld van. Verder wel erg fijn om te horen dat goochelaar Jerry erg goed is bevallen! Vriendelijke groet, Robin

Goed geregeld, goede afstemming, leuke act!

De act met de robot was de kers op de taart. Hier wordt nog lang over nagepraat! De afspraken en communicatie voorafgaand aan het evenement waren ook heel goed.

Dag Frederika, Wat goed om te horen dat er nog over wordt nagepraat! Wij vonden de communicatie ook erg goed verlopen, bedankt! Vriendelijke groet, Angelo

Superleuk

Evenses dank je wel voor top entertainment op ons bedrijfsfeest. Bas Geerlings dank je wel voor het regelen van alles. De Pianoman, Gijs (en Sander) als opening ontzettend leuk. Genoten van Suzanne als Marilyn Monroe. Wat een metamorfose. Ongekend. Fantastische DJ Joost. Wat een leuke mensen.

Dag Wilma, Dank je wel voor de positieve beoordeling. Onze artiesten hebben ook erg genoten van jullie bedrijfsfeest. Zelf heb ik het contact als erg prettig ervaren in de voorbereiding en tijdens de boeking. Dank! Groet, Bas

Juice & Cigars: supersfeervolle achtergrondmuziek

Voor de kerstbijeenkomst van ons kantoor hebben wij het duo Juice & Cigars geboekt (zangeres + pianist). Ontzettend sympathieke en bijzonder muzikale mensen, die onze bijeenkomst op sfeervolle wijze van precies de juiste achtergrondmuziek hebben voorzien. Op een niet-overheersende manier wisten ze met hun jazzy pop- en kerstsongs een uitstekende ambiance te creëren.

Beste Paul, Super leuk om te horen dat er een uitstekende ambience is gecreëerd! Dit ga ik zeker aan het duo doorgeven. Bedankt! Vriendelijke groet, Sander

Super tevreden!

Geweldige keuze van artiesten, met elkaar alles goed georganiseerd! Dit was de 2e keer met Evenses en zeker niet de laatste keer

Dag Jessica, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Ik vond het een voorrecht om mee te werken aan zo'n mooi en groot bedrijfsfeest. Dank voor het positieve contact en heel graag tot de volgende keer. :) Groet, Bas

Professionele artiesten en goed geregeld

We hadden voor ons personeels feestje drie optredens via evenses geregeld, alle drie voldeden ze aan de verwachting.

Ervaring met zangeres Kim: zeer goed, leuke meid, mooie stem, uiterst flexibel en meedenkend! Een topper!

Dag Jessica, Wat goed om te horen dat zangeres Kim aan uw verwachtingen heeft voldaan, bedankt voor de mooie reactie! Vriendelijke groet, Robin

Super avond!

Alles op tijd klaar zonder onverwachte gebeurtenissen. Vervolgens een heerlijke feestavond gehad (verlichte vloer en dj) en nog een aandenken door middel van een photobooth.

Dag Maurice, Goed om te horen dat jullie een fijne feestavond hebben gehad. Wellicht tot in de toekomst! Vriendelijke groet, Robin

Super geregeld

Via Evenses boekte ik de Jacuzzi's voor de nieuwjaarsreceptie van ons bedrijf. Eenvoudig ingepland met een snelle en overzichtelijke online afwikkeling. Professionele artiesten die de sfeer uitstekend aanvoelden en daar ook nog aan toevoegden! Geen omkijken naar, gewoon goed geregeld.

Dag Linda, Fijn om te horen dat alles is verlopen naar wens! Ik ga dit ook terugkoppelen naar het duo. Hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Sander

Een grote toevoeging van ons feest

Voor de 2e keer waren de cappuccino’s op een feest. Nu op een borrel tgv ons 25-jarig huwelijk. Het opbouwen en afbreken gaat zeer geruisloos en als zij beginnen weten zij snel de goede muziek te spelen en de mensen te boeien. Ik heb weer vele positieve reacties gekregen van onze gasten. Een aanrader voor ieders feest!

Dag Frank, Wat fijn om te horen dat ook dit jaar The Cappuccino's weer ontzettend goed zijn bevallen! Het duo vond het ook erg leuk om weer bij u op te mogen treden. Vriendelijke groet, Kim

Super bureau, dat doet wat het belooft!!!

Na mijn aanvraag werd er super snel gereageerd en meegedacht. Ik ontving heel snel een duidelijk voorstel, vragen werden snel beantwoord. Kortom: ik ben een heel tevredenklant en maak zeker de volgende keer ook gebruik van Evenses. Het door ons ingehuurd entertainment voldeed ook uitstekend aan de verwachtingen.

Dag Sylvia, Ontzettend bedankt voor dit mooie bericht! Wij werken in de toekomst erg graag weer met jou. Goed om te horen dat Two Delight, Sneltekenaar Johnny en Goochelaar Jerry goed zijn bevallen! Vriendelijke groet, Kim

Een vurig spannende vuurshow met acrobatie

Iedereen was helemaal onder de indruk van de show. Een echte aanrader.

Beste Liesa, Fijn om te horen dat het Mystic Fire Art Duo een goede indruk heeft achtergelaten. Namens ons allebei: bedankt! Vriendelijke groet, Marieke

Top feestavond met leuke hits!

De avond is uitstekend verlopen, de DJ was ruim op tijd om het een en ander op te bouwen en draaide verschillende hits. Door de grote gezelligheid zelfs nog bereid om er een half uurtje aan te plakken, top!

Dag Sjoerd, Ontzettend fijn om te horen dat Vinyl DJ 'Vintage' voor een geslaagde avond heeft gezorgd. We hopen in de toekomst weer eens samen te werken met u! Vriendelijke groet, Dylan

Prima komen de afspraak na

We kregen een prima indruk van ons kerstfeest wel vonden we het filmpje van 2 min wat aan de korte kant.

Prettig en goed georganiseerd

Ik moet zeggen dat ik heel veel andere dingen aan mijn hoofd had die avond: heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet. Dat kun je positief uitleggen: dan was het in elk geval prettig in de flow. Kreeg van diverse collegae wel wat feedback. De saxofonist was goed, maar overstemde in geluid de deejay. Maw: het was wat luid. Verder vond ik de deejay heel behulpzaam en voorkomend, heb hem gesproken tijdens de opbouw.

Beste Johanna, Bedankt voor de reactie, goed om te horen dat er een prettige sfeer was. Uw feedback ga ik doorgeven aan de DJ en saxofonist, zodat dit in de toekomst beter kan! Vriendelijke groet, Sander

Super gig op Genkerfolies!

Fantastisch te mogen spelen op Genkerfolies. Een festival in een hotel, geweldige ervaring om in dezelfde building te spelen als een aantal bekende Vlamingen :-) Dank u wel Evenses, dankzij jullie kan ik genieten van mijn muzikantenbestaan en zo andere mensen laten meegenieten!

Leuk Katty! Wij hopen nog meer opdrachtgevers blij te mogen maken met jouw muzikale show. Groeten Marieke

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com