Een sfeervolle aanvulling voor onze receptie

Marleen en Manuel zijn top, het ging veel te snel voorbij. Het hoop positie reactie van alle gasten, heel sfeervol en een relaxte ambiance.

John en mr. Smith zijn echte professionals!

Na veel wikken en wegen onze bruiloft door laten gaan in september 2020. John en mr. Smith hebben ons muzikaal fantastisch begeleid tijdens het diner en onze borrel. De muziek was perfect uitgevoerd! Loungy en niet te hard tijdens het diner. De DJ en saxofonist zijn echt hele aardige en professionele mensen en zeker het geld waard!

Dag Danny, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! John & Mr. Smith hebben een top avond bij jullie gehad. Nogmaals bedankt voor de leuke boeking en we zijn jullie in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

Professioneel en persoonlijk

Vriendelijk geholpen in de voorbereiding. Bij het uitstellen van het feest flexibel omgegaan met de mogelijkheden. Op de avond zelf was het pianospel prachtig, er was ruimte voor verzoeknummers en het contact persoonlijk en vriendelijk.

Beste Lisette, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij dat wij jou alsnog met een mooi optreden van de pianist hebben kunnen helpen. Bedankt voor jouw boeking bij ons en we zijn je in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Bas

Artiest prima ingespeeld op publiek

Accordionist prima op de achtergrond gespeeld en naar wens van de jarige

Beste Astrid, Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling. Goed om te horen dat het optreden van de accordeonist naar wens was van de jarige! Bij een volgend feest zijn wij jullie natuurlijk weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Serhat

Prettig

Beste Luz Marina, Hartelijk bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wij zijn blij je te hebben mogen helpen met de invulling van mooie muziek voor jullie gelegenheid. Vriendelijke groeten, Levi

Absoluut de moeite waard!!

Wij hebben het jazz-duo "blue tunes" geboekt via evenses en kunnen alleen maar lovend zijn. Gaande van de organisatie, de opvolging en het optreden zelf. De band was echt absoluut top (twijfel niet als je jazz wilt horen, door mensen gespeeld met passie)!! Onbekende verzoeknummers werden zonder probleem gespeeld. Ondanks dat (door corona) het voor een klein publiek was, hebben ze gespeeld alsof het een festival was. Die mensen kunnen spelen!! En wat betreft evenses: zeer correct, snelle reacties, meedenken en alles regelen wat je vraagt. Enorm bedankt voor ons huwelijksfeest zo een upgrade te geven :-)

Dag Jordy, Wauw, hartelijk bedankt voor jouw positieve en mooie beoordeling! Het is zo tof om te horen dat waar wij voor staan als entertainmentbureau ook echt helemaal tot zijn recht is gekomen bij jullie bruiloft! Professionele muzikanten, goede service en een mooi feest waar alles samenkomt. Bedankt voor de leuke boeking en wanneer jullie weer een feest geven, helpen wij weer graag met de invulling van entertainment! Vriendelijke groeten, Angelo

Met de toelichting bij ieder stuk was het een cadeautje wat zich ontvouwde.

Ook mijn gasten hebben genoten evenals de buren, bij een geopende buitwendeur. Lisette maakte er een echt verjaardag feest van voor me. Veel ontvangen voor het idee.

Beste Dirkje, Hartelijk bedankt voor de goede beoordeling! Mooi om te horen dat violiste Lisette er met haar muzikale talent echt een mooi verjaardagsfeest van heeft gemaakt. En helemaal leuk dat de buren hebben meegenoten. Nogmaals bedankt voor de leuke boeking, ook namens de violiste. Vriendelijke groeten, Robin

goed advies

Er is goed geluisterd naar wat voor een sfeer wij op onze bruiloft wilden. Helaas door corona hebben wij ons feest wat moeten aanpassen en daarmee ook de wensen voor de muziek. Desondanks wist Evenses ons een uiterst geslaagde muzikant te leveren.

Dag Rene, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn blij dat jullie huwelijk alsnog, in deze tijd toch wat gekke tijd, heeft kunnen doorgaan met een mooie muzikale omlijsting. Nogmaals bedankt voor de leuke boeking, ook namens zanger Abdel Chico. Vriendelijke groeten, Robin

Geweldige achtergrond muziek en meedenkende artiest

Vlad, heeft gespeeld bij het huwelijks diner van onze dochter, prachtig gitaarspel, en meedenken bij speeches en andere momenten dat het even rustig moest zijn. Alle gasten vol lof over zijn spel dat een prachtige omlijsting was van een schitterende avond!

Beste Ton, Heel erg mooi om te horen dat door gitarist Vlad de muzikale omlijsting van het huwelijksdiner zo goed uitgepakt heeft. Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en de boeking! Vriendelijke groeten, Robin

Professional Artists

Every thing was good organised, with easy communication. Thank you Evences Team

Dear Abdel, Thank you for your positive review! We look forward working with you more often. Best regards, Robin

Kim was simpelweg fantastisch!

Als onderdeel van een dinershow hadden wij Kim geboekt om te zingen... Kim was zeer flexibel en vooraf konden wij alle nummers doorgeven. Toen Kim begon te zingen werd iedereen stil, zo mooi als dat het was. Een echte aanrader!

Dag Daphne, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! Kim vond het ook fantastisch om voor jullie het optreden te mogen verzorgen. Nogmaals bedankt en we zijn jullie in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

Lars (Steve) bracht niet alleen goede muziek maar ook zichzelf mee. Hij voelde precies aan wat er op onze avond nodig was, waardoor er een intieme sfeer ontstond. Een avond om nooit te vergeten.

Beste Adelheid, Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Wat mooi om te horen dat jullie mede door het optreden van de zanger-pianist een prachtige avond hebben gehad. Geniet nog na van jullie bijzondere dag. Vriendelijke groeten, Angelo

Uitstekende ondersteuning bij het regelen van een band tijdens ons huwelijk

Nog nooit had ik eerder gebruik gemaakt van de diensten van een entertainment-organisator. Mijn ervaringen met Evenses zijn in alle opzichten boven verwachting geweest. Vooraf heel goed overleg en mijn vragen werden snel en juist beantwoord. Regelmatig mocht ik, voorafgaand aan het huwelijk mailtjes ontvangen, wat ik heel prettig vond. Alle gemaakte afspraken zijn door Evenses prima nagekomen! Ook de band voldeed aan alle verwachtingen. Bij een volgende gelegenheid zullen we zeker weer gebruik maken van de diensten van Evenses.

Dag Jur, Wat een ontzettend mooie beoordeling hebben wij van jou mogen ontvangen. Hartelijk bedankt! Wij zijn jullie in de toekomst graag weer van dienst. Vriendelijke groeten, Sander

Heerlijke muziek, gezellige muzikanten

In augustus 2020 getrouwd. Best spannend met de corona maatregelen, maar onze verwachtingen zijn flink overtroffen! Het duo John & Mr. Smith begon met het spelen van heerlijke lounge muziek en naar mate de uren verstreken en het steeds gezelliger werd, veranderde de muziekstijl ook. Alsof de DJ aanvoelde waar wij en onze gasten behoefte aan hadden. Al met al een geweldige ervaring waar onze gasten het nog steeds over hebben!

Dag Kevania, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en je positieve feedback. Wij en John & Mr. Smith zijn erg blij om te horen dat het optreden op jullie bruiloft helemaal naar wens is geweest. Geniet nog na van jullie mooie dag en we zijn jullie in de toekomst weer graag eens van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

De zanger Yuri is fantastisch en heeft heerlijke jaren 60/70/80 muziek gespeeld. Yuri is een echte aanrader voor feestjes.

Beste Ed, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Heel erg leuk om te horen dat het optreden helemaal naar wens is geweest. We zijn jullie in de toekomst graag weer eens van dienst. Vriendelijke groeten, Bas

Wij hebben een fantastische avond gehad

Afgelopen vrijdag 21 augustus zijn wij getrouwd en hebben savonds een feest gehouden in een strandtent in Kijkduin. We hadden yuri gevraagd om te komen gitaarspelen en zingen. Ivm onze christelijke achtergrond wilden we een aantal nummers uit het reportoir niet gezongen hebben. Yuri heeft dit gerespecteerd, we hebben fijn contact gehad met hem. We hebben veel complimenten ontvangen van onze gasten! En hebben zelf ook onwijs genoten! Bedankt nogmaals!

Dag Sanne, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en je positieve feedback. Yuri en ook wij vonden het een eer om de muziek tijdens jullie bruiloft te mogen verzorgen. Bedankt! Vriendelijke groeten, Robin

geweldig!!!!!!!

Wij hadden op onze trouwdag het duo Two Delight,wij zijn hier zo enthousiast over dit duo maakt er echt een feest van ontzettend professioneel en lief en aardig,in 1 woord fantastisch. Nogmaals ontzettend bedankt two delight en evenses entertainment. Hartelijke groet van Joop en Marcia Zandee.

Dag Marcia, Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling. Heel mooi om te horen dat jullie bruiloftsfeest geslaagd was, mede dankzij het optreden van Two Delight. Wij zijn het helemaal eens wat jullie zeggen over het duo. Het zijn echte toppers en ze maken veel mensen blij met hun optredens. Geniet nog lekker na van jullie bijzondere en mooie dag! Groeten Marieke

Een zanger met een waanzinnige stem en goed repertoir

De zanger kan echt te gek zingen een leuke vriendelijke jongen we miste een beetje de betrokkenheid, het slotnummer was echt een no go haalde de hele sfeer weg, niemand kon dat nummer. Verder hebben we van 21 tot 23 uur geboekt, om 22.30 waren ze vertrokken. De volgende zanger kwam om 23 uur dus zat een half uur zonder muziek, dat kan echt niet. Vieze glazen, borden en peuken bleven in gazon achter.

Dag Angelique, Hartelijk bedankt voor je eerlijke beoordeling en feedback. We vinden het mooi om te horen dat de zanger goed kan zingen, maar zijn net als jij ook minder enthousiast over de rest van het verloop. We hebben inmiddels telefonisch contact met je gehad en ook met de zanger om dit bespreken en waar mogelijk een oplossing te vinden. Nogmaals bedankt voor je feedback. Vriendelijke groeten, Angelo

Zeer flexibele en begripvolle opstelling

Snelle feedback en zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers. Vermits ons trouwfeest last minute afgelast werd hebben we helaas onze boeking bij Evenses moeten cancelen. Dankzij hun flexibele en begripvolle opstelling werd het leed voor ons wat minder zwaar waarvoor dank!

Dag Sarah, Hartelijk bedankt voor jouw positieve boordeling. Het is niet leuk wanneer een trouwfeest last minute door de huidige omstandigheden niet kan doorgaan en we hopen dat we, door middel van onze flexibele houding, het voor jullie toch wat minder erg hebben kunnen maken. Wanneer jullie wel kunnen trouwen, dan helpen we jullie natuurlijk weer graag met entertainment voor jullie bijzondere dag! Vriendelijke groeten, Bas

Persoonlijk contact en oplossingsgericht

Veel persoonlijk contact tijdens het boekingsproces. Makkelijk digitaal betalen en boeken. Onze artiest was ziek op de dag van de boeking. Snel werd er een vervangen geregeld.

Beste Bastiaan, Wat fijn dat jullie tevreden waren met de oplossing. Persoonlijk contact is ook voor ons erg belangrijk. Bedankt voor de leuke review en wie weet tot snel! Vriendelijke groet, Bibi

Was prima

Schilder was mooi op tijd, schilderij is mooi geworden. Leuk om gemaakt te zien worden naast de tafel. Hij hield zich heel afzijdig van ons en liet ons lekker onze gang gaan. Hij was heel beleefd, deed zijn best om Nederlands te spreken ondanks dat dit zijn moedertaal niet was. top! Kleine sidenote; de vloer zat onder de verf toen hij weg was, dat had hij wel even moeten opruimen.

Wat fijn dat jullie het schilderij mooi vinden. Zo hebben jullie een mooie blijvende herinnering aan jullie gelegenheid. Onze excuses voor de achtergelaten verf! Vriendelijke groet, Bibi

Het was geweldig!

We hebben dankzij jullie een geweldige avond beleefd! De D.J heeft super gespeeld, we vonden de saxofonist ietwat tegen vallen, die zou iets meer aanwezig mogen zijn, speelde wel mee op de achtergrond, maar ik vind wanneer je een saxofonist boekt, hij ook aanwezig mag zijn

Kim Brooklyn, wat was je geweldig en wat hadden wij een top avond!!!

Absolute aanrader, prachtige stem, zeer professioneel, fantastische persoonlijkheid!

Beste Bas, Super! Kim vond het ook heel erg leuk om bij jullie te zingen. We helpen jullie graag weer in de toekomst. Vriendelijke groet, Bibi

Wat een leuke muzikanten en wat een talent

De mensen van Manouche hebben ons feest compleet gemaakt. Inspirerend en enthousiasme, inspelend op het feest. Onvergetelijk, ontzettend bedankt ❤️❤️❤️❤️

Hi Erie en René, Wat super dat jullie een onvergetelijk feest hebben gehad. Bedankt voor de super review. Vriendelijke groet, Bibi

Super vriendelijke begeleiding, pro-actief en flexibel!

Super vriendelijke begeleiding, professioneel, snelle terugkoppeling. Zanger Benny Bakker ook heel vriendelijk, sociaal, flexibel en kan echt goed zingen! Zelfs de mensen spontaan aan het dansen gekregen!

Dag Chantal, Bedankt voor de mooie reactie. Fijn dat jullie het zo positief hebben ervaren en een knalfeest hebben gehad. Vriendelijke groet, Bibi

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com