Filters

9

Professioneel acteur

Het mag gezegd worden, Lakei Louie is een Professionele acteur, Hij kent zijn vak, van begin tot het einde maakt hij de animatie af, echt dikke pluim, doe zo verder

Reactie van het bedrijf

Beste Anja, Bedankt voor je fantastische review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met Lakei Louie's optreden. Zijn professionaliteit en vakkennis worden zeer gewaardeerd, en het is geweldig om te weten dat hij de animatie van begin tot eind tot een succes heeft gemaakt. We zullen je complimenten zeker aan hem doorgeven. Nogmaals dank voor je lovende woorden, en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

8

Goede band, leuke muziek!

Ondanks de slechte weersomstandigheden een leuk optreden van de Party Collective! Voor herhaling vatbaar.

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van het optreden van Party Collective, ondanks de slechte weersomstandigheden. Het doet ons goed om te weten dat de muziek en de sfeer in de smaak vielen. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer voor je op te treden. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

10

Gezellig, betrokken en flexibel

Nilson arriveerde ruim op tijd, hij voelde goed aan wat de sfeer was en had twee voor mij speciale nummers ingestudeerd, top! Door voetbal was het programma wat aangepast en hij dacht goed mee en deed er niet moeilijk over, heel fijn en geen stress. Hij speelt goed in op de sfeer en maakt er echt een feest van!

Reactie van het bedrijf

Beste Renate, Bedankt voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo'n positieve ervaring had met Nilson. Het is fantastisch om te weten dat hij ruim op tijd arriveerde, de sfeer goed aanvoelde en zelfs twee speciale nummers voor jou had ingestudeerd. Ook zijn flexibiliteit en aanpassingsvermogen met betrekking tot het voetbalprogramma zijn iets waar we erg trots op zijn. Het is fijn om te horen dat hij geen stress veroorzaakte en echt bijdroeg aan de feestelijke sfeer. We zullen deze complimenten zeker aan Nilson doorgeven. Nogmaals dank voor je feedback! Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

9

GROTE AANRADER!!

Tim is een proffesionele Vriendelijke en aangenaame meneer, leuke plezante show die de kinderen enorm veel plezier deed!! Goeie gemakkelijker samenwerking... Kevin bedankt om ons goede service te geven en te helpen het te organiseren ookal het zo last minute was!!! zeker nogmaals boeken

10

Een van de beste ambiences op een feest ooit

De band staat midden het publiek en prikkelde iedereen om mee te zingen en te dansen. Een prachtige ambience en sfeer voor jong en oud.

Reactie van het bedrijf

Beste Johan, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat de band zo'n levendige sfeer heeft gecreëerd en het publiek heeft betrokken. We streven er altijd naar om een onvergetelijke ervaring te bieden en zijn verheugd dat dit gelukt is. Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

10

Geweldig!

Fijn contact met jullie gehad. Ik was laat met het verzoek om een draq queen te vinden voor een feest maar dat is toch gelukt. Afgelopen zaterdag was het feest en dat was een groot succes! Mijn dank is groot! Als ík jullie nog eens nodig heb weet ik jullie te vinden.

Reactie van het bedrijf

Beste Netty, Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat het feest een groot succes was en dat de drag queen een hit was. Het is altijd ons doel om last-minute verzoeken zo goed mogelijk te vervullen en we zijn blij dat we je konden helpen. Jouw dankbaarheid betekent veel voor ons en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

10

Top saxofonist

Heel goede saxofonist en aangename persoon

Reactie van het bedrijf

Hi Christine, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van de muziek en de persoonlijkheid van de saxofonist. Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

10

Großartig!

Ein großartiges Team! Keine Fragen blieben offen! Es gab immer einen Ansprechpartner. Der DJ war Mega!Er hat jeden Wunsch erfüllt und bestens umgesetzt! Die Tanzfläche war durchgehend gefüllt. Die gespielten Stücke mit dem Saxophon waren grandios. Dadurch wurde unsere Hochzeit zu einem wunderschönen Erlebnis <3

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Reactie van het bedrijf

Liebe Silke & Marco Vielen herzlichen Dank für Ihre wunderbare Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem Team und dem DJ so zufrieden waren. Es ist unser Ziel, jeden Wunsch zu erfüllen und für eine unvergessliche Feier zu sorgen. Dass die Tanzfläche durchgehend gefüllt war und die Saxophon-Einlagen so gut ankamen, freut uns besonders. Wir wünschen Ihnen alles Gute für Ihre gemeinsame Zukunft und würden uns freuen, bald wieder für Sie da zu sein! Mit herzlichen Grüßen, Evenses Entertainment

10

Super!

Band en DJ waren zeer goed!

Reactie van het bedrijf

Beste Fien, Hartelijk dank voor je review! We zijn blij te horen dat zowel de band als de DJ in de smaak vielen. Het is altijd ons doel om geweldige muziekervaringen te leveren, en we zijn blij dat we daaraan hebben kunnen bijdragen. Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

8

Muziek boeken via Evenses is snel en goed geregeld!

Afgelopen zaterdag zomer BBQ gehad met collega's en daarbij hebben we de muziek geregeld via Evenses, Two Delight hebben we geboekt. Wat een gezellig duo is Two Delight en wat hebben ze voor goede en heerlijke muziek gezorgd, deze avond!

Reactie van het bedrijf

Beste Gebhard, Bedankt voor je fijne review! We zijn blij te horen dat jullie zomer BBQ met collega's zo'n succes was en dat Two Delight de avond nog gezelliger heeft gemaakt met hun muziek. Het is ons doel om goede en sfeervolle muziek te leveren, en het doet ons goed dat jullie ervan hebben genoten. We zullen de complimenten zeker doorgeven aan Two Delight. Nogmaals dank voor je positieve woorden en we hopen jullie in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

9

Gezellig!

Ontzettend leuke band geboekt bij Evenses voor onze bruiloft. Als we hadden geweten dat de band zo leuk was, hadden we daarna geen dj meer geboekt, iedereen heeft gedanst!

Reactie van het bedrijf

Beste Amber, Bedankt voor deze geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat jullie en jullie gasten zo genoten hebben van de band op jullie bruiloft. Het is fantastisch dat de muziek zo goed in de smaak viel dat jullie zelfs geen DJ meer nodig hadden. We hopen dat jullie nog lang nagenieten van deze speciale dag! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

10

top

last-minute alles geregeld voor ons, luistert naar de klant na de 3e samenwerking, terug tevreden

Reactie van het bedrijf

Beste Ann-Spohie, Wat fijn om te horen dat we je opnieuw tevreden hebben kunnen stellen! Bij ons staat klanttevredenheid altijd voorop, en we zijn blij dat we last-minute alles hebben kunnen regelen en naar je wensen hebben kunnen luisteren. Bedankt voor je vertrouwen en voor het kiezen voor onze service. We kijken ernaar uit om ook in de toekomst weer met je samen te werken! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

8

Top!

Fijne samenwerking, uitgebreid assortiment, snel schakelen, goed advies. Artiesten en techniek alles onder één dak, prettig!

Reactie van het bedrijf

Beste Heidi, Wat geweldig om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! Het is altijd ons doel om onze klanten een naadloze en plezierige ervaring te bieden, en het is geweldig om te horen dat ons uitgebreide assortiment, snelle service en deskundig advies hebben bijgedragen aan een prettige samenwerking. We zijn blij dat we zowel de artiesten als de technische aspecten voor je evenement konden verzorgen, allemaal onder één dak. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

9

super goede ervaring met Jack club music

De muzikanten waren in staat om in te spelen op de sfeer van de bruiloft, stonden open voor een jamsessie met een paar gasten op saxofoon en ik op trompet. Alles pakte goed uit. Veel complimenten van de 60 gasten. Fijne lui die Jan, Jonathan en Johan

Reactie van het bedrijf

Beste Hugo, Wat geweldig om te horen dat Jan, Jonathan en Johan zo'n geweldige toevoeging waren aan jullie bruiloft! Het is fantastisch dat ze niet alleen de sfeer wisten aan te voelen, maar ook openstonden voor een jamsessie met saxofoon en trompet. Dat moet een onvergetelijk moment zijn geweest voor jou en je gasten. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

10

Geweldig!

Boeking via Evenses was zeer geslaagd. Ze reageerden snel en onze vragen werden direct besproken met de band! Top!

Reactie van het bedrijf

Beste Ilja, Bedankt voor je lovende woorden! We streven ernaar om onze klanten een vlotte en professionele service te bieden, en het doet ons goed om te horen dat je tevreden was met je boeking via Evenses. Als je in de toekomst weer een evenement hebt waarvoor je entertainment nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

10

Onvergetelijk

Banda Del Sur fleurde ons huwelijksfeest op 25/5/2024 op. Michalis en Isabel zijn een ravissant muzikaal duo (gitarist en zangeres) dat erg mooie Spaanstalige muziek bracht. Ook liedjes die wij specifiek op voorhand aangevraagd hadden, onder andere voor onze openingsdans. Bovendien zijn deze twee mensen dan ook nog eens ontzettend lief en vriendelijk. De gitarist van de band contacteerde ons via whatsapp enige tijd voor het feest om nog eens alles te overlopen. Mede dankzij hen een topfeest gehad. Onvergetelijk!!!