Een geweldig feest!!!

John en mr. Smith hebben er een geweldig feest van gemaakt! Vanaf minuut 1 stond de hele tent op zijn kop! Ik kan en zal ze alleen maar aanraden!!!!

Super goede band

Ze zijn vriendelijk luisteren goed naar wat je wilt max 2 verzoeknummers daar hebben wij gebruik van gemaakt ze hebben zelfs de niet dansers op de dans vloer gekregen!!! Iedereen vonden ze geweldig!!! Je geld is het zeker waard! Goedkoop is het niet maar dit is onvergetelijk! Ze hebben er een super avond van gemaakt echt heel blij mee!!!

Hi Richard en Emmy, Bedankt voor deze leuke reactie. De bandleden van Party Collective waren ook erg enthousiast en vonden het een super optreden! Mochten jullie in de toekomst nog ergens naar op zoek zijn, denk ik graag mee. Met vriendelijke groet, Sander

Fijne communicatie, snelle reactie

Afgelopen weken contact gehad met Robin van Evenses voor het inhuren van een band voor een bedrijfsevent. Toen mijn eerste voorstel niet meer beschikbaar was, werd er direct door hem meegedacht en kreeg ik verschillende voorstellen opgestuurd. Nadat ik mijn keuze gemaakt had verliep het ook soepel, snel en gezellig contact. Tijdens het event enorm genoten van 'De Cappuccino's'. Bij een volgend event zal ik zeker weer contact opnemen met Evenses voor het inhuren van een band.

Hi Roos, Fijn om te horen dat het zo'n leuk event was! Bedankt voor de prettige communicatie en wellicht tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Robin

Wij hebben een geweldige avond mogen beleven mede door de band "The Good Fellaz! De voetjes gingen aardig van de vloer. Echt een geweldige band! Super georganiseerd door Evenses en zeker een aanrader voor een volgende keer.

Hi Sabrina, Super om te horen dat jullie een feestelijke avond hebben gehad! Het contact met jullie verliep erg fijn. Hopelijk kunnen we in de toekomst weer helpen voor een mooi feestje! Met vriendelijke groet, Ella

Waarzegster was een hit!

Voor onze nieuwjaarsborrel boekten wij via Evenses een waarzegster om de gasten te voorspellen wat het nieuwe jaar voor hen in petto heeft. Het was de bedoeling dat de waarzegster tussen de gasten door zou lopen, maar er was zoveel animo dat er aan het begin van de avond al snel een rij vormde waardoor de waarzegster toch aan een tafeltje is gaan zitten. Het was een leuke toevoeging aan een geslaagde avond. Aandachtspuntje: wij boekten waarzegster Naria, maar uiteindelijk was het waarzegster Loylou die (precies op tijd) op de afspraak verscheen. Beetje gek, gezien we hierover vooraf geen bericht over hebben ontvangen. Pluspunt: de boeking + het doorgeven van de wensen/voorkeuren ging erg makkelijk en het contact met Jurre verliep erg fijn en soepel.

Dag Lieke, Bedankt voor de review. Ook erg fijn om te horen dat het contact als positief is ervaren, insgelijks. Ik had inderdaad even door moeten geven dat Naria een stand-in heeft geraadpleegd voor deze boeking. Loylou neemt deze taak vaker op zich op en staat net als Naria garant voor een kwalitatief goede act, ik ben blij om te horen dat dit deze keer wederom op deze manier ervaren is. Bedankt voor de constructieve feedback en mocht ik in het vervolg weer van hulp kunnen zijn hoor ik dit graag! Vriendelijke groet, Jurre.

Een leuk diner met waarzegster Naria!

Naria de waarzegster was bij ons diner, dit werd erg goed ontvangen! De act met het mandje was zeer goed geslaagd, en ze maakte zeer rake opmerkingen wat wel wat hilariteit gaf

Beste Angelique, Goed om te horen dat het positief ontvangen is! Bedankt voor de fijne samenwerking en wellicht kan Waarzegster Naria in de toekomst een volgend evenement weer verrijken. Met vriendelijke groet, Sander

Snel en goed geregeld

fijn contact in voortraject en daags voor de dag contact met Assepoester.

Beste Patrick, Goed om te horen dat het contact fijn was, dat is geheel wederzijds. Hopelijk zien we u in de toekomst weer terug. Met vriendelijke groet, Alex

Werkelijk fantastisch

Keurig op tijd. Leuk koppel. Zeer goede zangeres en gitarist. Kunnen bijna alles spelen. Was een geslaagd feest en de gasten waren onder de indruk. Komen meer aanvragen voor.

Dag Guido, Het was een waar genoegen om u te helpen. Fijn dat u wederom heeft genoten van het duo Two delight en bedankt voor de mooie review! Nogmaals mocht u ons in de toekomst weer eens nodig hebben weet u ons te vinden! Groet, Omaira

John & mr. Smith hebben onwijs bijgedragen aan een onvergetelijk lustrumgala!

Wij hadden John & mr. Smith geboekt voor ons lustrumgala. Hoewel un genre muziek heel verschillend was van de band die daarvoor had opgetreden, hebben ze de sfeer van het feest er heel erg goed kunnen inhouden. Iedereen was heel erg enthousiast en is helemaal los gegaan. Dit heeft ervoor gezorgd dat het een erg memorable avond was. Wat ik nog specifiek wil benoemen, was dat ik het heel erg kon waarderen dat Joost zich zo had ingelezen in ons lustrumthema en dat onze logo’s in de visuals waren verwerkt. Dat laat zien dat zij heel erg betrokken zijn bij het evenement.

Hi Iza, Bedankt voor je review! Erg leuk dat wij en vooral de band een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan jullie feest. Mochten jullie ons in de toekomst nog eens nodig hebben weten jullie ons te vinden. ;) Groet, Robin.

Informatieve website maakte de keuze van een band voor ons feest goed mogelijk

Onze keuze werd snel en efficient afgehandeld met goed contact met de band voor het feest. Onze keuze bleek een succes, het werd een heel gezellige feestavond mede dankzij The Accent.

Fantastisch!!

Via Omaira van Evenses hebben wij voor een verjaardagsfeest een croupier voor blackjack gehuurd. Alles was super en erg professioneel geregeld. Ook Harald, de croupier beviel erg goed. Kortom het was een fantastische en super gezellige avond met zijn allen. Evenses is van harte aan te bevelen, vanaf het eerste moment heb je direct het gevoel dat je met hen goed zit. Top geregeld!

Topdag gehad!!

Wat een fijn duo hebben wij gehad op het 50 jarig huwelijksreceptie/etentje van mijn ouders. Beautifull Noise is echt een aanrader, alles goed geregeld door Ella van Evenses!

Hi Esther, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat de act een goede toevoeging is geweest op het jubileum! Graag tot de volgende keer. Groetjes Ella.

Snelle, efficiënte begeleiding en schitterende live band geboekt voor ons trouwfeest

Dankzij Evenses een prachtband (June for President, JFP) kunnen boeken voor ons trouwfeest. Begeleiding en administratie wasallemaal heel erg vlot en transparant. Alle communicatie, zowel met Evenses als JFP verliep gesmeerd. De band zelf heeft ons trouwfeest tot een super knalfeest gemaakt. 4 muzikanten en twee top-zangeressen speelden en zongen de pannen van het dak.tijdens een kleine 2-uur durende set. De reacties van de genodigden waren unaniem positief! Echt een onvergetelijke avond! Dankjewel!

Hallo Joost, Het was een genoegen jullie te mogen assisteren met het entertainment op deze speciale dag, helemaal fijn dat het allemaal goed bevallen is! Voor de toekomstige jubileums weten jullie ons te vinden ;) Groetjes Omaira

Fantastisch!

Geweldig optreden op ons huwelijk, goede interactie met het publiek echt geweldig! Mooie playlist en goed gespeeld. In 1 woord fantastisch!

Ten eerste, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ten tweede ontzettend fijn dat wij een positieve rol hebben kunnen spelen op deze mooie dag. Mochten jullie onze hulp willen gebruiken bij alle toekomstige jubileums, werken we graag samen aan nog vele geslaagde feestjes!

Fantastisch, professioneel en zeer geslaagd

Van het begin tot het eind alles fantastisch geregeld. Vooraf goed contact gehad met Evenses om onze wensen te bespreken. Dit was altijd prettig contact ! Er word goed naar je geluisterd. Wij hebben gekozen voor een Jazz Band met zangeres als begeleiding bij ons bruiloftsdiner. Ze speelde fantastisch. Enorm veel complimenten gekregen van onze gasten. In de avond kwam de DJ. Die kreeg werkelijk binnen een half uur iedereen op de dansvloer. Het is uiteindelijk een geweldig knalfeest geworden.

Ten eerste van harte gefeliciteerd met het huwelijk. Fijn om te horen dat wij een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan jullie bijzondere dag. Mochten jullie in de toekomst nog artiesten of acts nodig hebben voor de jubileums helpen we jullie graag weer!

Geweldige band die ons feest tot een knalfeest maakte

Van rustige achtergrond muziek zodat er nog gezellig gekletst kon worden en alvast een beetje losjes gedanst tot knallend afsluiten met een volle dansvloer. Fantastisch was het!

Bedankt voor de review. Leuk om te horen dat de act een goede toevoeging was aan het jubileum! Mochten jullie in de toekomst nog evenementen plannen kunnen jullie altijd contact met ons opnemen.

Geweldige band!

Ik wil graag de band So Good reviewen, zij speelden op onze bruiloft 14 mei. We hebben een geweldige avond gehad, het is een topband met een breed repertoire, voor elk wat wils. Ze weten heel goed en gezellig de gasten te bespelen en op te zwepen, wat geweldig veel sfeer en gezelligheid bracht! Wij houden erg van live muziek en zijn best kritisch, maar So Good heeft het echt heel erg goed neergezet! Normaal gesproken zijn we veel van de rockmuziek, maar omdat we bij de bruiloft toch een heel gemengd publiek hadden wilden we meer een allround band neerzetten, en So Good was fantastisch. Een aanrader!

Dag Ellen, Mooi om te horen dat u zo tevreden was over So Good. De bandleden zijn erg blij dat zij het het publiek met gemêleerde muziekvoorkeuren konden entertainen! Graag tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Erik

Van planning tot en met de laatste minuut van het feest Geweldig

Onze boeking begon bij Robin, die ons geweldig heeft geholpen in alle voorbereidingen, de communicatie tussen ons en de DJs, en de puntjes op de i. We waren vrij specifiek in onze wensen gezien we muziekstijl vanuit Nederland en Panama met elkaar wilde mengen om de genodigden op onze Bruiloft het allemaal zo goed mogelijk naar hun zin te laten hebben. Vanaf het moment dat John & Mr. Smith er waren hing er een geweldige sfeer. Ze wisten perfect in te spelen op ons verzoek, en hebben voor een onvergetelijk feest gezorgd, zowel voor ons als onze gasten. Zowel de DJ, uitstraling en mixjes, als de Saxofonist met zijn charisma en geweldige sound, we hebben genoten. Echt een duo waar vanaf straalt dat ze al jaren op elkaar ingespeeld zijn en alle muziekstijlen van de wereld weten te combineren! Enorm bedankt heren! Als we ooit weer een feestje organiseren zijn jullie er zeker bii!

John & Mr Smith waren fantastisch!

We hadden het duo John & Mr Smith geboekt voor onze bruiloft. Ze hebben er van het begin tot het einde een feestje van gemaakt en we hebben enorm genoten. Ik zou iedereen die duo aanraden!

WAUW

Evenses heeft ons van A tot Z begeleid, ook gedurende de pandemie en veel begrip getoond. Zangeres Kim heeft onze huwelijksdag meer dan compleet gemaakt! Zij zorgde voor de extra sparkel op onze mooie dag. Een onwijs goede zangeres met een super lieve uitstraling. Al onze gasten waren waanzinnig onder de indruk. Fijn contact voor en na het huwelijk gehad en alles tot in de puntjes verzorgd. Wij zouden haar bij iedereen aanbevelen als je sfeer, liefde en kippenvel wilt!

Hoi Demi, Geweldig om te horen dat de huwelijksdag zo mooi was. Wij zijn erg blij dat wij eraan hebben mogen bijdragen. Kim heeft zelf ook genoten! Bedankt voor de fijne communicatie en graag tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Robin

Een uitstekende begeleiding door Evenses en een voltreffer met de keuze DJ DiVine

Het was echt fantastisch. DiVine was een voltreffer voor onze bruiloft! Dank Erik van Evenses voor de goede begeleiding naar onze topdag. Groeten, Sophie en Robbert Roche

Hi Sophie en Robbert, Fijn om te horen dat het optreden beviel en dat jullie een topdag hebben gehad! Tot de volgende keer, Groeten, Erik

Fantastische ervaring

Wij hebben de band "Party Collective" geboekt voor een privéfeest. De boeking verliep zeer vlot en plezierig. De band was helemaal geweldig. Alle bandleden waren van hoog niveau, zowel de muziek als de zang was fantastisch. Ze hebben ons feest echt tot een feest gemaakt. Bij een volgend feest zal ik deze band zeker weer boeken.

Beste Joke, Wat fijn om te horen dat uw gelegenheid een echt feest is geworden! De bandleden van The Party Collective staan erom bekend dat ze alle voetjes van de vloer laten gaan. Zij hebben ook genoten van het optreden. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Erik

Onze ervaring met Evenses was heel goed. Zij dachten goed met ons mee en zijn heel tevreden

Zij dachten goed met ons mee en was makkelijk communiceren om tot een overeenkomst te komen. Het optreden ging ook vlekkeloos dus zeker een aanbeveling om via Evenses een boeking te doen

Dag Jeroen, Bedankt voor uw boeking bij ons en de prettige communicatie. Wij zijn blij te horen dat het optreden vlekkeloos verliep. Wellicht tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Team Evenses

Top band!

The Marions!! Geweldige band! Heel erg van genoten bij onze bruiloft!!! We hadden geen betere keuze kunnen maken!!

Dag Roel, Goed om te horen dat The Marions in de smaak zijn gevallen! Zij hebben zelf ook van het optreden genoten. Graag tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Erik

bovennatuurlijk

Wat een ontzettende leuke ervaring hebben wij gehad met Naria, echt een aanrader

Beste Janneke, Wat fijn dat Waarzegster Naria zo goed is bevallen! Ze vond het zelf ook een enorm leuke opdracht. Met vriendelijke groet, Iris

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com