Professioneel acteur

Het mag gezegd worden, Lakei Louie is een Professionele acteur, Hij kent zijn vak, van begin tot het einde maakt hij de animatie af, echt dikke pluim, doe zo verder

Beste Anja, Bedankt voor je fantastische review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met Lakei Louie's optreden. Zijn professionaliteit en vakkennis worden zeer gewaardeerd, en het is geweldig om te weten dat hij de animatie van begin tot eind tot een succes heeft gemaakt. We zullen je complimenten zeker aan hem doorgeven. Nogmaals dank voor je lovende woorden, en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

Goede band, leuke muziek!

Ondanks de slechte weersomstandigheden een leuk optreden van de Party Collective! Voor herhaling vatbaar.

Beste Peter, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van het optreden van Party Collective, ondanks de slechte weersomstandigheden. Het doet ons goed om te weten dat de muziek en de sfeer in de smaak vielen. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer voor je op te treden. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

Gezellig, betrokken en flexibel

Nilson arriveerde ruim op tijd, hij voelde goed aan wat de sfeer was en had twee voor mij speciale nummers ingestudeerd, top! Door voetbal was het programma wat aangepast en hij dacht goed mee en deed er niet moeilijk over, heel fijn en geen stress. Hij speelt goed in op de sfeer en maakt er echt een feest van!

Beste Renate, Bedankt voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo'n positieve ervaring had met Nilson. Het is fantastisch om te weten dat hij ruim op tijd arriveerde, de sfeer goed aanvoelde en zelfs twee speciale nummers voor jou had ingestudeerd. Ook zijn flexibiliteit en aanpassingsvermogen met betrekking tot het voetbalprogramma zijn iets waar we erg trots op zijn. Het is fijn om te horen dat hij geen stress veroorzaakte en echt bijdroeg aan de feestelijke sfeer. We zullen deze complimenten zeker aan Nilson doorgeven. Nogmaals dank voor je feedback! Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

GROTE AANRADER!!

Tim is een proffesionele Vriendelijke en aangenaame meneer, leuke plezante show die de kinderen enorm veel plezier deed!! Goeie gemakkelijker samenwerking... Kevin bedankt om ons goede service te geven en te helpen het te organiseren ookal het zo last minute was!!! zeker nogmaals boeken

Een van de beste ambiences op een feest ooit

De band staat midden het publiek en prikkelde iedereen om mee te zingen en te dansen. Een prachtige ambience en sfeer voor jong en oud.

Beste Johan, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat de band zo'n levendige sfeer heeft gecreëerd en het publiek heeft betrokken. We streven er altijd naar om een onvergetelijke ervaring te bieden en zijn verheugd dat dit gelukt is. Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Fijn contact met jullie gehad. Ik was laat met het verzoek om een draq queen te vinden voor een feest maar dat is toch gelukt. Afgelopen zaterdag was het feest en dat was een groot succes! Mijn dank is groot! Als ík jullie nog eens nodig heb weet ik jullie te vinden.

Beste Netty, Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat het feest een groot succes was en dat de drag queen een hit was. Het is altijd ons doel om last-minute verzoeken zo goed mogelijk te vervullen en we zijn blij dat we je konden helpen. Jouw dankbaarheid betekent veel voor ons en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

Top saxofonist

Heel goede saxofonist en aangename persoon

Hi Christine, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van de muziek en de persoonlijkheid van de saxofonist. Met vriendelijke groet Evenses Entertainment

Großartig!

Ein großartiges Team! Keine Fragen blieben offen! Es gab immer einen Ansprechpartner. Der DJ war Mega!Er hat jeden Wunsch erfüllt und bestens umgesetzt! Die Tanzfläche war durchgehend gefüllt. Die gespielten Stücke mit dem Saxophon waren grandios. Dadurch wurde unsere Hochzeit zu einem wunderschönen Erlebnis <3

Liebe Silke & Marco Vielen herzlichen Dank für Ihre wunderbare Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem Team und dem DJ so zufrieden waren. Es ist unser Ziel, jeden Wunsch zu erfüllen und für eine unvergessliche Feier zu sorgen. Dass die Tanzfläche durchgehend gefüllt war und die Saxophon-Einlagen so gut ankamen, freut uns besonders. Wir wünschen Ihnen alles Gute für Ihre gemeinsame Zukunft und würden uns freuen, bald wieder für Sie da zu sein! Mit herzlichen Grüßen, Evenses Entertainment

Band en DJ waren zeer goed!

Beste Fien, Hartelijk dank voor je review! We zijn blij te horen dat zowel de band als de DJ in de smaak vielen. Het is altijd ons doel om geweldige muziekervaringen te leveren, en we zijn blij dat we daaraan hebben kunnen bijdragen. Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Muziek boeken via Evenses is snel en goed geregeld!

Afgelopen zaterdag zomer BBQ gehad met collega's en daarbij hebben we de muziek geregeld via Evenses, Two Delight hebben we geboekt. Wat een gezellig duo is Two Delight en wat hebben ze voor goede en heerlijke muziek gezorgd, deze avond!

Beste Gebhard, Bedankt voor je fijne review! We zijn blij te horen dat jullie zomer BBQ met collega's zo'n succes was en dat Two Delight de avond nog gezelliger heeft gemaakt met hun muziek. Het is ons doel om goede en sfeervolle muziek te leveren, en het doet ons goed dat jullie ervan hebben genoten. We zullen de complimenten zeker doorgeven aan Two Delight. Nogmaals dank voor je positieve woorden en we hopen jullie in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Gezellig!

Ontzettend leuke band geboekt bij Evenses voor onze bruiloft. Als we hadden geweten dat de band zo leuk was, hadden we daarna geen dj meer geboekt, iedereen heeft gedanst!

Beste Amber, Bedankt voor deze geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat jullie en jullie gasten zo genoten hebben van de band op jullie bruiloft. Het is fantastisch dat de muziek zo goed in de smaak viel dat jullie zelfs geen DJ meer nodig hadden. We hopen dat jullie nog lang nagenieten van deze speciale dag! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

last-minute alles geregeld voor ons, luistert naar de klant na de 3e samenwerking, terug tevreden

Beste Ann-Spohie, Wat fijn om te horen dat we je opnieuw tevreden hebben kunnen stellen! Bij ons staat klanttevredenheid altijd voorop, en we zijn blij dat we last-minute alles hebben kunnen regelen en naar je wensen hebben kunnen luisteren. Bedankt voor je vertrouwen en voor het kiezen voor onze service. We kijken ernaar uit om ook in de toekomst weer met je samen te werken! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Fijne samenwerking, uitgebreid assortiment, snel schakelen, goed advies. Artiesten en techniek alles onder één dak, prettig!

Beste Heidi, Wat geweldig om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! Het is altijd ons doel om onze klanten een naadloze en plezierige ervaring te bieden, en het is geweldig om te horen dat ons uitgebreide assortiment, snelle service en deskundig advies hebben bijgedragen aan een prettige samenwerking. We zijn blij dat we zowel de artiesten als de technische aspecten voor je evenement konden verzorgen, allemaal onder één dak. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

super goede ervaring met Jack club music

De muzikanten waren in staat om in te spelen op de sfeer van de bruiloft, stonden open voor een jamsessie met een paar gasten op saxofoon en ik op trompet. Alles pakte goed uit. Veel complimenten van de 60 gasten. Fijne lui die Jan, Jonathan en Johan

Beste Hugo, Wat geweldig om te horen dat Jan, Jonathan en Johan zo'n geweldige toevoeging waren aan jullie bruiloft! Het is fantastisch dat ze niet alleen de sfeer wisten aan te voelen, maar ook openstonden voor een jamsessie met saxofoon en trompet. Dat moet een onvergetelijk moment zijn geweest voor jou en je gasten. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Boeking via Evenses was zeer geslaagd. Ze reageerden snel en onze vragen werden direct besproken met de band! Top!

Beste Ilja, Bedankt voor je lovende woorden! We streven ernaar om onze klanten een vlotte en professionele service te bieden, en het doet ons goed om te horen dat je tevreden was met je boeking via Evenses. Als je in de toekomst weer een evenement hebt waarvoor je entertainment nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Onvergetelijk

Banda Del Sur fleurde ons huwelijksfeest op 25/5/2024 op. Michalis en Isabel zijn een ravissant muzikaal duo (gitarist en zangeres) dat erg mooie Spaanstalige muziek bracht. Ook liedjes die wij specifiek op voorhand aangevraagd hadden, onder andere voor onze openingsdans. Bovendien zijn deze twee mensen dan ook nog eens ontzettend lief en vriendelijk. De gitarist van de band contacteerde ons via whatsapp enige tijd voor het feest om nog eens alles te overlopen. Mede dankzij hen een topfeest gehad. Onvergetelijk!!!

Beste Katrien, Wat een prachtige ervaring op jullie huwelijksfeest! Het is geweldig om te horen dat Banda Del Sur jullie feest heeft opgefleurd met hun mooie Spaanse muziek en speciale verzoeken, zoals voor jullie openingsdans. Het is echt bijzonder wanneer artiesten zo'n persoonlijke en attente benadering hebben! Het is duidelijk dat Michalis, Isabel en de rest van de band niet alleen getalenteerd zijn, maar ook lief en vriendelijk. Bedankt voor het delen van jullie onvergetelijke ervaring! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Knaller om het dansfeest te starten!

Ongelooflijke sfeer dat deze band brengt! Iedereen stond onmiddellijk op de dansvloer! Aanrader bij elk feest!

Beste Julie, Wat geweldig om te horen dat de band een knaller was om het dansfeest te starten en dat ze zo'n ongelooflijke sfeer hebben weten te brengen! Het is fantastisch dat iedereen meteen op de dansvloer stond en genoot van de muziek. Bedankt voor het delen van je enthousiaste aanbeveling! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Super gezellig.

De mannen verzorgenden een geweldige avond.

Beste Peter, Wat fijn om te horen dat jullie een geweldige avond hebben gehad! Het is altijd geweldig als een evenement gezellig en geslaagd is dankzij de inzet van fantastische mensen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Onvergetelijk subliem

Two Delight heeft meer dan onze verwachtingen ingevuld. De live band was er voor tijdens de aperitief en de mensen dansten al alsof het de dansparty was na het dinner. Super koppel, super muziek, super ambiance… dagen erna spreken de genodigden er nog over. Top organisatie ook door Evenses. Alles zeer vlot verlopen. Dank dank dank

Beste Kathy, Wat fantastisch om te horen dat Two Delight jullie verwachtingen heeft overtroffen en jullie een onvergetelijke avond hebben bezorgd! Het is geweldig dat de live band zo'n geweldige sfeer wist neer te zetten, zelfs tijdens het aperitief. Het doet ons goed te horen dat de organisatie door Evenses ook vlekkeloos verliep. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring en jullie dankbaarheid. Het is altijd ons doel om evenementen onvergetelijk te maken en het lijkt erop dat dat zeker gelukt is. Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Ontzorgen

Het vinden van een DJ is best lastig, want het is heel bepalend voor het feest. Ervaring, wensen afstemmen, heldere communicatie en een ruime keuze aan DJ's zijn gewenst, en dat is zeker ook goed geregeld. Het feest was een succes en dat was te danken aan het goede draaien van de DJ. Het aanvoelen van de ambiance en de mooie overgangen zorgden ervoor dat de dansvloer, vanaf het moment dat het losging, continu gevuld was met heerlijke, afwisselende muziek. Geweldig gedaan door DJ Jesse!

Beste Marco, Wat fantastisch om te horen dat DJ Jesse zo'n geweldige toevoeging was aan jullie feest! We zijn blij dat het vinden van de juiste DJ voor jullie feest goed is verlopen en dat onze service heeft bijgedragen aan het succes ervan. Het is geweldig om te horen dat DJ Jesse de sfeer perfect heeft aangevoeld en gezorgd heeft voor heerlijke, afwisselende muziek waardoor de dansvloer continu gevuld was. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Wat een heerlijk feest hebben wij mogen vieren. De band SOGOOD maakte het feest compleet door een heerlijke ongedwongen, persoonlijke maar feestelijke sfeer neer te zetten. Puntje van kritiek aan Evenses: Openheid over het tijdstip van aankomst en opbouw van de band en de wens voor diner op locatie. Uiteraard geen punt, maar deze kostenpost stond zonder overleg op onze factuur. Verder goed en voldoende contact momenten en aan te raden voor komende feestjes! Bedankt voor alles.

Beste Vera, Wat geweldig om te horen dat jullie zo'n heerlijk feest hebben gehad met de band SOGOOD! Het is fantastisch dat ze een ongedwongen, persoonlijke en feestelijke sfeer hebben neergezet die het feest compleet maakte. Bedankt ook voor je eerlijke feedback over de communicatie en de kostenpost op de factuur. We zullen dit zeker intern bespreken en ervoor zorgen dat dit in de toekomst beter wordt gecommuniceerd en overlegd. Het doet ons goed te horen dat jullie over het algemeen tevreden waren met de contactmomenten en dat we worden aanbevolen voor toekomstige feestjes. Nogmaals bedankt voor alles, en hopelijk mogen we jullie in de toekomst weer van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Een zeer prettige fotograaf

Fotograaf Raymond was ruim op tijd aanwezig. Hij begreep direct welke benadering wij van hem verwachtten. Hij heeft hard gewerkt om zoveel mogelijk mooie foto's te maken binnen de korte tijd. Hij had een goed oog voor speciale, grappige en ontroerende momenten. Daarnaast was het een hele aardige, correcte en relaxe man. Superfijn dat hij erbij was.

Beste Judith, Wat geweldig om te horen dat fotograaf Raymond zo'n positieve indruk heeft achtergelaten! Het is fantastisch dat hij ruim op tijd was, jullie verwachtingen begreep en hard heeft gewerkt om prachtige foto's te maken. Zijn oog voor speciale, grappige en ontroerende momenten klinkt als een waardevolle toevoeging aan jullie evenement. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring met ons! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Geweldige muzikanten en sfeermakers

Wij, vrienden en familie, zien terug op een geweldig 40jarig huwelijksfeest. De band Say Cheese voelde de sfeer perfect aan. De dansvloer is continu bezet geweest door jong en oud. Het geluid was goed afgestemd. Er was ruimte voor verzoeknummers waar gretig gebruik van is gemaakt. Wij kunnen Say Cheese van harte aanbevelen. Je krijgt er geen spijt van en gaat met een zeer blij gevoel naar huis.

Beste Jan, Wat geweldig om te horen dat jullie 40-jarig huwelijksfeest zo geslaagd was! Het is fantastisch dat de band Say Cheese de sfeer perfect aanvoelde en iedereen, jong en oud, op de dansvloer kreeg. Fijn dat het geluid goed afgestemd was en dat verzoeknummers mogelijk waren. Bedankt voor jullie enthousiaste aanbeveling. We zijn blij dat jullie met een blij gevoel naar huis zijn gegaan! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Geweldig en een hele fijne aanwezigheid

Robin heeft onze ceremonie prachtig omlijst. Zijn rustige, kalme aanwezigheid waardoor het niet opvalt dat hij aanwezig is. Zijn stijl van spelen is ook heel fijn. En werkelijk alles is mogelijk. Een woord geweldig!

Beste Nienke, Wat fijn om te horen dat Robin zo'n positieve bijdrage heeft geleverd aan jullie ceremonie! Zijn rustige en kalme aanwezigheid, gecombineerd met zijn prachtige spel, klinkt als een perfecte aanvulling op jullie speciale dag. Bedankt voor het delen van deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Evenses Entertainment

Empresa muy seria

La srta. Karen es un encanto de persona , muy profesional y atenta.

• ¿Nos recomendarías?

Estimado lluc, ¡Qué alegría leer tus palabras! Nos complace saber que has tenido una experiencia tan positiva con nosotros. Karen es, sin duda, una gran profesional y estamos orgullosos de tenerla en nuestro equipo. Agradecemos tu comentario y esperamos poder servirte nuevamente en el futuro. Atentamente, Evenses Entertainment

Bedrijfsgegevens

Oudeschans 854

1011 KW Amsterdam

085-7920202

[email protected]

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.