Perfect !

Prachtig feest gehad, hele goede commentaar van de gasten over ‘Rusty & the senators’ Super toffe gasten waar niks te veel voor was! Heel erg bedankt!

Subliem optreden van Kim!

Wat hebben we genoten van ons familiefeest. Dankzij de prachtige stem van Kim en haar pianokunsten zat de sfeer extra goed. De mooie liedjes zorgden voor warme, sfeervolle en ook emotionele momenten. Super bedankt Kim!

Fantastisch entertainment! Voor een knallend feest vraag je Latino beat M!

Geweldig optreden! Iedereen ging helemaal los! Alles duidelijk, goede afspraken, professionele organisatie die weten waar je op moet letten, goede communicatie. Wil je een waanzinnig mooi feest hebben: boek latino beat m via evenses en je feest is gegarandeerd een succes! Daarbij zijn de manager en de bandleden zeer vriendelijke mensen en je merkt aan hen dat ze dit met zoveel passie doen! Ongelofelijk bedankt! En zeker tot ziens bij het volgende feest!

Fantastische artiest, prima back office service, prima opvolging

Fantastische artiest, prima back office service, prima opvolging

Het dak ging eraf!!

Geweldige band, goed contact met evenses en flexibel omtrent Corona. Onze verwachtingen zijn omver geblazen. We hebben echt onze droom bruiloft gehad.

Zorgeloos kwalitatief goede muziek regelen, Evenses!

Wij maken zakenlijk geregeld gebruik van Evenses en dat bevalt ons prima! Goede duidelijke web site, boeken en contracten tekenen via modern digitaal systeem, goede begeleiding en hulp bij de muzikant keuzes voor onze klant en personeels events. Je wordt goed geholpen en na al die jaren ons nog nooit teleur gesteld. Erg prettige organisatie.

Craig is een super saxafonist

Topmuzikant en DJ, erg flexibel ondanks de maatregelen

Wij hebben de DJ en saxofonist ingehuurd voor onze bruiloft. Omdat de feestavond niet door kon gaan zoals gepland, hebben ze tijdens het diner, de receptie en de borrel gespeeld. Hier gingen ze heel flexibel mee om, en zorgden voor een leuke en ontspannen feeststemming. Ook met stukjes en speaches mochten we gebruik maken van de apparatuur. Al met al, super gespeeld en bedankt voor alles!

Fijne communicatie en een grote meerwaarde op onze bruiloft.

Het contact met Sander was erg fijn. Nu in coronatijd was natuurlijk veel onduidelijk, maar er werd goed meegedacht. Ook vooraf konden we nog videobellen met de pianiste doe onze huwelijksceremonie ging begeleiden. We hebben veel complimenten mogen ontvangen op de muziek (Veronique, DJ en saxofonist) en hebben er enorm van genoten.

Wij hebben ontzettend genoten van Kim!

Kim speelde tijdens onze bruiloft ceremonie en tijdens de borrel. Voorafgaand aan onze mooie dag was er goed contact via Evenses. Ook Kim heeft van te voren nog even contact opgenomen om onze wensen door te spreken en ook gewoon om even kennis te maken. De dag zelf was als een sprookje. Kim zingt en speelt als een engeltje en haakt goed in op wat er tijdens de bruiloft gebeurt. Live klinkt ze nog mooier, dan de filmpjes die op haar site staan. Wij hebben genoten!

Carmina was fantastisch!

Via Evenses heb ik het duo Carmina geboekt om te spelen op onze bruiloft. Het was super. Carmina heeft perfect advies gegeven over welke muziek zij mooi konden spelen op welk moment van de voltrekking. En ze hebben speciaal voor ons de "sound of silence" ingestudeerd en gespeeld, aangezien dat een speciaal nummer voor ons is. Het had niet beter kunnen zijn!

Hi Paulien, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat het zo goed bevallen is en ook nog eens helemaal naar uw wens. Wij helpen u in de toekomst graag weer met het vinden van het juiste entertainment! Met vriendelijke groet, Danitsja

Kers op de taart

Onze ouders waren 19 maart 50 jaar getrouwd. We hebben een optreden geregeld van een half uur lang bij mijn ouders voor de deur, geheel Corona proof. Mijn ouders hebben genoten! Vooraf ben ik netjes gebeld over de zaken die voor ons belangrijk waren en hier heeft de band keurig rekening mee gehouden.

Dag Klazien! Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat het zo in de smaak viel en naar wens was. Wij helpen u in de toekomst graag weer! Met vriendelijke groet, Robin

Ontzettend genoten van de zanger Hey Joe

Wij hadden Hey Joe geboekt voor onze bruiloft. Van te voren hadden we contact per mail en konden alles goed voorbereiden. Zo vroegen we bijvoorbeeld of hij een nieuw nummer voor ons wilden doen en dat vond hij geen probleem. Door Joost konden wij onze eerste dans doen op het nummer dat we heel graag wilden. Verder was hij heel flexibel en dacht hij mee met de ceremoniemeester toen de originele planning in de war werd geschopt tijdens de bruiloft. Hij begon vast met andere nummers spelen terwijl wij nog even weg moesten voor de foto's en hij speelden nog even door zodat ook wij nog even konden genieten van de leuke muziek die hij speelt en zingt. Iedereen was erg enthousiast en vonden hem heel goed. Wij zouden hem zeker weer boeken.

Dag Arjan en Dewi, Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling! Bedankt voor de leuke boeking en wanneer jullie weer een feest geven, helpen wij weer graag met de invulling van entertainment! Vriendelijke groeten, Angelo

Goede ervaring

Goede en duidelijke communicatie. Reageren tijdig op vragen. Prettig om via hen te boeken, zou het in de toekomst zeker weer doen.

Dag Jaco, Hartelijk bedankt voor jouw mooie beoordeling! Nogmaals bedankt voor de leuke boeking en wij zijn jullie in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

Via Evenses hebben wij de band "Say Cheese" en DJ Maximuss geboekt voor onze bruiloft. Ondanks dat er niet gedanst mocht worden i.v.m. de coronamaatregelen hebben zowel de band als de DJ er toch een feest van weten te maken. De DJ heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft de avond goed aangevoeld. De band heeft heel veel verzoeknummers (d.m.v. het invullen van bierviltjes, er leuk!) van onze gasten gespeeld en kregen het publiek echt in een feeststemming. Zelden een band gezien die zo'n divers repertoire kunnen spelen. En dat met zijn drietjes! Indrukwekkend! Wij zijn over de DJ en de band zeer tevreden! Het telefonisch contact vooraf met de artiesten was ook erg prettig om onze wensen door te geven. Erg vriendelijke mensen. Ditzelfde geldt ook voor Evenses. Vooraf alles eenvoudig online kunnen boeken en nadien ook telefonisch contact gehad met diverse medewerkers. Stuk voor stuk erg vriendelijke mensen, met name mijn complimenten aan Robin die erg behulpzaam en vlot is geweest in de communicatie. Ik kan iedereen de artiesten én Evenses van harte aanbevelen!

Dag Erwin, Hartelijk bedankt voor jouw positieve beoordeling! Tof om horen dat jullie ondanks de coronamaatregelen toch een onwijs mooie bruiloft hebben gehad. Bedankt voor de leuke boeking. We zijn jullie in de toekomst, bij een nieuw feest, weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

Leuke zondag!

De acteur was netjes op tijd en heeft bijgedragen tot een leuke klantenbeleving. :-)

Beste Gregory, Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Mooi om te horen dat de acteur heeft bijgedragen tot een leuke klantbeleving. Wij zijn jullie graag in de toekomst weer van dienst. Vriendelijke groeten, Jelle

Fijne bruiloft gehad, mede dankzij de geboekte band.

Dag Sandra, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat jullie mede door jazzband Blue Tunes een mooie bruiloft hebben gehad. Nogmaals bedankt voor de leuke boeking. Vriendelijke groeten, Levi

Een sfeervolle aanvulling voor onze receptie

Marleen en Manuel zijn top, het ging veel te snel voorbij. Het hoop positie reactie van alle gasten, heel sfeervol en een relaxte ambiance.

Dag Michel, Hartelijk bedankt voor de mooie woorden over het optreden van Marleen & Manuel. Het zijn inderdaad toppers. :) Nogmaals bedankt. Vriendelijke groeten, Bas

John en mr. Smith zijn echte professionals!

Na veel wikken en wegen onze bruiloft door laten gaan in september 2020. John en mr. Smith hebben ons muzikaal fantastisch begeleid tijdens het diner en onze borrel. De muziek was perfect uitgevoerd! Loungy en niet te hard tijdens het diner. De DJ en saxofonist zijn echt hele aardige en professionele mensen en zeker het geld waard!

Dag Danny, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! John & Mr. Smith hebben een top avond bij jullie gehad. Nogmaals bedankt voor de leuke boeking en we zijn jullie in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

Professioneel en persoonlijk

Vriendelijk geholpen in de voorbereiding. Bij het uitstellen van het feest flexibel omgegaan met de mogelijkheden. Op de avond zelf was het pianospel prachtig, er was ruimte voor verzoeknummers en het contact persoonlijk en vriendelijk.

Beste Lisette, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij dat wij jou alsnog met een mooi optreden van de pianist hebben kunnen helpen. Bedankt voor jouw boeking bij ons en we zijn je in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Bas

Artiest prima ingespeeld op publiek

Accordionist prima op de achtergrond gespeeld en naar wens van de jarige

Beste Astrid, Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling. Goed om te horen dat het optreden van de accordeonist naar wens was van de jarige! Bij een volgend feest zijn wij jullie natuurlijk weer graag van dienst. Vriendelijke groeten, Serhat

Prettig

Beste Luz Marina, Hartelijk bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wij zijn blij je te hebben mogen helpen met de invulling van mooie muziek voor jullie gelegenheid. Vriendelijke groeten, Levi

Absoluut de moeite waard!!

Wij hebben het jazz-duo "blue tunes" geboekt via evenses en kunnen alleen maar lovend zijn. Gaande van de organisatie, de opvolging en het optreden zelf. De band was echt absoluut top (twijfel niet als je jazz wilt horen, door mensen gespeeld met passie)!! Onbekende verzoeknummers werden zonder probleem gespeeld. Ondanks dat (door corona) het voor een klein publiek was, hebben ze gespeeld alsof het een festival was. Die mensen kunnen spelen!! En wat betreft evenses: zeer correct, snelle reacties, meedenken en alles regelen wat je vraagt. Enorm bedankt voor ons huwelijksfeest zo een upgrade te geven :-)

Dag Jordy, Wauw, hartelijk bedankt voor jouw positieve en mooie beoordeling! Het is zo tof om te horen dat waar wij voor staan als entertainmentbureau ook echt helemaal tot zijn recht is gekomen bij jullie bruiloft! Professionele muzikanten, goede service en een mooi feest waar alles samenkomt. Bedankt voor de leuke boeking en wanneer jullie weer een feest geven, helpen wij weer graag met de invulling van entertainment! Vriendelijke groeten, Angelo

Met de toelichting bij ieder stuk was het een cadeautje wat zich ontvouwde.

Ook mijn gasten hebben genoten evenals de buren, bij een geopende buitwendeur. Lisette maakte er een echt verjaardag feest van voor me. Veel ontvangen voor het idee.

Beste Dirkje, Hartelijk bedankt voor de goede beoordeling! Mooi om te horen dat violiste Lisette er met haar muzikale talent echt een mooi verjaardagsfeest van heeft gemaakt. En helemaal leuk dat de buren hebben meegenoten. Nogmaals bedankt voor de leuke boeking, ook namens de violiste. Vriendelijke groeten, Robin

goed advies

Er is goed geluisterd naar wat voor een sfeer wij op onze bruiloft wilden. Helaas door corona hebben wij ons feest wat moeten aanpassen en daarmee ook de wensen voor de muziek. Desondanks wist Evenses ons een uiterst geslaagde muzikant te leveren.

Dag Rene, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn blij dat jullie huwelijk alsnog, in deze tijd toch wat gekke tijd, heeft kunnen doorgaan met een mooie muzikale omlijsting. Nogmaals bedankt voor de leuke boeking, ook namens zanger Abdel Chico. Vriendelijke groeten, Robin

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com