Verrassend

Super leuk, verbindend, lach op de gezichten

Hoi Eric, Nogmaals bedankt dat we onze bijdrage hebben mogen leveren aan de opening! Leuk om te horen dat Louie een lach op de gezichten heeft weten te toveren. Met vriendelijke groet, Casper

Heerlijke avond gehad met Lodewijk en zijn team!

Mooi feestje, wat helaas vanwege de corona maatregelen meer naar de middag verplaatst moest worden. We hebben gelachen en gedanst, het was top :-)

Hoi Jasper, Leuk om te horen dat jullie ondanks de aanpassingen toch een top feest hebben gehad! Nogmaals bedankt voor de boeking en hopelijk tot bij een volgend feest. Met vriendelijke groet, Sander

Super geregeld en het contact verliep op een zeer prettige wijze!

We hebben een band geboekt via Evenses. De band was super goed en de communicatie met Erik van Evenses was ook perfect. Niets op aan te merken, aanrader!

Dag Malou, Bedankt voor het fijne contact! Leuk dat Two Delight voor jullie het optreden heeft mogen verzorgen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Erik

Riley's: een topband voor een feest

In augustus heb ik via Evenses de band Riley's geboekt. De keuze werd vergemakkelijkt door foto's en links naar video's van de verschillende bands en repertoirelijsten. Ik wilde graag een fijne coverband, die ook in staat is op beperkt geluidsniveau te spelen en die de mensen aan het dansen kan krijgen. Dat is prima geluk, al ging gaandeweg de volumeknop wel van 6 (gesprekken mogelijk) naar 8 (gesprekken een beetje moeilijk, voor dansen best lekker). De muzikanten en de mate waarop ze op elkaar zijn ingespeeld en aan elkaar zijn gewaagd zijn, zijn helemaal OK. Het feest was wat ons betreft een groot succes. Het was gelijk zo'n beetje het laatste feest voor de Lock-Down. Wat is het jammer er door Corona nu weer (even) geen gelegenheid is om te genieten van zulke fijne muzikanten en uit je bol te gaan bij het (ouderwets leuk) dansen.

Ha Rob, Bedankt voor de mooie review! Leuk om te horen dat de band in de smaak is gevallen. Hopelijk tot bij een volgend feest zodra het weer kan :) Met vriendelijke groet, Robin

Geweldig!!

Tijdens onze open dag de Robotshow en Goochelaar Watson geboekt. Wat een geweldige artiesten. Een feest voor jong en oud. Goede organisatie ook. Beide artiesten belden een dag van te voren om te vragen of er nog bijzondere wensen waren, die konden ze dan in het programma meenemen. Wij hebben de invulling van hun optredens volledig aan hen overgelaten en zij hebben dit geweldig gedaan. Beide artiesten hebben goed gekeken naar de reacties van het publiek hebben hier goed op ingespeeld. Echt een aanrader!!

Hoi Diana, Bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te horen dat beide acts de verwachtingen waar hebben kunnen maken! Met vriendelijke groet, Julia

Snel, zorgvuldig en vriendelijk

Een hele fijne zangeres voor onze jaarvergadering via Evenses geboekt. De aanvraag, contract tekenen en facturatie verliepen heel vriendelijk en correct. Ook de nazorg vonden wij prettig.

Hoi Carla, Leuk om te horen dat Zangeres-Pianiste Kim in de smaak is gevallen! Nogmaals bedankt voor het fijne contact en hopelijk tot bij een volgende bijeenkomst. Met vriendelijke groet, Robin

Wij hebben een geweldige en goed verzorgde avond gehad met jullie sneltekenaar.

Leuk entertainment voor onze feestavond.

Ha Guido, Leuk om te horen dat de sneltekenaar in de smaak is gevallen. Tot een volgend feestje! Met vriendelijke groet, Anique

Professionele gemoedelijkheid

Gedurende de boeking voortdurend contact vv. Mee denken, rekening houden met ons, RV De Laak. Een vereniging.

Hi Peter, Bedankt voor de lovende woorden! Leuk dat The Sinks jullie verwachtingen hebben mogen waarmaken :) Met vriendelijke groet, Robin

Top ervaring met geweldig duo Two Delight

Wij hebben mede dankzij Two Delight en de heldere afspraken met Evenses een geweldig 50 jaar feestje kunnen vieren. Zowel Evenses als ook Two Delight voor herhaling vatbaar.

Dag familie van der Meer, Fijn om te horen dat jullie een geslaagd verjaardagsfeest hebben gehad! Bedankt dat we onze bijdrage aan deze mooie dag hebben mogen leveren. Met vriendelijke groet, Anique

Heldere duidelijke communicatie

Zie hierboven

Hoi Henk, Nogmaals bedankt voor je boeking en het fijne contact! Hopelijk tot bij een volgend feestje. Met vriendelijke groet, Bas

Geslaagde avond dankzij optreden Ron saxofonist

Vlotte afspraken Vlotte regeling Stipt Beroepsmuzikant

Hoi Kristien, Leuk om te horen dat je genoten hebt van het optreden! Bij een volgend feest help ik je graag opnieuw verder! Met vriendelijke groet, Bob

Top communicatie en betrouwbaar alle afspraken nagekomen.

Bereikbaarheid was goed en heldere afspraken die werden nagekomen. DJ en de band/artiest waren ook super en precies als afgesproken.

Hi Erik, Leuk om te horen dat de artiesten in de smaak zijn gevallen. Nogmaals bedankt voor je boekingen en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sander

Super service en gemakkelijk!

Alles makkelijk geregeld, snel en goed bereikbaar.

Hoi Laura, Bedankt voor je mooie review en het gezellige contact! Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma

Het was fantastisch

Het was een fantastisch feest de dj en saxofonist speelde perfecyin op het publiek

Hoi Rene en Marianne, Leuk om te horen dat de DJ en saxofonist een geslaagde toevoeging aan jullie feest zijn geweest! Met vriendelijke groet, Robin

In een woord fantastisch

Latino BM royal was het hoogtepunt van de avond. Zeer flexibel in de keuze van de muziek die we wilde horen. Fantastische Latin band maar naast Latin spelen ze zo goed als alles. Alles is ter plekken op de avond zelf bespreekbaar. Goede voorbereiding in goed overleg met zowel Evenses als de band zelf. Goede geluidsinstallatie, alles op tijd aanwezig. In een woord perfect.

Beste Gerard, Nogmaals bedankt voor jullie boeking en goed om te horen dat alles goed is verlopen op de avond zelf. Bedankt voor het fijne contact en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Erik

Wát hebben wij, een te gek feest gehad! Two Delight, wat een fantástisch duo! Kregen zelfs de meeste mannen, op de dansvloer! Alles goed verlopen, en dus een TOP avond gehad! De meeste gasten, waren erg blij met ook het kunnen aanvragen van verzoeknummers! Erg aardige mensen ook!

Beate Christa, Bedankt voor je lovende woorden! Ook het duo heeft er van genoten om op jullie feest aanwezig te zijn. Nogmaals bedankt voor je boeking en hopelijk tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Bob

De band was een aanwinst op ons feest. Wij en onze gasten kijken terug op een fantastische avond.

De muziek was top, de band voelde de zaal goed aan en speelde daarop in. Zij speelden op verzoek nummers (echt heel leuk). De gasten en wij waren lyrisch over de band en de gasten vroegen constant waar ik deze gave band toch vandaan had. Ik heb heel veel leuke reacties tijdens en na het feest over hen ontvangen. Ontzettend bedankt voor dit fantastische optreden!!!!

Hoi Sandra, Bedankt voor jullie boeking van The Good Fellaz. Leuk om te horen dat de gasten zo positief zijn over deze band! Met vriendelijke groet, Bob

Fantastische dienstverlening Evenses en Zangduo

4 dagen voor mijn bruiloftsfeest zegde mijn geboekte artiest af. Evenses benaderde mij direct en ging direct aan de slag voor vervanging. Elke dag naam Emma van Evenses contact met mij op, ( zowel per telefoon, als mail en whatsapp) legde mij alternatieven voor en kwam met veel beeld en geluidsmateriaal van andere mogelijkheden. Een meer dan uitstekende dienstverlening, Emma dacht met mij mee en kwam met uitstekende mogelijkheden. Het resultaat: Zangduo Lisa en Koen welke werkelijk van onze bruiloft ceremonie en aansluitend diner een onvergetelijke gebeurtenis hebben gemaakt. Zeer goede zang en samenspel, wat een professionele artiesten. Van mijn gasten kreeg ik steevast de vraag waar ik Lisa en Koen had geboekt. Volle lof voor deze zeer deskundige mensen.

Hi Alex, Bedankt voor het vertrouwen in Emma, het genoegen is geheel wederzijds! Blij om te horen dan Lisa en Koen hun bijdrage aan deze speciale dag hebben mogen hebben. Met vriendelijke groet, Bob

De karikaturen: het was een leuke verrassing voor iedereen

Prachtig! De karikaturist kon iedereen verrassen! Een aanrader

Hoi Jan, Nogmaals bedankt voor jullie boeking en leuk om te horen dat de karikaturist in de smaak is gevallen! Met vriendelijke groet, Bob

Snel en goed geregeld

Wij hadden binnen 2 weken een pianist nodig voor een bruiloft. Evenses had ondanks de korte tijd een groot aantal opties. Onze vooreur pianist was beschikbaar. Alles was snel geregeld en ook een communciatie misverstand werd snel opgelost. Super service.

Beste Jeanine, We zijn blij dat we je hebben mogen helpen bij de zoektocht naar een geschikte pianist. Ook bij volgende gelegenheden staan we weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Bob

Geweldig alles

Ik heb een saxofonist Ron gehuurd ,Deze man is zoooo vriendelijk .Hij speelde eerst achtergrond muziek en later op de avond. Feest pop muziek en iedereen ging dansen en zingen. Ongeveer 40 mensen. En daarna polonaise .Het was gewoon in een woonhuis.Het voordeel je hoefd geen band te huren ,Hij neemt weinig plaats ,En later speelde hij midden tussen de mensen die om hem heen dansten. Ja deze vriendelijke man speeld alles , Dan is het bureau vriendelijk en correct. En heb ik gewoon gevonden op internet Door deze man Ron is het feest een mooie herinnering geworden

Ha Trudy, Leuk om te horen dat jullie mede door saxofonist Ron een gezellig verjaardagsfeest hebben gehad! Nogmaals bedankt voor jullie boeking en het fijne contact! Met vriendelijke groet, Bob

Goede flexibele en meedenkende boekingsmaatschappij

We hebben via Evenses Mable and the studs geboekt voor ons huwelijk en wegens covid tot 3x verzet. Dit is nooit geen punt voor hen geweest. Snel agenda naast elkaar en kijken wat matcht.Geen additionele kosten. Alles voor het event nogmaals wederzijdsafgestemd en ook op de dag zelf een prima communicatie over het arriveren van de band. De band zelf is echt n topband met n zeer breed medley repertoire die de sfeer er zeker in weet te brengen. Wij en onze gasten zijn een en al lof over hen. We zouden ze bij n feest zo weer willen boeken.

Hi Fredy & Manon, We zijn blij dat jullie geduld is beloond en dat het een onvergetelijk feest is geweest! Bij een nieuw feest leveren we graag weer onze bijdrage. Met vriendelijke groet, Bob

Duidelijke afspraken en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding

In de voorbespreking goed kunnen aangeven wat voor een soort feest wij wilden hebben. Heldere afspraken kunnen maken over opbouw en afbreken welke erg goed zijn nagekomen. De DJ op het feest voelde er goed de sfeer aan en heeft een mooie bijdrage geleverd aan een heerlijk feest. Zeker een aanrader voor wanneer je een heerlijk dansfeestje wil hebben.

Dag Walter, Fijn dat jullie een leuk dansfeest hebben gehad! Ook de DJ heeft het erg naar zijn zin gehad op jullie feest. Voor toekomstige feestjes kan je ons altijd een belletje geven! Met vriendelijke groet, Bob

Succesvolle inzet van spectaculaire steltloper

Voor de promotie van de Week van de Duurzaamheid hebben we een steltloper in zonnebloem-outfit programma-ladders laten uitdelen in het centrum van Zeist. Ze kreeg veel bekijks en heeft heel wat flyers kunnen uitdelen. Het was erg prettig samenwerken met haar en met Evenses.

Hoi Hans, Leuk om te lezen dat de steltenlopers goed zijn opgevallen en een steentje hebben mogen bijdragen aan de Week van de Duurzaamheid. Hopelijk tot in de toekomst! Met vriendelijke groet, Bob

Helemaal top geregeld

Een fantastisch feest gehad met de Band CHMPGN en alsmede een optreden met Braziliaanse Band Iedereen was laaiend enthousiast , kortom een knalfeest TOP TOP TOP Groet Berry en Charlotte

Hoi Berry, Super dat zowel partyband CHPGN als Ritmo Percussion hebben mogen bijdragen aan jullie feest! Mocht je ooit opnieuw entertainment nodig hebben, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Bob

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com