Top aanvulling op het feest

Via Evenses hebben we JOHN & MR SMITH geboekt (vervangend duo) voor de feestavond van onze bruiloft. De dansvloer is op geen enkel moment leeg geweest en we hebben de hele avond door complimenten gehad over dit fantastische duo.

Hey Mariska, Ik vond het leuk om u te mogen helpen met uw aanvraag en ik ben blij dat John & Mr Smith er een geslaagd feestje van hebben gemaakt. Mocht u nog altijd wat anders willen aanvragen staat Evenses altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Robin

Zeer fijne samenwerking

Mijn contactpersoon Sander bij evenses was steeds vlot bereikbaar. Daarnaast kon ik steeds bij hem terecht met vragen naar aanpassingen, om in contact te komen met de band,... Zoals het moet zijn! Ook de band, gipsy summer, is een echte aanrader. Het zijn sfeermakers & ze stonden open voor verzoekjes van onze gasten op de trouw.

Hi Jana, Het was fijn om jou te mogen helpen bij jouw aanvraag voor de Gipsy Summer band. Wat fijn om te horen dat uw feest geslaagd was. Met vriendelijke groet, Sander

Perfect in orde!

Jay & Joe hebben de sfeer er helemaal ingebracht. Super sympathiek duo! Onze gasten waren ook heeeel enthousiast. Ik zou ze direct terug boeken: een echte aanrader!!!!

Goededag Mieke, Ook wij vonden het fijn om u te helpen bij deze boeking. Zowel Evenses als de artiesten hadden het naar hun zin om met u samen te werken. Hopelijk zien we u in de toekomst weer bij ons verschijnen! Met vriendelijke groet, Ella & Iris

Samenwerking is tegengevallen.

Wij hadden een, denken wij, een prachtig evenement bij u geboekt. De Skate- en BMX show. Dit contract liep al 3 jaar i.v.m. steeds cancelen door de corona. Echter u zei steeds het contract te hebben verlengd met deze show. Toen het bijna 27 april was bleek dat de show niet door kon gaan. Een hele grote teleurstelling. U heeft uw best gedaan om een nieuwe show voor ons te regelen. Wij hebben inderdaad een nieuwe show gekregen, echter het stelde niet veel voor en het was veel korter dan gepland. Daar sta je dan als organisatie. Wij hebben hier heel veel geld voor betaald en de fietsers van de BMX show hebben slechts 20 minuten opgetreden, terwijl wij een afspraak hadden dat er een show zou zijn van 13.30 uur tot 14.30 uur. Nee, dit was echt een hele grote teleurstelling in Middelstum en wij zouden teruggave van een gedeelte van de betaalde kosten graag terug zien. Dit was echt geen € 3.000 waardig!!

We betreuren hoe onfortuinlijk deze boeking is verlopen. In de afgelopen periode waarin door overheidsregelgeving i.v.m COVID-19 jullie Koningsdagsfeest niet mocht doorgaan, hebben we de boeking in 2020 en 2021 kunnen verzetten. We hebben dit telkens in goed overleg met u en de geboekte Skate- en BMX show kunnen doen. Na twee jaar mocht het eindelijk op 27.04.2022 wél plaatsvinden. Kort voor het optreden werden wij door onze artiest(en) op de hoogte gesteld dat ze niet meer in staat waren deze opdracht uit te voeren. Hier zijn wij natuurlijk ook enorm van geschrokken en hadden dit niet verwacht. Wij hebben in overleg met u ons uiterste best gedaan om op korte termijn een act te vinden die het geboekte entertainment zou kunnen vervangen. DIt bleek vanwege het unieke karakter van het entertainment niet eenvoudig. De vervangende act hebben wij inclusief videomateriaal en duidelijke informatie aangeboden met daarbij de optie de overeenkomst kosteloos te ontbinden indien u elders een alternatief wilde boeken. We betreuren ten zeerste dat de vervangende act is tegengevallen en hebben hier ook alle begrip voor. Zowel wij als de vervangende act hebben geprobeerd in de beschikbare (korte) tijd toch nog een alternatief te kunnen bieden. ​ Ik heb persoonlijk de samenwerking met u als zeer positief ervaren en vind het natuurlijk heel erg jammer dit de uitkomst is. Met vriendelijke groet, Sander

Probleemloos....

Mijn Verjaardag IBIZA party was in 1 woord geweldig ....Vooropgesteld dat wij met een team van 3 het feest goed voorbereid hadden en niet door enige kennis belemmerd zijn ,...wilde ik persé het entertainment gedeelte bij een prof neerleggen , in mijn geval ging het om DJ Le Founge met saxofonist Stan en als klap op de vuurpijl een optreden van Belle Perez ....Alles was tot in de puntjes geregeld ; complimenten.

Beste Jos, Bedankt voor een hele fijne samenwerking voor jouw feest. Heel fijn dat we een mooie positieve bijdrage aan jouw dag hebben mogen leveren samen met de artiesten. Mochten we nog ergens van dienst kunnen zijn, dan kunt u altijd contact met Evenses opnemen! Met vriendelijke groet, Sander

Goed geregeld

Geen problemen

Hi Johan, Wij vinden het fijn om te horen dat u geen problemen gehad heeft. Hopelijk heeft u ook genoten van uw feest! Met vriendelijke groet, Ella

Vlotte en correcte organisatie

Voor de eerste keer een artiest geboekt via Evenses en dit verliep prima. Vlotte en duidelijke communicatie tot voor de dag van het evenement. Aanrader!

Hi Luc Super fijn om te horen dat alles naar wens ging. Het is altijd spannend wanneer u voor de eerste keer een artiest boekt. Ik ben blij dat ik u daarbij kon helpen en u een geslaagde dag had. Met vriendelijke groet, Omaira

Heel plezierig en betrokken geholpen in het proces!

Voor mijn 50e verjaardagsfeest heb ik via Evenses een operazangeres ingehuurd, om midden in de natuur tijdens een wandeling voor mij en mijn gasten te zingen. De zangeres was geweldig en Erik van Evenses heeft mij in het voortraject heel prettig en goed geholpen. Het viel me op dat Evenses geen kil-zakelijke, maar juist een prettig-persoonlijke betrokken werkwijze heeft. Ik ben heel tevreden.

Hi Irene! Wat zijn we toch blij om te horen dat doormiddel van onze diensten u van uw 50e verjaardag heeft genoten. Mocht u nog altijd verder gebruik willen maken van onze diensten staan wij u altijd te woord. Met vriendelijke groet, Erik

Uitstekende organisatie en communicatie

Het 50 jarig feest was één groot feest (:o)). Door corona 2x verzet, maar Evenses maakte nergens een probleem van. Aanrader!

Hey René! Dit soort reviews vinden wij super fijn om te lezen en inspireert ons om nog meer entertainment te bieden en te blijven verbeteren. Wat fijn om te horen dat wij u van dienst konden zijn en u genoten had van uw feest. Met vriendelijke groet, Robin

Geweldige ervaring

gisteren 19 april: paasfeest in de Wieke te Deerlijk België. In naam van het bestuur, de senioren, en van mijn vrouw Nicole en mijzelf moet ik u van harte bedanken voor de uitermate geslaagde namiddag met Yuri. Op deze weg via evenses en u Robin willen wij Yuri ook bedanken voor zijn mooie stem, zijn gedrevenheid, zijn veelzijdigheid, zijn professionaliteit en vooral zijn dankbaarheid naar onze mensen toe. Er was niets te veel voor hem op vraag om Nederlandstalige liedjes te brengen. Wij hopen dat hij ook tevreden is van zijn optreden en zijn ontvangst in de Wieke te Deerlijk. Nogmaals dank en tot later.

Hallo Ignace, Super leuk om te lezen dat u een fijn paasweekend achter de rug heeft gehad. Wij bieden graag professioneel entertainment aan onze klanten, dus wij zijn blij om te lezen dat u had genoten van het feest en de zanger. Wij zullen Yuri ook even bellen om te vertellen wat u van hem vond. Hopelijk zien we u gauw weer terug! Met vriendelijke groet, Robin

Mooi feest

De DJ heeft er een goed feest van gemaakt en heeft goed de wensen qua muziekstijl toegepast. Daarnaast straalde hij veel enthousiasme uit. De saxofonist speelde heel natuurlijk mee en zette de muziek net wat meer aan en maakte het compleet. Ze waren mooi op tijd en alles was netjes opgebouwd. Puntjes ter verbetering: de muziek van de openingsdans werd later ingezet dan afgesproken en we hebben niet alle nummers teruggehoord op de avond die we wel hadden opgegeven (waren er maar 6 dus dat was te doen lijkt ons).

Hey Sjaane, Bedankt voor uw review! Wij willen namelijk het beste entertainment bieden voor onze klanten, dus uw tip zal ik meenemen met onze artiesten. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nog beter van dienst zijn, maar we vinden het wel fijn om te horen dat uw feest geslaagd was! Met vriendelijke groet, Robin

Perfect contact

Na aanvraag bijna direct gebeld en doorgesproken wat onze wens is. Direct gaven zij aan dat we een uitstekende keuze hebben gemaakt voor de band. De online omgeving werkte ook perfect!

Hey Corinne, Wat fijn om te horen dat de boeking voor u soepel verliep en u met gemak gebruik kon maken van onze website. Jullie hadden inderdaad ook een uitstekende keuze gemaakt. Met vriendelijke groet, Sander

Wat een fantastisch feest!

Kan niks anders zeggen dan dat we hebben gedanst totdat we er bij neervielen (soms ook letterlijk). De hele avond is een feest geweest en de dansvloer heeft constant vol gestaan. Een vriend van ons heeft zelfs nog meegezongen met een nummer, niks was te gek en alles kon. Wij kijken terug op een zeer geslaagd feestje.

Hey Helene! Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van John & Mr Smith! Het is altijd fijn om dit soort reacties voorbij te zien komen van klanten die bij ons geboekt hebben. Hopelijk zien wij u in de toekomst terug bij ons en wie weet staan John & Mr Smith dan weer voor uw deur! Met vriendelijke groet, Robin

Gemakkelijk geregeld via Evenses, goede band (Good Feelings), een geweldig feest!

Het boeken ging gemakkelijk via Evenses, vriendelijke medewerkers, alles duidelijk. De band was geweldig, super flexibel op de avond zelf ivm andere acts waar ze ook hun best voor deden om die zo goed mogelijk te laten verlopen, fijne communicatie met Romeo de bandleider vooraf. Een knalfeest! Zowel de band Good Feelings als Evenses zijn een aanrader.

Hoi Kees! Wat fijn om te horen dat u het geweldig vond. Ik vond onze telefoongesprekken fantastisch en ben blij dat ik deze boeking voor u heb kunnen regelen. Hopelijk zie ik u in de toekomst bij ons terug. Met vriendelijke groet, Sander

Een top feest mede dankzij de band!

Super zanger met geweldige muzikanten! Heel blij dat ik dit via jullie heb geboekt. Een aanrader met licht en geluid erbij en goede communicatie over de boeking en mijn wensen.

Hoi Linda, Super leuk om te horen dat u de muzikanten geweldig vond! Ook vinden we het fijn om te horen dat u tevreden bent met hoe er werd gecommuniceerd. Hopelijk zien we u in de toekomst terug voor andere boekingen. Met vriendelijke groet, Nashwa

In 1 woord GEWELDIG, jullie hebben onze dag nog specialer gemaakt. Wat een feest!! Dank jullie wel

Hoi Sabina, Wat fijn om te horen dat uw dag geweldig was verlopen. Hopelijk zien we u in de toekomst bij ons weer tevoorschijn komen! Met vriendelijke groet, Ella

Een goede ervaring opgedaan met Evenses entertainment. Men denkt mee en is enthousiast. Aanbod van goede artiesten waaronder DJ Mary en Lady SAX. Dat zijn Toppertjes.

Hoi Gina, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug! Met vriendelijke groet, Emma

fijne communicatie

duidelijke en goeie communicatie. Gevraagd om refund ivm corona, zonder probleem gekregen. Daarna opnieuw geboekt.

Hoi Bernard, Goed om te horen dat de communicatie prettig verlopen is. Fijn dat het eindelijk door kon gaan! Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Erik

Fantastische dag!

Wij hebben John & Mr. Smith ingehuurd voor onze bruiloft en hadden geen beter team kunnen hebben voor onze dag. Door Corona hebben we 2 keer onze bruiloft moeten verzetten en de flexibiliteit van hun kant wordt dan ook extreem op prijs gesteld! Ze zijn een fantastisch duo die perfect rekening houden met jouw wensen en ook zelf erg goed meedenken met wat er mogelijk is. Wij hebben onze gasten gevraagd om verzoeknummers aan te leveren. Ondanks de erg uiteenlopende genres is het ze gelukt bijna alle nummers in de avond te verwerken. De leeftijden van onze gasten lagen behoorlijk ver uit elkaar maar het is ze gelukt om muziek te draaien op een manier dat iedereen blij was. Tegen het einde van de avond hebben ze ook echt een fantastische knaller van een afsluiting neergezet met de saxofonist die geweldig meespeelde wat nogmaals een applaus waard is. 10/10, absoluut inhuren! Als wij nog een keer een feestje geven weten wij dat we jullie opnieuw opbellen!

Hoi Erik, Fijn om te horen dat het een geslaagd feest was! Het is natuurijk vervelend als het elke keer niet door kan gaan maar we hebben een goede oplossing gevonden. Heel erg bedankt voor het fijne contact en tot de volgende boeking! Met vriendelijke groet, Robin

Prima verlopen

We hebben genoten van Two Delight en de voorbereiding was ook uitstekend.

Hoi Lara, Fijn om te horen dat jullie feest geslaagd was met Two Delight! Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Robin

Makkelijke, efficiente samenwerking met een top band!

Onze band was "Say Cheese" - happy positieve band die inspeelt op het publiek. Fantastische muzikanten en zangers! Maken het feest echt tot een "party"!

Hoi Carine, Wat fijn dat het een succes was met 'Say Cheese'. Bedankt voor de boeking en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sander

Leuke band met variteit in repertoire

Voor ons bedrijfsevent hebben wij gekozen voor de band Trio Juice and Cigars. Zij startten met fijne achtergrond muziek die goed geschikt was voor het begin van ons event. Toen iedereen had gegeten en klaar was om de benen wat los te schudden, begonnen ze meer up-beat muziek te spelen die onze gasten apprecieerden. Ik heb veel complimenten ontvangen voor de keuze van de band, dus dank je ;-). ook zeer vriendelijke bandleden!

Hoi Ine, Jij bedankt voor het fijne contact tijdens het boeken van Trio Juice and Cigar. Goed om te horen dat er positieve reacties zijn gekomen. Hopelijk zien we je snel weer terug. Met vriendelijke groet, Robin

Een geweldig optreden met een perfecte voorbereiding

Onlangs mochten wij Kim ontvangen op ons feest ter gelegenheid van het 80-jarige bestaan van ons bedrijf. Wij hielden een bijeenkomst in een kerk en daar kwam Kim helemaal tot haar recht! Ze klonk geweldig! Het contact voorafgaand aan onze bijeenkomst verliep perfect. Kim is flexibel en bereid om muziekstukken die niet op haar speellijst staan uit te proberen. Zo zong en speelde zij 'Ons Dorp' van Wim Sonneveld op ons verzoek en daar waren wij erg blij mee. En... het is gewoon een ontzettend aardig mens.

Hoi Ingrid, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat Kim een mooie toevoeging voor het feest was. Heel erg bedankt voor het fijne contact en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Robin

zeer geslaagde avond

leuke en goede artiesten. goede muziek.

Hoi Gert, Fijn dat de artiesten een goede aanvulling waren op het feest. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Omaira

Verrassend

Super leuk, verbindend, lach op de gezichten

Hoi Eric, Nogmaals bedankt dat we onze bijdrage hebben mogen leveren aan de opening! Leuk om te horen dat Louie een lach op de gezichten heeft weten te toveren. Met vriendelijke groet, Casper

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com