Een Band die precies goed was: dansbaar, beheerst en zeer goed geluid, interactief

Voor onze bruiloft hebben wij de band De Vierkante Meter geboekt. Die was absoluut geweldig. Hun naam eer aan doend stonden ze op een podium van één vierkante meter, midden op de dansvloer: 4 muzikanten inclusief het drumstel en de luidsprekers/versterkers. De groep maakte zeer dansbare muziek, op een prettig (laag) geluidsniveau, uitstekend gebalanceerd. Ze reageerden zeer alert op alles wat er in het publiek, en stonden zelfs toe dat muzikanten uit het publiek een nummertje meespeelden of zongen. Absoluut top, zowel wat betreft hun muzikale vaardigheden als hun omgang met het publiek. Ze kunnen zo'n beetje alles spelen wat je horen wilt. Een tien met een griffel. Onze topaanbeveling voor een (ouderwets goed) feest van ongeveer 100 mensen. Geld helemaal waard!

Hi Annemiek en Rob, Tof om te lezen dat jullie er samen met de band en de muzikanten uit het publiek een knal feest van hebben gemaakt! Bij toekomstige feesten weten jullie ons te vinden :) Met vriendelijke groet, Bob

Weinig informatie van de band

Ik had het op prijs gesteld een optreden of repetitie van de band (Rusty and the Senators) een keer te bezoeken. Er zijn ook geen gegevens van de bandleden beschikbaar Maar ze waren erg goed

Hoi Gerard, Bij een band als Rusty and the Senator die veelal optreden op privé gelegenheden, zoals die van jullie, kan het inderdaad lastiger zijn om een optreden te bezoeken. Desalniettemin ben ik blij om te horen dat het optreden in de smaak is gevallen! Met vriendelijke groet, Bob

Onze verwachting, dat mensen het leuk zouden vinden, is dik en dwars waargemaakt!

Warm, aansluiten bij ieder op een positieve manier. Zo zet je mensen in hun kracht,

Hoi Har, We zijn blij dat de waarzegster haar bijdrage heeft mogen leveren aan jullie gelegenheid. In de toekomst staan we zeker weer voor jullie klaar! Met vriendelijke groet, Bob

Kwalitatief hoogstaand Jazz orkest bracht sfeer en ambiance

Prestatie zoals afgesproken, verlenging niet mogelijk omdat het orkest nog terug moest van Brussel naar Haarlem.

Ha Erik, Fijn om te horen dat het optreden vanThe Charleston Five in de smaak is gevallen! Met vriendelijke groet, Bob

Zeer professioneel en accurate organisatie

Evenses heeft onze boeking voor de bruiloft compleet ont zorgt. Zijn alles goed nagekomen en hebben ons aangenaam verrast.

Hoi Remco, Fijn om te horen dat alles goed is verlopen, we zijn blij dat jullie een mooie dag hebben gehad! Met vriendelijke groet, Bob

Goed advies, snelle reactie

Performance met veel succes!

Bedankt voor het regelen van de artieste (candygirl). Was een heel lief meisje en haar performance had echt veel succes. ’t Was eens iets anders dan anders, En jong en oud zagen haar graag komen U mag haar heel veel complimenten geven. En ik neem zeker nog eens contact met u op als we nog eens een feestje te vieren hebben.

Hi Martine, We zullen de complimenten zeker aan haar doorgeven! Nogmaals bedankt voor de boeking en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Bob

Wat een heerlijk jazzy bandje, we hebben genoten en heerlijk kunnen dansen!

We hebben heerlijk kunnen dansen op de muziek van deze goede artiesten! Ze spelen met plezier en dat stralen ze uit!

Ha Annemarie, Blij om te horen dat jullie het net zo naar jullie zin hebben gehad als de Acoustic Groovemakers! Nogmaals bedankt voor het fijne contact en hopelijk tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Bob

Fantastisch!

Wij hebben afgelopen vrijdag, 10 september, een onvergetelijke dag beleefd en een knalfeest gehad en dat was mede door DJ Joost en saxofonist Chris! Die combinatie is echt super! Wij zijn heel tevreden over hen en zijn heel blij met deze keuze! We zouden hen iedereen aan beleven!

Hoi Nathalie, Super om te horen dat de DJ en Saxofonist er samen met jullie een top feest van hebben kunnen maken. Hopelijk tot bij een volgend feestje. Met vriendelijke groet, Bob

Top!!!

Ze kunnen je een fantastische avond bezorgen! Super gave muziek in samenwerking met de saxofonist!

Hoi Marion, Nogmaals bedankt het boeken van de saxofonist. Super om te horen dat jullie er samen met de saxofonist een fantastische avond van hebben gemaakt! Met vriendelijke groet, Bob

sfeervolle topband!

Charleston five brachten heerlijke muziek en gaven een extra magic touch aan ons trouwfeest. Het was ook een goeie aanloop naar ons dansfeest. Uitermate tevreden!

Hi Lies, We zijn blij om te horen dat de band in de smaak is gevallen. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen helpen in de zoektocht naar geschikt entertainment! Met vriendelijke groet, Bob

Pianiste Kim - een optreden met een gouden randje

Pianiste en zangeres Kim heeft niet alleen een waan-zin-nige stem, ze is ook ontzettend spontaan en lief. Zowel het contact vooraf als tijdens onze mooie dag was echt heel erg prettig en persoonlijk. Wij en al onze bruiloftsgasten waren vol lof over haar! We hebben heel veel complimenten ontvangen en ongeloof over waar we zo’n zangeres ‘gevonden’ hebben!

Hoi Anne, Bedankt voor de goede beoordeling! Fantastisch om te horen dat Kim zo'n goede toevoeging aan jullie bruiloft is geweest. Bij toekomstige feesten of gelegenheden hopen we jullie, en natuurlijk ook de bruiloftsgasten, opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Bob

Super DJ en saxofonist!! Evenses biedt ook goede service.

De Dj en saxofonist waren een hele mooieaanvulling op ons trouwfeest. Ze hebben de avond sfeer gegeven en heel goed aangevoeld aan welke muziek behoefte was. Het was een erg enthousiast duo, ze waren erg goed op elkaar ingespeeld en konden écht alle muziekstijlen spelen!

Hoi Paula, Bedankt voor deze mooie woorden! We zijn blij dat we onze bijdrage aan jullie trouwfeest hebben mogen leveren. Bij toekomstige feesten en partijen zijn we je graag van dienst. Met vriendelijke groet, Bob

goed kon beter

fijn dat ik veel telefonisch overleg heb gehad met Marissa . Wat kleine foutjes in de software zorgde voor wat verwarring

Hoi Kees, Ik ben blij om te horen dat je ondanks de verwarring toch hebt genoten van een avond vol entertainment! Met vriendelijke groet, Bob

Niet geschikt voor het beoogde publiek

Ik twijfel niet aan de capaciteiten van de saxofonist. Echter was de act niet geschikt voor het publiek van 20-jarigen. De bedoeling was ambiance te brengen en tussen het publiek te lopen. Echter had de saxofonist niet het nodige materiaal (versterker ?) bij om los van de DJ te spelen en slaagde er niet in de aandacht op zich te trekken

Super entertainment lieve jonges Trinxx !!

Hi Nana, Bedankt voor de goede beoordeling, ik ben blij dat de show naar wens is geweest! In de toekomst helpen we je graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Bob

Dit wil je!!!

Dit wil je! Nog nooit zo hard gefeest als met John & Mr. Smith. De combi van dj en saxofonist is fantastisch en stijlvol. De avond ging veel te snel voorbij ;) Dankjewel, ook voor het fijne contact van te voren en jullie flexibiliteit.

Hoi Rosie, Wat fijn om te horen dat jullie avond voorbij is gevlogen! Nogmaals bedankt voor de boeking en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Bob

Perfect !

Prachtig feest gehad, hele goede commentaar van de gasten over ‘Rusty & the senators’ Super toffe gasten waar niks te veel voor was! Heel erg bedankt!

Ha Liz, Ik ben blij dat jullie er samen met Rusty & the Senators een top feest van hebben gemaakt! Bij toekomstige feesten weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Bob

Subliem optreden van Kim!

Wat hebben we genoten van ons familiefeest. Dankzij de prachtige stem van Kim en haar pianokunsten zat de sfeer extra goed. De mooie liedjes zorgden voor warme, sfeervolle en ook emotionele momenten. Super bedankt Kim!

Dag Dirk, Bedankt voor deze beoordeling, we zijn blij dat we ons steentje hebben mogen bijdragen aan jullie familiefeest! Met vriendelijke groet, Bob

Fantastisch entertainment! Voor een knallend feest vraag je Latino beat M!

Geweldig optreden! Iedereen ging helemaal los! Alles duidelijk, goede afspraken, professionele organisatie die weten waar je op moet letten, goede communicatie. Wil je een waanzinnig mooi feest hebben: boek latino beat m via evenses en je feest is gegarandeerd een succes! Daarbij zijn de manager en de bandleden zeer vriendelijke mensen en je merkt aan hen dat ze dit met zoveel passie doen! Ongelofelijk bedankt! En zeker tot ziens bij het volgende feest!

Hi Miriam, Super om te horen dat jullie een knal feest hebben gehad! Bij een toekomst feest staan we zeker weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Bob

Fantastische artiest, prima back office service, prima opvolging

Fantastische artiest, prima back office service, prima opvolging

Het dak ging eraf!!

Geweldige band, goed contact met evenses en flexibel omtrent Corona. Onze verwachtingen zijn omver geblazen. We hebben echt onze droom bruiloft gehad.

Hoi Floor en Max, Fijn om te horen dat jullie ondanks deze gekke tijd toch een super bruiloft hebben gehad. We zijn blij dat de band hier een rol in heeft mogen spelen! Wanneer jullie in de toekomst entertainment nodig hebben, zijn we jullie graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Bob

Zorgeloos kwalitatief goede muziek regelen, Evenses!

Wij maken zakenlijk geregeld gebruik van Evenses en dat bevalt ons prima! Goede duidelijke web site, boeken en contracten tekenen via modern digitaal systeem, goede begeleiding en hulp bij de muzikant keuzes voor onze klant en personeels events. Je wordt goed geholpen en na al die jaren ons nog nooit teleur gesteld. Erg prettige organisatie.

Dag Marko, Bedankt voor deze mooie beoordeling, het genoegen is geheel wederzijds! We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van entertainment te voorzien. Met vriendelijke groet, Bob

Craig is een super saxafonist

Hey Thea, Tof om te horen dat Craig in de smaak is gevallen! We helpen je in de toekomst graag nog een keer met het vinden van de juiste entertainment. Met vriendelijke groet, Bob

Topmuzikant en DJ, erg flexibel ondanks de maatregelen

Wij hebben de DJ en saxofonist ingehuurd voor onze bruiloft. Omdat de feestavond niet door kon gaan zoals gepland, hebben ze tijdens het diner, de receptie en de borrel gespeeld. Hier gingen ze heel flexibel mee om, en zorgden voor een leuke en ontspannen feeststemming. Ook met stukjes en speaches mochten we gebruik maken van de apparatuur. Al met al, super gespeeld en bedankt voor alles!

Hi Thijs en Sara! Bedankt voor jullie goede beoordeling. We zijn blij om te horen dat jullie een mooie dag hebben gehad. Nogmaals bedankt voor jullie boeking en het fijne contact! Met vriendelijke groet, Bob

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com