geslaagd!

fijne organisatie. De begeleider die bij de photobooth stond heeft echt zijn best gedaan mensen naar de booth te krijgen en was heel enthousiast en vriendelijk!

Hallo Sarina, Het is geweldig om te horen dat jullie ervaring met onze photobooth en begeleider zo positief was! We zijn blij dat we konden bijdragen aan het plezier en de energie van jullie evenement. Het enthousiasme en de vriendelijkheid van onze medewerkers zijn iets waar we erg trots op zijn. Dankjewel voor het delen van je ervaring en we kijken ernaar uit om in de toekomst weer een glimlach op de gezichten van je gasten te toveren. Vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Top geregeld

Goed geregeld mevrouw die de begeleiding deed was erg prettig in de omgang. Gasten vonden het leuk

Beste Gerrie, Wat een fantastische review, hartelijk dank! We zijn erg blij te horen dat de begeleiding en het entertainment tijdens jullie evenement zo goed is ontvangen. Het is ons doel om elk evenement naadloos en plezierig te laten verlopen, en het klinkt alsof dat zeker gelukt is. We waarderen je positieve feedback enorm en hopen in de toekomst nog veel meer onvergetelijke momenten te mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses

Wauw wat een geweldig duo

Wat een feest! Ik had mijn feest niet anders willen vieren. Alleen maar complimenten. Hebben volledig naar mijn wensenlijst geluisterd. Dank jullie wel voor deze mooie dierbare herinnering!

Beste Marlouke, Dank je wel voor je positieve review. We zijn blij dat je tevreden bent met de prestaties van John & Mr. Smith DJ & Saxofonist. Fijn dat ze goed naar je wensen hebben geluisterd en bijdroegen aan een geslaagd feest. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groet, Robin

Prima geregeld

Gemakkelijk artiesten boeken en alles prima geregeld

Beste team van PVPZ, Hartelijk dank voor jullie enthousiaste review. Het is geweldig om te horen dat het boeken van artiesten via Evenses gemakkelijk was en dat alles prima geregeld was. We streven ernaar om het boekingsproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, en jullie positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Bedankt voor de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Dj jeper en saxofist & Saxofonist Stef

De dj was er als eerst om alles op te bouwen, begon meteen te draaien en even later kwam de saxofonist binnen. Ze zijn perfect op elkaar ingespeeld, kunnen alles spelen wat je maar wilt houden rekening met de wensen van ons, en hebben van de avond echt een super knalfeest gemaakt. Onze gasten (ca 85 man) vonden het geweldig. Zelfs de opa van 93 die ging dansen!!

Beste Barry & Kim, Wat een fantastische review, hartelijk dank! Het is geweldig om te horen dat DJ Jeper en Saxofonist Stef jullie avond tot een knalfeest hebben gemaakt. Hun vermogen om op elkaar in te spelen en rekening te houden met jullie wensen is precies waar we naar streven bij Evenses. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een onvergetelijke avond en dat zelfs de opa van 93 de dansvloer op ging! We hopen dat we in de toekomst nog veel meer vreugde mogen brengen op jullie evenementen. Hartelijke groeten, Robin van der Star

Verrassende beleving

Het concept: busje/podium/band is de max. Instant klaar om op te treden. Goeie nummers, ambiance, gevarieerd. Heel toegankelijk, top muzikanten. Een aanrader.

Hallo Bram, Bedankt voor je positieve woorden over Move it Now. Fijn om te horen dat het busje/podium/band-concept goed is bevallen bij Vives Hogeschool. We zijn trots op onze muzikanten en waarderen je feedback over de variatie en sfeer. We hopen in de toekomst weer voor jullie te mogen spelen. Laat het gerust weten als je nog andere ideeën of wensen hebt voor een volgend evenement. Hartelijke groet, Robin van Evenses.

Great chilled evening...

We booked the Vintage Brothers to entertain us at our corporate reception to provide relaxing background music, and they did a great job. Our audience loved them. The music was varied as requested, not too loud to allow for networking and added a really nice feel to the evening. They arrived on time and looked after themselves without any worries from us, a real nice couple of guys. We would definitely book them again. Thanks guys!

Hi Cindy, Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that the Vintage Brothers provided a great and relaxing background music experience at your corporate reception. It's fantastic that your audience loved their performance, and we're pleased that they were able to tailor the music to your requests and create a nice atmosphere without being too loud. We aim to provide top-notch entertainment, and we're thrilled that the Vintage Brothers exceeded your expectations. We look forward to the opportunity to work with you again in the future! Best regards, Robin!

Een perfecte muzikale omlijsting van Acoustic Groovemakers Trio

Voor het Social Dinner met 195 personen in het Scheepvaartmuseum boekten wij het Acoustic Groovemakers Trio en het was inderdaad groovy! Een hele fijne omlijsting bij de avond, met sax, gitaar en bas, en echt een perfect trio om sfeer te maken tijdens het eten. Wij waren heel tevreden en raden hen aan, vooral omdat het zowel goede muzikanten zijn die echt wat kunnen, maar ze konden zich ook goed verenigen met het doel van de avond, namelijk ontspannen dineren.

Beste Maureen, Hartelijk dank voor je prachtige recensie! We zijn verheugd te horen dat het Acoustic Groovemakers Trio de perfecte muzikale omlijsting heeft geboden tijdens jouw Social Dinner in het Scheepvaartmuseum. Het creëren van een groovy en aangename sfeer tijdens de maaltijd is precies wat we beogen, en het is geweldig om te weten dat ze dat hebben weten te bereiken. We waarderen je aanbeveling en zijn blij dat ze niet alleen hun muzikale talent hebben laten zien, maar ook goed in de sfeer van de avond pasten. Mocht je in de toekomst weer evenementen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, want we helpen je graag opnieuw! Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

prijs/kwaliteit slecht eerlijk gezegd

Voor het organiseren van een ludieke pupquiz heb ik met ong. 5 verschillende personen contact gehad. Uiteindelijk resultaat viel ook tegen. Niet zozeer de inhoud van de quiz zelf maar wel de uitvoering. Had meer sfeer vanuit de leider in gekund.

Beste Ingrid Dank voor je waardevolle feedback over onze pubquiz. Het spijt me te horen dat de uitvoering en sfeer niet volledig volgens verwachting waren. We nemen je opmerkingen over het contact met meerdere medewerkers serieus en zullen intern kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Ook de feedback over de quizleider is genoteerd; we streven ernaar elk evenement levendig en boeiend te presenteren. Jouw ervaring helpt ons hierbij. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Kevin

Willy is een getalenteerd karikaturist en een zeer aangenaam persoon.

Willy was te gast op een groot gezinsevent van Cc Strombeek en gemeentebestuur Grimbergen - Bos op stelten. De communicatie vooraf verliep zeer vlot, alle afspraken werden nageleefd. Veel kinderen zijn tevreden naar huis gegaan met een mooie karikatuur. Aanrader!

Beste Lies, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat de communicatie vlot verliep en dat Willy aan de verwachtingen heeft voldaan tijdens het gezinsevent "Bos op stelten". Het is altijd ons doel om ervoor te zorgen dat zowel de organisatoren als de deelnemers tevreden zijn. We zijn verheugd dat veel kinderen blij waren met hun karikatuur. Bedankt voor uw aanbeveling en we hopen in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groeten, Robin

Erg goede muzikanten!

Op ons feest waren ze achtergrond muziek en dat is eigenlijk zonde. Daar zijn ze veel te goed voor

Beste Frank, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Het is geweldig om te horen dat de muzikanten van LIME tijdens jouw feest als achtergrondmuziek hebben opgetreden en dat je hun talent als erg goed hebt ervaren. We begrijpen dat ze veel meer in hun mars hebben, maar het is fijn om te weten dat ze de sfeer op jouw feest hebben versterkt. We waarderen je aanbeveling en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij het boeken van artiesten. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Band LIME is een waardevolle aanvulling op je evenement

Wij boekten LIME voor een groot symposium met internationale bezoekers. Zij waren twee dagen de perfecte huisband: een mooi openingsnummer en begeleiding bij sprekers die het podium betraden. Een hele prettige samenwerking met Sascha van Loenen en Patrieck Bonnet en nette afhandeling van Evendes. Een aanrader!

Beste Maureen, Bedankt voor je recensie en aanbeveling! We zijn blij om te horen dat LIME een waardevolle aanvulling was op je groot symposium met internationale bezoekers. Het is geweldig om te weten dat ze een mooi openingsnummer hebben verzorgd en de sprekers op het podium hebben begeleid. We waarderen je positieve feedback over de samenwerking met Sascha van Loenen en Patrieck Bonnet en de nette afhandeling van Evenses. We hopen in de toekomst weer met je samen te werken voor succesvolle evenementen. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses

Een uitzonderlijke namiddag!

De ABBA coverband overtrof al onze verwachtingen. Ons seniorenpubliek was bij de bevraging na het optreden vol lof! Wij hadden ook 30% meer aanwezigen in de zaal. Na het optreden zijn de zangeressen nog geduldig met onze senioren op de foto gegaan. Er is maar een woord "TOP!" die het kan beschrijven.

Beste Antoine, Hartelijk dank voor uw feedback over het optreden van de ABBA coverband. We zijn verheugd te horen dat de band al uw verwachtingen heeft overtroffen en dat het seniorenpubliek zo enthousiast was. Het is geweldig om te horen dat er zo'n positieve opkomst was en dat de zangeressen de tijd hebben genomen om met uw senioren op de foto te gaan. We waarderen uw opmerkingen en zijn blij dat u de ervaring als "TOP!" beschouwt. We hopen in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Robin

Geweldig feest gehad, mede dank zij de muziek, ook de gasten vol lof

Beste Ellis Wezel, Wat geweldig om te horen dat je een geweldig feest hebt gehad en dat de muziek daar een belangrijke bijdrage aan heeft geleverd! Het is ook fantastisch dat je gasten vol lof waren. Bedankt voor je aanbeveling, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te helpen bij het organiseren van evenementen. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Top avond gehad!

Alles super vlot verlopen, geweldige muziek en het piano concept sloeg absoluut aan op ons bedrijfsfeest!

Beste Joke, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een topavond hebt gehad en dat het pianoconcept aansloeg op jullie bedrijfsfeest. Bedankt voor je aanbeveling, en we staan klaar om je te helpen bij toekomstige evenementen. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Entertainment van de bovenste (vierkante meter) plank!

Beste Marjolein, Dank je wel voor je positieve reactie! We zijn verheugd dat je het entertainment als "van de bovenste (vierkante meter) plank" hebt ervaren. We waarderen je aanbeveling ten zeerste en staan altijd klaar om te helpen met geweldige evenementen. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Enthousiaste mensen, makkelijke afstemming en denken met je mee

Wij hebben bij Evenses Entertainment steltlopers geboekt. De twee enthousiaste dames hebben een feestelijke moment van een oplevering van een appartementencomplex opgeleukt. Zij zagen er prachtig uit en reageerden leuk op de gasten en kinderen. Contact met Evenses was prettig, snel en ze denken met je mee.

Beste Margriet Hoekstra, Hartelijk dank voor je recensie! Het is geweldig om te horen dat de steltlopers een feestelijk moment hebben opgeleukt tijdens de oplevering van het appartementencomplex. We zijn blij dat je tevreden bent over het contact met Evenses en dat we met je hebben kunnen meedenken. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

Fantastische show en een fijne communicatie vooraf

De LED show was heel gaaf! Het was een ingewikkelde opdracht vanuit ons, met meerdere betrokken acts. De LED dansers werkten en dachten goed mee, was erg prettig samenwerken. De communicatie vooraf verliep heel soepel. Het eindresultaat van de show was echt fantastisch! Ik raad ze absoluut aan!

Bedankt voor je fantastische feedback! We zijn blij dat de LED-show een groot succes was en dat de communicatie vooraf soepel verliep. We waarderen je aanbeveling ten zeerste en staan altijd klaar om je te helpen met toekomstige evenementen. Met vriendelijke groet, Het team van Evenses Entertainment

GENOTEN

Het was een fantastische ervaring om haar kunsten met sierlijke bewegingen waar te mogen nemen. Iedereen was enorm verrast door deze bijzondere opening van onze geslaagde feestavond!

Eenvoud en kwaliteit

Via Evenses hebben we dj Le Fonq voor ons trouwfeest gehuurd en dat was een knaller! Niet alleen de geleverde DJ, maar ook het proces om de boeking tot stand te brengen was top. Zeker aan te raden!

Koen heeft onze ceremonie extra speciaal gemaakt

Koen Alvarez was de perfecte keuze voor onze trouw ceremonie. Hij was extreem flexibel met betrekking tot de keuze van onze muziek, gaf goede tips op basis van zijn ervaring met andere bruiloften, was mega relaxt tijdens de ceremonie en open im te improviseren met extra nummers mocht het nodig zijn, etc. En natuurlijk niet onbelangrijk… de nummers klinken top! Super om mee samen te werken, echt een aanrader!

Fijn meegedacht en snel geschakeld!

Voor ons Dorpsfeest werd op donderdag, einde van de ochtend een optreden voor vrijdagochtend afgezegd. Wij zoeken naar een oplossing, we kwamen in contact met Robin van Evenses. Hij is voor ons hard aan het werk gegaan om een vervangende act te vinden en dat was in no time gelukt! Super, wanneer er zo met je meegedacht en gewerkt wordt! Robin, bedankt! De oudjes hebben genoten van The Cappuchino’s!

Topavond.

De saxofonist Stef, geregeld via Evenses, was geweldig. Hij bezorgde ons feest een daverend slot. Contact met de organisatie was uitstekend. Alles netjes en duidelijk en professioneel geregeld.

Zeer prettige communicatie, goede DJ

DJ voor ons event geregeld via Evenses. DJ draaide muziek passend bij het event en was geheel zelfstandig in op- en afbouw. Alle contactpersonen hebben we als zeer behulpzaam en vriendelijk ervaren.

Altijd behulpzaam

We wilde Mart boeken in een vroeg stadium alleen zijn agenda stond nog niet open. En ze wisten al dat jij bij Snollebollekes ging optreden. En jullie hebben er alles aan gedaan zodat hij toch op ons feest kon komen. Om het nog lastiger te maken kreeg Mart een burn out of iets in die richting dus het werd nog spannend maar jullie bleven mij informeren dat het goed ging komen. Bedankt voor je support het was een fantastisch feest!!

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com