Heel plezierig en betrokken geholpen in het proces!

Voor mijn 50e verjaardagsfeest heb ik via Evenses een operazangeres ingehuurd, om midden in de natuur tijdens een wandeling voor mij en mijn gasten te zingen. De zangeres was geweldig en Erik van Evenses heeft mij in het voortraject heel prettig en goed geholpen. Het viel me op dat Evenses geen kil-zakelijke, maar juist een prettig-persoonlijke betrokken werkwijze heeft. Ik ben heel tevreden.

Hi Irene! Wat zijn we toch blij om te horen dat doormiddel van onze diensten u van uw 50e verjaardag heeft genoten. Mocht u nog altijd verder gebruik willen maken van onze diensten staan wij u altijd te woord. Met vriendelijke groet, Erik

Uitstekende organisatie en communicatie

Het 50 jarig feest was één groot feest (:o)). Door corona 2x verzet, maar Evenses maakte nergens een probleem van. Aanrader!

Hey René! Dit soort reviews vinden wij super fijn om te lezen en inspireert ons om nog meer entertainment te bieden en te blijven verbeteren. Wat fijn om te horen dat wij u van dienst konden zijn en u genoten had van uw feest. Met vriendelijke groet, Robin

Geweldige ervaring

gisteren 19 april: paasfeest in de Wieke te Deerlijk België. In naam van het bestuur, de senioren, en van mijn vrouw Nicole en mijzelf moet ik u van harte bedanken voor de uitermate geslaagde namiddag met Yuri. Op deze weg via evenses en u Robin willen wij Yuri ook bedanken voor zijn mooie stem, zijn gedrevenheid, zijn veelzijdigheid, zijn professionaliteit en vooral zijn dankbaarheid naar onze mensen toe. Er was niets te veel voor hem op vraag om Nederlandstalige liedjes te brengen. Wij hopen dat hij ook tevreden is van zijn optreden en zijn ontvangst in de Wieke te Deerlijk. Nogmaals dank en tot later.

Hallo Ignace, Super leuk om te lezen dat u een fijn paasweekend achter de rug heeft gehad. Wij bieden graag professioneel entertainment aan onze klanten, dus wij zijn blij om te lezen dat u had genoten van het feest en de zanger. Wij zullen Yuri ook even bellen om te vertellen wat u van hem vond. Hopelijk zien we u gauw weer terug! Met vriendelijke groet, Robin

Mooi feest

De DJ heeft er een goed feest van gemaakt en heeft goed de wensen qua muziekstijl toegepast. Daarnaast straalde hij veel enthousiasme uit. De saxofonist speelde heel natuurlijk mee en zette de muziek net wat meer aan en maakte het compleet. Ze waren mooi op tijd en alles was netjes opgebouwd. Puntjes ter verbetering: de muziek van de openingsdans werd later ingezet dan afgesproken en we hebben niet alle nummers teruggehoord op de avond die we wel hadden opgegeven (waren er maar 6 dus dat was te doen lijkt ons).

Hey Sjaane, Bedankt voor uw review! Wij willen namelijk het beste entertainment bieden voor onze klanten, dus uw tip zal ik meenemen met onze artiesten. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nog beter van dienst zijn, maar we vinden het wel fijn om te horen dat uw feest geslaagd was! Met vriendelijke groet, Robin

Perfect contact

Na aanvraag bijna direct gebeld en doorgesproken wat onze wens is. Direct gaven zij aan dat we een uitstekende keuze hebben gemaakt voor de band. De online omgeving werkte ook perfect!

Hey Corinne, Wat fijn om te horen dat de boeking voor u soepel verliep en u met gemak gebruik kon maken van onze website. Jullie hadden inderdaad ook een uitstekende keuze gemaakt. Met vriendelijke groet, Sander

Wat een fantastisch feest!

Kan niks anders zeggen dan dat we hebben gedanst totdat we er bij neervielen (soms ook letterlijk). De hele avond is een feest geweest en de dansvloer heeft constant vol gestaan. Een vriend van ons heeft zelfs nog meegezongen met een nummer, niks was te gek en alles kon. Wij kijken terug op een zeer geslaagd feestje.

Hey Helene! Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van John & Mr Smith! Het is altijd fijn om dit soort reacties voorbij te zien komen van klanten die bij ons geboekt hebben. Hopelijk zien wij u in de toekomst terug bij ons en wie weet staan John & Mr Smith dan weer voor uw deur! Met vriendelijke groet, Robin

Gemakkelijk geregeld via Evenses, goede band (Good Feelings), een geweldig feest!

Het boeken ging gemakkelijk via Evenses, vriendelijke medewerkers, alles duidelijk. De band was geweldig, super flexibel op de avond zelf ivm andere acts waar ze ook hun best voor deden om die zo goed mogelijk te laten verlopen, fijne communicatie met Romeo de bandleider vooraf. Een knalfeest! Zowel de band Good Feelings als Evenses zijn een aanrader.

Hoi Kees! Wat fijn om te horen dat u het geweldig vond. Ik vond onze telefoongesprekken fantastisch en ben blij dat ik deze boeking voor u heb kunnen regelen. Hopelijk zie ik u in de toekomst bij ons terug. Met vriendelijke groet, Sander

Een top feest mede dankzij de band!

Super zanger met geweldige muzikanten! Heel blij dat ik dit via jullie heb geboekt. Een aanrader met licht en geluid erbij en goede communicatie over de boeking en mijn wensen.

Hoi Linda, Super leuk om te horen dat u de muzikanten geweldig vond! Ook vinden we het fijn om te horen dat u tevreden bent met hoe er werd gecommuniceerd. Hopelijk zien we u in de toekomst terug voor andere boekingen. Met vriendelijke groet, Nashwa

In 1 woord GEWELDIG, jullie hebben onze dag nog specialer gemaakt. Wat een feest!! Dank jullie wel

Hoi Sabina, Wat fijn om te horen dat uw dag geweldig was verlopen. Hopelijk zien we u in de toekomst bij ons weer tevoorschijn komen! Met vriendelijke groet, Ella

Een goede ervaring opgedaan met Evenses entertainment. Men denkt mee en is enthousiast. Aanbod van goede artiesten waaronder DJ Mary en Lady SAX. Dat zijn Toppertjes.

Hoi Gina, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug! Met vriendelijke groet, Emma

fijne communicatie

duidelijke en goeie communicatie. Gevraagd om refund ivm corona, zonder probleem gekregen. Daarna opnieuw geboekt.

Hoi Bernard, Goed om te horen dat de communicatie prettig verlopen is. Fijn dat het eindelijk door kon gaan! Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Erik

Fantastische dag!

Wij hebben John & Mr. Smith ingehuurd voor onze bruiloft en hadden geen beter team kunnen hebben voor onze dag. Door Corona hebben we 2 keer onze bruiloft moeten verzetten en de flexibiliteit van hun kant wordt dan ook extreem op prijs gesteld! Ze zijn een fantastisch duo die perfect rekening houden met jouw wensen en ook zelf erg goed meedenken met wat er mogelijk is. Wij hebben onze gasten gevraagd om verzoeknummers aan te leveren. Ondanks de erg uiteenlopende genres is het ze gelukt bijna alle nummers in de avond te verwerken. De leeftijden van onze gasten lagen behoorlijk ver uit elkaar maar het is ze gelukt om muziek te draaien op een manier dat iedereen blij was. Tegen het einde van de avond hebben ze ook echt een fantastische knaller van een afsluiting neergezet met de saxofonist die geweldig meespeelde wat nogmaals een applaus waard is. 10/10, absoluut inhuren! Als wij nog een keer een feestje geven weten wij dat we jullie opnieuw opbellen!

Hoi Erik, Fijn om te horen dat het een geslaagd feest was! Het is natuurijk vervelend als het elke keer niet door kan gaan maar we hebben een goede oplossing gevonden. Heel erg bedankt voor het fijne contact en tot de volgende boeking! Met vriendelijke groet, Robin

Prima verlopen

We hebben genoten van Two Delight en de voorbereiding was ook uitstekend.

Hoi Lara, Fijn om te horen dat jullie feest geslaagd was met Two Delight! Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Robin

Makkelijke, efficiente samenwerking met een top band!

Onze band was "Say Cheese" - happy positieve band die inspeelt op het publiek. Fantastische muzikanten en zangers! Maken het feest echt tot een "party"!

Hoi Carine, Wat fijn dat het een succes was met 'Say Cheese'. Bedankt voor de boeking en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sander

Leuke band met variteit in repertoire

Voor ons bedrijfsevent hebben wij gekozen voor de band Trio Juice and Cigars. Zij startten met fijne achtergrond muziek die goed geschikt was voor het begin van ons event. Toen iedereen had gegeten en klaar was om de benen wat los te schudden, begonnen ze meer up-beat muziek te spelen die onze gasten apprecieerden. Ik heb veel complimenten ontvangen voor de keuze van de band, dus dank je ;-). ook zeer vriendelijke bandleden!

Hoi Ine, Jij bedankt voor het fijne contact tijdens het boeken van Trio Juice and Cigar. Goed om te horen dat er positieve reacties zijn gekomen. Hopelijk zien we je snel weer terug. Met vriendelijke groet, Robin

Een geweldig optreden met een perfecte voorbereiding

Onlangs mochten wij Kim ontvangen op ons feest ter gelegenheid van het 80-jarige bestaan van ons bedrijf. Wij hielden een bijeenkomst in een kerk en daar kwam Kim helemaal tot haar recht! Ze klonk geweldig! Het contact voorafgaand aan onze bijeenkomst verliep perfect. Kim is flexibel en bereid om muziekstukken die niet op haar speellijst staan uit te proberen. Zo zong en speelde zij 'Ons Dorp' van Wim Sonneveld op ons verzoek en daar waren wij erg blij mee. En... het is gewoon een ontzettend aardig mens.

Hoi Ingrid, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat Kim een mooie toevoeging voor het feest was. Heel erg bedankt voor het fijne contact en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Robin

zeer geslaagde avond

leuke en goede artiesten. goede muziek.

Hoi Gert, Fijn dat de artiesten een goede aanvulling waren op het feest. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Omaira

Verrassend

Super leuk, verbindend, lach op de gezichten

Hoi Eric, Nogmaals bedankt dat we onze bijdrage hebben mogen leveren aan de opening! Leuk om te horen dat Louie een lach op de gezichten heeft weten te toveren. Met vriendelijke groet, Casper

Heerlijke avond gehad met Lodewijk en zijn team!

Mooi feestje, wat helaas vanwege de corona maatregelen meer naar de middag verplaatst moest worden. We hebben gelachen en gedanst, het was top :-)

Hoi Jasper, Leuk om te horen dat jullie ondanks de aanpassingen toch een top feest hebben gehad! Nogmaals bedankt voor de boeking en hopelijk tot bij een volgend feest. Met vriendelijke groet, Sander

Super geregeld en het contact verliep op een zeer prettige wijze!

We hebben een band geboekt via Evenses. De band was super goed en de communicatie met Erik van Evenses was ook perfect. Niets op aan te merken, aanrader!

Dag Malou, Bedankt voor het fijne contact! Leuk dat Two Delight voor jullie het optreden heeft mogen verzorgen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Erik

Riley's: een topband voor een feest

In augustus heb ik via Evenses de band Riley's geboekt. De keuze werd vergemakkelijkt door foto's en links naar video's van de verschillende bands en repertoirelijsten. Ik wilde graag een fijne coverband, die ook in staat is op beperkt geluidsniveau te spelen en die de mensen aan het dansen kan krijgen. Dat is prima geluk, al ging gaandeweg de volumeknop wel van 6 (gesprekken mogelijk) naar 8 (gesprekken een beetje moeilijk, voor dansen best lekker). De muzikanten en de mate waarop ze op elkaar zijn ingespeeld en aan elkaar zijn gewaagd zijn, zijn helemaal OK. Het feest was wat ons betreft een groot succes. Het was gelijk zo'n beetje het laatste feest voor de Lock-Down. Wat is het jammer er door Corona nu weer (even) geen gelegenheid is om te genieten van zulke fijne muzikanten en uit je bol te gaan bij het (ouderwets leuk) dansen.

Ha Rob, Bedankt voor de mooie review! Leuk om te horen dat de band in de smaak is gevallen. Hopelijk tot bij een volgend feest zodra het weer kan :) Met vriendelijke groet, Robin

Geweldig!!

Tijdens onze open dag de Robotshow en Goochelaar Watson geboekt. Wat een geweldige artiesten. Een feest voor jong en oud. Goede organisatie ook. Beide artiesten belden een dag van te voren om te vragen of er nog bijzondere wensen waren, die konden ze dan in het programma meenemen. Wij hebben de invulling van hun optredens volledig aan hen overgelaten en zij hebben dit geweldig gedaan. Beide artiesten hebben goed gekeken naar de reacties van het publiek hebben hier goed op ingespeeld. Echt een aanrader!!

Hoi Diana, Bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te horen dat beide acts de verwachtingen waar hebben kunnen maken! Met vriendelijke groet, Julia

Snel, zorgvuldig en vriendelijk

Een hele fijne zangeres voor onze jaarvergadering via Evenses geboekt. De aanvraag, contract tekenen en facturatie verliepen heel vriendelijk en correct. Ook de nazorg vonden wij prettig.

Hoi Carla, Leuk om te horen dat Zangeres-Pianiste Kim in de smaak is gevallen! Nogmaals bedankt voor het fijne contact en hopelijk tot bij een volgende bijeenkomst. Met vriendelijke groet, Robin

Wij hebben een geweldige en goed verzorgde avond gehad met jullie sneltekenaar.

Leuk entertainment voor onze feestavond.

Ha Guido, Leuk om te horen dat de sneltekenaar in de smaak is gevallen. Tot een volgend feestje! Met vriendelijke groet, Anique

Professionele gemoedelijkheid

Gedurende de boeking voortdurend contact vv. Mee denken, rekening houden met ons, RV De Laak. Een vereniging.

Hi Peter, Bedankt voor de lovende woorden! Leuk dat The Sinks jullie verwachtingen hebben mogen waarmaken :) Met vriendelijke groet, Robin

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com