Alles kwam mooi samen

Onze huwelijksdag was onvergetelijk en alles kwam mooi samen als puzzelstukjes die in elkaar vielen. Hartelijk dank mannen voor de mooie muzikale omlijsting.

Super service!

Hele goede opvolging, en luisteren echt naar wat je op zoek bent. De band zelf (Jack Club Music) is ook helemaal top!

Zangeres zint prachtig en heeft een geweldige uitstraling.

Prettige samenwerking en wordt goed geregeld voor jou.

Wij wouden Het Feestteam voor ons feest en hebben dit via jullie geregeld. Contact was goed en de samenwerking.

Alles in de puntjes verzorgd

Het contact met jullie was enorm prettig. Alles kon zo worden afgestemd dat het werkelijk een geweldige avond is geworden. Paul en zijn orkest zijn zo ontzettend goed. Dr

uitstekend

Unique presence of DJ. Excellent treatment of guests at our event. It created an unforgettable mood. 10 points of the company and the DJ it represents.

Zeer tevreden van alles ,en zeker van de band

Beste Eric, bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat de band en de service goed zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Sander

DJ Jesper was in 1 woord fantastisch. Hele toffe DJ De installatie (compacte installatie) HEEL mooi, nieuw, perfect passend bij de zaal En de muziek was ook heel goed, moderne muziek, fijn gemixt, perfect passend bij de sfeer, kortom GEWELDIG :)

Beste Gert Hartelijk dank voor het delen van uw geweldige ervaring met DJ Jesper! Het is wederom fijn om te lezen dat DJ Jesper de sfeer perfect heeft aangevoeld en moderne muziek heeft gemixt die naadloos paste bij de ambiance. Uw positieve feedback betekent veel voor ons en we zullen ervoor zorgen dat DJ Jesper op de hoogte wordt gebracht van uw vriendelijke woorden. Het was een waar genoegen en hopen dat wij u in de toekomst weer van dienst mogen zijn! Met vriendelijke groet, Omaira Avans

Tom heeft er een geweldige feestavond van gemaakt.

DJ Tom heeft een geweldige feestavond van onze bruiloft gemaakt. Hij heeft goed naar onze wensen qua muziek geluisterd en een super feest en sfeer van gemaakt, ook met veel improvisatie. We hebben heelveel complimenten van vrienden en familie over DJ Tom gehad geboekt via Evenses.

Beste Peter, Namens het hele team van Evenses en natuurlijk DJ Tom, willen we je hartelijk bedanken voor deze fantastische beoordeling! Het was een eer om deel uit te maken van jullie bijzondere bruiloft en om de dansvloer te vullen met de perfecte mix van 80's & 90's hits, moderne Nederlandse muziek, en pop/dance tunes. We zijn ontzettend blij dat DJ Tom jullie wensen heeft kunnen vervullen en dat hij met zijn improvisatie een onvergetelijke sfeer heeft gecreëerd. Jouw complimenten en die van je vrienden en familie betekenen veel voor ons. We wensen jullie alle geluk toe in jullie huwelijk en hopen dat we in de toekomst weer mogen bijdragen aan een geweldig feest! Met vriendelijke groet, Robin

geweldig

interactie met kleine kinderen en lastige volwassenen was perfect. hieruit sprak ervaring.

Beste Peter, Wat geweldig om te horen dat de vuurspuwshow op jullie familie reünie zo'n succes was! Jouw wens om iets spectaculairs te creëren voor de kinderen stond bij ons centraal, en we zijn ontzettend blij dat we die verwachting hebben waargemaakt. De interactie met zowel de kleine kinderen als de volwassenen perfect krijgen was een mooie uitdaging, en jouw positieve feedback betekent veel voor ons. Bedankt voor het vertrouwen in Evenses, en we hopen je in de toekomst weer te mogen verrassen met een unieke ervaring. Met vriendelijke groet, Robin

Goed, snel en positief communicerende organisatie. Erg vriendelijk en denken met je mee. Duidelijke website. Groot scala aan artiesten en genoeg diversiteit.

Hallo Brigitte, Bedankt voor deze mooie review. Ik hoorde van Kim dat ze ook een heel leuk optreden heeft gehad! Met vriendelijke groet, Alex

Prima contacten, duidelijk en vriendelijk!

Wij hebben de boeking voor de band voor onze bruiloft via Evenses geregeld. Prima contacten, snel en duidelijk. Vriendelijke communicatie. Het was uiteindelijk ook op de dag zelf prima geregeld!

Prettige communicatie en een fantastische feestavond!

In de voorbereiding is er goed geluisterd naar onze wensen. Dit heeft geresulteerd in een prachtige feestavond bij onze bruiloft. Extra applaus voor DJ Lefonque en saxofonist, zij maakte de feestavond compleet!

Hoi Jakko! Bedankt voor de feedback! Het was ons een waar genoegen dat wij een bijdrage mochten leveren aan jullie speciale dag. Uw complimenten voor DJ LefonQ en onze saxofonist worden zeer gewaardeerd en zijn doorgegeven. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Omaira Avans

Geweldig leuke ervaring, voor zowel onze klanten alsook de beleving in de winkel.

Alle klanten mochten een tekening van zichzelf laten maken. Was goed geslaagd! Een enkele keer lukte het ook om de kinderen ofwel het gezin mee te tekenen, waardoor het hele gezin op de mooie plaat kwam. Al met al een geslaagde dag, waar weer lang over gesproken kan worden.

We hebben het geheel als een wisselend succes ervaren.

We hebben voor onze bruiloft twee opties afgenomen via Evenses. Eén van de opties was Kim (pianiste/zangeres) en de ander was DJ Jesse incl. saxofonist. Over Kim kunnen we kort zijn. Ondanks dat zij (geheel buiten haar invloedsferen om) vertraging had opgelopen was zij een fantastische toevoeging van het huwelijksdiner. Ze speelt mooie bijpassende muziek en ze heeft een uitgebreid repertoire. Dat in combinatie met een zuivere stem maakte zij onze verwachtingen meer dan waar! Ook heeft zij haar best gedaan om in dresscode te verschijnen en gaf zij ons zelfs na afloop een presentje. Helemaal TOP. Onze ervaringen met het vooraf boeken van de DJ en tijdens de feestavond zijn wij helaas een stuk minder enthousiast. Circa 9 maanden van te voren hadden wij onze voorkeurs DJ LeFonque vastgelegd. Echter één maand voor ons huwelijk werden we overvallen met het feit dat de DJ een dubbele boeking had staan en onze feestavond moest annuleren. Na belletjes met de DJ en ons contactpersoon Sander werd ons een alternatief geboden met DJ Jesse Voorn. Hier hadden wij op dat moment een goed gevoel bij, maar helaas zijn onze verwachtingen niet helemaal waargemaakt. De grootste nare nasmaak die wij aan onze huwelijksdag hebben overgehouden is dat de DJ onze openingsdans op een te snel tempo afspeelde. In het moment dachten wij dat het aan ons lag en hebben onze dans doorgezet. Helaas hebben wij het lastigste gedeelte aan ons voorbij laten gaan en het makkelijke einde weer oppakt. De DJ werd ingeseind en heeft daarop het tempo genormaliseerd. Uiteraard te laat en wij hadden graag gezien dat hij dit direct kenbaar had gemaakt. In dat geval hadden wij de openingsdans graag opnieuw gedaan. Een andere mindere ervaring was de wisselwerking tussen DJ en sax. Er leek weinig chemie tussen beide heren, waardoor de sax onvoldoende tot zijn recht kwam. Een gemiste kans.. Achteraf een constructief gesprek gehad met ons contactpersoon Sander. Er waren excuses en begrip voor de situatie. Bedankt!

Hartelijk dank voor het delen van jullie feedback omtrent jullie bruiloft. Allereerst willen wij ons oprecht verontschuldigen voor de minder positieve ervaringen die u heeft gehad met betrekking tot de DJ en de wisselwerking tussen de DJ en de saxofonist. We zijn blij dat u zo tevreden was over zangeres-pianiste Kim. Het is fijn om te horen dat haar optreden zo'n waardevolle toevoeging was aan uw speciale dag. Wat betreft de DJ, begrijpen we dat de situatie met de dubbele boeking en het annuleren van uw voorkeurs-DJ, LeFonQ, voor teleurstelling heeft gezorgd. We betreuren dat jullie verwachtingen door de vervangende DJ & Sax niet volledig zijn waargemaakt. Graag willen we benadrukken dat we uw feedback serieus nemen en dat we hier lering uit zullen trekken. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en zijn we blij dat we tot een goede oplossing zijn gekomen waar u tevreden mee bent. We willen u nogmaals bedanken voor uw openheid en het delen van uw ervaringen met ons. Mocht u in de toekomst nog vragen, opmerkingen of suggesties hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Sander

Goed, met een tip

De vloer was prima en precies zoals ik wilde. Degene die kwam opbouwen was alleen wat eerder dan verwacht en ook al weg voordat ik er erg in had, dus uiteindelijk heb ik helemaal niemand gezien. Nu was alles in orde, maar ik vind het zelf wel prettig als er even contact is en een 'check' nadat de vloer is gelegd. Dus meer iets voor een volgende keer. Bedankt voor het snelle schakelen, mijn aanvraag was erg lastminute.

professioneel, interactie met het publiek is formidabel

Pim is een aangename en heel professionele vuurspuwer , heeft dit super goed gedaan, de interactie met het publiek is formidabel. Een dikke pluim ! mvg Els

Geschrokken van de techniek

Beste Evenses, Na lang zoeken een vinyl dj bij jullie gevonden. Dj Bazar (oid). Jullie aanbod en manier van communiceren was top! Deal was snel gesloten. Maar hadden wij echt wat meer verwacht van de techniek, keuze uit vinyl en de algehele uitstraling van de set met het bijbehorende geluid. De techniek (platenspelers) leken zo ingepakt van een zolderkamertje en neergezet op een dj tafel (booth). Jammer… de keuze om een vinyl dj te huren en hem zijn draaikunsten te laten tonen was de kers op de taart geweest. Wellicht hadden wij ons vooraf beter moeten laten informeren. Update: prima oplossing vanuit de organisator ontvangen.

Dank voor de feedback, wij hebben de DJ gevraagd wat exact is meegekomen en er is gebleken dat ze mbt de beschikbare ruimte niet alles hebben kunnen neerzetten wat normaal meekomt. Qua DJ booth is exact het meubel meegekomen wat op de site ook getoond wordt. Uiteraard betreurt de DJ het ook dat jullie niet helemaal tevreden waren, hij gaf bij mij aan dat hij de sfeer als heel goed had ervaren en het leuk vond bij jullie te draaien en dat het een leuk feest was. Wij hebben inmiddels ook direct contact gehad en fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. Uw feedback nemen we uiteraard mee voor toekomstige verbeteringen. Met vriendelijke groet, Sander

Miriam en Ferdy: Top ervaring met The Cappuccino's

Wij hebben mogen genieten van de muziek en de entertainment van The Cappuccino's op ons huwelijk op 17 juni 2023 in de Hazelhof in Rijsbergen. Een top locatie met top verzorging en wat bleek ook een top duo voor de muziek! We zagen onze gasten genieten van The Cappuccino’s, net als wij zelf. We hebben dan ook de nodige complimenten over de muziek mogen ontvangen die uiteindelijk natuurlijk bij het duo zelf terecht horen te komen. Bedankt voor perfecte muzikale aanvulling op onze bruiloft. Zeker een aanrader! Alles was via Evenses verder op een prettige en goede wijze geregeld.

Fantastisch feest met DJ LeFonque

Wij wilden onze koperen bruiloft vieren met een knalfeest. Nou dat was het zeker! Dankjewel DJ LeFonque voor de goede muzikale invulling van de avond! Je kreeg iedereen de vloer op! De mooie led-lichtvloer maakte het plaatje helemaal compleet!

Beste Jannie, Wat fantastisch om te horen dat jullie koperen bruiloft zo'n succes was! We zijn ontzettend blij dat DJ LeFonque precies de juiste sfeer wist te creëren en iedereen op de dansvloer kreeg. Dat de led-lichtvloer zo goed bijdroeg aan de ambiance van de avond is ook geweldig om te horen! Bedankt voor je positieve woorden en voor het delen van je ervaring. ^Omaira

perfect

Professionele omlijsting met harp als achtergrond muziek

Beste Jan, Hartelijk dank voor je positieve woorden! we stellen je feedback zeer op prijs. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. ^Robin

prima band

veel complimenten gehad vanwege de kwaliteit van deze band. Van easy listening naar meer bekende jazz en toegewerkt naar een echte feeststemming. kan deze mannen overal aanbevelen,

Hallo John, Bedankt voor deze leuke reactie. De bandleden van Jacks Club music waren ook erg enthousiast en vonden het een super optreden! Mochten jullie in de toekomst nog ergens naar op zoek zijn, denk ik graag mee. Met vriendelijke groet, Alex

Geweldige ervaring met Banda del Sur

Erg prettige ervaring met een super muzikaal duo. Goed contact voorafgaand en tijdens het optreden. Mooi verzorgd optreden van goed muzikaal niveau.

Hoi Cora, Hartelijk dank voor je positieve feedback. Het is fantastisch om te horen dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad met het muzikale duo en dat het contact vooraf en tijdens het optreden goed is verlopen. Je complimenten over het verzorgde optreden worden zeer gewaardeerd! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze fijne review te schrijven. We hopen in de toekomst nogmaals te kunnen samenwerken bij andere evenementen! ^Kevin

Heerlijke muziek tijdens gesprekken en tijdens de maaltijd.

Graag wil ik jullie laten weten dat we enorm tevreden zijn over The Background Beats. Het optreden was inspirerend, reuze gezellig en precies wat het moest zijn. Heerlijke muziek tijdens gesprekken en tijdens de maaltijd. De band speelde goed in op het gezelschap en de bandleden waren vrolijk en ze beschikten over een hoge mate van entertainment gehalte. Heel hartelijk dank, het feest was mede dankzij hen een groot succes.

Beste Hanneke, Wat geweldig om te horen dat jullie zo tevreden waren over The Background Beats! Het is fantastisch dat de band in staat was om goed in te spelen op het gezelschap en dat hun vrolijke houding en hoge mate van entertainment heeft bijgedragen aan het succes van het evenement. Het is altijd ons streven om de best mogelijke ervaring te bieden en het is fijn om te horen dat we deze doelstelling hebben bereikt! Ik wil je bedanken voor het nemen van de tijd om deze geweldige review te schrijven. We waarderen je feedback enorm en kijken ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken! ^Robin

Evenses denkt goed mee en komt afspraken na. Prettige samenwerking.

Ik heb een prettig contact gehad met de Event specialist. Alles is me duidelijk uitgelegd/voorgesteld. Eigen inbreng werd gehoord.

Beste Marga en Paul, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je de interactie met onze event specialist als prettig hebt ervaren en dat alles duidelijk is uitgelegd. Het is ons doel om te zorgen dat al onze klanten goed worden geïnformeerd en zich gehoord voelen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We hopen je in de toekomst weer te mogen bijstaan bij je evenementen! ^Julia

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com