Uitstekende ondersteuning bij het regelen van een band tijdens ons huwelijk

Nog nooit had ik eerder gebruik gemaakt van de diensten van een entertainment-organisator. Mijn ervaringen met Evenses zijn in alle opzichten boven verwachting geweest. Vooraf heel goed overleg en mijn vragen werden snel en juist beantwoord. Regelmatig mocht ik, voorafgaand aan het huwelijk mailtjes ontvangen, wat ik heel prettig vond. Alle gemaakte afspraken zijn door Evenses prima nagekomen! Ook de band voldeed aan alle verwachtingen. Bij een volgende gelegenheid zullen we zeker weer gebruik maken van de diensten van Evenses.

Dag Jur, Wat een ontzettend mooie beoordeling hebben wij van jou mogen ontvangen. Hartelijk bedankt! Wij zijn jullie in de toekomst graag weer van dienst. Vriendelijke groeten, Sander

Heerlijke muziek, gezellige muzikanten

In augustus 2020 getrouwd. Best spannend met de corona maatregelen, maar onze verwachtingen zijn flink overtroffen! Het duo John & Mr. Smith begon met het spelen van heerlijke lounge muziek en naar mate de uren verstreken en het steeds gezelliger werd, veranderde de muziekstijl ook. Alsof de DJ aanvoelde waar wij en onze gasten behoefte aan hadden. Al met al een geweldige ervaring waar onze gasten het nog steeds over hebben!

Dag Kevania, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en je positieve feedback. Wij en John & Mr. Smith zijn erg blij om te horen dat het optreden op jullie bruiloft helemaal naar wens is geweest. Geniet nog na van jullie mooie dag en we zijn jullie in de toekomst weer graag eens van dienst. Vriendelijke groeten, Robin

De zanger Yuri is fantastisch en heeft heerlijke jaren 60/70/80 muziek gespeeld. Yuri is een echte aanrader voor feestjes.

Beste Ed, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Heel erg leuk om te horen dat het optreden helemaal naar wens is geweest. We zijn jullie in de toekomst graag weer eens van dienst. Vriendelijke groeten, Bas

Wij hebben een fantastische avond gehad

Afgelopen vrijdag 21 augustus zijn wij getrouwd en hebben savonds een feest gehouden in een strandtent in Kijkduin. We hadden yuri gevraagd om te komen gitaarspelen en zingen. Ivm onze christelijke achtergrond wilden we een aantal nummers uit het reportoir niet gezongen hebben. Yuri heeft dit gerespecteerd, we hebben fijn contact gehad met hem. We hebben veel complimenten ontvangen van onze gasten! En hebben zelf ook onwijs genoten! Bedankt nogmaals!

Dag Sanne, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en je positieve feedback. Yuri en ook wij vonden het een eer om de muziek tijdens jullie bruiloft te mogen verzorgen. Bedankt! Vriendelijke groeten, Robin

geweldig!!!!!!!

Wij hadden op onze trouwdag het duo Two Delight,wij zijn hier zo enthousiast over dit duo maakt er echt een feest van ontzettend professioneel en lief en aardig,in 1 woord fantastisch. Nogmaals ontzettend bedankt two delight en evenses entertainment. Hartelijke groet van Joop en Marcia Zandee.

Dag Marcia, Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling. Heel mooi om te horen dat jullie bruiloftsfeest geslaagd was, mede dankzij het optreden van Two Delight. Wij zijn het helemaal eens wat jullie zeggen over het duo. Het zijn echte toppers en ze maken veel mensen blij met hun optredens. Geniet nog lekker na van jullie bijzondere en mooie dag! Groeten Marieke

Een zanger met een waanzinnige stem en goed repertoir

De zanger kan echt te gek zingen een leuke vriendelijke jongen we miste een beetje de betrokkenheid, het slotnummer was echt een no go haalde de hele sfeer weg, niemand kon dat nummer. Verder hebben we van 21 tot 23 uur geboekt, om 22.30 waren ze vertrokken. De volgende zanger kwam om 23 uur dus zat een half uur zonder muziek, dat kan echt niet. Vieze glazen, borden en peuken bleven in gazon achter.

Dag Angelique, Hartelijk bedankt voor je eerlijke beoordeling en feedback. We vinden het mooi om te horen dat de zanger goed kan zingen, maar zijn net als jij ook minder enthousiast over de rest van het verloop. We hebben inmiddels telefonisch contact met je gehad en ook met de zanger om dit bespreken en waar mogelijk een oplossing te vinden. Nogmaals bedankt voor je feedback. Vriendelijke groeten, Angelo

Zeer flexibele en begripvolle opstelling

Snelle feedback en zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers. Vermits ons trouwfeest last minute afgelast werd hebben we helaas onze boeking bij Evenses moeten cancelen. Dankzij hun flexibele en begripvolle opstelling werd het leed voor ons wat minder zwaar waarvoor dank!

Dag Sarah, Hartelijk bedankt voor jouw positieve boordeling. Het is niet leuk wanneer een trouwfeest last minute door de huidige omstandigheden niet kan doorgaan en we hopen dat we, door middel van onze flexibele houding, het voor jullie toch wat minder erg hebben kunnen maken. Wanneer jullie wel kunnen trouwen, dan helpen we jullie natuurlijk weer graag met entertainment voor jullie bijzondere dag! Vriendelijke groeten, Bas

Persoonlijk contact en oplossingsgericht

Veel persoonlijk contact tijdens het boekingsproces. Makkelijk digitaal betalen en boeken. Onze artiest was ziek op de dag van de boeking. Snel werd er een vervangen geregeld.

Beste Bastiaan, Wat fijn dat jullie tevreden waren met de oplossing. Persoonlijk contact is ook voor ons erg belangrijk. Bedankt voor de leuke review en wie weet tot snel! Vriendelijke groet, Bibi

Was prima

Schilder was mooi op tijd, schilderij is mooi geworden. Leuk om gemaakt te zien worden naast de tafel. Hij hield zich heel afzijdig van ons en liet ons lekker onze gang gaan. Hij was heel beleefd, deed zijn best om Nederlands te spreken ondanks dat dit zijn moedertaal niet was. top! Kleine sidenote; de vloer zat onder de verf toen hij weg was, dat had hij wel even moeten opruimen.

Wat fijn dat jullie het schilderij mooi vinden. Zo hebben jullie een mooie blijvende herinnering aan jullie gelegenheid. Onze excuses voor de achtergelaten verf! Vriendelijke groet, Bibi

Het was geweldig!

We hebben dankzij jullie een geweldige avond beleefd! De D.J heeft super gespeeld, we vonden de saxofonist ietwat tegen vallen, die zou iets meer aanwezig mogen zijn, speelde wel mee op de achtergrond, maar ik vind wanneer je een saxofonist boekt, hij ook aanwezig mag zijn

Kim Brooklyn, wat was je geweldig en wat hadden wij een top avond!!!

Absolute aanrader, prachtige stem, zeer professioneel, fantastische persoonlijkheid!

Beste Bas, Super! Kim vond het ook heel erg leuk om bij jullie te zingen. We helpen jullie graag weer in de toekomst. Vriendelijke groet, Bibi

Wat een leuke muzikanten en wat een talent

De mensen van Manouche hebben ons feest compleet gemaakt. Inspirerend en enthousiasme, inspelend op het feest. Onvergetelijk, ontzettend bedankt ❤️❤️❤️❤️

Hi Erie en René, Wat super dat jullie een onvergetelijk feest hebben gehad. Bedankt voor de super review. Vriendelijke groet, Bibi

Super vriendelijke begeleiding, pro-actief en flexibel!

Super vriendelijke begeleiding, professioneel, snelle terugkoppeling. Zanger Benny Bakker ook heel vriendelijk, sociaal, flexibel en kan echt goed zingen! Zelfs de mensen spontaan aan het dansen gekregen!

Dag Chantal, Bedankt voor de mooie reactie. Fijn dat jullie het zo positief hebben ervaren en een knalfeest hebben gehad. Vriendelijke groet, Bibi

Zo blij dat ik Evenses had ingeschakeld.

De gesprekken voor af waren heel plezierig en medelevend. De violiste die voor de kleine uitvaart i.v.m. de Corona voor ons klaarstond heeft gezorgd dat het een uitvaart werd om nooit te vergeten. De viool klonk wel zo mooi tijdens het begeleiden van de kist naar het graf en ook paste ze haar vioolspel op een natuurlijke manier aan tijdens mijn voordrachten. Onze dochter zei later : het leek wel of ik me in een hele bijzondere film bevond. Ik denk dat er geen beter compliment is dan dit!

Dag Odilde, Wat een mooi compliment! Bedankt voor de samenwerking en succes in de aankomende periode! Vriendelijke groet, Kim

Net dat tikkeltje extra op ons trouwfeest

Katty verzorgde de livemuziek op ons trouwfeest afgelopen weekend. Zo’n lieve vrouw met een prachtige stem! Heel blij met onze keuze. Haar startuur liep wat uit en zij heeft zich zonder tegenzin aangepast. Heel professioneel. We kregen veel complimenten over haar mooie stem, aangevuld met de piano. Katty zorgde mee voor een gezellige, romantische sfeer op ons feest. Dank je wel !

Beste Valerie, Dankuwel voor uw mooie review! Wij hebben dit dan ook zeker teruggekoppeld naar 'Zangeres Katty'. Zij heeft zich met plezier voorbereidt en ik vind het fijn om te horen dat de verzoeknummers naar wens zijn voorgedragen tijdens jullie trouwfeest! Veel geluk! Met vriendelijke groet, Kim

Super, goed geregeld. Goede adviezen.

Prima contacten en adviezen gehad. Met de band Two Delight mooie avond gehad met een zeer professioneel optreden die de avond en de gasten goed aanvoelde en zeer enthousiast waren.

Dag Jaap & Annelies, Ontzettend bedankt voor jullie review en wat fijn dat 'Two Delight' jullie 40 jarig huwelijksfeest tot een succes heeft gemaakt! Ook bedankt voor het compliment dat het contact en de adviezen van ons goed waren, dit waarderen wij zeer! Groetjes, Kim

Professioneel van boeking tot uitvoering !

Beste Mario, Bedankt voor uw review en ik ben blij om te horen dat u de samenwerking met ons als plezierig en professioneel heeft ervaren! Ook fijn dat onze waarzegster de mensen wat extra positieve energie heeft kunnen geven. Wij hebben erg leuke feedback van uw gasten/bezoekers gehad, dus hopelijk tot een volgende gelegenheid. Met vriendelijke groet, Kim

GEWELDIG!!!

Annelieke heeft van ons bijzondere moment een GEWELDIG bijzonder moment gemaakt.

Dag Fleur, Super om te horen dat de violiste het een een geweldig bijzonder moment heeft gemaakt! Vriendelijke groet, Kim

Leuke invulling voor de dag

Leuke act waarbij zowel voor het publiek als tussen het publiek door ge entertaint werd. Ook erg leuk voor de kinderen!!! Past aan op het publiek hoe het ingevuld wordt

Dag Regina, Ontzettend leuk om te horen dat Gastheer - Goochelaar Whatson de juiste invulling is geweest voor de verjaardag. Bedankt voor de mooie reactie! Vriendelijke groet, Robin

Professioneel

Hartelijk Dank aan Kim voor deze mooie boeking. Op locatie ben ik goed ontvangen door een medewerker van de Brasserie Waalhaven. De klant Cocky Adrichem en haar man waren tevreden en blij met mijn muzikale begeleiding van het feest. Ik heb met plezier kunnen spelen

Fantastic!

Professional advise, knowledgeable, on-time follow up

Hi Olga, Thank you so much for your review, working with you is a pleasure! Kind regards, Robin

Excellent experience

Kim lined up professional and nice artists on very short notice. The MC (Marciano) called me few days before the event and in a single conversation understood very well the kind of party that we wanted to have. The DJ (Daniel) and Saxophonist (Victor) were impeccable in the delivery. The whole team was a pleasure to work with.

Hi Sam, thank you for taking the time to leave such a lovely review! I'm glad we were able to help you with booking entertainment for the first time and make this a good experience! Hopefully we can provide our services again in the future for a different occasion. All the best! Kim

Goede samenwerking!

Dit was onze eerste samenwerking met Evenses, waar wij zeer tevreden over waren. Evenses bied een vlotte en persoonlijke ervaring. Mooi overzicht op de geplande boeking, met steeds een contactpersoon ter beschikking. Dit zal hoogstwaarschijnlijk niet onze laatste samenwerking zijn!

Beste Niels, Ontzettend bedankt voor de mooie reactie, fijn om te horen dat jullie een verdere samenwerking zien zitten! Nogmaals bedankt. Vriendelijke groet, Robin

Leuke aanvulling op onze avond!

Last minute met Evenses nog aanvullingen bedacht op ons personeelsfeest. De goochelaar en burlesque dame (gastvrouw) maakten ons feestje af!

Dag Melanie, Bedankt voor de mooie reactie, goed om te horen dat het een geslaagd feestje is geworden! Vriendelijke groet, Sander

Was een succes

De gasten vonden de foto's erg leuk, ze kwamen er snel uit en 2 x! De led-lichten zagen er ook leuk uit. Ik had de begeleider misschien alleen moeten briefen op een meer geschikte outfit voor bij het feest.

Dag Anouk, Fijn dat de gasten de foto's van het LED Fotohokje leuk vonden! Uw feedback ga ik doorgeven. Bedankt en hopelijk tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Angelo

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com