Professionele uitwerking

Wij hadden een klein familie-event met als thema Portugal en Tamara Maria heeft met haar gitarist het publiek helemaal in de sfeer van de algarve gebracht.

Hi Eric, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het klinkt alsof jullie familie-event met het thema Portugal een geweldig succes was! We zijn ontzettend blij te horen dat de Fado & Bossa Nova Zangeres en haar gitarist de perfecte sfeer hebben weten te creëren en jullie helemaal in de stemming van de Algarve hebben gebracht. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken voor toekomstige evenementen! ^Kevin

Heel origineel!

Ons personeelsfeest is gepimpt door De Vierkante Meter; ze zijn erg in de smaak gevallen bij iedereen!

Bedankt voor de positieve beoordeling, de band vond het ook echt super leuk optreden. Tevens dank voor de fijne samenwerking om dit optreden te realiseren.

Supermanier om een leuke band te vinden!

Wij hebben voor ons huwelijk de band Jazz Gents geboekt afgelopen zaterdag bij Evenses en dat was zeker een hit! Onze gasten vonden het heerlijk en het zorgde echt voor sfeer in de tuin bij de borrel. Het contracteren van de band ging heel gemakkelijk en snel via Evenses. Alles transparant en duidelijk, met snelle communicatie via Robin. Wat ons betreft echt een aanrader als bedrijf om een band bij te boeken.

Hi Tamara en Bart, Wat fantastisch om te horen dat jullie huwelijksdag zo'n succes was met de Jazz Gents! We zijn blij dat de band bij heeft kunnen dragen aan de sfeer en dat jullie gasten ervan hebben genoten. Het is ook goed om te horen dat het proces van het boeken van de band via Evenses soepel en transparant was. We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, en het is altijd fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Hartelijk dank voor de aanbeveling, we kijken ernaar uit om in de toekomst weer met jullie te mogen samenwerken! ^Robin

Prettig contact komen afspraken na

Prettig contact met het bureau, goede adviezen. Ook prettig contact met de band Banda del Sur. Vooraf belden ze even om e.e.s. door te spreken, zijn erg flexibel en goede muziek. Rustig tijdens het eten en wat harder als er gedanst wordt. Zeker een aanrader

Hoi Hans, Het is geweldig om te horen dat je een positieve ervaring had met ons bureau en Banda del Sur. Wij streven ernaar om iedereen de beste service te bieden en we zijn blij dat we hierin geslaagd zijn. Het feit dat Banda del Sur de tijd nam om alles vooraf met je door te spreken en hun flexibiliteit laat zien hoe toegewijd ze zijn om ervoor te zorgen dat alles naar wens verloopt. En het is natuurlijk fijn om te horen dat hun muziek goed bij de sfeer van je evenement paste. Bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het aanbevelen van Banda del Sur. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken! ^Omaira

Leuk feest met goede DJ & saxofonist

Wij hadden John & Mr Smith ingehuurd voor ons bruiloftsfeest. Goede DJ, heel goede saxofonist, leuke visuals. Wat ze helaas niet lukte was het publiek echt opzwepen en meekrijgen, hier was een van onze gasten voor nodig. Ook vonden we het lastig dat er geen direct contact met de DJ of kennismaking voorafgaand aan ons feest met de DJ mogelijk was. Hiermee hadden we de persoonlijke touch aan het geheel wellicht beter kunnen invullen. Ook was het lastig hoe / met wie contact op te nemen toen de DJ ‘s avonds later kwam dan gepland gezien het algemene nummer toen op de voicemail stond.

Hi Mandy, Bedankt voor je feedback over jullie bruiloft met John & Mr. Smith. Het is goed om te horen dat je genoten hebt van de DJ en de saxofonist, evenals de visuals. Je opmerkingen over het interactieniveau met het publiek en het voorafgaand contact met de DJ zijn waardevolle inzichten. Dit zijn zaken die we kunnen gebruiken als leermomenten om de ervaring voor toekomstige evenementen nog beter te maken. Ook je opmerking over het contact tijdens het evenement is genoteerd. We zullen er in de toekomst op letten dat er altijd duidelijk is wie te bereiken in geval van onvoorziene omstandigheden. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven en je ervaringen met ons te delen. ^Robin

Goed contact, ook met de geboekte band

Het contact met Evenses was goed, snel en adequaat. Ik wilde graag rechtstreeks contact met de band, dat kon. Ook dit contact verliep erg soepel.

Hi Patrick, Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met het contact bij Evenses en dat je de mogelijkheid had om rechtstreeks met de band te communiceren. We streven ernaar om onze service zo flexibel en klantgericht mogelijk te maken, en het is altijd fijn om te horen dat dit worden gewaardeerd. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze feedback te delen. We kijken ernaar uit om je ook in de toekomst van dienst te zijn! ^Julia

Fijn contact en super feestavond

Afgelopen tijd contact gehad met Robin van Evenses voor het inhuren van een band voor ons bedrijfsevent. Via de website kan je heel gemakkelijk alle bands bekijken waardoor je goed je keuze kan maken. Het contact met Evenses verloopt soepel en snel had ik de offerte binnen. The Accent heeft tijdens ons feest 2 x drie kwartier gespeeld en dat was te gek! Hele goede reacties gehad en vriendelijke mensen met passie voor hun vak! Ik zou Evenses en The Accent zeker aanraden.

Hi Karlijn, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn ontzettend blij te horen dat je ervaring met Robin en The Accent zo goed is geweest. Het is altijd fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd. We zullen je complimenten over de soepele communicatie en snelle offerte zeker doorgeven aan Robin. Het is ook geweldig om te horen dat The Accent een fantastische bijdrage heeft geleverd aan jullie bedrijfsevent. We zijn blij dat hun optredens goed zijn ontvangen en dat hun passie voor muziek opviel. Bedankt voor het aanbevelen van Evenses en The Accent. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen assisteren met jullie evenementen! ^Julia

Happy that we used Evenses to book a band for our party

From the booking of the band to the event itself - everything went smoothly and as planned. The contact with Evenses was exceptionally, they immediately got back to us when we had a question and they made sure that we knew what we had to expect and when. We felt throughout the whole process that we were in safe hands! The band "Jack Club Music" was incredible and we were happy that we could book them for our party.

Dear Nicole, It was our pleasure to be of an assistance to make your occasion memorable! Thank you for the lovely words, and we hope we can be of an assistance once again in the future. Warm regards, Omaira Avans

Een geweldig feest!!!

John en mr. Smith hebben er een geweldig feest van gemaakt! Vanaf minuut 1 stond de hele tent op zijn kop! Ik kan en zal ze alleen maar aanraden!!!!

Hi Max, Wat fijn om te horen dat John en Mr. Smith een geweldig feest hebben verzorgd! We zijn blij dat je zo'n leuke tijd hebt gehad en dat de sfeer vanaf het begin af aan al geweldig was. Ik zal je aanbeveling doorgeven aan John en Mr. Smith, ze zullen het zeker waarderen! Dank je wel voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. ^Julia

Super goede band

Ze zijn vriendelijk luisteren goed naar wat je wilt max 2 verzoeknummers daar hebben wij gebruik van gemaakt ze hebben zelfs de niet dansers op de dans vloer gekregen!!! Iedereen vonden ze geweldig!!! Je geld is het zeker waard! Goedkoop is het niet maar dit is onvergetelijk! Ze hebben er een super avond van gemaakt echt heel blij mee!!!

Hi Richard en Emmy, Bedankt voor deze leuke reactie. De bandleden van Party Collective waren ook erg enthousiast en vonden het een super optreden! Mochten jullie in de toekomst nog ergens naar op zoek zijn, denk ik graag mee. Met vriendelijke groet, Sander

Fijne communicatie, snelle reactie

Afgelopen weken contact gehad met Robin van Evenses voor het inhuren van een band voor een bedrijfsevent. Toen mijn eerste voorstel niet meer beschikbaar was, werd er direct door hem meegedacht en kreeg ik verschillende voorstellen opgestuurd. Nadat ik mijn keuze gemaakt had verliep het ook soepel, snel en gezellig contact. Tijdens het event enorm genoten van 'De Cappuccino's'. Bij een volgend event zal ik zeker weer contact opnemen met Evenses voor het inhuren van een band.

Hi Roos, Fijn om te horen dat het zo'n leuk event was! Bedankt voor de prettige communicatie en wellicht tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Robin

Wij hebben een geweldige avond mogen beleven mede door de band "The Good Fellaz! De voetjes gingen aardig van de vloer. Echt een geweldige band! Super georganiseerd door Evenses en zeker een aanrader voor een volgende keer.

Hi Sabrina, Super om te horen dat jullie een feestelijke avond hebben gehad! Het contact met jullie verliep erg fijn. Hopelijk kunnen we in de toekomst weer helpen voor een mooi feestje! Met vriendelijke groet, Ella

Waarzegster was een hit!

Voor onze nieuwjaarsborrel boekten wij via Evenses een waarzegster om de gasten te voorspellen wat het nieuwe jaar voor hen in petto heeft. Het was de bedoeling dat de waarzegster tussen de gasten door zou lopen, maar er was zoveel animo dat er aan het begin van de avond al snel een rij vormde waardoor de waarzegster toch aan een tafeltje is gaan zitten. Het was een leuke toevoeging aan een geslaagde avond. Aandachtspuntje: wij boekten waarzegster Naria, maar uiteindelijk was het waarzegster Loylou die (precies op tijd) op de afspraak verscheen. Beetje gek, gezien we hierover vooraf geen bericht over hebben ontvangen. Pluspunt: de boeking + het doorgeven van de wensen/voorkeuren ging erg makkelijk en het contact met Jurre verliep erg fijn en soepel.

Dag Lieke, Bedankt voor de review. Ook erg fijn om te horen dat het contact als positief is ervaren, insgelijks. Ik had inderdaad even door moeten geven dat Naria een stand-in heeft geraadpleegd voor deze boeking. Loylou neemt deze taak vaker op zich op en staat net als Naria garant voor een kwalitatief goede act, ik ben blij om te horen dat dit deze keer wederom op deze manier ervaren is. Bedankt voor de constructieve feedback en mocht ik in het vervolg weer van hulp kunnen zijn hoor ik dit graag! Vriendelijke groet, Jurre.

Een leuk diner met waarzegster Naria!

Naria de waarzegster was bij ons diner, dit werd erg goed ontvangen! De act met het mandje was zeer goed geslaagd, en ze maakte zeer rake opmerkingen wat wel wat hilariteit gaf

Beste Angelique, Goed om te horen dat het positief ontvangen is! Bedankt voor de fijne samenwerking en wellicht kan Waarzegster Naria in de toekomst een volgend evenement weer verrijken. Met vriendelijke groet, Sander

Snel en goed geregeld

fijn contact in voortraject en daags voor de dag contact met Assepoester.

Beste Patrick, Goed om te horen dat het contact fijn was, dat is geheel wederzijds. Hopelijk zien we u in de toekomst weer terug. Met vriendelijke groet, Alex

Werkelijk fantastisch

Keurig op tijd. Leuk koppel. Zeer goede zangeres en gitarist. Kunnen bijna alles spelen. Was een geslaagd feest en de gasten waren onder de indruk. Komen meer aanvragen voor.

Dag Guido, Het was een waar genoegen om u te helpen. Fijn dat u wederom heeft genoten van het duo Two delight en bedankt voor de mooie review! Nogmaals mocht u ons in de toekomst weer eens nodig hebben weet u ons te vinden! Groet, Omaira

John & mr. Smith hebben onwijs bijgedragen aan een onvergetelijk lustrumgala!

Wij hadden John & mr. Smith geboekt voor ons lustrumgala. Hoewel un genre muziek heel verschillend was van de band die daarvoor had opgetreden, hebben ze de sfeer van het feest er heel erg goed kunnen inhouden. Iedereen was heel erg enthousiast en is helemaal los gegaan. Dit heeft ervoor gezorgd dat het een erg memorable avond was. Wat ik nog specifiek wil benoemen, was dat ik het heel erg kon waarderen dat Joost zich zo had ingelezen in ons lustrumthema en dat onze logo’s in de visuals waren verwerkt. Dat laat zien dat zij heel erg betrokken zijn bij het evenement.

Hi Iza, Bedankt voor je review! Erg leuk dat wij en vooral de band een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan jullie feest. Mochten jullie ons in de toekomst nog eens nodig hebben weten jullie ons te vinden. ;) Groet, Robin.

Informatieve website maakte de keuze van een band voor ons feest goed mogelijk

Onze keuze werd snel en efficient afgehandeld met goed contact met de band voor het feest. Onze keuze bleek een succes, het werd een heel gezellige feestavond mede dankzij The Accent.

Fantastisch!!

Via Omaira van Evenses hebben wij voor een verjaardagsfeest een croupier voor blackjack gehuurd. Alles was super en erg professioneel geregeld. Ook Harald, de croupier beviel erg goed. Kortom het was een fantastische en super gezellige avond met zijn allen. Evenses is van harte aan te bevelen, vanaf het eerste moment heb je direct het gevoel dat je met hen goed zit. Top geregeld!

Hi Peter, Bedankt voor de review! Wat fijn om te horen dat u en uw gasten genoten hebben. Het was een waar genoegen om u hierbij te helpen. Mocht u ons weer eens nodig hebben weet u ons te vinden! Groetjes Omaira

Topdag gehad!!

Wat een fijn duo hebben wij gehad op het 50 jarig huwelijksreceptie/etentje van mijn ouders. Beautifull Noise is echt een aanrader, alles goed geregeld door Ella van Evenses!

Hi Esther, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat de act een goede toevoeging is geweest op het jubileum! Graag tot de volgende keer. Groetjes Ella.

Snelle, efficiënte begeleiding en schitterende live band geboekt voor ons trouwfeest

Dankzij Evenses een prachtband (June for President, JFP) kunnen boeken voor ons trouwfeest. Begeleiding en administratie wasallemaal heel erg vlot en transparant. Alle communicatie, zowel met Evenses als JFP verliep gesmeerd. De band zelf heeft ons trouwfeest tot een super knalfeest gemaakt. 4 muzikanten en twee top-zangeressen speelden en zongen de pannen van het dak.tijdens een kleine 2-uur durende set. De reacties van de genodigden waren unaniem positief! Echt een onvergetelijke avond! Dankjewel!

Hallo Joost, Het was een genoegen jullie te mogen assisteren met het entertainment op deze speciale dag, helemaal fijn dat het allemaal goed bevallen is! Voor de toekomstige jubileums weten jullie ons te vinden ;) Groetjes Omaira

Fantastisch!

Geweldig optreden op ons huwelijk, goede interactie met het publiek echt geweldig! Mooie playlist en goed gespeeld. In 1 woord fantastisch!

Ten eerste, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ten tweede ontzettend fijn dat wij een positieve rol hebben kunnen spelen op deze mooie dag. Mochten jullie onze hulp willen gebruiken bij alle toekomstige jubileums, werken we graag samen aan nog vele geslaagde feestjes!

Fantastisch, professioneel en zeer geslaagd

Van het begin tot het eind alles fantastisch geregeld. Vooraf goed contact gehad met Evenses om onze wensen te bespreken. Dit was altijd prettig contact ! Er word goed naar je geluisterd. Wij hebben gekozen voor een Jazz Band met zangeres als begeleiding bij ons bruiloftsdiner. Ze speelde fantastisch. Enorm veel complimenten gekregen van onze gasten. In de avond kwam de DJ. Die kreeg werkelijk binnen een half uur iedereen op de dansvloer. Het is uiteindelijk een geweldig knalfeest geworden.

Ten eerste van harte gefeliciteerd met het huwelijk. Fijn om te horen dat wij een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan jullie bijzondere dag. Mochten jullie in de toekomst nog artiesten of acts nodig hebben voor de jubileums helpen we jullie graag weer!

Geweldige band die ons feest tot een knalfeest maakte

Van rustige achtergrond muziek zodat er nog gezellig gekletst kon worden en alvast een beetje losjes gedanst tot knallend afsluiten met een volle dansvloer. Fantastisch was het!

Bedankt voor de review. Leuk om te horen dat de act een goede toevoeging was aan het jubileum! Mochten jullie in de toekomst nog evenementen plannen kunnen jullie altijd contact met ons opnemen.

Geweldige band!

Ik wil graag de band So Good reviewen, zij speelden op onze bruiloft 14 mei. We hebben een geweldige avond gehad, het is een topband met een breed repertoire, voor elk wat wils. Ze weten heel goed en gezellig de gasten te bespelen en op te zwepen, wat geweldig veel sfeer en gezelligheid bracht! Wij houden erg van live muziek en zijn best kritisch, maar So Good heeft het echt heel erg goed neergezet! Normaal gesproken zijn we veel van de rockmuziek, maar omdat we bij de bruiloft toch een heel gemengd publiek hadden wilden we meer een allround band neerzetten, en So Good was fantastisch. Een aanrader!

Dag Ellen, Mooi om te horen dat u zo tevreden was over So Good. De bandleden zijn erg blij dat zij het het publiek met gemêleerde muziekvoorkeuren konden entertainen! Graag tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, Erik

Over Evenses Entertainment

The Entertainment Professional - www.evenses.com