Helemaal top!!!

Op tijd geleverd en topkwaliteit. We hebben de kussens al meer dan vier jaar en zijn nog steeds helemaal perfect, terwijl we ze toch regelmatig vergeten binnen te halen als het regent. De regen en zon hebben geen nadelige gevolgen voor de kussens. Ook het maatwerk, was echt maatwerk! Kan niet anders zeggen dan TOPKWALITEIT!

Kussens besteld, mailtje gekregen dat er vertraging was omwille van Corona. Dan is buiten hun wil om het pakket even verloren geweest bij de leverancier. Ook dan weer werd ik steeds goed op de hoogte gehouden en waren ze oprecht bezorgd. Uiteindelijk kussens ontvangen en ze zijn super! Ik weet dat ik als ik nieuwe nodig heb weer bij hen bestel. Supervriendelijk en topkwaliteit...

Zeer klantvriendelijk!

Begin juni een aantal kussens besteld voor in onze camper. Helaas een mail ontvangen dat door de corona de leveranciers uit Zuid Europa vertraging opliepen van een aantal weken. Omdat wij toch echt met vakantie gingen gebeld of we de kussens nog op tijd binnen hadden, aangezien dit ook het matras is waar ons zoontje op slaapt. Erg meedenkend en wij zouden dinadag een tijdelijk vervangend matras ontvangen, maar maandag belde Pamela op om te vertellen dat het toch gelukt was om de kussens woensdag te leveren. Erg meedenkend en proberen het beste voor de klant te regelen!! Helemaal top!!

Top service en kwaliteit

Rick en zijn vrouw bieden een super service, zijn zeer klantgericht! Wij hadden een nogal bijzondere bank, lounge bank, met specifieke vorm. Rick denkt mee en komt met grandioze ideeën! Het is een prachtige loungebank geworden, die ook nog gemakkelijk op te bergen is(vanwege inklapdeel in het midden). Wij hadden afgesproken de kussens op te halen. Zelfs dan denken zij mee en stellen voor, omdat schoonvader in de buurt was met andere bezorging, de kussens langs te brengen! Bedankt!!

Prima service!

Goede en duidelijke website. Wat problemen met de levering, maar dat heeft Rick zeer goed opgelost. De kussens zien er prachtig uit, goed gemaakt en mooie kwaliteit.

Zeer goede kussens en een nette en snelle afhandeling

Gewoon zoals het hoort, antwoorden snel op vragen, makkelijk online te bestellen en de kussen na iets meer dan 14 dagen in huis. Ondanks de drukte werken ze dus zoals je verwacht, complimenten voor de afhadeling en als wij weer kussens nodig hebben gaan we ze zeker hier bestellen!

Eenvoudig te bestellen en goede kwaliteit

Ondank de Corona tijd toch binnen 3 weken ontvangen. En de kwaliteit is prachtig! De linnen kleur met de kussentjes in boho stijl in alle kleuren staan erg gezellig. Ik zit nu echt lekker op mijn tuinbank. Bedankt Kussens.nu! Jullie hebben mijn zomer thuis comfortabel gemaakt! Blij mee!

Ik heb eerst stofstaaltje aangevraagd en daarna kussens besteld voor de loungeset, Copacabana black met bio comfort vulling. Een paar dagen later een bankje gekocht en extra kussen besteld, even overlegd met Rick, en gaf als tip deze als afhalen in te voeren scheelt portokosten, dat is meedenken. Na 14 dagen kwam het kussen voor het bankje, prachtig wat een kwaliteit stof, mooi gemaakt en perfect passend. De loungeset set kussens werden een dag later verstuurd, kreeg keurig track en trace code. Na anderhalve week lukte het DHL, ondanks vele bezorgmeldingen niet om de kussens te bezorgen. Uiteindelijk werd het pakket retour gezonden aan kussens.nu. Ik werd gelijk gebeld door Rick, en het pakket wat erg beschadigd, de kussens gelukkig niet en per omgaande werden ze verstuurd door Post.nl. De volgende dag waren de kussens er, prachtig. Loungeset ziet er als nieuw uit. Alleen had ik het kussen voor de hocker verkeerd gemeten, tien centimeter te groot. Dom dom dom. Mail naar Rick, stuur maar terug we passen hem aan. Wij hebben omdat we redelijk dichtbij wonen, afgesproken om het kussen te brengen en weer op te halen. Tot onze geweldige verrassing werd het kussen een week later, perfect passend bezorgd. Geen extra kosten. Wat een service helemaal blij mee! Hier is klant echt koning!

Snelle levering! Mooi afgewerkte kussens, ze passen perfect in mijn lounge. Nog een pluspunt: goedkoopste site!

op tijd geleveerd en prachtig kwaliteit ! echt onder de indruk !

erg mooie kussens, goede service

Voorafgaand aan de bestelling hadden we een aantal vragen over de juiste afmetingen van de kussens. Deze zijn snel en goed beantwoord. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de kussens!

Mooie kussens, passen goed en op tijd geleverd.

Het is een goede prijs-kwaliteit verhouding.

op eerste gezicht goede snelle levering

op eerste gezicht goede en snelle levering. rits is er goed in genaaid en van goed format t.o.v. kussen . Stof is wat rafelig en had eigenlijk gelockt moeten worden waardoor naden niet zo snel los laten. Als bij een volgende levering dit wel gedaan wordt zou ik zeker weer bij jullie bestellen.

Duidelijke site en eenvoudig te bestellen. Veel keus in stoffen, kleuren, materialen, alle afmetingen mogelijk. Het perfecte resultaat snel thuis ontvangen. Kussen.nu, écht een aanrader.

Precies zoals gewenst!

Super makkelijk om op te meten met duidelijke beschrijving. De stof is mooi en stevig en blijft ook goed (inmiddels bijna 3 jaar de kussens in gebruik). Én de levering was sneller dan aangegeven. Een hele goede ervaring en ik kan het iedereen aanraden!

Geweldig!!

e lieten kussens op maat maken voor in onze lounge set. de kussen werden perfect afgeleverd, netjes afgewerkt. Ondertussen zijn ze 4 jaar oud en nog steeds in zeer goede staat. we leggen ze meestal wel binnen wanneer het regent om de levensduur nog te verlengen.

Heel goed, telefonisch en aflevering helemaal naar wens

Prima kussens

Kussens besteld voor een steigerbouwer bank, ruime keuze en prima service

Mooie kussens!

Hele snelle levering. Kussens zien er heel strak uit en zitten perfect. Ruime keuze uit stoffen. Ben erg tevreden met deze nieuwe aanschaf!

knopen

na een mis verstand heeft de nieuwe eigenaar dingen zo goed opgelost , dat ik hem iedereen aan beveel. zijn produkt verdient een 10

Beste Theo, Helaas maken wij ook weleens fouten, maar we maken het ook altijd weer goed! Neemt niet weg dat het een erg vervelende situatie is, die we ook gepast gaan oplossen voor u. We nemen contact met u op via de email.

Super!!

Wij hadden een tuinzet gekocht (2e hands) met wat moeilijke kussens, onder andere ronde kussens die over een buis heen moesten. Eerst kleurstalen opgevraagd, deze waren er heel snel, en vervolgens de kussens opgestuurd, deze zijn prachtig opnieuw bekleed. We zijn heel erg blij met het resultaat en krijgen ook veel complimenten over de kleurcombinatie. het mailverkeer vooraf was informatief en duidelijk, ook qua welke stof we het beste konden nemen, de zitkussen ook opnieuw laten maken inclusief het schuim van de kussens. Prijs kwaliteit is echt goed. Zeer tevreden.

Mooie kussens, maar veel te dik.

Bij het opgeven van de maten geen rekening gehouden met de enorme dikte van de kussen: ze waren propvol gevuld. Na plaatsing was nog de helft van de zitting over door het dikke rugkussen en de benen kwamen niet meer op de grond door de dikke zitkussens. Per kussen een vuilniszak voor 2/3 gevuld met vlokken. Daarna paste alles beter. Heb 2 van de 4 zakken met vlokken bewaard voor navulling, lijkt me genoeg.

te hard

we hadden de kussens heel snel en ze zijn mooi gemaakt en ze zijn prima op maat. Alleen zijn ze veel te hard. Eigenlijk moet je die combi niet meer aanbieden. We hebben spijt van onze aankoop en gebruiken de kussens bijna niet. Jammer!

Goedemorgen Jacqueline, Wat vervelend om te horen. U had destijds kunnen ruilen voor een andere vulling. Het type vulling is een hele persoonlijke ervaring, deze combinatie vinden sommige mensen erg prettig. Het is zonde dat de kussens hierdoor niet gebruikt worden, kunt u contact met ons opnemen? Dan gaan we bekijken hoe we dit het beste met u op kunnen lossen.

Leuk product, goede prijs

Duidelijke en inspirerende site, veel mogelijkheden en goede communicatie. Leuk product, goede prijs

Superblij met onze lounge set kussens

We zijn perfect geholpen met zowel de keuzes van vulling en bekleding , een prima bedrijf!!!