Goed geregeld

De kussens die ik wilde hebben besteld en middels een tekening toegelicht. Toch werd er mede ivm de drukte de bestelling pas na een hele tijd bezorgd. Maar het was totaal niet wat ik had besteld. Echter, dit werd perfect opgelost door kussens.nu. Kussens werden weer opgehaald en nieuwe werden kosteloos bezorgd. Helemaal blij

Waardeloos!

Op 28 juni heb ik 3 simpele schuimrubberen kussens besteld. Hier heb ik nooit een bevestiging van ontvangen. Na 2 weken een mailtje gestuurd. O sorry, is wat fout gegaan. Maar wij hebben het product inmiddels besteld en kunnen uw product over 4 weken leveren (6 weken na bestelling). Toch apart van een product waarvan je mag verwachten dat je het op voorraad hebt als dit je core business is. Nu 7 weken na bestelling nog niets gezien of gehoord van kussens.nu . Wel €58,- betaalt, onbetrouwbaar!

Hallo Jimmy, Erg jammer om te horen dat je een minder leuke ervaring bij ons hebt. Dit is niet de ervaring die we onze klanten mee willen geven. Waar mensen werken worden fouten gemaakt uiteraard lossen we dit altijd zo netjes als we kunnen op. De levertijden kunnen wij echter niets aan doen, al zouden we dit wel graag willen. De voorraden zijn momenteel erg beperkt in combinatie met de grote vraag en summiere leveringen van onze leveranciers zijn de levertijden langer dan normaal, dit stond aangegeven op onze website en daarnaast is dat duidelijk via de mail naar u gecommuniceerd. We snappen dat langere levertijden frustrerend zijn, dat is voor ons niet anders. We hebben het liefst dat iedereen zo snel als mogelijk de bestelde producten in huis heeft. Inmiddels heb je de bestelde producten in huis en we hopen dat deze ondanks het lange wachten je toch veel plezier aan de nieuwe vullingen beleeft. Daarnaast wil ik nog even meegeven dat alleen vulling niet onze core business is, vandaar de naam Kussens.nu. We willen je hartelijk danken voor je feedback en nemen dit mee in ons verbeterproces. Met hartelijke groet, R

Super product en Service

Na jaren plezier te hebben gehad kregen we een probleem met de hoezen. Dit werd direct zonder problemen werd opgelost. Top!!!

Zonnige kussens

Blij met resultaat de kwaliteit en hoe het er uit ziet. Volgende keer ga ik de maten beter opmeten en dan beter iets te klein dan te groot opgeven, anders klemt het en dat is niet mooi.

Excellent customer services

Excellent customer service and quality products.

Een geweldige hulp en meedenken over de kussens die ik nodig had!

Snelle en efficiënte feedback.

Supper

Zeer tevreden .goed product

Geweldige service.

In korte tijd, ook nog tijdens de verhuizing, toch de bestelde kussens mooi op tijd klaar. Geweldig geholpen door een super behulpzame dame ( ben even haar naam kwijt)

goede klantenservice

De kwaliteit van de kussenvullingen voor onze buitenset is heel goed! We zijn er blij mee. Er waren wat problemen met de levering maar de communicatie daarover verliep prettig.

Wij hebben een heel positief gevoel over Kussens.nu

We zijn goed en enthousiast geholpen en voorgelicht bij de keuze voor de kussens voor de ligbedden in de tuin. ,die we graag wilden hebben. De termijn van levering die aangegeven wordt klopt. De ligbedden zijn van goede kwaliteit en voldoen helemaal aan onze verwachtingen.

Helemaal top

Snelle levering, meedenken met de klant en top qualiteit

Gemakkelijk online bestsellen en snel geleverd!

Het is gemakkelijk om online de maten en type kussens door te geven en wordt snel geleverd tegen een concurrerende prijs.

Prima geregeld.

Mooi op maat, mooie stof en het binnenwerk zal ook wel de gevraagde kwaliteit zijn. De levertijd was later maar is niet overkomelijk en begrijpelijk als je in het voorjaar tuinkussens besteld. Dan zijn het “ hoogtij” dagen. Helemaal tevreden dus.

Prima levering van hetgeen we hebben besteld.

Snelle respons op vraag voor stalen. Eenvoudig te bestellen via de site. Levering geheel volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen, goede kwaliteit en snelle levering

Zeer overzichtelijke webshop, makkelijk zelf te bestellen op deze manier. Snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Product en levering perfect volgens afspraak

Product en levering perfect zoals afgesproken. Een kleine fout in de levering werd na 1 telefoontje direct de volgende dag gecorrigeerd. Ook toen de levering slechts een paar dagen later zou plaatsvinden dan oorspronkelijk verwacht werd ik keurig per mail geinformeerd. Zo hoort het. Prima ervaring.

Super super blij mee!!!

Ben super blij met de kussen, goede service, heel mooi gemaakt en ze zitten heerlijk!

Super kussens!

Heel klantvriendelijk en dachten mee voor advies!

Goede service en kwaliteit!

Nieuwe kussens besteld voor de lounge. De oude kussens waren na 12 jaar aan vervanging toe. Na 10 dagen waren ze al keurig op maat thuis bezorgd. Kwaliteit ziet er wederom goed uit. We hopen er weer net zo’n lange tijd gebruikt van te maken.

Hele mooie kussens, makkelijk om te bestellen

Wij hebben eerst staaltjes van verschillende kleuren en stoffen opgevraagd, die zijn ook netjes en vlot geleverd. Het stappenplan wat je moet doorlopen is heel duidelijk en wordt goed uitgelegd om een goede keuze te maken qua vulling van het kussen en bijvoorbeeld waar de naad moet zitten. Wij wilden verschillende kussens van verschillende maten en kleuren, deze bestel je dan per stuk en dan kan je dus een aantal keer achter elkaar het stappenplan doorlopen, super! Leveren was sneller dan werd aangegeven.

fijne kussens van goede kwaliteit

Mijn kussens zijn op tijd geleverd en ook de klantenservice (ik had een vraag i.v.m. welke optie ik moest kiezen) heeft snel mijn vraag beantwoord. Ben blij met de nieuwe kussens voor onze bank. Ja, het is wel duur maar aan de andere kant heb ik nu een bijna nieuwe bank.

Goede oplossing

Levering ging goed. Kussens. nu biedt goede oplossingen aan. Tevreden!

Very helpful!

Good communication, very helpful service and excellent quality products.

Zeer tevreden. Snelle levering en mooie kussens van goede kwaliteit.

Zie hierboven.