Alles strikt verlopen voor 6 kussens

Snelle respons en levering en afwerking top.

Ongelofelijk tevree

Top...goed advies...zijn er zeer blij mee...

Site is makkelijk in te voeren

Makkelijk te ontwerpen en zo is het proces van ontwerp tot ontvangst van de kussens. TOP!!

Een aanrader!

Ik heb reeds 2x kussens besteld voor de caravan, en reeds 2x een zeer goede service gekregen! Mooi maatwerk, vlotte levering.

Top webshop en snelle levering

Al 2 keer kussens besteld voor de boot helemaal top

Top geregeld. Prima tool op de site om zelf samen te stellen en alles keurig volgens plan binnen gekregen.

Top.

Ook na een tweede bestelling niet teleurgesteld. Hoe simpel kan een kussen zijn. Met een uitstekende kwaliteit. En hoe redelijk de prijs.

Geweldige service

Snelle feedback op vragen, zeer hulpvaardig, snelle levering. Absoluut aan te bevelen.

Men maakt kussen op maat. Kussens die je hebben wil.

Je moet 't wel zelf uitzoeken maar is goed te doen. Beetje de tijd er voor nemen. Geduld hebben met levertijd, dan heb je ook wat.

Goede service snelle levering

Fijn geholpen echt kwaliteit kussens!! Die tegen een stootje kunnen en vlekken zijn makkelijk te verwijderen!!

Super advies via email, geweldig resultaat!

We hadden een tip gekregen dat de prijs kwaliteit super goed is bij kussens.nu. Het advies was idd super via de email, alle begrip en meedenkend naar een passende oplossing voor een zelfgemaakt bankje door onze zoon.

Prima bedrijf

Mijn bestelde kussens waren keurig afgewerkt En naar volle tevredenheid Alleen de levering via DHL viel mij zwaar tegen Daarom kom ik mijn nieuwe bestelling afhalen

Alles goed

Goed en snel geholpen.

We hadden verkeerde maten opgegeven waardoor twee kussens korter gemaakt moesten worden. Tegen een zeer schappelijke prijs zijn ze vemaakt. Goede service! We kozen voor de meest gekozen kussens, maar die vinden we erg hard. Hopelijk worden ze nog iets zachter als je er vaak op zit...

Geweldig snelle service

Geweldig geen smoesje meer met te groot of moest met twee matras naast elkaar lijmen want we hebben 220x220 cm voor buitenmartras. We zijn heel erg blij mee met XXL matras, nu kunnen we genieten met tweetjes samen met 3 kids (chihuahua).

Top kussens, mooie kwaliteit en goed op maat. Communicatie verliep goed, snel en correct.

Kussens waren goeie keus,en de zittingen zitten goed

Service en kwaliteit

Makkelijk een bestelling te plaatsen, waarbij je goed geholpen wordt. Na de bestelling, was het zelfs telefonisch mogelijk om een verandering aan de bestelling te bewerkstelligen. Top

Top, top, top

Topkwaliteit

Topkwaliteit geleverd op een top manier aan top voorwaarden

Prachtige afgewerkte kussens.

Erg mooie kussens met goede stof. Het enige minpunt is dat je de inhoud wat teveel ziet aan de buitenkant

Goed en snel met prima service!

Aflevering van de bestelling was ruim binnen de aangegeven tijd. Prima in orde, was goed ingepakt, zag er ook netjes afgewerkt uit. Helaas bleek er een foutje met de stof gemaakt te zijn. Dat werd binnen twee weken rechtgetrokken en hadden we alsnog de kussens in de kleuren zoals wij dat wilden. Kortom, kwalitatief goed, snel gewerkt/geleverd en prima service verleend!

Mooie afwerking, vlotte levering, alles naar wens

Vlotte levering, prima prijs en kwaliteit.

Vooral de zitkwaliteit is uitmuntend, zelfs met mijn steeds dunner wordende lijfje!

Prachtige kwaliteit!

Een echte aanrader! Prachtige kwaliteit Correcte en snelle leveringstijd