Voldoen ruim aan de verwachtingen

Alles wat we zochten

Wij hebben een 3.20 meter lang kussen besteld. Hij kwam vrij snel binnen met een perfecte kwaliteit! Geen twijfel mogelijk, Topkwaliteit!

Snelle leveting van een mooi kussen.

Gemakkelijk om een kussen op exacte maat te bestellen. Er is ern grote keuze uit soorten stof uit.

Fantastische mensen, behulpzaam en eerlijk

Wat kan er fout gaan? Vraag je jezelf wel eens af... Niets dus! Echt van voor naar achter helemaal prima geregeld, het laat geen twijfels dat deze mensen hun uiterste best doen om je van dienst te zijn. Doorgaan zo!

Aanrader! Goede service, zeer mooi product

Ik heb eind augustus 2023 2 ligkussens besteld. Goede hulp gekregen tijdens het bestel proces. Duidelijke communicatie. Kussens geleverd binnen de beloofde 3 weken. De kussens zijn van uitstekende kwaliteit en zoals verwacht. Aanrader dus. Dank je wel Rick!

Goede kwaliteit en afwerking

Goede kwaliteit en mooi afgewerkt. Voldoet aan de verwachting. Ondanks drukte, geleverd op de aangegeven aflevertijd.

Echt wij hebben de mooiste beste kussens die er zijn!

Leveringstijden… het is altijd even spannend rond de zomer. Even een telefoontje, super vriendelijk geholpen en was duidelijk dat we de verjaardag van oma konden vieren op onze nieuwe kussens! Echt we zijn jullie heel dankbaar voor de mooie kussens… de relatief snelle levering in drukke tijden… en jullie klantvriendelijkheid ❤️

Veel keus, fijne communicatie en goede kwaliteit kussen en afwerking!

Zo hoort het! Top service

Goede kwaliteit kussens, ook afwijkende maten geen probleem, sneller geleverd dan verwacht, makkelijke manier van bestellen en een hele fijne service. Bij twee kussens zaten de ritsen op verkeerde zijde en dit werd keurig en kostenloos opgelost. Kortom erg aan te bevelen!

Alles geheel naar wens gegaan.

Snel, goed en duidelijke communicatie. Kussen zijn geheel volgens afspraak gemaakt en geleverd.

Zeer tevreden !

Zitkussen op maat besteld en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Het zitkussen voelt heel kwalitatief aan en is fijn afgewerkt, kortom zeer tevreden! Ook een prima service en erg klantvriendelijk.

Voor de 2e keer kussens besteld, weer heel tevreden!

Wij hebben voor de tweede keer kussens besteld bij Kussens.nu. De eerste keer voor onze camper waar wij ook een mal voor hebben opgestuurd. Het resultaat was echt goed! Afgelopen week kregen wij onze zitkussens binnen voor een bankje in de keuken. Deze waren er in een paar dagen! Dank jullie wel.

kussen is zoals verwacht en voldoet prima

kussen bestel voor in de badkamer levertijd was prima goede kwaliteit

Perfect !

Dik in orde volgens de gemaakte afspraken

Beter dan verwacht, uitstekende service en hulp bij extra aanpassing!

We hadden een oudere bank met doorgezeten kussens, de ombouw was gewoon nog mooi en goed. Een vergelijkbare nieuwe bank echt heel erg duur en de zit meestal niet top, zo kwamen we bij kussens.nu. Nu ben ik niet zo van de beoordelingen achterlaten, doe het zelden maar hier zijn vijf sterren meer dan terecht. Kussens besteld aan de hand van opgevraagde kleurstalen (Sunproof Southend, fijne prettig aanvoelende mooie stof), vragen mbt schuim (dikte en hardheid etc.) telefonisch heel goed geholpen. Zitkussens Comfy Duurzaam 17cm dik zijn zacht en zitten heerlijk. In de rug plofkussens met tussenstuk, oogt speels en wat nonchalant. Hier gaat overigens het grootste compliment naar uit. Via configurator besteld en na telefonisch contact zijn deze aangepast met schuine kanten. Dit advies was goud waard, echt klasse!

Geweldige kwaliteit

Zit- en rugkussen besteld en sneller dan verwacht toegestuurd gekregen. De kwaliteit is heel goed en de kussens zijn gevuld met zeer goede verende vulling.

Precies zoals ik wilde!

In overleg met de vriendelijke klantenservice -medewerkster bestelde ik de gewenste kussens. Vlot geleverd, goed verpakt en netjes gemaakt. Helemaal zoals ik het in gedachten had.

Prima kussens, afspraken worden nagekomen

Bestelling is goed verlopen. We hadden kussen-sets nodig voor 2 identieke stoelen. Omdat de maat en uitvoering wat bijzonderheden hebben (lussen, en een tussenverbinding) kwam kussens.nu met de suggestie om 1 ‘oud’ exemplaar op te sturen, zodat het vanaf dat voorbeeld nagemaakt kon worden. Dat verliep prima. Door de vakantiesluiting (zomerperiode) lukte het helaas net niet meer om de kussens voor de vakantie klaar te hebben, en toen ze eenmaal klaar waren bleek dat er helaas een andere stof gebruikt was dan die we gekozen hadden. Gelukkig kwamen ze daar zelf nog vóór de verzending achter, en in overleg is de opdracht toen alsnog in de juiste stof gemaakt. (De stof die per ongeluk gebruikt was, vonden we écht niet mooi.) Nu de kussens eenmaal binnen zijn & in gebruik zijn genomen, kan ik wel zeggen dat ik er erg blij mee ben. En ja: het kost wel wat (maatwerk), maar het vakmanschap is het waard.

Snelle levering en behulpzame klantenservice

Snelle levering en behulpzame klantenservice. Product zoals verwacht

Goed en gastvrij

Met Kussens.nu hebben we ‘n goede ervaring gehad. Zeer goede informatie en advies over de kwaliteit van de stoffen en de binnenkussens. De offerte hadden we dezelfde avond binnen. De levering van de kussens met 3 weken. De kussens zien er goed uit en hopen zomer 2023 er veel op te kunnen zitten.

Klantvriendelijk bedrijf

Vanaf het eerste contact werd ik prettig geholpen. Vriendelijke eigenaar die zijn beloftes heeft waar gemaakt. Mooie kussens zijn geleverd, deze zijn netjes gemaakt.

Goede service, uitleg, advies en mooie kussen op maat gemaakt.

Wij zochten een kussen op maat voor onze erkerbank. Wij zijn goed ontvangen en er werd tijd voor ons genomen. Wij hebben een goed advies gekregen wat we beter wel en wat we beter niet konden doen. Het resultaat is een mooie kussen op maat die precies past op en bij onze erkerbank.

In alle opzichten héél tevreden!

Vanaf het eerste contact super tevreden over de verzorging van de bestelling, de kwaliteit van de kussens en de bezorging! In alle opzichten zéér klantvriendelijk!

Prima service, snelle levering, aanrader!

Alles is naar verwachting

Er is een kussen op maar gemaakt en dat voldoet aan alle verwachtingen.