Prachtig kussen, precies zoals we bedoeld hadden.

Mooi afgewerkt, past precies en snel geleverd. Helemaal super!

Fijne kussens mooie afwerking. Goede communicatie.

Snel en goed!

Snelle en goede communicatie. En leveling ging Ook erg vlot. Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering

Snelle service en prachtige afwerking van de kussens

Héél snelle service. Goede klantendienst. De kussens zijn top !!!

Prachtige kussens

Precies wat we besteld hadden, de proefstaaltjes hielpen om de juiste kleur stof te kiezen. Binnen 8 dagen waren de kussens er al. Heel blij mee!

Van te voren een aantal stukjes stof besteld. dit was de volgende dag al in huis. Website duidelijk en makkelijk te bestellen. Binnen een week in huis wat we niet gedacht hadden. Mooie stof. Kussens en stof stevig zit heerlijk. Wij zijn zeer tevreden

Goede kwaliteit snelle service en mooi gemaakt

Prachtig

Wat zijn de kussens mooi geworden, ze zitten ook heerlijk! Bedankt voor de snelle levering, was keurig verpakt!

Het kussen is precies zoals ik had verwacht. De afmetingen zijn perfect en de levering was zeer snel.

snelle en perfecte service

Kiezen was eenvoudig en ook bestelprocedure was duidelijk en simpel uit te voeren. Levering sneller dan verwacht. Kortom zeer positief.

Heel erg tevreden

Goed kwaliteit mooie afwerking I

Top bedrijf

Ik schrijf nooit recensies maar dit bedrijf verdient echt een dikke pluim. De geleverde kussens waren perfect. Maar vooral de service is top. Ik had een foutje gemaakt bij de bestelling en dat hebben zij opgelost. Echt complimenten. Dit bedrijf is echt een aanrader

Duidelijk proces, prachtig resultaat

Op de website werd ik goed door het keuzeproces geleid. Duidelijke informatie over afmetingen en maten. De tuinbankkussens die ik ontving zijn prachtig. Goed stevig, duurzaam aanvoelend materiaal, precies goed op maat.

Topservice en topkussrns

Zeer goede service.

Geweldig geholpen en top kussens

De kussens zijn perfect op maat en liggen heerlijk, kleur komt goed overeen met het staaltje. Kort om zeer de moeite waard

Snel en prima kwaliteit

Perfecte manier om je bestelling te plaatsen met duidelijke uitleg en goede afbeeldingen van de stoffen. Resultaat is naar volle tevredenheid

Een voorbeeld voor velen !

Niets meer dan lof over deze zaak. Er wordt goed gecommuniceerd met daadwerkelijk heldere en duidelijke antwoorden. De geleverde kussens zijn van goede kwaliteit met een kwalitatief goede stof. De kussens waren 2 weken eerder klaar dan gepland, hier waren wij ontzettend blij mee. De kussens bleken helaas toch iets te veel plooivorming te hebben. Hier werd echter wel duidelijk hoe service gericht dit bedrijf is. In eerste instantie kregen we een tip om te kijken of we het zelf konden verbeteren. Toen dit niet de oplossing bleek zijn de kussens thuis opgehaald. Nadat de stof wat strakker om de vulling is gezet werd deze weer netjes thuis afgeleverd. (En ging diegene pas weg nadat hij er zeker van was dat wij 100% tevreden waren). Op ieder vlak scoort kussens.nu 5 sterren en eigenlijk nog iets hoger. Absoluut een voorbeeld voor andere (grotere en commerciële bedrijven).

Goed en net kussen

Goede service. Werd netjes en goed geholpen. Kussen werd binnen twee weken geleverd. Mooi en goed kussen.

Perfect afgeleverd product enkel lang moeten wachten

Beste, Ik heb de pech gehad dat er iets is misgelopen bij de bestelling. Na 1 maand wachten had ik een mailtje verzonden met de vraag wanneer ik deze mocht verwachten en dan heeft een vriendelijk persoon doorgegeven dat er iets is misgelopen. Een week nadien had ik mijn mooie kussen van zeer goede kwaliteit. Ik raad het absoluut aan! Vriendelijke groeten, Patricia

Alles goed

Alles goed

duidelijke afspraken

Mijn eerste ontmoetingen , voor kussentje badkamer duidelijke uitleg en afspraak , wat betreft uitvoerings mgelijkheden . Vlot geleverd . prijs kwaliteit , zeker het proberen waard . goede afspraken , waarvoor dank .

Geleverd wat er gevraagd is met een prima kwaliteit

Goede kwaliteit Netjes afgewerkt

Mooie overtrekken voor mijn caravan .

De overtrekken passen perfect rond de kussen van mijn caravan . Het resultaat was net zoals ik me had voorgesteld . Een klein minpuntje , één van de hoeken was te nipt gestikt waardoor er een klein gaatje was . Heb dit zelf dicht genaaid en er is niets meer van te zien . Anders ben ik zeer tevreden en raad ik Kussens.nu aan .

goed verpakt en snelle service

Alles verliep zoals verwacht en een mooi resultaat