Prachtig resultaat

Uitstekend geholpen bij keuze van materialen en advies. De kussens werden ruim binnen de twee geleverd en de kwaliteit is uitstekend. We zijn zeer tevreden en kunnen kussens.nu met een gerust hart aanbevelen.

Levering zoals beschreven

Advies om stofkeuze eerst te doen. Dag later al in huis. Site gaf 2 wkn levertijd. Na twee weken twee grote zakken met kussens in huis. De plofkussens zitten zoals gehoopt en zijn er super blij mee

Heel tevreden

Kussenvullingen op maat laten maken, snel, goedkoop en goede kwaliteit.

Mooier als gedacht

Heel blij metde ontvangen kussens, ben al bezig met mijn volgende bestelling.

Makkelijk bestellen, kwaliteit, vlotte levering

Onze kussens waren aan vervanging toe, deze ook ooit bij kussens.nu besteld. Nu gekozen voor een iets dikker zitkussen. Helemaal blij mee, last de zomer maar komen!

Super tevreden, zowel over het bestellen, levering en perfect resultaat.

Voor het bestellen: Duidelijke en uitgebreide site. Gaat vlot om keuze te maken. De geleverde kussens zijn perfect op maat. De gratis aangevraagde staaltjes van een 4 tal stoffen werden ook snel per post geleverd. Dus super tevreden.

Op tijd en zoals verwacht

Zeer goede en snelle levering

Via een duidelijke website de kussen besteld. Snelle levering en de kussens zien er goed uit.

Supermooi!

De kussens zien er prachtig uit. De kleur is mooi en zoals verwacht. Ben benieuwd hoeveel plezier we er van gaan hebben deze lente/zomer. Wel zou ik graag nog advies willen over het goed kunnen bergen in hoezen in de winter.

Hallo Sabien, Hartelijk dank voor de mooie recensie. Voor het opbergen kunt u de kussens het best op een liefst niet vochtige locatie opslaan. Ook de zakken waar ze in geleverd worden kunnen worden gebruikt voor opslag, deze zijn waterdicht. Wij kunnen eventueel ook opbergzakken op maat leveren (waterafstotend) als u hier interesse in heeft kun u ons altijd even contacten.

Goede service, snelle levering, mooi product

mooi resultaat

Mooie en nette afwerking. De vulling (Panterra 170) voelt lekker stevig aan een blijft door zijn zwaarte goed liggen op de eettafelbank. Heel tevreden.

Goeie service, klantvriendelijk en goede kwaliteit!

Levering was niet helemaal compleet, naar jullie gebeld en alles wordt netjes opgelost! Super service!

Mooie kussens, goede service

Website bestelling gaat heel eenvoudig en is duidelijk. Goede kwaliteit en snelle levering.

Prima kussen op maat voor redelijke prijs

Je moet altijd vooraf een staal van de stof en kleur op laten sturen voordat je bestelt / een definitieve keus maakt. Dit is namelijk (totaal) niet goed te beoordelen op de computer. Ook het telefonisch advies dat ik had ingewonnen was prettig en adequaat. Tevreden met het eindresultaat.

Super goede service en kwaliteit

Professioneel bedrijf met veel kennis. Aardige eigenaar en denkt echt met de klant mee. Top!

Heel netjes gedaan!

We hebben prachtige strakke kussens gekregen, top!

Zeker Bette kussens

Tolle Produkte zu sehr guten Preisen

einfache Online-Bestellung pünktliche Lieferung prima qualität Sehr guter Kundenservice

Goede kwaliteit, service en mogelijkheden

Het is aan te raden om stofstalen te bestellen , dan kun je zien en voelen of de stof is wat je zoekt. Het kussen was snel klaar en ziet er prachtig uit.

Erg tevreden

Mooi gemaakt, snel geleverd, allemaal prima.

GEWELDIG

Wat een geweldig meedenkend bedrijf. Ik ben zeer tevreden! Bedankt voor de prachtige kussens!

maken beloftes waar.

Zijn op afspraak in de showroom geweest. Website vinden wij prima, maar voelen en ervaren bij veel keus heeft onze voorkeur. Heel vriendelijk geholpen, goed advies gekregen en heerlijk overal op kunnen zitten. De bestelde kussens 2 weken eerder geleverd dan verwacht. De kleur, kwaliteit en vooral zitcomfort boven verwachting. Het kost wat maar je krijgt er ook iets goeds voor. Zeker een aanrader. Dank voor jullie moeite Meta e Nico, Lelystad

Helemaal top!!!

Op tijd geleverd en topkwaliteit. We hebben de kussens al meer dan vier jaar en zijn nog steeds helemaal perfect, terwijl we ze toch regelmatig vergeten binnen te halen als het regent. De regen en zon hebben geen nadelige gevolgen voor de kussens. Ook het maatwerk, was echt maatwerk! Kan niet anders zeggen dan TOPKWALITEIT!

Kussens besteld, mailtje gekregen dat er vertraging was omwille van Corona. Dan is buiten hun wil om het pakket even verloren geweest bij de leverancier. Ook dan weer werd ik steeds goed op de hoogte gehouden en waren ze oprecht bezorgd. Uiteindelijk kussens ontvangen en ze zijn super! Ik weet dat ik als ik nieuwe nodig heb weer bij hen bestel. Supervriendelijk en topkwaliteit...

Zeer klantvriendelijk!

Begin juni een aantal kussens besteld voor in onze camper. Helaas een mail ontvangen dat door de corona de leveranciers uit Zuid Europa vertraging opliepen van een aantal weken. Omdat wij toch echt met vakantie gingen gebeld of we de kussens nog op tijd binnen hadden, aangezien dit ook het matras is waar ons zoontje op slaapt. Erg meedenkend en wij zouden dinadag een tijdelijk vervangend matras ontvangen, maar maandag belde Pamela op om te vertellen dat het toch gelukt was om de kussens woensdag te leveren. Erg meedenkend en proberen het beste voor de klant te regelen!! Helemaal top!!