Super!!

Wij hadden een tuinzet gekocht (2e hands) met wat moeilijke kussens, onder andere ronde kussens die over een buis heen moesten. Eerst kleurstalen opgevraagd, deze waren er heel snel, en vervolgens de kussens opgestuurd, deze zijn prachtig opnieuw bekleed. We zijn heel erg blij met het resultaat en krijgen ook veel complimenten over de kleurcombinatie. het mailverkeer vooraf was informatief en duidelijk, ook qua welke stof we het beste konden nemen, de zitkussen ook opnieuw laten maken inclusief het schuim van de kussens. Prijs kwaliteit is echt goed. Zeer tevreden.

Mooie kussens, maar veel te dik.

Bij het opgeven van de maten geen rekening gehouden met de enorme dikte van de kussen: ze waren propvol gevuld. Na plaatsing was nog de helft van de zitting over door het dikke rugkussen en de benen kwamen niet meer op de grond door de dikke zitkussens. Per kussen een vuilniszak voor 2/3 gevuld met vlokken. Daarna paste alles beter. Heb 2 van de 4 zakken met vlokken bewaard voor navulling, lijkt me genoeg.

te hard

we hadden de kussens heel snel en ze zijn mooi gemaakt en ze zijn prima op maat. Alleen zijn ze veel te hard. Eigenlijk moet je die combi niet meer aanbieden. We hebben spijt van onze aankoop en gebruiken de kussens bijna niet. Jammer!

Goedemorgen Jacqueline, Wat vervelend om te horen. U had destijds kunnen ruilen voor een andere vulling. Het type vulling is een hele persoonlijke ervaring, deze combinatie vinden sommige mensen erg prettig. Het is zonde dat de kussens hierdoor niet gebruikt worden, kunt u contact met ons opnemen? Dan gaan we bekijken hoe we dit het beste met u op kunnen lossen.

Leuk product, goede prijs

Duidelijke en inspirerende site, veel mogelijkheden en goede communicatie. Leuk product, goede prijs

Superblij met onze lounge set kussens

We zijn perfect geholpen met zowel de keuzes van vulling en bekleding , een prima bedrijf!!!

snelle en correcte service

Alhoewel er veel mogelijkheden op de website staan, stond mijn wens, een geknikt, kussen er niet bij. Maar ook dat was geen probleem en inmiddels liggen onze grijs/oranje tuinbank kussen alweer even op de tuinbank. Ze blijven mooi van kleur en stevigheid. Superservice!

Uitstekend werk

Wij hebben voor onze tuinsets nieuwe kussen laten maken. Wij zijn zeer zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde. Het is een professioneel bedrijf die zijn vak verstaat. Uitstekende resultaten met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen en stop met zoeken naar bedrijven die tuinkussens maken. Bij dit bedrijf bent u zeker van een uitstekend resultaat.

Goede kwaliteit en service

Voor ons de 2e keer dat we voor onze steigerhouten lounge set kussen bij kussens.nu hebben besteld. Als we de eerste keer niet tevreden waren, zouden we daar niet een volgende keer bestellen. Nu wederom kwalitatieve kussen ontvangen. Ze hebben al eens een regenbui goed doorstaan. Ook de service is prima. Een kussen paste net niet helemaal goed, op kosten van kussens.nu geretourneerd en snel goed hersteld ontvangen.

Ontzettend blij met onze kussens!

We hebben 4 jaar geleden kussens besteld bij Kussens.nu voor onze tuinhoekbank en tuinbanken. Het bestelproces is duidelijk en overzichtelijk en de kwaliteit en pasvorm van de kussens is erg goed. Na 4 jaar zijn ze nog als nieuw! Erg tevreden en zeker een aanrader.

Dik tevreden

Kleur gezocht en maat doorgegeven. We kregen per post precies de kleur en materiaal wat we verwacht hadden.

Duidelijke instructies en mooi resultaat!

De instructies op de site zijn heel duidelijk. Ook veel keuze in stoffen en kleuren met duidelijke uitleg en mogelijkheid om stalen te bestellen. Verschillende soorten kussens met ook hierbij duidelijke uitleg over wat je het beste kiest voor welk project. Afwerking heel netjes. Prijs/kwaliteit is zeker in balans.

Prima ervaring

Oorspronkelijk had ik een verkeerde maat voor de bestelde kussens opgegeven, dit werd echter zonder problemen en extra kosten gekorrigeerd. Kwaliteit is zeer goed.

Top bedrijf en een mooi product

Ik twijfelde al lang over nieuwe kussens op de zitbank bij de eettafel en nog meer twijfel om dit online te doen maar het werkte fantastisch. Ik kreeg stofstalen opgestuurd en ben door het hele proces begeleid met hele goede adviezen. Ik had veel vragen over de dikte van de kussens, zitkussen en rugkussens en ze hebben met stap voor stap begeleid. Keurig op tijd geleverd en het resultaat is geweldig.Ik ben echt enthousiast en raadt het iedereen aan om hier je kussens te bestellen Ga zelf waarschijnlijk weer nieuwe kussens bestellen omdat ik nog een extra set wil met donkere stof,!

Uitstekende loungekussens en prima service

4 jaar geleden loungekussens besteld en deze zien er nog prima uit en zitten nog steeds uitstekend. Geen enkele vervorming of kleurvervaging. Daarnaast ook een service verzoek snel en adequaat opgepakt. Wij zijn al met al zeer tevreden over de kussens en de service.

Prima geregeld

Alles precies op maat gemaakt en zag er netjes uit

Top service, mooi product

Rick heeft goed mee gedacht en geholpen. En de kussens waren snel bezorgd en zagen er weer top uit!

aan te raden

2 jaar geleden bootkussens gekocht goed geholpen duidelijk advies en zeer goede kwaliteit en prijs. als ik weer iets nodig heb ga ik zeker terug.

Super kwaliteit

Super mooi kussen, inmiddels al een paar jaar oud maar blijft mooi van vorm en kleur. Echt een aanrader

Mooie kussens goede service

Op tijd geleverd prima kwaliteit en service. Wel een tip om dikte van kussen in verhouding met zitten op te meten. Wij dachten lekkere dikke kussens maar nu met voetjes van de vloer. Maar deze fout ligt bij ons.

Super kussen!

Ik heb 1,5 jaar geleden een kussen op maat besteld voor buiten. Het kussen werd snel geleverd, en de kwaliteit is goed. Het kussen ligt het hele jaar buiten, is snel droog na een regenbui en de kleur van de stof (zwart) is niet verkleurd tot nu toe. Kortom, een zeer tevreden klant.

Top bedrijf.

Goede uitleg en duidelijke afspraken die goed nagekomen worden. Prijs product verhouding uitstekend. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Fantastisch product met uitstekende service

Wij hebben een zitkussen laten maken voor op de de ons zelf ontworpen bank aan de eettafel. Door het goede advies van kussens.nu is het een hele fijne plek geworden waar we avond na avond met heel veel plezier doorbrengen.

Prachtige kwaliteitsvolle kussens die mijn boot een heel stuk mooier maken

Makkelijk om te bestellen, vlotte en correcte levering en echt een top product

Dé partner voor al uw kussens op maat!

Ik bestelde reeds enkele jaren geleden kussens op maat voor een loungeset en voor een aparte zitbank aan een eettafel. Vorig jaar bestelde ik nog zitkussens bij voor de tuinstoelen. Dankzij de staaltjes die kussens.nu opstuurt kon ik onmiddelijk terug vinden in welke kleur de eerste kussens gemaakt waren. Alles past mooi bij elkaar nu. Productie en levering verlopen zeer correct, nu enkele jaren later zijn de kussens nog steeds in prima staat en zeer onderhoudsvriendelijk!

UITSTEKENDE SERVICE EN KWALITEIT

mooie kussens, goede kwaliteit, snel geleverd.