Netjes opgelost

Kussens zijn netjes afgewerkt en zien er goed uit , zitten perfect

Goede kwaliteit, lange levertijd

Materiaal keurig verzorgt en op de opgegeven maten. De levering en informatie erover is niet overeenkomstig de track&trace. Levertijd van een aantal weken.

De kussens zijn top De stof en kleur helemaal prachtig. Erg blij ermee

De kussens zijn top! De stof en kleur helemaal prachtig. Ben erg blij ermee

nagekomen wat is beloofd

nagekomen wat is beloofd

Goede service, mooie kussens

Goede ervaring met Kussens.nu. Prettige en snelle communicatie. Mooie kussens/hoes!

Precies op maat en heel netjes gemaakt

Ik heb eigen stof opgestuurd, waar zeer fraaie en heel goed passende kussens van zijn gemaakt. Zelfs sneller ontvangen dan aangegeven. Absoluut aan te bevelen!

Prachtige kussens en snel geleverd

Prachtige kussens ontvangen, passen uitstekend! Hele snelle levering.

Zoals uitgezocht,besteld en geleverd en zit geweldig !

Goed zit kussen geleverd zoals het bedoeld was ,top

Mijn ervaring is goed! Kussen is perfect!

Prima kwaliteit kussens!

De op maat gemaakte kussens voldoen volledig aan de verwachtingen. Beveel dit bedrijf dan ook van harte aan!

Snelle levering en ziet er prima uit.

Super blij

Binnen de te verwachten levertijd geleverd. Prachtig afgewerkte kussens voor onze zithoek in de boot.Zeer tevreden.

Gewoon goed

In 2009 onze eerste bestelling gedaan en erg tevreden. Nu, jaren later, hadden we kussens nodig in een andere maat en weer bij Kussens.nu besteld. Order werd snel geleverd en het ziet er allemaal erg netjes uit. ( in het verleden wel eens kussens bij een andere site besteld, maar daar zijn we snel van genezen) Nee, voor kussens op maat moet je gewoon bij Kussens.nu zijn.

zeer tevreden!

De kussens liggen inmiddels in mijn micro-camper (Opel combo). Ik heb inmiddels 1 nacht op de kussens geslapen, en een prima nacht gehad. Ook zitten de kussens goed. De kussens zijn netjes afgewerkt. Ik ben zeer tevreden.

Doen

Plezierig en persoonlijk contact en advies.

Zoek niet verder

Ik heb nu voor de tweede keer kussens besteld bij Kussens.nu Een keer voor mijn sloep en nu voor mijn loungebank. Hoewel het een online bedrijf is (je kan ook langsfietsen overigens) voelt het aan alsof je in een plaatselijk bedrijf zit. Geen gedoe, snel antwoorden, vertrouwen en uiteraard goede kwaliteit. Ik ben om. Zoek niet verder dus.

Top bedrijf.

Bankstel is nog in prima staat na 13 jaar, evenals de stof. Alleen waren de kussens ingezakt. 4 nieuwe zitkussens koudschuim H43 voor ons bankstel besteld. Keurig met fiberfill er omheen, als je dit wil. Bij andere bedrijven mag je dit zelf op maat knippen en erop lijmen. Het is echt geweldig .De kussens zien er uitstekend uit en zitten heerlijk. Eindelijk weer gewoon kunnen opstaan vanaf de bank. Geen hogere poten nodig om de bank op te hogen. Alles netjes en goed verpakt thuis bezorgd. Hier bestel je geen miskoop! Ik ben blij dat ik hun site en reviews tegen kwam.

Zeer klantvriendelijk en de prima kwaliteit/kosten verhouding

Zeer klantvriendelijk en prima kwaliteit. Komen hun afspraken na.

Keurig

Mooi afgewerkt kussen

Zeer goede service

Maat kussen was niet conform bestelling, er is direct actie ondernomen en heb een nieuw kussen met de juiste maat ontvangen. Ps. Tip: de plastic hoes verpakking is minder kwetsbaar, dan los plastic om het kussen. Het losse plastic was op verschillende plaatsen kapot gegaan tijdens transport (schade kussen gelukkig te verwaarlozen).

Uitstekende service, mooie kwaliteit kussens

Onze kussens voor de eettafelbank ontvangen. Erg mooi. Netjes afgewerkt en mooie kwaliteit stof. Erg blij mee. Fijne en duidelijke communicatie.

Onze bestelling vooraf besproken voor advies en keuze. Kwaliteit geleverd en een korte levertijd en advies ter harte genomen. Kussens zitten perfect en oogt erg mooi. Service perfect. Kortom zeer tevreden met kussens.nu.

Uitstekend, mooie kussens!!

Bij bestelling zit en rug kussens was er een kussen fout, doch dit is op een correcte manier en asap opgelost. Nadien nog sierkussens bijbesteld en deze levering was in één keer prima. Zeer tevreden van kwaliteit en afwerking!!!

Snelle afhandeling. Goed materiaal.

Prima kussens, weinig communicatie

De kussens zijn besteld in vakantietijd en daarom hielden we al rekening met een langere levertijd (zes weken). Toen die verstreek, hebben we gebeld, we kregen de voicemail en hebben een boodschap ingesproken. We werden niet teruggebeld. Na een tweede keer bellen, werd een dag later teruggebeld. De hoes was klaar, maar in verband met leveringsproblemen, zou de vulling een week later worden geleverd en in dezelfde week worden afgeleverd. Dat gebeurde niet, twee weken later wel. Even een berichtje sturen of bellen over de stand van zaken zou fijn en klantvriendelijk zijn geweest. De kussens zien er prima uit en kunnen we aanbevelen!