Kussens zijn mooie kwaliteit. Ze werden snel geleverd ondanks dat de levering later gepland stond. Top!!

Kwaliteit en leuke service!

Ik ben erg blij met mijn kussens en leuk geholpen door Rick. Kan het van harte aanbevelen!

Goede en nette levering

Omdat de stof voorradig was, is het met 2 weken al thuisbezorgt.

Top service, info en kwaliteit

Gratis stof stalen gekregen van kussens.nu om te kijken wat ik het mooiste vond. Uiteindelijk een keuze gemaakt en ben enorm blij. De kussens zijn zeer mooi afgewerkt ik ben super tevreden.

Super uitstekende service!

Zeer mooie kwaliteit kussens. Erg blij mee!

Prachtige kussens

Nieuwe kussens voor ons tuinmeubel laten maken omdat de kwaliteit van de bijgeleverde kussens van het meubel zelf nogal te wensen over lieten. De kussens gemaakt door kussens.nu zien er prachtig uit en zitten heerlijk. Wij zijn zeer tevreden!

Kwaliteit over de jaren achteruit, helaas.

Enige jaren geleden gouden kussens voor een Rookstoel op maat laten maken. Perfect. 2017, een set donker bruine Rookstoel kussens laten maken, helaas blauwe stiksels en niet helemaal netjes. Nu twee sets voor twee Rookstoelen, te breed (1,5 tot 2 cm), das erg jammer.. De koord rand was bij de anderen ook strakker. Geen zin om te laten vermaken met risico's en lang wachten.

Beste Robert, Jammer dat u het zo ervaren heeft, we hebben aangeboden de kussens kosteloos in te korten omdat koord afwerking de uiteindelijk maat kan beïnvloeden. U bent zelf op de geboden oplossing terug gekomen (15 minuten later), dan heeft u ons ook niet de kans gegeven om het op te lossen en gaat u akkoord met het eind product. We hadden dit zoals u weet persoonlijk bij u opgehaald en retour gebracht. Uiteraard wordt uw mening gewaardeerd en zullen we meenemen in onze verbeterpunten. Daarnaast willen we u nogmaals eenmaal aanbieden om dit voor u op te lossen zodat u alsnog tevreden bent met uw eindproduct want dat is altijd ons doel. Wel met een kleine toelichting dat u insinuaties maakt met risico's en lang wachten, dit is zeker niet het geval. Klachten nemen we uiterst serieus,

SUPERSERVICE

Heel goede service en informatie, vlotte levering en heel mooie kussens. Een aanrader!

Super werk

Het is mijn 2 set dat ik aankoop bij kussens . Nu ! En ik ben heel tevreden , mijn ander set is 8 jaar oud en zo goed als nieuw! Vandaar mijn aankoop voor mijn ander set

het produkt ziet er mooi uit

het is een aan rader om daar u kussens ook te bestelen

Top kwaliteit, top service

Heldere site, fijn dat je helemaal zelf kan samenstellen, heldere uitleg, veel keus. Communicatie super en levertijd prima. Hartelijke dank

Goed advies, snelle levering.....en betaalbaar.

Netjes opgelost

Kussens zijn netjes afgewerkt en zien er goed uit , zitten perfect

Goede kwaliteit, lange levertijd

Materiaal keurig verzorgt en op de opgegeven maten. De levering en informatie erover is niet overeenkomstig de track&trace. Levertijd van een aantal weken.

De kussens zijn top De stof en kleur helemaal prachtig. Erg blij ermee

De kussens zijn top! De stof en kleur helemaal prachtig. Ben erg blij ermee

nagekomen wat is beloofd

nagekomen wat is beloofd

Goede service, mooie kussens

Goede ervaring met Kussens.nu. Prettige en snelle communicatie. Mooie kussens/hoes!

Precies op maat en heel netjes gemaakt

Ik heb eigen stof opgestuurd, waar zeer fraaie en heel goed passende kussens van zijn gemaakt. Zelfs sneller ontvangen dan aangegeven. Absoluut aan te bevelen!

Prachtige kussens en snel geleverd

Prachtige kussens ontvangen, passen uitstekend! Hele snelle levering.

Zoals uitgezocht,besteld en geleverd en zit geweldig !

Goed zit kussen geleverd zoals het bedoeld was ,top

Mijn ervaring is goed! Kussen is perfect!

Prima kwaliteit kussens!

De op maat gemaakte kussens voldoen volledig aan de verwachtingen. Beveel dit bedrijf dan ook van harte aan!

Snelle levering en ziet er prima uit.

Super blij

Binnen de te verwachten levertijd geleverd. Prachtig afgewerkte kussens voor onze zithoek in de boot.Zeer tevreden.

Gewoon goed

In 2009 onze eerste bestelling gedaan en erg tevreden. Nu, jaren later, hadden we kussens nodig in een andere maat en weer bij Kussens.nu besteld. Order werd snel geleverd en het ziet er allemaal erg netjes uit. ( in het verleden wel eens kussens bij een andere site besteld, maar daar zijn we snel van genezen) Nee, voor kussens op maat moet je gewoon bij Kussens.nu zijn.