Top bedrijf.

Goede uitleg en duidelijke afspraken die goed nagekomen worden. Prijs product verhouding uitstekend. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Fantastisch product met uitstekende service

Wij hebben een zitkussen laten maken voor op de de ons zelf ontworpen bank aan de eettafel. Door het goede advies van kussens.nu is het een hele fijne plek geworden waar we avond na avond met heel veel plezier doorbrengen.

Prachtige kwaliteitsvolle kussens die mijn boot een heel stuk mooier maken

Makkelijk om te bestellen, vlotte en correcte levering en echt een top product

Dé partner voor al uw kussens op maat!

Ik bestelde reeds enkele jaren geleden kussens op maat voor een loungeset en voor een aparte zitbank aan een eettafel. Vorig jaar bestelde ik nog zitkussens bij voor de tuinstoelen. Dankzij de staaltjes die kussens.nu opstuurt kon ik onmiddelijk terug vinden in welke kleur de eerste kussens gemaakt waren. Alles past mooi bij elkaar nu. Productie en levering verlopen zeer correct, nu enkele jaren later zijn de kussens nog steeds in prima staat en zeer onderhoudsvriendelijk!

UITSTEKENDE SERVICE EN KWALITEIT

mooie kussens, goede kwaliteit, snel geleverd.

Alles goed en optijd afgehandeld.

Alles erg goed geregeld uitzoeken bestellen en betalen geen verrassingen of andere ongemakken gehad met kussen .nu. Ook moet ik zeggen dat de kwaliteit van de kussens erg goed is dit kan ik niet zeggen van de kussens die bij menige buiten zit standaard geleverd worden.

Uitstekende service en prima produkt

Ik heb voor mijn halfronde lounge set een aantal zit kussens gekocht en die bevallen prima. Ondanks dat de kussens een afwijkende vorm moesten hebben (taps) om ze passend te maken, was dit met de online ontwerptool en deskundige hulp op afstand, geen enkel probleem. Na - zeer snelle - aflevering bleken de kussens als een handschoen te passen en zitten ze heerlijk.

Prima kussens

Mooie stevige kussens. Na bestelling vlot geleverd.

Snelle service en vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Op afspraak een bezoekje gebracht aan Kussens.nu. We werden goed geadviseerd over de mogelijkheden. Helaas geen passende kleur voor de hoezen, dus de bestaande hoezen laten voorzien van een nieuwe vulling. Vlotte service en netjes op afspraak afgehaald.

prima service

Heb tuinkussen voor onze bank besteld. Ze staan prachtig en kwaliteit is ook goed. Als je op de website kijkt is alles goed uitgelegd! Als ik weer kussens nodig heb zal ik het zeker weer bij jullie bestellen!

Fantastisch!

Ik ben zeer tevreden over alle verschillende kussens en overtrekken die ik tot nu heb besteld. Goede prijs/kwaliteit.

Fijne kussens in de juiste kleur en oprijd geleverd

Ik heb bij kussens.nu nieuwe kussens besteld voor onze caravan. We hebben 2x diverse kleurmonsters aangevraagd en deze bij de bestaande kussens, welke gehandhaafd bleven, gehouden om een goede kleurkeuze te maken. Ook het gewenste type schuim gekozen. De kussens zijn vervolgens geleverd op Terschelling volgens afspraak

geweldige service

Wij hebben kussens op maat laten maken en toen bleek dat we achteraf toch iets dikkere vulling wilden hebben deze kosteloos voor ons werden gemaakt. Super!!

Super goede service en mooie kwaliteit

Op onze op maat gemaakte loungebank wilden we natuurlijk ook passende kussens. Die vonden we bij kussens.nu. Hele overzichtelijke bestelsite, eerst wat samples van de stoffen opgevraagd en kleuren gekozen. Alles is keurig geleverd, heerlijke kussens van een mooie kwaliteit, met fantastische kleuren en motieven. Echt een aanrader.

Prima service en prima kwaliteit!

Het was eenvoudig om te bestellen en ook het eindresultaat was prima.

Van A tot Z, is mijn bestelling goed afgelopen. Wij zijn zeer tevreden met ons aankoop. WIj zijn zelf in plan om nog voor de zomer een paar kussen de bestellen.

Gekregen wat ik wilde!

Goede website waar je duidelijk kunt aangeven wat je wilt hebben, kleur, maat enz. Kussens precies zoals ik ze wilde hebben. Goede stof, kleur en maatvoering. En na bijna 3 jaar zien de kussens er nog prima uit. Keurig geleverd.

Superblij met mijn prachtige kussens!

Dankjewel voor de prachtige kussens! Bestellen ging makkelijk en snel, zo ook de levering. Goed geregeld, jullie krijgen een dikke Like!

Alles correct verlopen

De geleverde kussens waren tip top in orde naar maat zoals gevraagd.

Alls ging super vlot

Al mijn vragen zijn telefonisch vlot beantwoord en de levering was (op vraag) uitzonderlijk snel. De kussens zien er heel degelijk uit en zijn mooi afgewerkt. Precies zoals we het wilden. Top!

Goede ervaring.

Goed product en goede service.

Goede service, mooie kussens. Blij mee.

Gewoon een bedrijf dat doet wat hij zegt en levert wat je vraagt. Mooie kussens, goed advies.

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Voor onze lounge hoek in de tuin heb ik kussens op maat laten maken bij Kussens.nu omdat ze a) de kleur hadden die ik wilde hebben; b) te koop waren voor een goede prijs en c) de website duidelijk en overzichtelijk is. Deze kussens hebben we nu ruim 3 jaar. Ze blijven nog steeds mooi ondanks dat ze in de zomer veel gebruikt worden. De kleur is ook niet verschoten door de zon. Ik ben nog steeds tevreden over de aankoop van deze kussens.

Heel goed geholpen

Wij zijn heel goed geadviseerd hoe we moesten meten en waar we rekening mee moesten houden. En ook welke soort kussens we waar moesten nemen. Ik zou weer naar kussens.nu gaan als ik kussens nodig heb.

Super kussens.

Hele mooie en fijne/stevige kussens. Snelle goede service. En de kleur van de kussens blijft super mooi ook in de zon. Ik raad dit bedrijf aan voor iedereen die op zoek is naar mooie kussens voor oa. in de loungeset buiten.