Helemaal top

Snelle levering, meedenken met de klant en top qualiteit

Gemakkelijk online bestsellen en snel geleverd!

Het is gemakkelijk om online de maten en type kussens door te geven en wordt snel geleverd tegen een concurrerende prijs.

Prima geregeld.

Mooi op maat, mooie stof en het binnenwerk zal ook wel de gevraagde kwaliteit zijn. De levertijd was later maar is niet overkomelijk en begrijpelijk als je in het voorjaar tuinkussens besteld. Dan zijn het “ hoogtij” dagen. Helemaal tevreden dus.

Prima levering van hetgeen we hebben besteld.

Snelle respons op vraag voor stalen. Eenvoudig te bestellen via de site. Levering geheel volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen, goede kwaliteit en snelle levering

Zeer overzichtelijke webshop, makkelijk zelf te bestellen op deze manier. Snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Product en levering perfect volgens afspraak

Product en levering perfect zoals afgesproken. Een kleine fout in de levering werd na 1 telefoontje direct de volgende dag gecorrigeerd. Ook toen de levering slechts een paar dagen later zou plaatsvinden dan oorspronkelijk verwacht werd ik keurig per mail geinformeerd. Zo hoort het. Prima ervaring.

Super super blij mee!!!

Ben super blij met de kussen, goede service, heel mooi gemaakt en ze zitten heerlijk!

Super kussens!

Heel klantvriendelijk en dachten mee voor advies!

Goede service en kwaliteit!

Nieuwe kussens besteld voor de lounge. De oude kussens waren na 12 jaar aan vervanging toe. Na 10 dagen waren ze al keurig op maat thuis bezorgd. Kwaliteit ziet er wederom goed uit. We hopen er weer net zo’n lange tijd gebruikt van te maken.

Hele mooie kussens, makkelijk om te bestellen

Wij hebben eerst staaltjes van verschillende kleuren en stoffen opgevraagd, die zijn ook netjes en vlot geleverd. Het stappenplan wat je moet doorlopen is heel duidelijk en wordt goed uitgelegd om een goede keuze te maken qua vulling van het kussen en bijvoorbeeld waar de naad moet zitten. Wij wilden verschillende kussens van verschillende maten en kleuren, deze bestel je dan per stuk en dan kan je dus een aantal keer achter elkaar het stappenplan doorlopen, super! Leveren was sneller dan werd aangegeven.

fijne kussens van goede kwaliteit

Mijn kussens zijn op tijd geleverd en ook de klantenservice (ik had een vraag i.v.m. welke optie ik moest kiezen) heeft snel mijn vraag beantwoord. Ben blij met de nieuwe kussens voor onze bank. Ja, het is wel duur maar aan de andere kant heb ik nu een bijna nieuwe bank.

Goede oplossing

Levering ging goed. Kussens. nu biedt goede oplossingen aan. Tevreden!

Very helpful!

Good communication, very helpful service and excellent quality products.

Zeer tevreden. Snelle levering en mooie kussens van goede kwaliteit.

Zie hierboven.

Prachtig resultaat

Uitstekend geholpen bij keuze van materialen en advies. De kussens werden ruim binnen de twee geleverd en de kwaliteit is uitstekend. We zijn zeer tevreden en kunnen kussens.nu met een gerust hart aanbevelen.

Levering zoals beschreven

Advies om stofkeuze eerst te doen. Dag later al in huis. Site gaf 2 wkn levertijd. Na twee weken twee grote zakken met kussens in huis. De plofkussens zitten zoals gehoopt en zijn er super blij mee

Heel tevreden

Kussenvullingen op maat laten maken, snel, goedkoop en goede kwaliteit.

Mooier als gedacht

Heel blij metde ontvangen kussens, ben al bezig met mijn volgende bestelling.

Makkelijk bestellen, kwaliteit, vlotte levering

Onze kussens waren aan vervanging toe, deze ook ooit bij kussens.nu besteld. Nu gekozen voor een iets dikker zitkussen. Helemaal blij mee, last de zomer maar komen!

Super tevreden, zowel over het bestellen, levering en perfect resultaat.

Voor het bestellen: Duidelijke en uitgebreide site. Gaat vlot om keuze te maken. De geleverde kussens zijn perfect op maat. De gratis aangevraagde staaltjes van een 4 tal stoffen werden ook snel per post geleverd. Dus super tevreden.

Op tijd en zoals verwacht

Zeer goede en snelle levering

Via een duidelijke website de kussen besteld. Snelle levering en de kussens zien er goed uit.

Supermooi!

De kussens zien er prachtig uit. De kleur is mooi en zoals verwacht. Ben benieuwd hoeveel plezier we er van gaan hebben deze lente/zomer. Wel zou ik graag nog advies willen over het goed kunnen bergen in hoezen in de winter.

Hallo Sabien, Hartelijk dank voor de mooie recensie. Voor het opbergen kunt u de kussens het best op een liefst niet vochtige locatie opslaan. Ook de zakken waar ze in geleverd worden kunnen worden gebruikt voor opslag, deze zijn waterdicht. Wij kunnen eventueel ook opbergzakken op maat leveren (waterafstotend) als u hier interesse in heeft kun u ons altijd even contacten.

Goede service, snelle levering, mooi product

mooi resultaat

Mooie en nette afwerking. De vulling (Panterra 170) voelt lekker stevig aan een blijft door zijn zwaarte goed liggen op de eettafelbank. Heel tevreden.