Goeie service, klantvriendelijk en goede kwaliteit!

Levering was niet helemaal compleet, naar jullie gebeld en alles wordt netjes opgelost! Super service!

Mooie kussens, goede service

Website bestelling gaat heel eenvoudig en is duidelijk. Goede kwaliteit en snelle levering.

Prima kussen op maat voor redelijke prijs

Je moet altijd vooraf een staal van de stof en kleur op laten sturen voordat je bestelt / een definitieve keus maakt. Dit is namelijk (totaal) niet goed te beoordelen op de computer. Ook het telefonisch advies dat ik had ingewonnen was prettig en adequaat. Tevreden met het eindresultaat.

Super goede service en kwaliteit

Professioneel bedrijf met veel kennis. Aardige eigenaar en denkt echt met de klant mee. Top!

Heel netjes gedaan!

We hebben prachtige strakke kussens gekregen, top!

Zeker Bette kussens

Tolle Produkte zu sehr guten Preisen

einfache Online-Bestellung pünktliche Lieferung prima qualität Sehr guter Kundenservice

Goede kwaliteit, service en mogelijkheden

Het is aan te raden om stofstalen te bestellen , dan kun je zien en voelen of de stof is wat je zoekt. Het kussen was snel klaar en ziet er prachtig uit.

Erg tevreden

Mooi gemaakt, snel geleverd, allemaal prima.

GEWELDIG

Wat een geweldig meedenkend bedrijf. Ik ben zeer tevreden! Bedankt voor de prachtige kussens!

maken beloftes waar.

Zijn op afspraak in de showroom geweest. Website vinden wij prima, maar voelen en ervaren bij veel keus heeft onze voorkeur. Heel vriendelijk geholpen, goed advies gekregen en heerlijk overal op kunnen zitten. De bestelde kussens 2 weken eerder geleverd dan verwacht. De kleur, kwaliteit en vooral zitcomfort boven verwachting. Het kost wat maar je krijgt er ook iets goeds voor. Zeker een aanrader. Dank voor jullie moeite Meta e Nico, Lelystad

Helemaal top!!!

Op tijd geleverd en topkwaliteit. We hebben de kussens al meer dan vier jaar en zijn nog steeds helemaal perfect, terwijl we ze toch regelmatig vergeten binnen te halen als het regent. De regen en zon hebben geen nadelige gevolgen voor de kussens. Ook het maatwerk, was echt maatwerk! Kan niet anders zeggen dan TOPKWALITEIT!

Kussens besteld, mailtje gekregen dat er vertraging was omwille van Corona. Dan is buiten hun wil om het pakket even verloren geweest bij de leverancier. Ook dan weer werd ik steeds goed op de hoogte gehouden en waren ze oprecht bezorgd. Uiteindelijk kussens ontvangen en ze zijn super! Ik weet dat ik als ik nieuwe nodig heb weer bij hen bestel. Supervriendelijk en topkwaliteit...

Zeer klantvriendelijk!

Begin juni een aantal kussens besteld voor in onze camper. Helaas een mail ontvangen dat door de corona de leveranciers uit Zuid Europa vertraging opliepen van een aantal weken. Omdat wij toch echt met vakantie gingen gebeld of we de kussens nog op tijd binnen hadden, aangezien dit ook het matras is waar ons zoontje op slaapt. Erg meedenkend en wij zouden dinadag een tijdelijk vervangend matras ontvangen, maar maandag belde Pamela op om te vertellen dat het toch gelukt was om de kussens woensdag te leveren. Erg meedenkend en proberen het beste voor de klant te regelen!! Helemaal top!!

Top service en kwaliteit

Rick en zijn vrouw bieden een super service, zijn zeer klantgericht! Wij hadden een nogal bijzondere bank, lounge bank, met specifieke vorm. Rick denkt mee en komt met grandioze ideeën! Het is een prachtige loungebank geworden, die ook nog gemakkelijk op te bergen is(vanwege inklapdeel in het midden). Wij hadden afgesproken de kussens op te halen. Zelfs dan denken zij mee en stellen voor, omdat schoonvader in de buurt was met andere bezorging, de kussens langs te brengen! Bedankt!!

Prima service!

Goede en duidelijke website. Wat problemen met de levering, maar dat heeft Rick zeer goed opgelost. De kussens zien er prachtig uit, goed gemaakt en mooie kwaliteit.

Zeer goede kussens en een nette en snelle afhandeling

Gewoon zoals het hoort, antwoorden snel op vragen, makkelijk online te bestellen en de kussen na iets meer dan 14 dagen in huis. Ondanks de drukte werken ze dus zoals je verwacht, complimenten voor de afhadeling en als wij weer kussens nodig hebben gaan we ze zeker hier bestellen!

Eenvoudig te bestellen en goede kwaliteit

Ondank de Corona tijd toch binnen 3 weken ontvangen. En de kwaliteit is prachtig! De linnen kleur met de kussentjes in boho stijl in alle kleuren staan erg gezellig. Ik zit nu echt lekker op mijn tuinbank. Bedankt Kussens.nu! Jullie hebben mijn zomer thuis comfortabel gemaakt! Blij mee!

Ik heb eerst stofstaaltje aangevraagd en daarna kussens besteld voor de loungeset, Copacabana black met bio comfort vulling. Een paar dagen later een bankje gekocht en extra kussen besteld, even overlegd met Rick, en gaf als tip deze als afhalen in te voeren scheelt portokosten, dat is meedenken. Na 14 dagen kwam het kussen voor het bankje, prachtig wat een kwaliteit stof, mooi gemaakt en perfect passend. De loungeset set kussens werden een dag later verstuurd, kreeg keurig track en trace code. Na anderhalve week lukte het DHL, ondanks vele bezorgmeldingen niet om de kussens te bezorgen. Uiteindelijk werd het pakket retour gezonden aan kussens.nu. Ik werd gelijk gebeld door Rick, en het pakket wat erg beschadigd, de kussens gelukkig niet en per omgaande werden ze verstuurd door Post.nl. De volgende dag waren de kussens er, prachtig. Loungeset ziet er als nieuw uit. Alleen had ik het kussen voor de hocker verkeerd gemeten, tien centimeter te groot. Dom dom dom. Mail naar Rick, stuur maar terug we passen hem aan. Wij hebben omdat we redelijk dichtbij wonen, afgesproken om het kussen te brengen en weer op te halen. Tot onze geweldige verrassing werd het kussen een week later, perfect passend bezorgd. Geen extra kosten. Wat een service helemaal blij mee! Hier is klant echt koning!

Snelle levering! Mooi afgewerkte kussens, ze passen perfect in mijn lounge. Nog een pluspunt: goedkoopste site!

top

op tijd geleveerd en prachtig kwaliteit ! echt onder de indruk !

erg mooie kussens, goede service

Voorafgaand aan de bestelling hadden we een aantal vragen over de juiste afmetingen van de kussens. Deze zijn snel en goed beantwoord. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de kussens!

Mooie kussens, passen goed en op tijd geleverd.

Het is een goede prijs-kwaliteit verhouding.

op eerste gezicht goede snelle levering

op eerste gezicht goede en snelle levering. rits is er goed in genaaid en van goed format t.o.v. kussen . Stof is wat rafelig en had eigenlijk gelockt moeten worden waardoor naden niet zo snel los laten. Als bij een volgende levering dit wel gedaan wordt zou ik zeker weer bij jullie bestellen.

Duidelijke site en eenvoudig te bestellen. Veel keus in stoffen, kleuren, materialen, alle afmetingen mogelijk. Het perfecte resultaat snel thuis ontvangen. Kussen.nu, écht een aanrader.

Hovenierstraat 123 2671 DB Naaldwijk

+31(0)174-505774