Heerlijk mooi en smakelijk eten

Eerlijk, mooi, heerlijk gegeten ( Kip salting bocca ) en thuis bezorgd Morgen weer ! Dank Groet Michel en Leila

Lekker gegeten

Iets grotere porties

Heerlijk eten en geweldige service!

In tijden van thuiswerken en kind thuis, is het een uitkomst om gezond en lekker eten thuisbezorgd te krijgen. Ik eet zelf geheel plantaardig en daar houdt Jasper goed rekening mee. Ik ben zeer enthousiast en kan het eten van Jasper ten sterkste aanbevelen!

Een geweldige kok is Jasper met oog voor detail.

Heerlijke dagverse maaltijden besteld. Echt een aanrader!! Makkelijk nog even in de oven op te warmen. Ook goed dat het in duurzame bakjes zit. Gaan we zeker vaker doen!!

Heerlijk van smaak!!

Leuk die thuisservice nu! En wat een gemak: quiche, auberginesalade, en lasagna kant en klaar in huis! Super lekker, komende week weer een aantal maaltijden bestellen. Succes!

Gezond en makkelijk te bereiden

Voor het eerst heb ik de thuisbezorg-service van JasperInDeKeuken gebruikt: lekkere gezonde maaltijden en snel klaar. Zeker een aanrader!

Heerlijk

Uitstekende verzorging, heerlijk eten, maar de porties zijn wat mij betreft aan de grote kant. De spinaziepannekoekjes waren een beetje te zout en de soep is voor kleine kinderen iets te pittig.

Originele en smaakvolle gerechten. Jasper is top!

Mede door de bijdrage van Jasper in de Keuken, is het werkbezoek van een belangrijke stakeholder een groot succes is geworden! Met name was men blij met de originaliteit van de gerechten, de smaken, Japsper's aanwezigheid en dat van zijn collega. Erg fijn ook dat Jasper meedacht met bv de organisatie rondom de tafels voor de kennisproeverij. Het geheel verliep soepel en de samenwerking was erg prettig.

Pluspunten

Jasper is zeer aardig en super creatief meedenkend. Hij maakt heerlijke happen. Meiden deden enorm hun best

Geen! Top!

• Kwaliteit

Pluspunten

Het mediterrane buffet voor 20 personen werd precies op tijd bezorgd, het zag er prachtig uit en was heerlijk. Heb veel enthousiaste reacties van de andere gasten gehad.

• Kwaliteit

Pluspunten

Buitengewoon smaakvolle producten, mooi verzorgd en origineel. Vriendelijk in de communicatie en denkt goed mee.

• Kwaliteit

Pluspunten

We kregen veel positieve reacties van onze familie en vrienden over de heerlijke hapjes! Alles werd op tijd en goed aangeleverd.

• Kwaliteit

Pluspunten

Jasper begreep meteen wat ik wilde, kwam met een prima voorstel, kwam hapjes brengen om te proeven en was heel vriendelijk.

Niets te wensen. Ik vind het allemaal heel bijzonder! Zo zorgeloos!

• Kwaliteit

Pluspunten

Prachtige keuze Heerlijk buffet 16 personen op tijd bezorgd Kortom top

bestelling telefonisch geregeld en besteld van een plaatje. Alles gewoon goed. Wat meer foto's van gerechten mag best.

• Kwaliteit

Pluspunten

Super positieve samenwerking ! Offerte binnen 1 dag en levering ook heel erg stipt. Een aanrader !

• Kwaliteit

Pluspunten

Snel, goede service en vooral heel erg lekker.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede service, flexibel en reageren vlot om emails. Salades wordt afgeleverd op gezellige schalen, kan zo op tafel. Eten was erg lekker.

Soep en saus / hummus hoeveelheid was een beetje veel

• Kwaliteit

Pluspunten

Vlotte en prettige communicatie. goede service. prima kwaliteit. goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Kwaliteit

Pluspunten

Netjes, stipt, vriendelijk, heerlijk eten en drinken. Heel tevreden

• Kwaliteit

Pluspunten

Vers, smaakvol en orginineel!

• Kwaliteit

Pluspunten

Het eten was heerlijk en zag er zeer verzorgd uit.