Insectenhor gekocht. Dacht dat hij al op maat was, maar moet hem zelf nog op maat maken. Maar verder prima van kwaliteit.

Goede kwaliteit en vlotte levering.

Nadat ik het had besteld en betaald, ontving ik binnen 3 werkdagen mijn levering.

Mooie dakramen van Fakro gekocht.

4 dakramen fdy gekocht en we zijn erg blij met het advies tijdens onze zoektocht. De chat in de avond en antwoorden in het weekeinde zijn doorslaggevend geweest. Fijn bedrijf met de juiste expertise en advies.

Top! Super snelle en goede service.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en denken goed met je mee. Goed bereikbaar en niks is teveel gevraagd. Ik ben een zeer tevreden klant! :)

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie dakramen besteld Mooi snel geleverd volgens afspraak Goeie kwaliteit

Nadat ik met spoed een slaapkamer moest creëren, ook met ECHTE SPOED een dakraam met verduisteringsgordijn gekregen. En wat een service: goede duidelijke uitleg van vriendelijke mensen.

Snel en niet te duur

Na bestelling had ik nog een paar vragen deze weten snel en adequaat beantwoord. Goede kwaliteit

Goede service en snel antwoord

Ik heb ondanks deze zware tijden mijn rolgordijn snel binnen. Ik twijfelde over de kleur en via de chat werd ik geholpen om gratis kleurstalen aan te vragen. Ik kreeg snel antwoord per e-mail bij een vraag of ik de juiste code had besteld. Ik ben een zeer tevreden klant!

Onvolledige productspecificatie en dan niet thuis bij klachten

Ik heb een velux jaloezie besteld via dakraampje.nl. De levering was prima en de montage instructie is duidelijk. So far So good. Het pakket is geheel ingeklapt en zit vast met allerlei montage clips. Die clips gaan er stap voor stap uit/af gedurende het monteren. Op het einde kun je het jaloezie naar beneden trekken en is dan gebruiksklaar. Dan wordt ook de kleur van de jaloezie zichtbaar. En die kleur is in ons geval van witte jaloezieën een compleet andere wit dan het witte velux dakraam zelf. Het kleurverschil ziet er op zijn zacht gezegd niet fraai uit terwijl het beide VELUX producten zijn. Helaas wordt hier op de website geen vermelding van gemaakt want dan had ik wel een andere (contracterende) kleur gekozen. Hierop contact gezocht met dakraampje.nl en willen zij uitsluitend omwisselen als we het pakket in de originele verpakking retour sturen. En daar zit de clou want dat is onmogelijk aangezien je eerst geheel moet monteren voordat de kleur zichtbaar wordt ....en de verpakking dan dus aangebroken is. Hoe dan ook, dakraampje.nl houd voet bij stuk en wil alleen ruilen met originele verpakking want we zijn immers akkoord gegaan met de algemene voorwaarden bij het bestellen. Kortom, ik bestel hier nooit weer!

Bedankt voor uw beoordeling, VELUX heeft maar een kleur wit als het gaat om de jaloezie. Het materiaal van een dakraam en jaloezie is anders, om die reden is de kleur nooit gelijk. Zelfs nadat u de jaloezie gemonteerd heeft kan ik opvragen bij VELUX wat de kosten zijn voor de verpakking die u weggegooid heeft. Retour is dan ook gewoon zonder problemen mogelijk. Het is wel beter om verpakkingen te bewaren. Jammer dat u per e-mail geen gebruik wilt maken van dit aanbod. Met vriendelijke groeten, Service Team.

Betrouwbaar en meedenkend

Ik had een rolgordijn van velux besteld maar een vrij grote, ze hebben contact opgenomen om zeker te zijn dat ik zo.n groot dakraam heb. Prettig als ze meedenken en voorzichtig zijn mocht je onverhoopt een verkeerde maat bestellen.

Snelle leverring

Goede website, perfecte levering. Extra check qua of je het juiste besteld hebt.

Denken met je mee

Na bestelling altijd goed om toch even gecontroleerd te worden. We zijn tenslotte allemaal mensen. Prima handeling van dakraampje

Voldeed aan de verwachtingen. Goedkoopste die ik heb gevonden op internet.

Positief

snelle levering, toch noch even gekeken of ik het goede onderdeel besteld heb. top

Ik ben tevreden met de aankoop en de service

Super snelle service, later nog iets besteld dat op voorraad was, dit konden we direct na online besteld te hebben ophalen, top!

Goed en duidelijk.

De site is duidelijk, bezorgen ging vlot. Ook de beschrijving van het product was duidelijk. Nieuw foam aangebracht op dakramen. Ging heel goed. Onze buurman gaat er ook mee aan de slag.

zeer goed

zeer goed

Dik tevreden, doen wat ze zeggen

Voor onze logeerkamer 2 dakramen met gordijnen gekocht. Goed advies en op tijd geleverd. Een rolgordijn werkte niet goed maar na een korte chat sessie was ook dit probleem snel verholpen. Handig dat ook in de avond de vragen snel beantwoord worden.

hadden rolgordijnen op voorraad voor een mooie prijs

velux verduisterende rolgordijnen ruim 1x1 meter voor iets meer dan 100 euro viel me mee

Familieheuveling@ziggo.nl

In een zin fantastisch, snelle levering en duidelijke communicatie. 4 velux rolgordijnen met 2 dakramen gekocht. Meest handige was dat ik een dag voor levering gebeld ben en dagdeel door kreeg.

Heel slechte dienst na verkoop

Na de bestelling van een rolgordijn voor mijn bedrijf had ik per ongeluk ook de BTW betaald bij een intracommunautaire levering waarbij dit niet nodig is. Wanneer ik vroeg om dit terug te storten, werd er mij op een heel onvriendelijk manier duidelijk gemaakt dat dit niet kon.

Gewoon super

Makkelijk, snel, kordaat! Foto sturen om zeker te zijn dat afmeting passend is en volgende dag bezorgd!

Zeer goed en snelle service en levering

Via de wesbsite kon ik snel het juiste type dakraam vinden van Velux. De diverse opties staan goed uitgelegd op de site. Bestelling en aflevering prima!

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!