Keurige Service

Erg goede service. Een aantal keren ging er iets niet goed met betrekking tot de levering wat direct door dakraampje.nl werd opgelost. Keurige en snelle Service.

Gewoon goed

Goedkoper dan elders en snel geleverd. Gewoon zoals t hoort

Prima, niks op aan te merken

Zonwering besteld voor Velux dakraam. Juiste product geleverd, zonder problemen.

prima geregeld!

Alles keurig volgens afspraak geleverd!

Alles snel geleverd en precies zoals besteld

Buitenzonnewering voor veluxramen gekocht. Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

Nieuw rolgordijn nodig velux dakraam: prima gelukt

Op de website is uitstekende informatie te vinden om het juiste rolgordijn te kiezen. Na bestelling vlotte levering en eenvoudige montage.

Keurig verpakt, snelle levering

Snelle bezorging

Ik heb een fakro verduisterend rolgordijn gekocht. Deze was erg snel in huis. Montage was gemakkelijk.

Fijne service

Heb één velux rolgordijn besteld nadat er één stuk is gegaan, met een week had ik een nieuwe. Levering was prima in orde zoals ook de service. Ik ga hier vaker m'n velux toebehoren bestellen.

Velux dakramen

Telefonisch goed bereikbaar voor advies, dakramen waren na 2 dagen bezorgd. De bezorger heeft nog even geholpen deze binnen te zetten. Ik kan dakraampje.nl aanraden.

Nooit meer

Recent buitenzonwering besteld voor onze Fakro dakramen. Direct na ontvangst gingen wij op vakantie. Na de vakantie wilden wij de zonwering bevestigen. Helaas onze Rieten dak zat in de weg dus was niet mogelijk. Ivm onze vakantie waren de 14 dagen bedenktijd voorbij. Helaas Dakraampje wilde de standaard zonweringen in ongeopende verpakking niet meer terugnemen. Een zeer starre en klantonvriendelijke houding! Las recent dat meer consumenten zo’n klantonvriendelijke houding hebben ervaren. Als we dit eerder hadden geweten….. Voor ons nooit meer Dakraampje!

Beste Anton, Per email bent u vooraf geïnformeerd dat we deze producten moesten bestellen, u wist dat dit niet onder herroeping retour kon en dit stond in onze email vermeld. De retour termijn was ruim verstreken en verpakking geopend. U kunt met een hele kleine aanpassing de zonwering monteren. We hebben u hierover per e-mail geïnformeerd. Mocht dit niet lukken dan kan een van onze monteurs dit voor u uitvoeren. Met vriendelijke groeten, Service Team

Goed!

Materiaal snel geleverd en van top kwaliteit velum.

Duidelijk en snel

Ik ben er blij mee.

Ik had wel hulp nodig van een handig persoon maar na een beetje proberen met de eerste zonwering gingen de andere 3 moeiteloos.

Vlizotrap snel geleverd, niks op aan te merken!

Perfecte levering

Super snelle levering en fijn geholpen via de chat.

Goed dat ze extra check doen

Bestelling plaatsen ging makkelijk en de uitleg om de juiste maat te vinden en te bestellen is erg fijn. Tevens, als extra check, vroegen ze per mail om een foto van het 'identificatie plaatje' van het dakraam. Slim, want dan weten Dakraampje.nl en ik (ook) dat het juiste artikel besteld en geleverd wordt. Overigens, als tip, zou je het uploaden van een foto van het 'identificatie plaatje' kunnen opnemen in het bestelproces.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Het keuzemenu is gemakkelijk te doorlopen en af te ronden. De velux producten zijn snel geleverd en goed te monteren.

Gewoon goed

Prima ervaring

Snelle service, lastig met retour

Telefonisch niet goed bereikbaar, maar wel snelle reactie per mail met snelle reacties en levering, eerste positieve indruk. Toen bleek dat ik binnen de bedenktijd een paar (ongeopende) dozen aan isolatiemateriaal voor mijn ramen had besteld wilde men deze niet retour nemen, verwijzend naar kleine letters en stellend dat dit zogenaamd speciaal maatgemaakte producten zijn (terwijl dit een gewone internetbestelling met verpakking betreft waarvoor het retourrecht binnen de bedenktijd geldt). Teleurgesteld heb ik het hierbij gelaten, helaas geen aanrader dus.

Beste Rob, U heeft een offerte aangevraagd per email en om EXTRA korting gevraagd. U ging akkoord met het artikel hieronder, welke wij als special online hebben gezet. 4x FTP-V U3 94x140 cm + EHV-P gootstukken + XDP binnenkragen + XDP buitenkragen (geen herroeping/retour) Toen u bestelde wist u dat extra korting andere voorwaarden hadden en de producten geen herroeping hadden, dit stond namelijk vermeld in het artikel die we als samengesteld product voor een zeer scherpe prijs online zette. Dit wist u dus ook toen u het artikel in de winkelwagen deed. Vandaar de extra hoge korting. Het is dan ook net even anders als dan u dat hier toelicht. Wij vinden het jammer dat u hier niet de overeenkomst toelicht zoals u dat met ons bent overeengekomen. Veel plezier met uw bestelling welke u voor een zeer aantrekkelijke prijs heeft kunnen kopen. Met vriendelijke groeten, Emiel Heuveling

duidelijke site, en betaalbare producten

Snelle levering, goede ondersteuning

Snelle en goede afhandeling van bestelling

Via de site de juiste raamhorren , met duidelijke uitleg. Na de bestelling werden de rolhorren snel geleverd .

prijs-kwaliteit is top

snelle levering, goed materiaal en al goed van pas gekomen met al die hittegolven. Het verschil met en zonder de zonnewering is echt enorm.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!