nette en keurige complete levering

het was een keurige nette levering echter niet zoals website doet beloven, nu besteld morgen in huis er ging een paar dagen overheen terwijl het wel op voorraad stond voor mij maakte het nu niet uit maar is wel misleidend als je denkt het de volgende dag te ontvangen je hebt dan al wel betaald en kan niets anders dan wachten

De levering was snel Wat wij vonden is dat j jullie nog een controlle uitvoeren na de bestelling

In alle opzichten prima voor elkaar.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede communicatie en snelle levering.

Snelle levering en goed product

Verduisterende rolgordijnen besteld voor dakramen, stuk goedkoper dan elders. Vragen nog goed na voor de correcte maten . Snelle levering. Dus helemaal TOP.

super

alles hat gut geklappt , Lieferung, Montage und Bedienung.....

Vlotte service na een klacht

Na ruim twee jaar trouwe dienst brak één van de touwtjes van een duorolgordijn van het merk Velux. Gelukkig geeft Velux 3 jaar garantie. Na het opsturen van wat foto's aan onze leverancier kreeg ik al gauw bericht, dat een nieuw exemplaar onderweg was. En inmiddels hangt dit weer tot volle tevredenheid. Snel opgelost dus. Dank aan Dakraampje.nl

uitstekend

product is prijs kwaliteit prima !

Goed en snelle levering

Het juiste rolgordijn geleverd.

Duidelijke site en snel geleverd.

Snelle levering en zorgvuldig verpakt

Nadat wij voor de 4 x screens voor onze velux ramen hadden besteld kunnen wij deze leverancier een 5 * waardering geven.

Tijdigelevering en goede kwaliteit

Dakraam besteld op aanraden van iemand Zeer te vreden. Goede staat en goed handleiding voor montage!

Echt een aanrader dit bedrijf. Hele goede service!

Via de chat werden mijn vragen direct beantwoord. Na de bestelling van een rolgordijn voor een dakraam werd er zekerheidshalve nog om een foto gevraagd. Binnen 2 dagen was het gordijn binnen en het past precies. Mooie kwaliteit en hele goede service.

Op maandag dakraam en zonwering besteld. op donderdag werd het dakraam keurig bezorg. Op de zonwering hebben we een week moeten wachten. Deze werd bezorgd door dpd, waar wij minder tevreden over zijn. Kijk goed of de doos Niet beschadigd is! Bij ons zat er een knik in de doos, maar ook in de zonwering dus. We hebben het weer recht Kunnen buigen, maar dat is Niet de bedoeling denk ik. Dus goed opletten!! Verder zijn wij tevreden!

Voldoet volledig aan hetgeen verwacht wordt; helemaal prima!!

Buitenzonwering Velux (handmatige zonwering buitenzijde Velux ramen; GGU PK08) via webiste "dakraampje.nl" gekocht. Voortgang bestelling en levering (via koerier) prima. Na bestelling volgde een mail om alsnog (dus ter extra zekerheid) de productcode (type Veluxraam) te bevestigen. In de doos/verpakking van Velux zit duidelijke to the point handleiding en (behalve het minimaal benodigde handgereedschap) alles wat nodig is voor op stevige maar ook op eenvoudig wijze bevestigen van de Velux product. Ook montagefilmpje(s) op Youtube te vinden; kan niet(s) misgaan dus! Met de aankoop bij "dakraampje.nl" als ook het Velux product zeer tevreden!!

Snel verzonden

Duidelijke omschrijving, foto ter bevestiging en snel verzonden.

Super snelle levering Velux

Met een werkdag 4 velux zonweringen binnen. Super tevreden en scherpe prijzen.

Houdt zich niet aan eigen voorwaarden

Na een hor te hebben besteld met de juiste gegevens kreeg ik een niet passend product. Geprobeerd deze retour te doen wat volgens hun eigen voorwaarden binnen 14 dagen kan. Echter werd mijn verzoek geweigerd zelfs toen ik hun wees op het retourrecht van 14 dagen. Pas op met wat je besteld. Retourneren doen ze hier niet aan.

Bedankt voor uw beoordeling, uw aankoopdatum is van 17 april 2019 en vandaag 15 augustus meld u deze retour. We zijn dus geen 2 weken maar 4 maanden verder. Daarnaast heeft het product deze periode gemonteerd gezeten. Om die reden kan dit niet retour. Met vriendelijke groet Service Team.

Zeer tevreden. Snelle levering. Originele velux Fijne prijs. Zelfs extra controle goede maat! Aanrader

Prijs kwaliteit zeer goed

Goede kwaliteit, scherpe prijzen VELUX zonwering

Op zoek naar zonwering voor ons VELUX dakraam kwamen we uit bij dakraampje.nl de prijzen zijn scherper dan bij andere aanbieders en de levering sneller. Besteld en met een paar dagen hadden we onze zonwering in huis. Goede chat service zelfs in het weekeinde!

heldere taal en gewoon goede service

Het zoekproces op de webshop is duidelijk. Alles is goed vindbaar en de prijzen scherp. Wij zochten een origineel Velux product en dit is goed aangeduid. Het bestelproces en betaalproces is snel, veilig en eenvoudig en er zitten een paar extra controles in die slim bedacht zijn want ze behoeden de klant voor het maken van bestelfouten.Kudos. Ik kom graag terug.

Alles zo netjes verwerkt. En op tijd geleverd. Een grote pluim.

snelle service

top product geleverd, makkelijk te installeren.

Duidelijke website. Snelle levering

Duidelijke website Snelle levering

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!