snel en eenvoudig

bestelling was eenvoudig, levering was supersnel. goed bestelhulpmiddel voor mijn velux dakraam. en ook heel fijn, voor de zekerheid mocht je even een foto opsturen zodat gecontroleerd werd of ik het juiste passende product had besteld. dat geeft gemoedsrust!

Snelle en prima levering

De levering was snel en netjes verpakt. Ik heb geen klachten over e verkoper.

Het product was precies wat ik verwacht had , net zo goed als de vorige bestelling.

Snelle levering van twee keurig dakramen

Dakramen waren makkelijk te plaatsen.

efficiënte klantenservice

Ze overwegen na verkoop zeer professioneel

professioneel en meedenkend.

Nog op het laatste moment mijn bestelling wat aangepast en dat was geen probleem

Goede website, snelle aflevering

Goede uitleg website, snelle correcte levering

Prima geleverd

Uitsteken

super

Keurig verpakt en snel opgestuurd. Door mijn eigen schuld verkeerd huisnr. opgegeven. Mail er achteraan gestuurd, de volgende morgen om 07,30 al een antwoord met doorgevoerde correctie. Klasse !!!

FIJNADRES

MOOIE AANBIEDING, VLOT GELEVERD . PRIMA VERPAKT EN AFGELEVERD.

Goed, duidelijk, snel

Scherpe prijs en vlot geleverd.

In een woord Perfect

Ik heb nu al 2x zonwering besteld en ik moet zeggen dat ik qua prijs elke keer bij dakraampje uitkom. Bestelling wordt gecontroleerd doormiddel van typenummer raam, en de levering is elke keer sneller dan verwacht. Top site en zeker een aanrader.

Snel en goed geleverd, top

Snel en goed geleverd, top Fakro dakraam besteld zeker net zo goed als Velux

Makkelijk bestellen en een goede afwikkeling. Doen wat ze beloven.

Geweldige service

Prima artikelen en super goede service. Betrokken klantenservice, die meteen stappen onderneemt, als DPD er een potje van maakt ;-)

Top online bedrijf

Snel en secuur de door mij bestelde Velux handbediende zonwering ontvangen. Ik ga dit bedrijf in mijn kring aanbevelen!

Prima, snelle reactie en snel af te halen

Ik had een verduisterend scherm besteld. Binnen een uurtje reactie en in mijn geval dezelfde dag nog opgehaald.

Zeer tevreden met de levering en kwaliteit

Mooie /duidelijke site en keurige afwikkeling

Duidelijke site en daardoor eenvoudig keuze kunnen maken. na bestellingen word men keurige geïnformeerd en word volgens afspraken en bestelling keurig afgeleverd. Top!

Goed product snel geleverd

Het juiste product is snel geleverd.

Betrouwbaar en komen de afspraken na

Een goed bedrijf om zaken als doen

Snelle leevering

Goed en snel

Prima website en een vlotte levering.

Jullie controle mail over de maat is een goeie service. Product bevalt prima.

Helemaal goed.

goede site met aanwijzingen welk product past bij het type raam waar je onderdelen voor nodig hebt. Snel geleverd, goede prijs. Bedankt

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!