Filters

10

Onderhouds setje snel geleverd

gewoon volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte en correcte levering

Origineel Veluz dakraamgordijn besteld voor een nette prijs en snelle levering. Volgende product zal hier weer besteld worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn zonnescherm voor dakraam S06

+ Origineel zonnescherm. Werkt goed na montage. - Montageinstructies erg beknopt Levertijd ca 5wd

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Het enige dat ik miste was de schroevendraaier. Gelukkig Had ik zelf nog een bit-set

  • Aanbevelen? Ja
6

Levertijd klopt niet

Product was prima, niets mis mee. Echter stond er bij levertijd 1 dag, dat was de reden dat ik hem bij dakraampje besteld heb ook al was die een stuk duurder dan andere webshops. Na mijn bestelling bleef het 3 dagen stil, toen heb gemaild en kreeg ik pas een bevestiging en leverdatum die weer 3 dagen zou duren. Als reden gaven ze drukte bij de pakketservice aan maar dat is niet eerlijk, ze waren zelf al 3 dagen te laat. Uiteindelijk werd het pakketje 1 dag eerder geleverd dan aangegeven, ondanks de drukte bij de pakketservice. Conclusie: Product prima (kwam overigens rechtstreeks bij de fabrikant vandaan), levertijden even navragen als je haast hebt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling, we bieden de laagste prijsgarantie. Nergens is uw VELUX zonwering goedkoper (origineel VELUX) De kleur zwart vermelden wij duidelijk 4 werkdagen. Veel plezier van uw zonwering. Met vriendelijke groet, Service team

10

Nette en vlotte levering

Nette en vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Heb iets terug gedaan en kreeg snel mijn geld retour. Op mail snelle reactie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Niks mis mee, product voor de juiste prijs en een correcte levering.

Zoekende naar een passende insecten hor voor ons Velux dakraam kwam ik op deze website terecht. Hor besteld tegen een nette prijs en ook een correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Vlotte levering klantvriendelijk houd je op de hoogte van de levering. Levert wat er besteld is. Echt aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, vlotte levering

Goede communicatie en garantie!

  • Aanbevelen? Ja
9

Niet duur en goed

Ik kreeg precies wat ik besteld had voor één derde van de prijs ,wat ik anders in de winkel had moeten betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goede spullen voor scherpe prijzen. Levering ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte levertijd, klantenservice slecht bereikbaar

Op de site staat de omschrijving: op voorraad, binnen 1 werkdag geleverd..... het duurde bijna een week.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw reactie op Kiyoh, U heeft de kleur zwart besteld en deze heeft een levertijd van 4 werkdagen. De basis kleuren leveren wij met een werkdag. Door de enorme drukte bij de pakkterbezorgers kan er altijd een paar dagen tussen zitten (wegens corona). Dit is helaas een landelijk probleem. Wegens de vakantie periode zijn wij bereikbaar via de chat en e-mail dit vermelden we op het bandje. Veel plezier met uw VELUX product. Met vriendelijke groeten, Service team

8

snelle levering en alles naar wens

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Goed product, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet conform afspraak geleverd

Extra gekozen voor een Velux verduisterend rolgordijn die op voorraad was en een levertijd had van een dag. Blijkt dus helemaal niet op voorraad bij hun maar wordt gewoon vanaf de fabrikant verstuurd. Levertijd dus bijna een week. Tussentijds geprobeerd te bellen maar ook telefonisch niet bereikbaar dus je kan alleen een mail sturen. Weer en tegenvaller. Blijkt deze ook nog een gaatje in het doek te hebben, wat natuurlijk niet aan hun ligt. Maar gelukkig door Velux goed opgelost maar wel weer een levertijd van bijna 2 weken. Alles nu goed maar dit had veel beter gekund en corona kan niet voor alles als excuus gebruikt worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer/mevrouw, hartelijk dank voor uw review! Vervelend om te lezen dat uw bestelling te laat is bezorgd. Wij hebben deze vrijdag 7 augustus aangeboden en deze zou maandag 10 augustus geleverd moeten zijn. Pakketbezorgers hebben het extreem druk en vandaar dat uw pakketje 2 dagen later geleverd is. Het nieuwe rolgordijn is door VELUX naar u verzonden nadat wij hiervoor akkoord hebben gegeven, deze levering duurt wat langer omdat deze vanuit VELUX verzonden is ivm garantie, Veel plezier met uw VELUX raamdecoratie! Vriendelijke groet, Service teaam

10

Super!

Snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs en prima service!

De prijs van de Velux horren was de goedkoopste die ik kon vinden. Na de bestelling kreeg ik nog een mail om nog eens goed naar de opgegeven maten te kijken. Dat vond ik erg attent! De bestelling werd eerder bezorgd dan aanvankelijk werd opgegeven. Het zijn originele Velux horren dus zonder problemen aangebracht en voldoen uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een aanrader

Duidelijke website en een snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Helaas totaal geen communicatie via de chat.

Mijn bestelling was door expeditieschade terug gestuurd naar de afzender. Helaas krijg je hier als ontvanger geen bericht van. Heb zelf contact gezocht via de chat van Dakraampje.nl. Helaas tot op heden geen reactie. Vervolgens contact gezocht met de fabrikant Velux, Die heeft het buiten Dakraampje.nl om keurig afgehandeld. E.e.a. verdiend zeker geen schoonheidsprijs, een reactie was wel het minste wat Dakraampje.nl had kunnen doen. Een volgende keer maar bestellen bij een plaatselijke bouwmarkt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling en jammer dat uw pakket beschadigd is geraakt, fijn dat het opgelost is. Zowel in de chat als in de e-mail kunnen we er niets over terug vinden. Ook na contact met VELUX krijg ik niet meer informatie dan dat uw pakket gewoon is afgeleverd. De chat service heeft wel een paar dagen voor problemen gezorgd. Deze problemen waren vanuit de chatservice en die zijn inmiddels opgelost door de leverancier. Mocht er iets zijn dan kunt u ons ook bellen of gebruik maken van het e-mail adres: verkoop@dakraampje.nl dat is een betere optie als er iets niet goed gaat met een bestelling. Vriendelijke groet, Service Team.

10

Vlotte levering van een goed product!

Prettig bedrijf dat vlot mooie producten levert!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed product

Goed product tegen scherpe prijs

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima producy, niet duur

Iets meer info over levermoment zou fijn zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling, Wat we zien is een foutmelding op uw e-mail adres op de track en trace. Ik heb u een e-mail gestuurd met de vraag even een juist e-mail adres toe te sturen. Het kan zijn dat deze niet aankomt en daarom vraag ik u even een e-mail te sturen zodat we het email adres kunnen controleren en aan kunnen passen voor nieuwe bestellingen. Met vriendelijke groet, Service Team

10

Netjes volgens afspraak geleverd

Zoals boven beschreven

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt en we zijn blij met weer een tevreden klant! Met vriendelijke groet, Service team.

6

Prima product, maar levering duurde erg lang

Producten zijn prima (velux) en goed geprijsd. Echter, de aangegeven levertijd op de site klopt niet. Producten werden niet binnen het aangegeven aantal dagen opgestuurd (laat staan geleverd) en ook de transporteur deed vervolgens erg lang over de verzending. 'Uit voorraad' leverbaar zoals op de website staat aangegeven dus met een korreltje zout nemen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling! Vanweg de extreme warmte en enorme hoeveelheid bestellingen heeft VELUX moeite met aanleveren. De combinatie van de corona drukte bij postbezorgers en de extreme warmte maakte dat uw order met 3 werkdagen bezorgd is in plaats van 1 werkdag. Wij hopen op uw begrip en wensen u veel plezier met uw buitenzonwering. Met vriendelijke groet, Service Team

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd