Helemaal prima

Mooie prijs Goede communicate Snelle en nette aflevering

top bestelling en snel bezorgt

Ik was bij de bestelling erg onzeker of ik wel het juiste product zou krijgen, maar tot mijn verbazing kreeg ik gelukkig een controle email zodat ik een foto van het typenummer versturen. Dit gaf mij wel meer zekerheid dat het goed zou gaan komen. Het rolgordijn past perfect en heb ik snel kunnen installeren.

Supersnel geleverd, goede kwaliteit tegen een goede prijs

De Velux zonweringen werden binnen een dag geleverd.

Top service!

Geen probleem, alles goed geregeld

Past precies.

Snel besteld, snel geleverd, past precies en voor een goede prijs.

alles top

alles volgens verwachting op tijd geleverd, artikel voldeed aan beschrijving, prijs was perfect

uitstekend!

super meegedacht en aangezien het geen standaard bestelling was, nog even extra contact om te verifiëren of ik het juiste bestelde. Top!

Ik heb 2 dakraam rolgordijnen besteld en vond t fijn om na mijn bestelling een mail te krijgen met de vraag, of ik t wel goed heb besteld, omdat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Ook was de levering netjes en snel verlopen!

Prima geregeld, fouten bijna onmogelijk.

Alles staat heel duidelijk op de website. Er wordt via de e-mail nog gevraagd om een foto van het type plaatje van het dakraam zodat er echt geen fouten gemaakt kunnen worden bij de bestelling. Complimenten! Snelle levering en goed verpakt. En de prijs is concurrerend!

Snelle levering en beste koop.

Correcte levering

En niet duur

Prima. Extra controle op levering juiste type Velux verduistering zeer zinvol.

Prima. Extra controle op levering juiste type Velux verduistering was zeer zinvol.

Super !

Snel geleverd en super makkelijk te monteren 😊

Bestelling verliep soepel en levering oke

Prima levering, goede controle of bestelling juist is en vervolgens snel en goed geleverd. Prijs voor originele velum rolgordijnen is heel goed.

Super! Bedrijf denkt goed mee.

Groot assortiment, goede prijzen. Er wordt zelfs nog even gecheckt of je echt het juiste artikel en de juiste maat besteld hebt.

Snelle levering en een goede prijs

Mijn bestelling werd al binnen 2 dagen bezorgd. De prijs is erg goed als ik het vergelijk met andere aanbieders.

Geheel volgens belofte

Precies zoals beloofd.

Kan er op de webside info komen over de maatvoering van de te leveren rolgordijnen Het gaat om de binnenkant van het raam waarin het rolgordijn komt te hangen. Dat is beter dan een mail sturen, van " weet u zeker dat uw bestelling klopt" Dat geeft alleen maar verwarring.

3 rolgordijnen gekocht voor onze velux dakramen, werd snel geleverd en ze passen perfect. Top

Lang gezocht naar een dakraam reparatie kit en nu gevonden

Snelle en goede levering maar slecht retourbeleid

Erg jammer dat het retouren van artiekel binnen 2 weken moet.

Bedankt voor uw beoordeling, uit uw dossier blijkt dat uw bestelling 4 maanden in uw bezit is. In de meeste gevallen kunnen voorraad artikelen nog wel retour. Uw bestelling is ook geen voorraad en speciaal voor u besteld met een levertijd van 10 werkdagen. Om die reden kan deze niet retour. Met vriendelijke groeten, Service team.

Mijn velux rolgordijn was stuk na 1,5 jaar. Ik heb kosteloos een nieuwe toegestuurd gekregen, fantastische en snelle service! Dank!

Super bedrijf

Goede cominicatie erg tevreden!!!!!

Snel geleverd 👍

Snel geleverd 👍

top service

de site is duidelijk kan goed je keuze maken, is heel helder aangegeven waardoor je de juiste producten kiest. snelle levering. extra mail met check of je echt de juiste producten hebt besteld. Gewoon top!

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!