Voldoet volledig aan hetgeen verwacht wordt; helemaal prima!!

Buitenzonwering Velux (handmatige zonwering buitenzijde Velux ramen; GGU PK08) via webiste "dakraampje.nl" gekocht. Voortgang bestelling en levering (via koerier) prima. Na bestelling volgde een mail om alsnog (dus ter extra zekerheid) de productcode (type Veluxraam) te bevestigen. In de doos/verpakking van Velux zit duidelijke to the point handleiding en (behalve het minimaal benodigde handgereedschap) alles wat nodig is voor op stevige maar ook op eenvoudig wijze bevestigen van de Velux product. Ook montagefilmpje(s) op Youtube te vinden; kan niet(s) misgaan dus! Met de aankoop bij "dakraampje.nl" als ook het Velux product zeer tevreden!!

Snel verzonden

Duidelijke omschrijving, foto ter bevestiging en snel verzonden.

Super snelle levering Velux

Met een werkdag 4 velux zonweringen binnen. Super tevreden en scherpe prijzen.

Houdt zich niet aan eigen voorwaarden

Na een hor te hebben besteld met de juiste gegevens kreeg ik een niet passend product. Geprobeerd deze retour te doen wat volgens hun eigen voorwaarden binnen 14 dagen kan. Echter werd mijn verzoek geweigerd zelfs toen ik hun wees op het retourrecht van 14 dagen. Pas op met wat je besteld. Retourneren doen ze hier niet aan.

Bedankt voor uw beoordeling, uw aankoopdatum is van 17 april 2019 en vandaag 15 augustus meld u deze retour. We zijn dus geen 2 weken maar 4 maanden verder. Daarnaast heeft het product deze periode gemonteerd gezeten. Om die reden kan dit niet retour. Met vriendelijke groet Service Team.

Zeer tevreden. Snelle levering. Originele velux Fijne prijs. Zelfs extra controle goede maat! Aanrader

Prijs kwaliteit zeer goed

Goede kwaliteit, scherpe prijzen VELUX zonwering

Op zoek naar zonwering voor ons VELUX dakraam kwamen we uit bij dakraampje.nl de prijzen zijn scherper dan bij andere aanbieders en de levering sneller. Besteld en met een paar dagen hadden we onze zonwering in huis. Goede chat service zelfs in het weekeinde!

heldere taal en gewoon goede service

Het zoekproces op de webshop is duidelijk. Alles is goed vindbaar en de prijzen scherp. Wij zochten een origineel Velux product en dit is goed aangeduid. Het bestelproces en betaalproces is snel, veilig en eenvoudig en er zitten een paar extra controles in die slim bedacht zijn want ze behoeden de klant voor het maken van bestelfouten.Kudos. Ik kom graag terug.

Alles zo netjes verwerkt. En op tijd geleverd. Een grote pluim.

snelle service

top product geleverd, makkelijk te installeren.

Duidelijke website. Snelle levering

Duidelijke website Snelle levering

Snel, redelijke prijs en goede service

Snelle levering voor een prima prijs voor het rolgordijn.

Na bestelling geplaatst te hebben volgde de levering zeer snel. Kwaliteitproduct en goede montagehandleiding bijgeleverd.

Goede service en snelle levering

Na het bestellen word er gevraagd of je een foto wil maken met het type plaatje van je dakraam om zeker te weten of het type juist is en teleurstelling te voorkomen TOP BEDRIJF!

Product prima

Product was snel bezorgd en kreeg wat ik bestelde

Levertijden kloppen niet met werkelijkheid

Laat je niet misleiden door de indicatie 'op voorraad' en levertijden van 3 tot 5 werkdagen. Levertijd blijkt na navraag te doen ruim 3 weken te zijn! Hierover wordt niet vooraf gecommuniceerd, telefonisch is men ook niet bereikbaar. Enige contact mogelijk is via e-mail.

Wij hebben Velux gevraagd waarom uw dakraam rolluik vertraagd is en de reden van de vertraging was een machine die stuk was in Denemarken. Door deze overmacht situatie heeft u 8 werkdagen langer moeten wachten. In onze vakantie zijn we telefonisch niet bereikbaar maar hebben wij uw email binnen 15 minuten beantwoord. Velux en dakraampje hebben nooit de intensie gehad u te misleiden.

goed en snel

prima ervaring met dakraampje 2 velux rolgordijnen bestelt snelle levering prima geholpen dus dik tevreden

Word netjes verstuurd, echt verduisterend en betaalbaar

Ik geloofde eerst niet dat ik een echt Velux verduisterd rolgordijn zou krijgen, het scheelt zoveel euro's vergeleken met bijv de Velux shop. Bij ontvangst bleek het dus gewoon een originele te zijn, met super goede en duidelijke instructies voor het monteren. Het rolgordijn maakt de slaapkamer aarde donker, het sluit heel goed af. Raad het iedereen aan!!

Snelle levering. Kwaliteit producten!

Na veel zoeken, heb ik de goedkoopste gevonden. Waar het ergens anders 20-30% duurder is! Goede service en kwaliteit ­čĺ¬

voldoet precies aan de verwachtingen

Vlot en correct voor de juiste prijs. Geen enkele kritiek.

Goed product, onduidelijk proces, onprofessionele bedrijfsnaam en -site

Trage levering, onduidelijke trace&track

Prima en snelle levering

Producten zijn goed. Levering door dpd is een probleem. Laat geleverd. Niet geleverd.

Uw pakket is uiteindelijk terecht en was bij een afhaal punt bezorgd, Pakketdienst is af en toe slordig maar zijn dan ook enorm druk. Met vriendelijke groet, Service team dakraampje.

Geen contact gehad met medewerkers

Online besteld , wat mij betreft alles prima in orde.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!