Super fijne ervaring met dakraampje.nl. Bestellen liep voorspoedig, netjes dat het nog gecontroleerd wordt door middel van een foto of je wel het goede velux rolgordijn hebt gekozen. Snel geleverd.

Meerdere bestellingen gedaan. Alle keren goede service. Nooit problemen gehad

Geen op- of aanmerkingen

Prima levering, weekend besteld, maandag verzonden, dinsdag geleverd. Montage velux buitenscreens makkelijk en snel te bevestigen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site en snel geleverd.

Dakraampje.nl heeft een duidelijke website en helpt je mee om het juist product (voor ons verduisterend gordijn voor VELUX dakraam) te kiezen. Alles werd snel geleverd.

Positief, netjes

Onlangs heb ik een hor voor ons velux dakraam besteld, na de bestelling kreeg ik, naast de bevestiging,ook nog een controle mail om te checken of we wel de goede hadden besteld. Heel fijn, zo weet je bijna zeker dat het product niet retour hoeft. Nadeel is de verzending , maar dat lag bij de dpd denk ik, kreeg een mail wanneer het bezorgd zou worden, bleef er voor thuis maar toen bleek dat het toch pas de volgende dag bezorgd zou worden..

Snel geleverd. Prima!

Heel fijn en super snel

Ik bleek toch een verkeerde besteld te hebben, maar door controle is deze fout hersteld Ben heel tevreden

Prima leverancier

Proces bestellen is duidelijk, wordt netjes en optijd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes gecontroleerd en op tijd bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede kwaliteit

Het is fijn dat ze extra bevestiging vragen over het soort raam wat je hebt. De levering is snel en de kwaliteit van de gordijnen is goed. En de prijs is ook fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering, voordelig, en compleet.

snelle levering, voordelig, en compleet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed gegaan van bestelling tot levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Besteld en snel bezorgt gekregen

Snelle en voordelige levering

Snelle en voordelige levering

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, snel kunnen kiezen, levering op tijd zoals beloofd. Prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima prijs! Geleverd wat gevraagd was.

Snelle levering. Duidelijke website en de nacontrole is ook goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en snelle verzending

Goede service na aankoop en snelle verzending. Prima site met voldoende keuze.

Goede snelle levering

Artikel snel en keurig geleverd. Gewoon top. Eventuele volgende aanschaf wordt weer hier besteld.

Prima, top.

Goede prijs, snelle levering. Duidelijk hoe en wat met bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en zag er keurig uit.

Eenvoudig te bestellen via de site. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van het proces. En binnen 2 dagen had ik de Velux horren in huis. Die waren eenvoudig te monteren, zoals ik van Velux gewend ben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ervaring goed, bestelling is vlot afgehandeld en snel geleverd.

ervaring goed, bestelling is vlot afgehandeld en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het bestelde is netjes geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik had een rare maat dakraam en kreeg een mailtje of ik een foto wilde maken van de code voor de zekerheid. Super netjes ben zeer tevreden en met 10 min hing die

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima accurate levering en behandeling.

Prima geregeld, zeer tevreden, dubbelcheck goed geregeld bij twijfel of oudere modellen wordt foto gevraagd.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!

Filter op Taal