Dacht juiste rolgordijn Velux te hebben besteld. Door controle foto van dakraampje werd order geannuleerd en geld direct geretourneerd. Direct juiste product besteld. Was snel in huis.

Prima site en pre service

Goede site en simpele achtervang voor onnodige retouren. Even een foto sturen en je order komt perfect, snel en netjes zonder overbodige verpakking bij je thuis.

Prima, efficiënt

Prima, alles volgens afspraak, levering, factuur etc. Reeds aangegeven: het zou klantvriendelijk zijn als de pallet bij levering mee teruggenomen wordt.

Product duidelijk omschreven op de site, levering volgens afspraak.

prima geregeld!

:-)

Prima webshop

Super goede service nog een foto gestuurd van het dakraam code voor extra zekerheid. Zeer aan te bevelen goede prijs en snel in huis

Service team

Heb per ongeluk dubbele bestelling gedaan bij dit bedrijf. Netje mail ontvangen en order on hold geplaatst tot ik reageerde zoals vele op de controle vraag. Bleek dat ik verkeerde code had voor mijn dakraam 2x €70 direct terug gestort. Op mijn vraag of ze dan wel een juiste maat kunnen leveren zijn ze ook duidelijk in: kan voor €130 online worden gezet. Punt. De vraag of ze beide betalingen om willen zetten voor de juiste (maatvoering is naar mijn weten wel gelijk en waarom staat niet alles online?l kon niet restitutie heeft al plaatsgevonden. Ik snap dat ik de kleinste maat dakraamlamellen nodig heb maar hier laat het serviceteam het toch echt liggen. Een iets persoonlijkere benadering en met wat meer service had de persoon die de foto bekeek toch direct wel direct de juiste lamellen kunnen adviseren en eventueel omzetten ipv geld terug en bestel maar opnieuw? Geld terug duurt weer twee dagen. Heb meerdere ramen te vervangen maar twijfel zeker door de werkwijze en beperkte communicatie en service.

Goed meegedacht en snelle levering

Bij de Velux zonwering die we op grond van de productsticker op het raam hadden besteld, adviseerde Dakraampje ons om voor de zekerheid een foto van de productsticker mee te sturen. Leek me overbodig, toch maar gedaan. Bleek dat we toch niet helemaal het juiste model hadden gekozen (scheelde 1 letter, dat niet op de productsticker stond...konden wij niet weten). Dankzij het advies van Dakraampje kregen we in keer de juiste zonwering. Blij mee!

Snel en komt afspraken goed na.

Gekregen wat ik verwacht had

Enige jammere is dat je de kleuren niet in stalen kan zien op de website, want wat is grijs? Licht of donker? Bijvoorbeeld...

Snelle en correcte levering.

Goede en makkelijke website. Snelle terugkoppeling na bestelling. Correcte levering.

Hetgeen ik besteld is goed en correct afgeleverd.

Goed product. Bezorging prima

Verduisterend rolgordijn besteld voor een dakraam. Zeer snelle levering en het paste troop de m. Een oudje te monteren.

Goede prijs en snelle levering!

Perfecte snelle levering en uitstekende montageadvies.

Hoewel ik de voorkeur heb om in een winkel inkopen te doen, vind ik € 50 verschil per rolgordijn wel erg veel, zeker als je er vier nodig hebt zoals wij in dit geval.

Alles in een keer goed prefect. ben zeer tevreden.

Volgende bestelling zal ik zeker weer bij jullie doen.

Super geregeld!

Netjes op tijd.

Simpel en duidelijke website

Snel en voordelig ge onden wat ik zocht

simpel en snel

Snel te bestellen, en in huis, simpel om te bevestigen.

Snelle levering en een goede prijs!

Keurig en correct

Prima service en correcte levering.

Goedkoopste kit die ik kon vinden en ik woon in belgië

Moest een onderhoudskit kopen voor een velux raam en nergens hadden ze het in belgië of voor belachelijke prijs. Dakraampje heeft me uit de nood geholpen goeie prijzen.

Prettig contact. Ik had een afwijkende bestelling en kreeg de controle vraag of ik me daar van bewust was. Vlotte levering in prima staat. Scherpe prijzen.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!