zeer tevreden

Zeer tevreden over Dakraampje. Als ik in de toekomst weer een artikel nodig heb zou ik het zeker weer bij Dakraampje bestellen.

We moesten wel aanpassingen aan de ombouw van het velum dakraam doen om de hor te Kunnen monteren. Maar uiteindelijk prima

Product en levering in orde.

Tevreden!

Prima product met een errrrrg lange levertijd

Bestelde product is volgens specs geleverd. Levertijd was echter 20 dagen wat voor een Nederlands product te lang is. Op de site werd een veel kortere levertijd afgegeven.

Uw artikel is 22 mei besteld en 6 juni geleverd DML VELUX electrisch rolgordijn. Levertijd staat vermeld op circa 4 werkdagen, ook hebben we een melding staan op de betaalpagina over de corona leveringen. Door het weekeinde 2 dagen, drukte bij pakket bezorgers en drukte door corona zijn dit 7 werkdagen geworden. Onze excuses dat uw order 1 werkdag te laat bezorgd is, weekeinde vallen niet helaas niet onder werkdagen. Bedankt voor uw feedback en we wensen u veel plezier met uw bestelling. Service team

Een topper onder alle leveranciers

De ervaring die ik heb met dakraampje. Nl Is bijzonder goed te noemen. Het is een team met mensen die met je meedenken. Je voor de zekerheid nog even contacten als je een iets afwijkend product besteld. Na bevestiging van mijn zijde direct de bestelling in werking gezet. Levering eerder dan ik had verwacht. Materiaal wat origineel en can top kwaliteit is. Kortom voor dit bedrijf een dikke, zeer dikke voldoende. Een echte aanrader.

Reageren snel, goede service. Zeker aan te bevelen!

Via de mail snel contact. Vragen extra controle van het serienummer, wat alleen maar goed is. Snelle levering. Zeer tevreden!!!

Slecht heel slecht nou en nooit meer

Ik heb bestelling geplaatst op 21-06-2020 en nou is 29-06-2020 en ik heb nog steeds niks!Krijg ik mail met track en tracé en dat was het!Geen support om mee te helpen enz!Echt nou en nooit meer betaal ik liever wat meer maar heb jij bestelling in twee dagen!Het gaat om velux product,Zonwering voor dakraam!

Bedankt voor uw beoordeling, dpd heeft het erg druk. Landelijk is er vertraging. Op uw track en trace en op de gestuurde afbeeldingen kunt u zien dat wij netjes op tijd verstuurd hebben. Onze excuses dat de pakketbezorgers vertraagd leveren tijds deze corona drukte. Met vriendelijke groet Service team

prima service

prima service

Communicatie laat te wensen over

Onduidelijke communicatie, verkeerd gordijn besteld, dit is direct gecorrigeerd per mail, daarna heel lang gewacht op het gordijn, bleek het alsnog het verkeerde gordijn te wezen. Ik probeerde contact te zoeken en kwam erachter dat het chatvenster gewoon een mail formulier is, dat de telefoon niet wordt opgenomen, mail wordt wel beantwoord maar zeer summier. Geen begrip of hulp verder. Een herroepingsformulier verzonden, onduidelijk of de verzendkosten retour betaald worden. Na 8 dagen nog geen bericht of geld terug, uiteindelijk velux zelf maar gebeld met het ordernummer en het daar opgelost. Bleek het retournummer dat me gemaild was door dakraampje.nl niet te kloppen. Velux heeft het uiteindelijk geregeld, nu wachten op mijn geld terug. Heb uiteindelijk een gordijn bij de hornbach besteld. En dat hangt nu. Heel erg vervelend dit! Absoluut geen aanrader!!

Bedankt voor uw beoordeling, u bestelde in eerste instantie de verkeerde code, u heeft niet gereageerd op onze controle e-mail. vervolgens stuurt u het retour met een verkeerd bestelnummer. Het nummer dat u opgaf was niet van uw bestelling. Om bovenstaande redenen is dit niet goed verlopen. Met vriendelijke groeten, Service team.

Ook als er iets niet helemaal in een keer goed gaat, wordt het super netjes opgelost. Eerste rolgordijn dat we voor ons velux dakraam ontvingen zat een productie fout in. Nadat we dit via het contact formulier hadden aangegeven is direct - kosteloos - een nieuwe verzonden. We zijn zeer tevreden met het rolgordijn, de buitenzonwering én de service.

goede en snelle levering, tevens een goede en vriendelijke klantenservice

Ik heb 4 velux plise gordijnen bestelt, waarvan 1 gordijn een defect had. Toen ik hiervan een melding maakte op een zondagavond kreeg ik dezelfde avond nog een bericht terug. De communicatie verliep soepel en snel en binnen 5 werkdagen had ik een nieuw gordijn. Echt top geregeld zonder veel gedoe.

Top snelle reactie gaven mij veel vertrouwen

Ik had vragen gesteld over mijn nat geworden pakket de veroorzaker reageerde nog niet maar dakraampje daar tegen binnen 10min. Zij gaven mij zo veel vertrouwen pakket toch geopend en alles goed op gelost. Wat een serieuze mensen werken daar snappen de klant Het is dat ik geen 11 kan geven maar anders....

Top product

Snelle levering. Goede kwaliteit en makkelijk zelf te monteren.

Zo hoort dat!

Uitstekend van bestelling tot levering en instructie. Had eerder online een rolgordijn gekocht (ergens anders) maar dat was waardeloos omdat het geen velux was. Nu dus maar gewoon een goed merk besteld. Het begint al bij het bestellen. Je ontvangt een mailtje om te controleren of je de juiste maat hebt besteld! Top! Het pakketje bevat een super duidelijke handleiding. De montage was dermate eenvoudig uitgelegd en duidelijk beschreven dat zelfs ik met mijn twee linkerhanden twee rolgordijnen kon ophangen. Mijn complimenten hiervoor.

Superduidelijke handleiding

Het begint al bij het bestellen. Via de website wordt gecontroleerd welk dakraam je hebt. De oude versie wordt in mum van tijd omgerekend naar de huidige versies. Het pakketje bevat een super duidelijke handleiding. De montage was dermate eenvoudig uitgelegd en duidelijk beschreven dat e.e.a. probleemloos is verlopen. Mijn complimenten hiervoor.

Snelle levering,goede communicatie.

Snelle levering,via email paar vragen gesteld en gelijk antwoord gekregen. 3 rolgordijnen van Fakro besteld,deze zijn simpel te bevestigen. Goed advies,kortom zeer tevreden.

Goede service, ook achteraf!

Vorig jaar een aantal dakraam-producten besteld (zonwering, verduisteringsgordijnen). Dit jaar bij één product een defect ontstaan waardoor er geen spanning meer op de draadjes zat. Dit is heel netjes binnen de garantie opgelost door kosteloos een nieuw exemplaar op te sturen, top!

Goed, snel en doeltreffend!

Goede, duidelijke informatie ol de website. Geeft snel je keuze Welk type je moet hebben. Daarnaast maakt de praktijk waar wat de site belooft. En dat in deze rare tijd met Covid waarmee we te dealen hebben.

Alles past

Ik heb een rolgordijn besteld , en als je de goede code doorgeeft krijg je vanzelf de goede maat in huis. Monteren was een fluitje van een cent.

zoals het hoort

netjes

Snelle en duidelijk afhandeling

Duidelijke site met voldoende keuze. Snel geleverd, top service!

Goed advies op afstand

Voor fakro dakraam. Verduisteringsrolgordijnen en zonnewering besteld. Netjes binnen de afgesproken tijd geleverd. Online chat werd snel beantwoord.

Zeer klantonvriendelijk, misleidende levertijd, geen aanrader

Ik heb - na mijzelf enig verdiept te hebben in mijn dakramen - een bestelling gedaan voor Velux zonwering. Bij de bestelling moest ik expliciet aangeven om welk type het ging (in mijn geval GGL) en om welke maatcode (in mijn geval F04). Ik heb deze bestelling juist bij Dakraampje gedaan omdat zij aangeven het product binnen 1 werkdag te kunnen leveren. Bij mij scheen de zon nu de hele dag pal naar binnen dus de korte levertijd was dan ook voor mij erg belangrijk. Toen het pakketje binnen de eerste werkweek nog steeds niet geleverd was, vroeg ik mij af of er misschien iets misgegaan was. Maar op werkdag 6, was het pakketje er toch eindelijk. Ik was blij dat ik nu eindelijk weer zonwering in huis had en opende het pakketje met goede moed. Ik merkte al snel dat het product dat ik gekregen had, niet het product was dat ik hersteld had. Het bleek een heel ander type te zijn, namelijk een DKL met maatcode F04. Ik nam per e-mail contact op met Dakraampje en legde de situatie uitgebreid uit. In de eerste twee e-mails gaf het bedrijf mij een zeer onvolledig en onbevredigend antwoord. Ze beantwoorden met e-mail twee keer met één zin. De derde e-mail bestond weliswaar uit twee hele volzinnen, maar ook in die e-mail impliceerde het bedrijf dat ik een verkeerde bestelling had gedaan. Ik ben van mening dat bovenstaande handelswijze uitermate klantonvriendelijk is en ik zal ook nooit meer een bestelling doen bij dit bedrijf. Ze nemen niet even de tijd om je als klant serieus te nemen en wimpelen het af met dat jij waarschijnlijk een fout hebt gemaakt. Ook de levertijd vind ik persoonlijk erg misleidend. De meeste bedrijven geven aan of een product al dan niet toch wat later is. Bij dit bedrijf is dat niet het geval, ze zeggen 1 werkdag, maar laten je rustig 5 werkdagen wachten zonder enige vorm van communicatie.

bestelde artikelen snel binnen.

Mijn ervaring is zeer goed. Na de bestelling kreeg ik nog een mail i.v.m. de afmetingen van het Velux dakraam waar ik iets voor had besteld. goede controle. Lekker snel binnen en makkelijk te bevestigen.

Goed product

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!