Duidelijke website, eveneens even hulp gezocht met de klantenservice bij het bestellen. Vriendelijk en goed geholpen. Bestelling was binnen twee dagen netjes afgeleverd.

Prima product

Redelijk snelle levering, goed verpakt en zonder overbodig materiaal. Product makkelijk op te hangen. Werkt prima

Goede prijs, snelle en nette levering. Wat wil je nog meer!

Prima levering

Op tijd geleverd en prima spullen

prima service

top op tijd geleverd

GEWELDIG!!!!!!!!!

Top kwaliteit, snelle service. We zijn super blij.

Prima prijzen en zeer vlotte levering

Duidelijke site, goede controle, snelle levering

Goede service snelle bezorging

Eenvoudig besteld, snel geleverd.

De bestelling van mijn dakraam horren was naar verwachting. Ook de levering was naar verwachting. Inmiddels ben ik eigenaar van twee zelf geïnstalleerde dakraam horren.

Keurig op tijd geïnformeerd en geleverd

Duidelijke en overzichtelijke site. Dus eigenlijk kan het haast niet mis gaan met bestellen, als je de juiste type gegevens van je dakraam bij de hand hebt.

Duidelijke site

Fijne website met duidelijke uitleg over de maatopname van je dakraam. Snelle levering. Zou wel fijn zijn als de artikelen in een doos geleverd zouden worden.

Snel en goed geleverd

Vvv

alles prima verlopen op tijd en correct geleverd.

fijne website, duidelijk . alles snel en goed verlopen. snel bezorgd. dus helemaal tevreden.

Goede service en snelle levering

Wordt gevraagd een foto te mailen van je productcode zodat je zeker weet dat je het juiste product hebt besteld en daarbij zijn ze nog de goedkoopste ook, zeer tevreden.

Mooie overzichtelijke website. Levering was binnen een paar dagen. En de prijs was ook het voordeligst.

Snel geleverd goede kwaliteit

Snelle levering en een prima dakraam

Zeer scherp geprijsd, duidelijke site, snelle levering. Goede service door nog een mail te sturen om te checken of je de juiste maten hebt doorgegeven. Heel tevreden.

Makkelijk het juiste rolgordijn te bestellen. Snel geleverd. Alles was goed verpakt. Duidelijke beschrijving.

Prima rolgordijnen

Alle rolgordijnen zijn van goede kwaliteit/prijsverhouding.

Dank voor uw beoordeling, u bestelde geen stok, alleen de adaptor voor op een stok. Ik zie dat u de stok nu besteld heeft online in een nieuwe bestelling. Met vriendelijke groet, Service team.

Snelle levering van een top product

Snel geleverd, gemakkelijke montage instructie.

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd.

Slechte service

Onvriendelijke klanten service geen communicatie na bestelling. Levertijden kloppen niet....is goedkoopste maar had liever een paar tientjes meer betaald.

Beste Henk Visser, Uw eerste vraag op de chat was of het goedkoper kon en of u meer korting kon krijgen. Toen een medewerker aangaf dat het niet goedkoper kon vond u dat niet klantvriendelijk. Op de betaal pagina hebben we in rood vet gedrukte letters een vermelding staan dat VELUX een landelijke vertraging heeft. Jammer dat u deze tekst niet gelezen heeft. Veel plezier van uw 2 rolluiken. Met vriendelijke groet, Service team dakraampje.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!