Mooie ramen met prima prijs.

Goed verpakt en keurig geleverd.

Snel bezorgt

Was ons eerste bestelling....snel geleverd en goede service

Snelle levering.

Snelle levering, compleet artikel, kwaliteit goed, zelf montage,goed uitgevoerd.

Velux merk product voor een scherpe prijs en snel geleverd.

Nog weinig te beoordelen aangezien we de bestelling nog binnen moeten krijgen

De bestelling ging redelijk vlot, de levering moeten we nog afwachten aangezien die (op ons verzoek) pas op 10 december plaatsvind.

Vlotte complete levering

Prima, op tijd geleverd zoals altijd

Zeer goede service

Snel de juiste bestelling in huis.

Keurig op tijd en zeer gemakkelijk te bevestiging door de duidelijke beschrijving

Jammer dat er niet het juiste bitje bij zat

Levering snel. Maar met het plaatsen speciaal bitje nodig.

Bedankt voor uw beoordeling, En wat jammer dat u dacht dat er gereedschap geleverd zou worden bij deze insectenhor, u moet het zien als een schilderij die u zou kopen, u heeft dan een boortje nodig en een schroef. Gereedschap om dit horretje te plaatsen zit er inderdaat niet bij. Een bitje en een zaagje is wat u zelf moet hebben om dit horretje te plaatsen :) Veel plezier met uw insectenhor. Service Team

Goede behandeling

Makkelijk bestellen, snelle levering

verder geen aanmerkingen

Snel geleverd voor goede prijs.

Snel geleverd voor goede prijs

prima. top-product en snel geleverd

een verduisterend rolgordijn besteld voor mijn pvc dakraam. degelijk product ,simpele montage en snel geleverd. topper en aanrader!

Een prima ervaring

Super snelle levering voor een eerlijke prijs

Snel en nauwkeurig

Ik heb Velux verduisterende rolgordijnen besteld. De verkoper mailde extra om er zeker van te zijn dat ik de juiste maten bestelde. Daarna ging het snel met de levering. Ik ben erg tevreden.

Top geregeld

Zeer snelle levering en correcte communicatie

Goed en snel geleverd

Verduisteringsrolgordijn van Velux voor een prima prijs en snel geleverd!

Snelle levering, gunstige prijs.

Goede overzichtelijke website, levering met 1 dag, prima prijsstelling.

Alles prima verlopen. Goed geregeld

Top.

Netjes en snel

Mooie producten en snelle levering

Duidelijke website, makkelijk bestelproces en snelle levering.

Makkelijk te bestellen Conform afspraak, snel geleverd Goede kwaliteit.

Bestelling op tijd en geleverd wat belooft

Snel en juist geleverd wat er besteld is, tevens voordelig geprijsd.

Goede Website en snel geleverd

Via Google op zoek gegaan naar verduisterende rolgordijnen voor onze Velux dakramen van bijna 18 jaar oud! Uitgekomen op dakraampje.nl en door de juiste informatie en advies zeer snel de juiste op hun website gevonden. Besteld en binnen 3 dagen binnen. Gewoon TOP!

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!