2 Velux rolgordijnen besteld en een prima service: voordat de rolgordijnen geleverd worden ontvang je een mail waarin men vraagt of je een foto door kunt sturen van het type Velux raam omdat er schijnbaar toch nog veel bestellingen verkeerd gaan. Hoe mooi is dat! En daarnaast werden de rolgordijnen snel geleverd. Top!

Snelle levering en goede service bij garantie

Bij aanvraag gelijk navraag. Na de correcties levering binnen een week. Er waren twee defect en en die ook snel verholpen. In 3 weken alles op orde. De Velux artikelen zien er gewoon goed uit.

Onbeschofte en slechte service

Telefonisch niet bereikbaar chat niet bereikbaar. Ik bestelde om 10 uur smorgens mijn raamdecoratie om 10.30 uur wilde ik daar nog een raamdecoratie aan toevoegen, ik stuurde maar een mail ivm slechte bereikbaarheid..... kreeg bericht terug dat ik niks mee kon toevoegen. U KEN NIKS MEER TOEVOEGEN geen goedemorgen mevrouw. ..echt heel kort en onprofessioneel uiteindelijk legt hetde volgende dag nog steeds bij hun op de stapel dus had mijn extra rolgordijn er gewoon nog bij gekend....en kunnen ze zich dus ook niet aan de 1 werkdag houden.

Bedankt voor uw beoordeling, de chat is direct beantwoord en zelfs offline ontvangt u direct antwoord per e-mail ook in de avond en weekeinde. Jammer dat u onze e-mail nog niet goed begrepen heeft. Orders worden 1 op 1 direct verwerkt en dit gebeurt binnen een paar minuten. om die reden kunnen we niets meer toevoegen. Ivm corona drukte en bij te lange wachtrij in de centrale verwijzen wij naar de chat en of e-mail. De chat en e-mail beantwoorden wij direct. Ik had u voor een nieuwe order graag gratis verzending willen aanbieden. Jammer dat u niet gezien heeft dat geen voorraad artikelen zoals de kleur beige een levertijd hebben van circa 3 werkdagen. Deze verzenden wij direct vanuit VELUX depo. Groet, Service team.

Goede prijs kwaliteit verhouding en het product is snel geleverd!

Super snelle levering

Netjes verpakt snelle levering

Goede prijs voor velux rolgordijnen

Snel geleverd en goede prijs!

Helemaal goed

Overzichtelijk website en goede afhandeling.

Goede website en dito levering/afhandeling.

Paste perfect en de kleur was super mooi. Bedankt voor de snelle service!!

Goede service en snelle levering.

Veel keus en een goed product

Mijn ervaring zeer positief keurig geleverd en goede kwaliteit

Top.

Veel keuze, snelle levering en goede producten.

Toppie

Goede prijs prima spullen snel geleverd

Alles verliep goed.

Mijn maten waren duidelijk en de levering was ook goed. En hangt weer netjes op het raam. Bedankt.

prima levering

prima snel geleverd

Snel geleverd, kwaliteit zoals we gewend zijn.

Snelle levering ondanks Corona!

Een goede site die je stap voor stap door de bestelling heen loodst. Ook fijn dat er nog een mail achter de bestelling aankwam met de vraag of we er zeker van waren dat we de goede maat hadden besteld. Kortom, een adres om te onthouden.

Prima product, snel geleverd

Zoals omschreven, origineel, snel geleverd. Makkelijke montage

vlug en goeie prijs

Overzichtelijke site

Snelle levering voor een goede prijs

Regelmatig kopen wij van dakraampje tuimelvensters. Hun leveringen zijn snel en netjes. Verder is hun communicatie en prijsstelling top.

Zeer positief

Keurig geleverd en fijn dat er controle was of je wel goed besteld had Zeer tevreden zowel de aflevering op tijd Mooie kwaliteit rolgordijn

Zeer deskundig en snelle reactie

Tijdens de bestelling van verschillende producten werd alles goed gecheckt. Daarnaast snel en keurig bezorgd. Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Nu helaas een onderdeel kapot gegaan maar ook de aftersale wordt zeer goed opgepakt. Mailtjes worden binnen een uur beantwoord en er wordt direct voor een goede oplossing gezorgd. Complimenten voor de goede en complete service!

Prettig en netjes

Prima website. Mailtje met controle van de maat gehad. En bevestiging dat het goed was. Netjes verpakt en geleverd. En een uitstekend product!

product zo als omschreven duidelijke montage tekening en snele levering goede prijs

Top service van dakraampje.nl hele snelle service en ik kon niet zo snel een goedkopere vinden.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!