Online verkoop en service zijn goed geregeld.

Fijn dat er ook mensen bereikbaar en hulpvaardig zijn achter dit online loket.

goed product en scherp geprijsd

Bij de aflevering van het dakraam heeft de chauffeur vergeten even aan te bellen. Jammer, want ik was er speciaal voor thuisgebleven...

Kwaliteit OK Montage nieuwe loodflap is wat stug

Kwaliteit OK Montage nieuwe loodflap is wat stug

Snelle levering.

Snelle goede leverancier!

Snelle levering goed assortiment voor redelijke prijs en goede informatie communicatie.

Goede prijs/kwaliteit

Ruim voldoende keus in Velux zonwering. Nette prijs en prima levertijd. Velux zonwering is kwalitarief hoogstaand en past perfect. Makkelijk te installeren.

Super snel geholpen! Top

Voor garantie en service een goede betrouwbare bedrijf!

bestelling en snelheid levering prima. Levering slecht geregeld

Ik ben over het geheel tevreden. Maar levering echt nare ervaring. Ten eerste verkeerde dag en tijd geleverd, terwijl ik een mail had gestuurd zoals in de mail was aangegeven. Daar heb ik nooit antwoord op gekregen. Verder klopte de dag niet en werd er 3 dagen later een palet bezorgd op straat.... omdat er drempeltje was hebben ze me er zo mee laten zitten. Ik heb alles zelf moeten sjouwen en zit nu met een palet en weet niet hoe ik daar vanaf moet komen.

Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons dat het niet geheel naar wens is verlopen. Ik zie een e-mail verzonden op 10-11 waarin nieuwe tijdstip en dag is doorgegeven. Misschien is dit in uw spambox terecht gekomen. We werken met wegwerp pallats om extra kosten te voorkomen. Veel klusplezier Team Golfplaatje.nl

Was goed

Levering was wat aan de lange kant maar was wel weer in orde.

Vlotte levering

Dakraam oke, maar gebruiksaanwijzing verwarrend daar er alle da kraampjes opstaan. Misschien beter per dakraam 1 gebruiksaanwijzing. Gr

Helemaal top! Snelle levering tegen scherpe prijs

Helemaal top! Snelle levering tegen scherpe prijs

topkwaliteit

uiterst tevreden

Duidelijke info goede controle of je het juiste product hebt besteld,

Levering zoals aangegeven en compleet

snelle goede levering

Snelle levering en goed afgehandeld

Netjes op tijd geleverd.

Mooie producten tegen scherpe prijzen

Snelle en goede levering

Artikel werd snel geleverd en paste perfect

De controle door dat je foto van het plaatje van het raam stuurt, zorgt er voor dat je altijd het juiste product besteld

Goed en snel

Snel geleverd en top kwaliteit dakramen.

De ramen werden binnen enkele dagen geleverd.

Goede service, zelfs het onderhoudspakket werd eerder geleverd dan verwacht.

Kreeg eerst het onderhoudspakket en een paar dagen later het Verduisterende rolgordijn met plissee gordijn in een. Installatie was een eenvoudig klusje. In de handleiding van de onderhoudsset stond dat ik voor het afsluitschuimrubber het oude met schuurpapier op moest ruwen. Aangezien ik een PU omsloten dakraam heb, wilde ik geen beschadigingen op de sluitbeugel. De gehele beugel verwijderd en het op mijn gemak met Methyl Alcohol schoongemaakt, daarna was het ook zo weer bevestigd. In het pakket zit nog zeker voor 2x het raam aan schuimrubber en andere materialen. TOP. Zal hier zeker nog wel een bestelling plaatsen voor mijn overige dakramen.

Snelle levering, goed contact, goede prijs!

Het mailcontact was erg vlot en vriendelijk, goede prijzen en de levering was snel!

Dakramen goed, bezorging minder

Dakramen prima. Alleen bezorg moment en aftekenen voor ontvangst is wel mis gegaan.. ze hebben de dakramen zonder aankondiging voor de deur gezet, zonder af te tekenen.

Bedankt voor uw beoordeling, er is een track en trace verzonden per e-mail. Soms komt deze in de spambox. De transporteur geeft aan dat er niemand thuis was. Ze hebben het veilig gesteld in de voortuin en een foto gestuurd van de aflevering. Met vriendelijke groet, Service team dakraampje

Prima producten.

Het assortiment is prima en de producten ook, ik heb er meerdere keren besteld. Een verbeterpunt zou kunnen zijn om direct na het plaatsen van een bestelling aan de klant per mail te laten weten wanneer de bestelling verstuurd gaat worden. Nu heb ik na een paar dagen wachten een mailtje gestuurd en toen was het antwoord dat mijn bestelling de volgende dag door PostNL opgehaald zou gaan worden.

Goed.

Gevraagd voor een andere dag. En dat was geen probleem.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!