Snel, goede screens en rolgordijn in huis!

Ik vond snel mijn weg op de website en de producten die ik nodig had. Fijn dat er na bestelling nog een check gedaan wordt of ik het juiste type besteld had! De producten zelf waren snel in huis en makkelijk te monteren. top!

Voor herhaling vatbaar!

Goede website en prijzen. Snel geleverd!

Super service.

Reageren snel en ik heb 2x over zonder problemen wat kon ruilen.

Goede pasvorm

Eenvoudig en makkelijk te monteren

Aanrader om je spullen te bestellen

Het op de internetsite selecteren wat je wilt hebben is gemakkelijk. Het bedrijf is heel klantvriendelijk. Vragen worden snel beantwoord. De levering deze keer heeft wel 5 dagen gekost.

Fantastisch, snel en goedkoop

Met twee dagen ons dakraam van Fakro binnen. Supersnel en dus konden we lekker door met klussen.

Levertijd op de site klopt niet

Bij Dakraampje een product besteld omdat dit binnen een werkdag geleverd kon worden. Ik had daar de iets hogere prijs voor over. Uiteindelijk bleek het gewoon direct via Velux geleverd te worden, net als bij de andere site en duurde het ook bijna een week.

Bedankt voor uw reactie. Op de betaalpagina hadden wij vermeld dat het 2 dagen langer kon duren voordat uw schakelaar/ accesoires Velux geleverd kon worden. Daarnaast zijn deze producten niet duurder dan elders maar juist goedkoper :) Met vriendelijke groet, Service team Veel plezier

Goed product en snelle levering

Product is zeer makkelijk te installeren. Levering niet zo snel als op de website staat, maar toch snel genoeg

Super snelle reactie

Levering Velux dakramen was perfect, snel en betaalbaar. Op zaterdagavond zelfs reacties op vragen via de chat.

Snelle levering en fijne website

Prijs kwaliteit is goed

Product goed, communicatie liet te wensen over (onbeleefd)

Het geleverde product was prima. Het tijdstip van levering wordt eenzijdig bepaald. Toen wij contact zochten met het verzoek om (in verband met ziekenhuisbezoek) de dag van levering aan te passen, werd dat in eerste instantie genegeerd. In tweede instantie werden we afgescheept met een 'dat is helaas niet mogelijk'. Uiteindelijk werd de dag van levering aangepast, maar op klantonvriendelijke wijze. Zo was de communicatie kortaf en onvriendelijk en werd er niet meer gereageerd op ons bedanken en gedag zeggen. Geen prettige ervaring.

Bedankt voor uw reactie. We hebben u gemeld dat u via track en trace een andere dag kon afspreken. Fijn dat dit alsnog gelukt is. Met vriendelijke groet, Service team

Tot aan de bezorging ok, daarna stilte

Bestelling, afhandeling was in orde. Echter na een retourzending wordt er niet meer gereageerd op vragen over terugstorten. Niet op de chat en niet via de mail.

Bedankt voor uw reactie, direct na uw retour is het bedrag terug gestort. En dit is dan ook gemeld oop het emailadres wat bij ons bekend was. We zien een type fout in uw email adres hotmail.con en daar gaat het mis. Dit is inmiddels aangepast. Met. Vriendelijke groet, Service team

Ik snap niet dat ik het zelf nog op maat moet maken

Bij de bestelling geef ik het soort Velux raam op met type en dan ga ik er vanuit met de juiste maten. Hoe kan het dan dat de breedte goed is en ik de lengte zelf op maat moet maken, dus ik geef het type op en nog klopt niet wat ik dan krijg. Het is niet zo dat ik die verlengstukken effe zo doorgezaagd heb

Bij Velux horren staat een montage video. Elk dakraam heeft een andere aftimmer maat. Vandaar dat u de hor die op uw interieur afwerking komt zelf op maat moet maken. Met vriendelijke groet, Service team

Niet tevreden

Bestelling onvolledig, moet je nog wat bij bestellen. Betaal je 10 euro bijna verzendkosten en wordt het via een envelop bezorgd.

U bent vergeten iets te bestellen en helaas was u te laat om het toe te voegen. Voor elke order hanteren wij €9,68 verzendkosten. Als u dit niet wilt betalen dan is afhalen een betere keuze. Met vriendelijke groet, Service team

Duidelijke omschrijving op de website en snelle verzending.

Een Velux dakraam met rolgordijn besteld, rolgordijn was beschadigd en met drie dagen had ik een nieuwe in huis. Een aanrader als het gaat om Service en kwaliteit.

Retour word niet geaccepteerd

Helaas bij dakraampje.nl besteld. Wij hebben een hor van Velux besteld. Helaas kon hij vanwege een kast niet geplaatst worden. Door onze vakantie net niet binnen de 14 dagen retour termijn contact opgenomen met het bedrijf. Ze konden niks voor ons doen en kwamen met geen enkel voorstel. Geen bedrijf die met de klant mee wil denken. Benieuwd of ze de review laten staan op google

Bedankt dat u de moeite genomen heeft om naast Google ook op dit platform uw reactie te plaatsen. We nemen inderdaad na een maand geen producten retour. Met vriendelijke groet, Service team

Gewoon goed

Goede prijs, snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Makkelijk website en goede opvolging

Goede zonwering voor Velux dakraam

Zonwering perfect op maat voor Velux dakraam. Snelle levering. Niks op aan te merken!

Fijne service en snelle levering.

Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en er werd goed meegedacht. Daarnaast werd het product snel geleverd tegen een gunstige prijs.

Heel duidelijk beschreven op de site hoe je de juiste uitkiest ,bestellen en vervolgens erg vlot geleverd!

heel goed afgeleverd .bezorger vriendelijk en behulpzaam.

prima ga zo door. grt

Razendsnelle nieuwe raamdecoratie

Twee Velux rolgordijnen gingen stuk na 1 jaar en nadat we hierover een melding maakte hadden we een week later twee nieuwe producten.

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!