Snelle levering. Doos was helaas open. Fijne prijs in vergelijking met prijzen farko website. Verder prima verduisterd rol gordijn. Zit helaas wel klein kleur vlekje op.

Snelle en correcte levering.

Overzichtelijke site, producten zijn makkelijk te vinden en worden snel geleverd.

prima!

Duidelijk, goede communicatie en strikte levering!

Helemaal goed

Duidelijke site je kunt elke maat krijgen die je wilt en mooie kwaliteit en kleur

Snelle levering goed product

Een Nederlands begeleidend schrijven zou wel wenselijk zijn .

Auper service, zeer responsief.

Snel geleverd door een behulpzame medewerker.

Goede levering voor een nette prijs

Goede en snelle levering voor een nette prijs.

Dit kan beter

Ik ben niet de heer E. Peters

Vakkundig bedrijf

Vond het eigenlijk nog lang duren

Vond het lang duren voor de zonneschermen binnen waren, terwijl op de site stond 1 a 3 werkdagen. Verder vond ik de service goed aangezien ze een nacontrole doen.

Alles keurig geleverd en compleet

Eerste bestelling bij dakraampje.nl. Een goede ervaring met prima lever condities.

Het bestellen ging heel goed, met ongeveer een week heb je het in huis. Dat duurt iets langer dan op de site vermeld staat. Het dakrolscherm is origineel een is zo geplaatst en werkt super fijn. Als je hebt besteld krijg je nog mail of ze mee moeten kijken of je de goed passende hebt

Alles Prima

Prima produvt voor concurerende prijs en snellere levering dan verwacht! Ik ben tevreden!

Makkelijk, duidelijk, snel en correct

Goede service, ook bij vragen snel en duidelijke reactie. Producten zijn snel en degelijk geleverd.

Super snel en goed geleverd

Keurige prijs, maar slechte levering en matige afhandeling

Bij dakraampje.nl kun je keurige producten voor een scherpe prijs kopen. Helaas is de bezorging ondermaats. Dat kan uiteraard sporadisch zijn. De bestelling kwam later dan beloofd. Toen ik in het weekend hierover een mail stuurde, kreeg ik direct reactie. Dpd bezorgde vervolgens op een moment dat ik niet thuis was. De spullen werden in de tuin neergezet, in de regen. Gelukkig zijn enkel de dozen nat geworden. Daar was ik uiteraard niet over te spreken. Toen ik daar vervolgens over klaagde bij dakraampje.nl, kreeg ik geen reactie. Ik had hier uiteraard wel een reactie op verwacht.

Mijn bestelling kwam niet op de leverdatum binnen. Toen ik het bekend maakte bij “dakraampje” werd er onmiddellijk gehandeld en opnieuw verzonden. Geweldig

Goede klantenservice

Mijn bestelling was niet geleverd. De e-mail naar de klantenservice werd direct beantwoord en ze zorgden voor een herlevering. Die kwam een dag eerder dan aangegeven. Top!

goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering Geen minpunten kunnen vinden. Ga zo door

Alles top geregeld, lekker snel.

Alles top geregeld, lekker snel.

Is goede webshop redelijk goed te vinden allemaal snelle levering

Ervaring volgens het boekje

Hier een hor besteld die bij nader inzien toch niet gebruikt was. Ondanks het feit dat de verpakking open was konden we hem retourneren (op eigen kosten) en we kregen binnen een paar dagen het geld terug

Prima product met duidelijke handleiding, snel geleverd

Prima product met duidelijke handleiding, snel geleverd. Verduisterend en soepel open en dicht te schuiven.

Fantastisch en snel

Supersnel geleverd en ongelooflijk hoe snel ik een reactie kreeg via email en chat.

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!