Dakraampje heeft goede werk geleverd.

Mijn ervaren was heel positief en hun doe hun werk goed. Snel en kwalitatief. Ik raar rakraampje aan. Allyson chirino

Helemaal goed voor een scherpe prijs

Screen voor op het velux dakraam besteld. Hierna word keurig gekeken of het de juiste is die ik besteld heb. Daarna erg makkelijk op kunnen halen

Goede snelle service

Na de bestelling werden de producten snel geleverd

Goede raamdecoratie, prima ondersteuning

Zonverduisterende rolgordijnen hier aangeschaft. Een goede website voor keuze en bestellen, snelle levering en bij e-mail-vraag goede en prima ondersteuning.

correcte levering rolgordijnen

Om geen misverstand te hebben, is het verstandig een foto van het typeplaatje van het veluxraam mee te geven; gelukkig had men gecontroleerd en zelf de fout hersteld vooraleer te leveren. Eenmaal geleverd passen de rolgordijntjes perfect in de bestaande beugels, en in geen tijd gemonteerd!

Alles volgens afspraak

Alles duidelijk op de site en keurig volgens afspraak geleverd

Botte communicatie

Een van mijn bestelde producten (zonwering) bleek ondanks de juiste code niet te passen, maar daar kwam ik pas achter na een erg stroeve en botte interactie via email achter. Waar andere plekken meedenken over een oplossing (ik was best bereid geweest dit verlies te accepteren en de juiste zonwering na te bestellen), werd hier 0% met mij meegedacht. De reacties waren steeds zo kort en bot dat ik überhaupt maar met moeite erachter kwam waarom mijn zowering niet past. Dus nu ben ik niet alleen mijn geld kwijt, maar heb ik ook een zure nasmaak. Hier ga ik nooit meer bestellen. De producten op zich zijn prima, maar als er ook maar iets fout gaat dan is de service ver te zoeken. Ik raad anderen niet aan hier te bestellen.

Bedankt voor uw reactie, Ondanks dat u niet reageerde op onze controle e-mail en een verkeerd product bestelde is er van onze kant een voorstel gedaan voor retour. Het product was deels geplaatst en dat geeft schade aan het product. Het product was ook al ruim buiten de retour termijn. Dus ons voorstel om dit toch retour te nemen lijkt ons zeer coulant. Met vriendelijke groet, Service team.

Michelle

Snelle levering en mail contact. Ben zeer blij met me bestelling.

Super geregeld!

Dakraam gordijnen en zonweringen voor een mooie prijs, via de chat advies over de juiste maat, extra controle door foto typeplaatje op het raam zelf. Vlot geleverd. Ik ben heel tevreden.

Ik dacht het even op te halen in de winkel in Arnhem, maar daar zit alleen een loods voor de verkoop. Je kon alleen online bestellen, buiten even gedaan, en binnen toch op kunnen halen.

Top website

Overzichtelijke website Aandacht voor de klant Snelle levering Goedkoop

Prima voor mijn velux ramen

Prima site voor rol gordijnen en horren voor velux ramen

Besteld en snel het juiste geleverd gekregen.

Dakraampje.nl regelt het goed. De transporteur lijkt meer gericht op zakelijke transporten. Hierdoor geen consumentengevoel toen ik hen belde (kreeg t gevoel dat hij het vervelend vond dat ik met een vraag belde). Chauffeur daarentegen was een fijne meedenkende man. Levering bij mijn voordeur.

Vlot en goede prijs

Website is overzichtelijk. Goede prijs voor producten en blote levering.

Snelle levering wat goed en netjes verpakt bezorgd was.

Zie bovenstaand....

Alles goed geregeld mooi hoe voor weinig geld

Netjes

Heeft natuurlijk ook te maken met het merk Velux. Alles paste precies. Werking erg goed van zowel de screens als de horren. Snelle levering

Snelle levering en makkelijke afhandeling

Prima geregeld. Doen wat ze beloven.

Erg fijn om verduistering te hebben

We zijn erg blij met de verduistering voor de dakramen vooral als het zo heet en warm word dan houd die goed warmte tegen

Perfect geregeld

Snelle levering, Duidelijke en goede prijzen!

Goede webside; snelle levering volgende dag in huis

Goede webside; snelle levering. Beide bestellingen volgende dag in huis

Zoals het hoort

Geleverd zoals verwacht

Velux jaloezie besteld. Iets functioneerde niet goed. Nieuwe jaloezie opgestuurd door Dakraampje/ Prima service

Bestellen ging makkelijk, snel geleverd.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!