Filters

7

goede goede levering

goede lievering volgens de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Everything went smooth

The product was as described and delivered on time, I have received a text message a night before shipping

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goed product!

Netjes verpakt, goede instructies qua installatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prijs/kwaliteit! Snelle verzending

duidelijke site

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product, snel geleverd

Na de bestelling een snelle reactie, een prima en compleet product, snelle levering en plaatsing door de beschrijving eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

snel, vakkundig geholpen, eenvoudig geïnstalleerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product, snel geleverd

Makkelijk te bevestigen zonwering. Dan na bestellen al binnen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Hoge verzendkosten terwijl er een postzegel van 2 euro op zat. Veel kosten voor zo'n kleine bestelling.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed bereikbaar, snel in huis.

Rolgordijn en screen snel in huis. En mooie pasvorm, en prijs kwaliteit is ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles zoals zou moeten zijn.

Na mijn eerste bestelling van raamdecoratie voor mijn 5 veluxramen heb ik zonder maar 1x te twijfelen ook zonwering voor deze 5 velux ramen bij Dakraampje.nl besteld. Wanneer jijzelf alle codes en nummers van dakramen o.i.d. goed invult kan het eigenlijk niet mislukken. Beide waren zeer makkelijk te monteren. Ben er weer super blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Ik kreeg na de aankoop een bericht dat ik daags van te voren de tijd van levering zo krijgen. Indien niet thuis €25,- extra. Bericht om 7 uur 's ochtends ontvangen en om 7:30 geleverd. Kwam toevallig goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ruim assortiment en eenvoudig bestellen

Ruim assortiment, eenvoudig de juiste Velux accessoire te selecteren op basis van het typenummer van mijn dakraam.

  • Aanbevelen? Ja
1

teleurstellend

Een maand geleden product besteld "op voorraad". Direct na bestelling mail ontvangen: "sorry, dient voor levering in België apart besteld te worden, dus langere leveringstijd. Tja, was wel niet aangeduid bij bestelling! Na nog 2 weken levering via Dpd verkeerd gelopen. "Of u nog 10 werkdagen geduld heeft want we zoeken dit uit..". Ik vrees dat mijn dakramen versleten zijn vooraleer ik mijn product hier geleverd krijg. Bovendien stokt de communicatie, en moet IK die op gang houden! Sorry, geen aanrader.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo, volgens onderzoek is dpd 3x aan de deur geweest. Toen retour gegaan en inmiddels is uw order bezorgd. De extra kosten omdat er telkens niemand aanwezig was nemen wij voor onze rekening. Met vriendelijke groet, Service team

10

Snel en goed.

Ook goede prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi product

Prima product

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Rolgordijn was na 4 jaar stuk en buiten de garantie een nieuw velux rolgordijn ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Slecht bereikbaar en slechte aftersales

Ik heb twee Velux verduisteringsgordijnen besteld en maar één setje montagedingetjes (ZOZ 230). Dit wilde ik toevoegen, omdat ik bericht had gekregen dat de zending pas over een kleine twee weken zou worden verzonden. Ik wilde even bellen en overleggen. Aan de telefoon werd ik door het bandje doorverwezen naar de chatbox. Dan maar chatten. De chatbox verwees mij weer naar de mail. Dus mailen. Waarom zet je een telefoonnummer op je site én een chatbox als je als klant daar geen gebruik van kan maken??? Alleen voor het gezicht van de site? Ik vindt het fijn iemand te kunnen spreken en duidelijkheid te hebben. Al mailend steeds zéér snel antwoord. Maar jammer genoeg bij herhaling géén antwoord op mijn enkele simpele vraag of ik nog zo'n setje alleen kon bestellen, omdat het zo'n luttel bedrag is. Uiteindelijk antwoord na aandringen: koop het maar bij de bouwmarkt, want dat is goedkoper??!! Ik heb het maar gewoon bijbesteld bij u en ontvangen. De enige reden dat ik nog bij u zal bestellen voor mijn andere Velux ramen is uw prijsstelling. Aanbevelen? Ja, maar je moet wel geduld hebben.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

We zijn verheugd u te informeren dat we 365 dagen per jaar gedurende 16 uur per dag bereikbaar zijn via de chat en e-mail tijdens drukke periodes. Ons toegewijde team staat klaar om uw vragen en verzoeken te beantwoorden. De omschakeling naar chat en e-mail voorkomt te lange wachttijden, het advies om het setje bij de bouwmarkt te bestellen was puur om de dan hoge verzendkosten te besparen. Met vriendelijke groet, Service team

1

Geen service, botte mails. Verkeerde info over product.

Na foto's en productnrs. te hebben gestuurd van Fakro dakraam, wordt mij verteld dat het type zonwering past, ik wil bestellen. Wanneer dit in de praktijk niet blijkt te passen, wordt ik na melding en weer foto's sturen, direct middels 2 botte mail doorgestuurd naar de klantenservice van de fabrikant Fakro zelf. Hier blijkt de plug and play procedure van montage niet te werken en moet men zelf aan de slag om het e.e.a. passend te maken. Gezegend met een paar rechter handjes is dit prima gelukt, echter geeft ik dit niet iedereen te doen. Rare zaak!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

In het producten melden we dat de zonwering buiten niet standaard op Buva roosters past. Vandaar de tussen oplossing via Fakro. Het spijt me te horen dat de plug-and-play procedure van montage niet heeft gewerkt zoals verwacht en dat u zelf aan de slag moest om alles passend te maken. Gelukkig hebt u met uw handigheid het probleem kunnen oplossen. Fakro had dit opgelost met een service monteur. Daarom moest het formulier even ingevulde worden. Met vriendelijke groet, Service team

10

Top, goed meedenkend en flexibel

Top! Goede service, supersnel. Goed meedenkend en adviserend

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi zonwerend gordijn buitenzijde

De goede zon buitenwering opgezocht besteld en snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig ervaren

Er wordt goed gecommuniceerd over de bestelling, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Snelle en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
2

niet serieus genomen

Mijn bestelling bevatte een klein onderdeel dat beschadigd, verkeerd geproduceerd was. Dakraampje verzoekt om te mailen als er iets is, dus dat heb ik gedaan met het verzoek om het haakje te vervangen en het aanbod om dat mee te sturen met mijn volgende grotere (7 stuks raamdecoratie) bestelling (dat zou Dakraampje ook weer verzendkosten besparen). Tweemaal foto's opgestuurd, want het was volgens Dakgroepbv niet goed te zien en uiteindelijk was het antwoord dat de beschadigde coating niet erg want aluminium roest niet en ik moest maar een klachtformulier invullen (waarop ik dus precies hetzelfde zou moeten doen; het is maar een luttel haakje, maar is wel esentieel bij het product...wat een gedoe). Daarnaast had ik in de mail nog 2 vragen gesteld, waarvan er 1 beantwoord werd. Misschien wist men geen antwoord op de 2e vraag, maar dat had dan ook gewoon gezegd kunnen worden. Om maar bij het haakje te blijven: ik vind deze gang van zaken niet in de haak en zal mijn volgende bestelling niet meer hier doen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring met ons. We vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot het beschadigde haakje. We willen u verzekeren dat we dit serieus nemen en dat we uw klacht graag willen oplossen. Zoals aangegeven, verzoeken wij u vriendelijk om het VELUX serviceformulier (of klachtenformulier) in te vullen. Nadat we dit u per e-mail hebben gevraagd is er geen contact meer geweest op dit mailadres dus logischerwijs is er ook niets meer met dit probleem gedaan. Zodra we het formulier hebben ontvangen, zullen we de benodigde onderdelen kosteloos en onder garantie naar u toesturen. We begrijpen dat communicatie essentieel is in dit proces en het spijt ons te horen dat er een misverstand is ontstaan over de beantwoording van uw vragen. We hebben ons best gedaan om al uw vragen te beantwoorden, maar als er nog onduidelijkheden zijn of als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren via e-mail. We staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden. Met vriendelijke groeten, Service Team - dakraampje.nl

9

Snel en goed

Makkelijk te zelf te plaatsen door goede beschrijving.

  • Aanbevelen? Ja

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.