Een probleem met een Velux product zeer coulant opgelost. Gewoonweg super.

Snelle levering volgens bestelling

Levering Pakket bezorger kan beter

Het gekochte artikel voldoet aan de verwachtingen. Helaas had de pakketbezorger het pakket tegen de voordeur gezet aangezien we niet aanwezig waren op moment van levering. De levering zou 2 dagen vertraagd zou zijn en dit bleek in de praktijk maar 1 dag te zijn.

Snel geleverd, duidelijke site, snelle klantenservice

Verduistering voor Fakra besteld. Bij een vraagje bijna direct antwoord via mail. Levering was snel en precies goed.

Keurig netjes en lekker op tijd

Goede ervaring,keurig bedrijf

Prima geregeld

Alleen het serviceformulier was lastig in te vullen, door het uploaden van bestanden

Zeer positief en klantgericht

Een aantal maanden geleden 2 Velux verduisterinsschermen inclusief plissee gekocht. Na verloop van tijd was er 1 defect. Na wat kort contact werd er direct een passende oplossing geboden. Complimenten voor de snelle reactie en de passende oplossing. Service een 10 waard. Complimenten

goed en degelijk

mooi dakraam constructief ook goed. handleiding wat moeilijker.

Dikke prima, snel en correct!

ALs boven, snel geleverd en correct

Alles volgens afspraak!

Bestellen ging gemakkelijk en snel! Vervolgens netjes op de hoogte gehouden.

Goede info en hulp. Snelle levering goed verzorgd

Prima bedrijf, komt afspraken na en communiceert goed

Prima bedrijf, komt afspraken na en communiceert goed

Gewoon de beste service!

Mooie kwaliteitsproducten, top service (2x zonder gedoe een product kunnen omruilen in garantieperiode vanwege klein mankement) - vriendelijk en behulpzaam… zeker aan te bevelen!

Juiste advies en snelle levering

Zeer tevreden.

Product snel leverbaar

Duidelijke site!

Duidelijke site en goede kwaliteit van de materialen. Uitstekende uitleg waardoor het in mijn van tijd bevestigd zit

prima voor elkaar

Alles ging goed. Makkelijk het juiste verduisteringsgordijn kunnen kiezen.

Prima velux verduisteringsgordijn

Via de site een goede keuze kunnen maken. Top!

Besteld en alles keurig bezorgd

Was wat vroeg maar belde even op of hij het mocht neerzetten die toestemming heb ik gegeven even later was ik er ook.

Snel geleverd , correct afgehandeld , ook met vragen naar klantenservice

Snel geleverd , correct afgehandeld , ook met klantenservice gechat, ging snel en duidelijk .alles prima dus.

Niets op aan te merken

Wat je bestelt wordt volgens afspraak op tijd geleverd...

Perfecte duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering tegen concurrerende prijzen.

Het dakraamgordijn werd snel geleverd en was goedkoper dan bij de Velux zelf. Na bestelling komt er wel een ietwat hysterisch standaardmailtje om de bestelling te controleren, maar dat is vast het gevolg van onzorgvuldige bestellingen van klanten in het verleden. Als ik nog eens een dakraamgordijn nodig heb, bestel ik weer bij dakraampje.nl

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!