Correcte levering, snel en op tijd.

Correcte levering, snel en op tijd.

prima informatie en snelle levering

zie hierboven

Duidelijke site en snelle levering

Goede ervaring met deze site. Konden goed en snel vinden wat we zochten en ze leveren heel snel

Netjes afgeleverd en mooi op tijd.

Snel geleverd. En de originele kwaliteit.

Een Velux rolgordijn geleverd. Vele malen goedkoper dan elders.

Eenvoudig te monteren

Met een heel duidelijke handleiding eenvoudig te monteren.

Snelle levering, goede producten

Wij bestellen altijd onze horren voor de Velux- en Fakro dakramen bij Dakraampje. Altijd snelle en goede leveringen.

Heel goed !

Snel geleverd. Prima geholpen toen ik nog een vraag had.

goed geholpen met een paar vragen alles goed en compleet geleverd

Snelle levering prima geholpen met enkele vragen goed product. Vraagt wel een beetje handigheid maar is uiteindelijk prima gelukt.

Prima materiaal, alleen bij gebreken moeilijk te bereiken

Mijn eerste ervaring was heel fijn! Er werd meegedacht waardoor ik mijn bestelling nog kon aanvullen met onderdelen die ik anders gemist zou hebben. Wat jammer is is dat ik in één verpakking van Fakro een onderdeel van de dakraam mis. Ik kan ze moeilijk bereiken en op mijn mail wordt niet gereageerd. Erg vervelend natuurlijk omdat het uit kan lopen op mogelijke waterschade....kan er nog gereageerd worden binnen de 7 dagen? Dan hoeft de review natuurlijk niet geplaatst te worden.

Beste Jeffrey van Amerongen van JVA Kleinbouw, U gaf aan dat er een onderdeel miste en service van Fakro is hiermee bezig. Tijdens de vakantie periode is het helaas zo dat het een paar dagen duurt voordat u een antwoord krijgt. De 2 onderdelen zitten standaard in de doos en worden wel eens weggegooid. De oplossing zal snel volgen. Met vriendelijke groet, Service team.

Exact op de beloofde tijde geleverd

Netjes en goed ingepakt afgeleverd ,ook de tijdstippen kloppen .

Gemak dient de mens

Hing super snel en werkt perfect

Snelle levering goede kwaliteit

Snel en eenvoudig te monteren

Uitstekende en snelle service in garantie!

Verduisteringsgordijn ging na paar jaar kapot in besturingsrail. Bericht gestuurd, vervangend gordijn (exact dezelfde) opgestuurd gekregen en geld terug. Dit betrof garantie op en rond de garantieperiode. Geen probleem geweest en super flexibel en snel opgelost!

goede en snelle service

Goede kwaliteit, snelle service . duidelijk site, en wordt goed gecommitteerd met verzending.

Sneller correcte levering

Goede product, mijn dakraam werkt als nieuw.

Perfect en snel

Kan niet beter

Alles naar wens verlopen

Pakket was snel binnen en verkoeling van de slaapkamer is echt te merken nu ik de zonnewering aan de buitenkant heb genoteerd.

Uitstekende

Mooi raam met alles er bij

Zonwering dakraam.

Product conform verwachting en met bijgevoegde instructies makkelijk te plaatsen.

Snelle levering, fijne materialen

Goede afhadeling

Mooie producten

Snel geleverd, goed verpakt.

Volledig gegaan naar verwachting. Goed tevreden.

Simpel en snelm

Wr kwam hier terecht na een niet al te positieve ervaring met een bouwmarkt die ons met een rolgordijn met de verkeerde maten naar huis stuurde. De website is helder en met de geboden optie om te controleren of je wel het juiste gordijn hebt besteld zit je altijd goed.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!