Goed en snel geleverd

Verduisteringsrolgordijn van Velux voor een prima prijs en snel geleverd!

Snelle levering, gunstige prijs.

Goede overzichtelijke website, levering met 1 dag, prima prijsstelling.

Alles prima verlopen. Goed geregeld

Top.

Netjes en snel

Mooie producten en snelle levering

Duidelijke website, makkelijk bestelproces en snelle levering.

Makkelijk te bestellen Conform afspraak, snel geleverd Goede kwaliteit.

Bestelling op tijd en geleverd wat belooft

Snel en juist geleverd wat er besteld is, tevens voordelig geprijsd.

Goede Website en snel geleverd

Via Google op zoek gegaan naar verduisterende rolgordijnen voor onze Velux dakramen van bijna 18 jaar oud! Uitgekomen op dakraampje.nl en door de juiste informatie en advies zeer snel de juiste op hun website gevonden. Besteld en binnen 3 dagen binnen. Gewoon TOP!

Super snel

Snelle en goede service en zeer goede prijs

vlotte levering

Een goed merkproduct voor een redelijke prijs!

Goede prijs voor mooie kwaliteit

Snelle levering ,overzichtelijke website makkelijk te bestellen en de de producten zijn goed.

Snelle levering, voordelig en een snelle service in het weekend.

Het dakraam werd binnen twee dagen bezorgd, tegen een voordelige prijs. Bij het plaatsen van het dakraam leek het raam vast te blijven zitten. Hoewel het al zaterdag aan het eind van de middag was, kreeg ik binnen 30 minuten advies over de oplossing.

Dakraampje is aan te bevelen

Snelle levering na bestelling. Goed dat jullie controleren of het rolgordijn klopt met type veluxraam. Rolgordijn is makkelijk te monteren, past perfect.

TOPPPPPP

Vandaag besteld morgen in huis,goede prijs en een duidelijke site.

Altijd goed

Ik heb al vaker iets besteld bij deze firma en zijn andere ondernemingen, na research altijd het goedkoopste adres, overzichtelijke site, en je wordt fijn door de bestelling geloodst, vervolgens wordt het pakket altijd snel verzonden. Nergens niets op aan te merken. Als ik zelf dergelijke recencies lees denk ik altijd dat het door een bekende van het bedrijf geschreven is, maar niets van dit alles, ik ben gewoon een kritische particulier uit het Zuiden des lands. U kunt gerust kopen bij dit bedrijf.

Makkelijk te plaatsen goede kwaliteit

Vlug geleverd Makkelijk te bevestigen Goede kwaliteit

Makkelijk bestellen en snelle levering. TOP!

Duidelijke website. Produkt wat ik nodig had makkelijk te vinden en bestelmethode was duidelijk. Zeer snelle levering. Kortom gewoon goed en betrouwbaar.

2e keer hier besteld, wederom super afgehandeld en geadviseerd.

netjes op tijd geleverd voor een mooie prijs!

Dakraampje heeft twee velux verduister rolgordijnen bij ons geleverd op de afgesproken dag en tijd in een uitstekende staat voor een schappelijke prijs!

Onderhouds setje snel geleverd

gewoon volgens afspraak

Vlotte en correcte levering

Origineel Veluz dakraamgordijn besteld voor een nette prijs en snelle levering. Volgende product zal hier weer besteld worden.

Fijn zonnescherm voor dakraam S06

+ Origineel zonnescherm. Werkt goed na montage. - Montageinstructies erg beknopt Levertijd ca 5wd

Het enige dat ik miste was de schroevendraaier. Gelukkig Had ik zelf nog een bit-set

Levertijd klopt niet

Product was prima, niets mis mee. Echter stond er bij levertijd 1 dag, dat was de reden dat ik hem bij dakraampje besteld heb ook al was die een stuk duurder dan andere webshops. Na mijn bestelling bleef het 3 dagen stil, toen heb gemaild en kreeg ik pas een bevestiging en leverdatum die weer 3 dagen zou duren. Als reden gaven ze drukte bij de pakketservice aan maar dat is niet eerlijk, ze waren zelf al 3 dagen te laat. Uiteindelijk werd het pakketje 1 dag eerder geleverd dan aangegeven, ondanks de drukte bij de pakketservice. Conclusie: Product prima (kwam overigens rechtstreeks bij de fabrikant vandaan), levertijden even navragen als je haast hebt.

Bedankt voor uw beoordeling, we bieden de laagste prijsgarantie. Nergens is uw VELUX zonwering goedkoper (origineel VELUX) De kleur zwart vermelden wij duidelijk 4 werkdagen. Veel plezier van uw zonwering. Met vriendelijke groet, Service team

Nette en vlotte levering

Nette en vlotte levering

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!