Duidelijke website, snelle en correcte levering

Producten als omschreven. Levering netjes volgens afspraak. Scherpe prijzen.

Goeie kwaliteit, snelle levering

prima levering, goed produkt

Zie hierboven

Via site heel eenvoudig het velux verduisteringsgordijn, met maat tips, kunnen uitzoeken en bestellen. Behoorlijk goedkoper en super snel geleverd. Binnen 5 min het rolgordijn bevestigd. Kon niet beter

Uitstekende levering

Ik heb 2 fakro dakvenster besteld, snel geleverd. Duidelijk informatie ontvangen over de levering.

Snel geleverd 4 Velux dakramen

Dakramen snel ontvangen. Raamdecoratie twee dagen later per postpakket. Vriendelijke bezorger die zelf even geholpen heeft de ramen naar achteren te zetten.

snelle levering en goed advies

binnen twee dagen 4 velux gordijntjes ontvangen. Super blij mee en makkelijk te monteren

Supersnel

Velux dakraam + rolgordijn snel geleverd en goed verpakt

Prima site verzending is wel erg traag

Leuk dakraam rolgordijn gekocht van velux Levertijd was 6 dagen vind dat vrij lang . Alles netjes verpakt en duidelijke instructies. Wel even goed opletten want 1 van de zijgeleiders past niet mooi op het rolgordijn ( schuld van velux zelf).

Bedankt voor uw beoordeling, in verband met Black Friday zijn pakketjes landelijk vertraagd. Stuur even een e-mail als het niet mooi aansluit want dan sturen we een nieuwe toe. Veel plezier van uw rolgordijn. Met vriendelijke groet, Service team

Snelle en goede service

Een snelle levering, doen wat ze op de site beloven. Goede kwaliteit.

Alle afspraken zijn nagekomen

Snelle levering en service

mijn 4e bestelling, elke keer gaat het snel en is het product van goede kwaliteit.

Helder en snel geleverd

teleurstellend

dakraam perfect in orde , levering is met geen woorden goed de beoordelen , geen bevestiging van de levering en niet aangebeld of iets laten weten met gevolg enkele huizen verder hebben ze me laten weten dat er een bestelling is aangekomen zonder daar iets af de teken gewoon weg aan de poort aan buitenkant geplaatst zonder iets af de teken , levering laat zijn wensen over

Snel geleverd en vriendelijke service

Omdat ik specifieke wensen had omtrent de levering contact opgenomen met de helpdesk. Ik ben snel en doeltreffend geholpen en de levering is aangepast naar mijn wensen. Goede service!

Webwinkel zoals het hoort.

Goede overzichtelijke website. Snelle levering en product zoals omschreven geleverd. Top!

Uitstekend!

Eenvoudig te bestellen, eenvoudig te monteren.

Gewoon goed snelle levering en goede service

Super goede en snelle service !

Super fijn bedrijf en snelle service

Duidelijke website. Uitstekende communicatie over de bestelling en het verdere verkooptraject. En minstens zo belangrijk: bij een fout onze bestelling, lossen ze het snel en keurig op. Inclusief het terugstorten van het reeds betaalde geld. Zeer enthousiast over de geboden service.

Kevering binnen hele korte tijd, daar hou ik van

Bestel vaker bij dakraampje altijd voordelig en snel geleverd

Toppie

Snelle en correcte levering

Een aanrader.

Duidelijke site als je een Velux product op maat zoekt, gemakkelijk te configureren, Binnen 3 dagen geleverd, tegen een concurrerende prijs top.....!!!!

Snel en goed geholpen

Snelle levering en uitstekend product vsn Velux

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!