Sneller correcte levering

Goede product, mijn dakraam werkt als nieuw.

Perfect en snel

Kan niet beter

Alles naar wens verlopen

Pakket was snel binnen en verkoeling van de slaapkamer is echt te merken nu ik de zonnewering aan de buitenkant heb genoteerd.

Uitstekende

Mooi raam met alles er bij

Zonwering dakraam.

Product conform verwachting en met bijgevoegde instructies makkelijk te plaatsen.

Snelle levering, fijne materialen

Goede afhadeling

Mooie producten

Snel geleverd, goed verpakt.

Volledig gegaan naar verwachting. Goed tevreden.

Simpel en snelm

Wr kwam hier terecht na een niet al te positieve ervaring met een bouwmarkt die ons met een rolgordijn met de verkeerde maten naar huis stuurde. De website is helder en met de geboden optie om te controleren of je wel het juiste gordijn hebt besteld zit je altijd goed.

Het juiste raampje

De dekstukken zouden iets breder. Mogen zijn ivm inregenen

Alles OK

Snelle levering tegen een goede prijs

Goede ervaring

Goede website, fijn bestel proces, en goed contact via email.

Snel en goed geleverd !

Prima geregeld.

Top !

Hartikke blij met mijn bestelling ! Helemaal goed ! En wat een snelle levering , top !

prima levering van een prachtig dakraam

mooi dakraam en alles naar wens

Uitstekend!

Snelle levering. Top!

Duidelijke website. Goede prijsstelling. Snelle levering.

Vervelende communicatie na aankoop

Na aankoop een e-mail ontvangen met klantonvriendelijke instructies over de levering. Zoals: ‘er wordt speciaal voor u besteld, product in dus niet retour’ en ‘we leveren vrijdag en als u niet thuis bent bedragen de kosten voor een nieuwe bezorging € 80 excl btw. Middeleeuwse taferelen.

Beste Jan Korevaar, Bedankt voor uw beoordeling, We werken met pallet zendingen en bezorgen de dakramen gratis, als u er niet bent dan kan het dakraam niet door uw brievenbus. Om onze klanten de retourkosten te besparen melden wij dat er iemand thuis moet zijn en anders in goed overleg een andere datum gekozen kan worden. Speciale orders met een lange levertijd en speciale prijzen kunnen niet retour, en om te voorkomen dat de klant toch een verkeerde keuze maken attenderen wij u daar op. We hopen dat uw Fakro dakraam verder naar wens is afgeleverd. Met vriendelijke groet, Service Team

Goed en snel

De keuze was zo gemaakt even goed kijken wat je nodig hebt en makelijk te bestellen op de site. Ook de mail die je er naar krijg is duidelijk en goed bellen met vragen ook goed . Dus al met al goed Nu nog plaatsen ook dat komt goed. Volgende week mee aan de slag

Keurige service en levering

Ik heb een Velux dakraam via dakraampje besteld. Vrij snel een mail gekregen dat de levering zeer lang kon duren wegens leveringproblemen bij Velux zelf. Service team heeft mij keurig op de hoogte gehouden tot de dag van levering. Eigen chauffeur was zelfs keurig in de window van leveringstijd aan de deur. Al met al top. Zou er zo weer bestellen. Bedankt!

Walgelijk

Ik heb raamdecoratie besteld, maar deze was niet goed. Ze weigeren deze retour te nemen. Hiervoor heb ik juridische hulp in moeten schakelen. Bestel niet bij deze partij!

Beste Remco van dienstenenbedrijven, Uit emails bleek dat u tot 2x toe niet reageerde op onze vraag, waarin we aangegeven dat uw bestelling niet klopte en of u deze wilde controleren. Retour is van toepassing voor consumenten en niet voor bedrijven. Juridische hulp heeft u nooit ingeschakeld want u heeft een retouradres ontvangen toen u aangaf dat u geen bedrijf had. na retour storten we uw aankoop terug. Op een of andere manier wederom geen reactie en nog geen retour ontvangen in Groesbeek. Met vriendelijke groeten, Service Team

Super snel en goed

Ons artikel werd snel en goed afgeleverd

Goede prijs en snelle levering!

Snel en simpel voor een mooie prijs

Met de code op het raam een goed keuze menu, snel en simpel dat besteld wat ik zocht. Prijzen zijn goed en het was voorradig. Dus snel geleverd.

Snelle levering en goed product, zoals omschreven.

Een belangrijk detail; men vraagt een foto van het typeplaatje zodat ze de bestelling kunnen controleren.

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!