Goede ervaring

Juiste berichtgeving van levering

Graag aandacht als bevestiging hulpstukken ( montage blokjes) besteld worden. Deze zitten al in het binnenlijsten standaard. Ik had ze wel besteld en was niet op de hoogte. Extra kosten en niet gebruikt. Groetjes

Bijbehorende handleiding is erg duidelijk

Al eerder bij dit bedrijf besteld. De prijzen zijn concurrerend en er wordt snel geleverd.

Snelle levering duidelijke omschrijving

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit product. Snelle levering en goed zelf te plaatsen. Duidelijke en gedetailleerde gebruiksaanwijzing. Een verwijzing naar een filmpje was nog mooier geweest. Product komt overeen met de beschrijving op de site. Prettig en correct online geholpen door een medewerker, wel jammer dat het bedrijf telefonisch niet bereikbaar is. Maar wel te begrijpen als je de kosten laag wilt houden.

Super gegaan

Bestelling online en snelle levering

Snelle levering van het juiste product

Snel en het juiste product ontvangen

Snel geleverd en maten opgegeven hoe voor dakraam was perfect.

...

Het product is goed en netjes geleverd, maar je kan slecht tot geen contact krijgen met jullie bedrijf daarom een 7.

Bedankt voor uw beoordeling, op drukke dagen zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 07:00 uur tot 22:00 uur via chat en email. Chat en email beantwoorden wij direct. Met vriendelijke groeten, Service Team

keurig geleverd

keurig geleverd

Zeer snelle service, en prijs voor een originele velux gordijn stuk goedkoper dan bij velux zelf. Ook nog eens 3 jaar garantie. Zeer tevreden

Alles zoals besteld

Perfect met mooie prijs

Handige site om snel tot juiste product te komen. Voor n mooie prijs kan het makkelijk besteld worden. Het artikel was snel in huis.

Aftersale kan beter

Wacht al drie dagen op antwoord op mijn mailtje D202318125

Bedankt voor uw reactie, uw vraag is al 3x beantwoord. Bekijk ook even uw spambox. De zaagsnede van de hor altijd aan de onderzijde. Met vriendelijke groeten, Service Team

Beste prijs en groot assortiment

Alles makkelijk te vinden met goede uitleg Scherpe prijzen en snelle levering

Heel goed en duidelijk

De ramen op tijd en snel geleverd konden niet .et de vrachtwagen in de straat door gegeven en met de kooiaap stond de chauffeur voor de deur top

Top, correct en snelle levering,

Prima bedrijf, levert wat je besteld, top

Scherpe prijzen, Snelle levering

Duidelijke website, scherpe prijzen, snelle levering. Duidelijke uitleg, informeren je goed via de mail.

Snelle levering van een perfect product aan een zeer goede prijs.

Zeer duidelijke begeleiding over het matensysteem om vergissingen uit te sluiten. Voor het verzenden krijg je nog een controle mail om te checken of je het juiste product besteld hebt. Snelle en vriendelijke aflevering. Bedankt !

tevreden afhandeling van de klacht

de afhandeling van mijn klacht is naar tevredenheid gedaan. via het klachtenformulier aangegeven dat een van de geleide koorden van mijn Velux verduistering gordijn stuk was. ( binnen de garantietermijn). die zelfde dag is aan mijn een vervanging setje toegezonden en daags erna al ontvangen, en met behulp van een instructie video op You tube een klusje van 10 minuten.

Keurig bedrijf

Communicatie en advies zijn uitstekend.

Goed en goedkoop

Alles ging naar wens

Goede ervaring goede kwaliteit

De Velux raam gordijn was van goede kwaliteit. En ook nog de voordeligste voor mijn raam. En zeer makkelijk te installeren. Ik was klaar in 20 minuten. DPD was niet zo prettig echter. Die zou zaterdag komen en kwam pas Maandag. Ik vind dat persoonlijk niet echt de partij om mee in zee te gaan. Dakraampje is wel moeilijk bereikbaar helaas. Maar dat komt denk ik omdat kleiner bedrijf is en hij veel op stap is voor klanten ?

Tijdens drukke periodes laten we onze klanten niet in een wachtrij staan, dan meld het bandje stuur even een email of maak gebruik van de live chat. Deze beantwoorden wij dan ook 16 uur per dag direct. Dpd hebben wij de laatste jaren de beste ervaring mee. Wij gaan niet op stap naar klanten, we zijn daar te groot voor :) Veel plezier van uw rolgordijn. Met vriendelijke groeten, Service Team

Keurig op tijd en netjes afgeleverd

Het dakraam is keurig en op tijd afgeleverd

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!