Snelle verzending

Gemakkelijk om hor voor dakraam te bestellen, ter controle wordt nog een foto gevraagd van het raam. Snelle verzending!

wacht nog op een antwoord

Wacht nog een antwoord om mijn ervaring te kunnen delen. 23 augustus heb ik een mail gestuurd met de volgende vraag; Goedemorgen, Het pakket is in gegoede orde ontvangen. inmiddels deze geplaatst- Tijdens het bestellen op de website werd gevraagd of er nog steuntjes nodig waren. Dit was het geval en heb deze erbij bestekd. Nu blijkt dat deze ook in de doos zaten. Kan ik de steuntjes die ik nu over heb terug sturen`. Met vriendelijke groet, Erik den Dekker

We hebben geen e-mail ontvangen, u kunt de retour richtlijnen volgen op onze website. Ook kunt u uw e-mail even sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Service team.

correct geholpen

een aanrader

Uitstekend service

Top snelle levering

Top product, vereist wel wat handigheid voor het monteren

Top Velux hoe gekocht Gelukkig heb ik een handige zwager want het monteren en bevestigen vereist toch wel wat kennis en gereedschap Verder erg tevreden met mijn hoe alsmede de snelle levering

prima product, ok website, niet heel snelle levering, schreeuwerige email

prima product, ok website, niet heel snelle levering, schreeuwerige email

Perfecte service!

Makkelijk bestellen en betalen en snel en goed geleverd!

Heldere en vlotte service

Eenvoudig om een buitenzonwering voor mijn Velux dakraam te bestellen. Zat even te stoeien met het typenummer, maar via de chat werd snel duidelijkheid verschaft. Binnen twee werkdagen had ik de zonwering in huis!

Snelle levering, prima kwaliteit.

Binnen twee dagen geleverd, goed verpakt zonder beschadiging afgeleverd.

Alles zoals je hoopt

Goede prijs, snel geleverd, heel aangekomen. 1 heeeeel klein minpuntje: Velux heeft van die handige rits rats rits dozen. Maar jullie plakken er pvc tape op, waardoor de doos niet meer zonder mesje te openen is. Maar verder dik in orde.

Prima prijs en correcte levering

Prima prijs en correcte levering

Op tijd en snel.

Zie hiervoor.

Hele snelle levering en goedkoper dan elders

Alles zoals beloofd

Snelle levering!

De aankoop is gewoon goed gegaan.

Door de vele coderingen is velux een moeilijk product, maar dakraampje lost dat goed op door een foto te vragen van het typeplaatje,

Scherpe prijzen en snelle levering

Keurig volgens afspraak, snel geleverd

keurig geregeld

Een verduisteringsgordijn besteld voor een oud type dakraam. Bij de montage werd zichtbaar dat er plooien in de stof op de onder strip zaten. Online contact gezocht. Binnen 2 weken er keurig een nieuw verduisteringsgordijn geleverd onder garantie. Zeer tevreden over deze keurige afhandeling. Theo van den Elzen.

Vlotte levering, niet schadevrij

Afwikkeling en bezorging ging vlot. Een aluminium profile was verbogen, maar kon nog grbruikt worden. Produkt origineel afkomstig uit VELUX UK?

Bedankt voor uw reactie. Als u even een e-mail stuurt naar [email protected] dan sturen we een onbeschadigd profiel op. Dit was ons niet eerder bekend en is door u niet gemeld. Met vriendelijke groeten, Service Team

Eenvoudig en adequaat

Verduisterende rolgordijnen Velux besteld. - eenvoudig bestellen en goed prijs - levering was snel, correct, compleet en zonder schade

Prima, maar onduidelijk welke dag bezorgd

Het was niet duidelijk na aankoop wanneer het raam bezorgd zou worden. Het zou al fijn zijn als er een mail komt met: "bezorgd uiterlijk op....(datum)

Beste Herman, Ik heb gekeken naar uw bestelling en zie dat u en voorraad artikel bij ons kocht waarvoor u een T&T ontving om uw pakket te volgen. Misschien dat u deze gemist heeft in uw e-mail. Vooralsnog bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Service Team - Dakraampje.nl

Prima geregeld

Kwam om een insectenhor op te halen. Het lag klaar, werd prettig geholpen.

Op tijd en in prima conditie geleverd

Alles Op tijd en volgens afspraak geleverd

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!