Doet wat het belooft.

Erik en zijn team zijn betrouwbaar. Ze reageren vlot en komen afspraken na. Denken ook goed mee; kortom! wij zijn heel tevreden met ons unieke schilderij.

Goed ontvangen

Ben er erg blij mee. Hangt mooi aan de muur .

Prachtig schilderij met mooie kleuren

Ik ben heel erg blij met het schilderij, precies zoals ik had gehoopt! De kleuren zijn heel mooi zichtbaar, en de techniek die gebruikt is om te schilderen ziet er ook erg goed uit!

Mooi

Mooi metalenkunstwerk. Ons mam is er super blij mee. Makkelijk te bevestigen. Jammer dat de verpakking van mindere kwaliteit was of dat het vervoer er lomp mee om is gegaan. Want de doos was aan de buitenkant al aardig beschadigd. Gelukkig het kunstwerk niet. Anders 5 sterren.

Simpel besteld en snel in huis

Hele goede ervaring Glasschilderij snel en zonder schade afgeleverd.

Blij met mijn schilderij waar ik heel veel in zie.

Vrolijk met een hoop symboliek. Leuk geholpen bij het afhalen met een zorgvuldige verpakking voor het transport.

Snelle service en prima verpakt

Het schilderij was klaar om opgehangen te worden. Heel fijn. Zeer tevreden. Dankjewel

Leuke unieke wanddecoratie

Na lang zoeken eindelijk iets gevonden naar ons zin. Leuk en mooi.

Prima!!

Mooi schilderij, keurig verpakt en bezorgd.

Prima website met veel keus. Ideaal dat je de kunstwerken op je muur kunt projecteren! Goed verpakt verstuurd. Goede aanwijzingen voor als je het kunstwerk ontvangen hebt!

Schilderij helemaal naar onze zin. Goed en redelijk snel bezorgd.

Had het schilderij dat we op het oog hadden het liefst nog vooraf willen bekijken in de galerie. Maar de routebeschrijving leek nogal op een speurtocht. Daarom op de bonnefooi gekocht waarvan geen spijt. Het heeft onze verwachting overtroffen en genieten er nu dagelijks van .

Waanzinnig mooie objecten

Wij hebben 4 prachtige objecten, Marina, Shining Coral Reef, Fishing bubbels en Schelpen aan de muur hangen. Erg mooi en zijn er heel erg blij mee.

Ruime keuze, snelle levering en duidelijke instructies.

Er is een ruime keuze, mogelijkheid tot retourneren, snelle en nette levering. Product zoals omschreven.

Heel blij met ons schilderij

Het schilderij was nog mooier in het echt dan op de foto op de site. We zijn er erg blij mee. Was goed ingepakt en de levering was top.

Mooie kwaliteit en vlot geleverd

Voldoet volledig aan de verwachtingen en sneller geleverd dan gehoopt

Trots op deze aanwinst

Geweldige blikvanger: als bezoekers nu nog doorhebben dat ik iets met gitaren heb… Prachtig verpakt. Al met al top.

helemaal geweldig zeer tevreden

buitengewoon vindt erg leuk wacht al af op de volgend uiltjes

Echt waar voor je geld

Zoveel te kiezen en snelle levering . En dan ook nog echt iets Moois! Het kan allemaal :) Hangt prachtig boven de bank - hele kamer straalt ervan

Héél mooi, zoals op de site

Héél mooi, zoals voorgesteld op de site en snelle levering

Naar tevredenheid

Naar tevredenheid

Fijne levering

Fijn en behulpzaam contact!

Prachtig schilderij

Schilderij was goed ingepakt en is precies wat ik ervan had verwacht. Ik ben echt blij hoe deze mijn woonkamer tot leven brengt.

Uitzonderlijke en bijzondere kunst

Mooie tweeluik besteld en zeer tevreden. Snelle levering . Zij verkopen voor ieder wat wils. Werken die je in de winkel niet tegenkomt.

Alles naar verwachting.

Een item was in tegenstelling tot de vermelding op de site niet beschikbaar maar hier werd een oplossing voor gevonden. Ik hoop dat dit ook dezelfde kwaliteit en vlotte levering zal hebben.

Goed zoals je mag verwachten

Al een hele tijd mijn oog laten vallen op een giclee. Uiteindelijk toch gedaan. Uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat. Snelle levering en mooie lijst.

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbarekunst.nl is een toonaangevende webwinkel en galerie in kunst en wanddecoratie met kunstwerken in de categorieen: - Schilderijen - Metalen wanddecoratie - Gobelins - Wandkleden - Beelden - Baklijsten Kunst cadeau doen? Geef een caadeaubon van Betaalbarekunst.nl Koop je kunst online of bezoek onze galerie in Den haag.