Snelle levering, sneller dan voorspeld. Kunstwerk voldoet volledig aan beschrijving en foto. Dit maakt dat het gekozen werk goed past in interieur

Mooie overzichtelijke site, erg leuke wand decoraties

Ben erg blij met onze nieuwe aanwinst, het ziet er precies uit zoals op de site!

Goede, snelle levering

Duidelijke website, mooie betaalbare spullen. Snelle, goede levering.

Mooi schilderij en netjes geleverd

Groot doek besteld van 100x150, beetje een gok om dat online te doen. Het schilderij is echter precies zoals op de afbeelding en we zijn erg bij met de aankoop.

Op de site al mooi in het echt fantastisch

Het kunstwerk voldoet aan al onze verwachtingen. Super snelle levering en kwalitatief zeer goed. Wij zijn er super blij mee.

Snel geleverd en het product is conform verwachting.

Geweldige site

Al verschillende keren iets besteld prima service en altijd alles naar wens

Het was snel en goed bedankt

Keurig verpakt en op tijd binnen....Super tevreden

Fantastische service. Super blij met schilderij.

Snelle en goede service.

Prettige en goede levering . Goed ingepakt.

Prachtig

Nog geen drie weken geleden een prachtige metalen wanddecoratie besteld die levertijd zou hebben van 6 weken maar heb hem nu al binnen en in het echt nog mooier dan op de foto!! Ben er erg blij mee en het is een geweldige blikvanger voor id woonkamer!!

Ruime collectie, vriendelijke en snelle service!

Zowel online (website, reacties op e-mail) als persoonlijk (telefonisch en in de winkel) werken ze bij betaalbare kunst bijzonder klantgericht.

heb het kuntwerk nooit gehad, de bezorgdienst moet het nog steeds brengen

Heb het kunstwerk nooit gehad, zit er nu nog steeds op te wachten

we hebben nog niets ontvangen, dus ook niets te beoordelen!!!!!!!

we hebben nog niets ontvangen, dus ook niets te beoordelen!!!!!!!

Snelle levering!

Besteld artikel werd binnen een dag geleverd. Kleuren komen goed overeen met de foto's op de website.

geweldig

wij zagen dit kunstwerk en waren meteen verkocht

Enig minpuntje: met de app gekeken of het qua maat zou passen. Bleek toch net iets breder te zijn.

Zeker en vast voor herhaling vatbaar...

Hoge kwaliteit, zéér mooi, perfecte afwerking, correcte en veilige verzending ! ! ! We zullen jullie zeker aanprijzen bij kennissen,klanten,en vrienden.

Gewoonweg Goed!

Makkelijk uitzoeken op de site, vervolgens kopen en betalen na (goede) ontvangst volgens aangegeven planning.

Goede en snelle service.

Ondanks vertraging prima ervaring. Vertraging is natuurlijk niet leuk. Maar door Covid19 niet te voorkomen. Er werd prima gecommuniceerd, ik kreeg de keus, wachten of geld terug. Keurig. Vervolg was ook prima en de levering geheel naar verwachting!

Uitstekend, snel, goed!

Goede snelle en volledige levering, veel sneller dan vooraf vermelde verzendtijd.

Netjes geleverd.

Het bestellen was makkelijk. Ook de levering is netjes verlopen. Alleen had ik graag geïnformeerd willen worden wat de levertijd zou zijn.

Hele vlotte levering

Kunst was prima verpakt en.op tijd geleverd.

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbarekunst.nl is een toonaangevende webwinkel en galerie in betaalbare kunst: van schilderijen, fotografie, digital art tot metalen wanddecoratie. Van moderne abstracte schilderijen tot kleurrijke figuratieve kunst. Tevens zijn wij gespecialiseerd in schilderijen op maat/maatwerk. Koop je kunst online of bezoek onze galerie in Den haag.