Erg tevreden over Maude

De metalen wanddecoratie Maude voldoet aan mijn verwachtingen. Werd snel geleverd en was goed verpakt. Hangt nu boven mijn bank.

Mooi, snel en betrouwbaar

Mooi schilderij, erg tevreden mee!

Even wachten, maar dan heb je ook wat!

Na de bestelling duurde de levering circa 6 weken. Ja, je zit er wel op te wachten...maar als hij binnen komt, is het een waar feest! De koe staat prachtig aan de muur, en de ontvanger is er heel erg blij mee.

Snel, betaalbaar en leuk

Leuk kunstwerkje voor een koffiehoek in onze keuken. Echt leuk!

Snel en veilig bezorgd

Great artworks

Good quality paintings, super fast service, flexibile framing options and friendly personel. Thank you

Heeel mooi

Heel mooi precies wat ik ervan verwachten Ben super blij

Supermooie metalen wanddecoratie die echt perfect in ons interieur past. Kleuren zijn perfect en gezien de locatie van ons nieuwe huis, zijn de zeilbootjes ook een perfecte keuze. Snelle levering ook!

Snelle correcte levering. Product valt zeker niet tegen, erg blij mee, je moet soms afwachten of de foto een beetje overeenkomt met wat je ontvangt. Maar ben zeer tevreden

Prima snelle levering

Prima levering: snel en goed verpakt.

Voldoet aan mijn verwachting

Na de aankoop ontvingen wij binnen een aantal dagen onze aankoop. Grote doos en vol verwachting geopend. Het gekochte was boven verwachting, zeker nadat wij het hadden opgehangen. Dus dit bedrijf zeker een aanrader als je je huis wilt opfleuren.

Heel mooi!

Heb twee metalen kunstwerken besteld en ben er heel blij mee. Mooie kleuren en mooie vormgeving. Eigenlijk precies zoals op het plaatje.

goede begeleiding en informatie over bestelling snelle levering

Goede informatie over bestelling snelle levering zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf . En nog steeds erg tevreden met de aankoop. Mvg Patrick,

Ik ben dik tevreden!

Ik heb nu voor de 2e x kunst besteld, de eerste bestelling heb ik de voordeur mee gepimpt de mensen staan te kijken en sommige bellen aan waar ik dat mooie ornament van heb. Nu de 2e bestelling ook weer prachtig, Echtleuke spulletjes voor een betaalbare prijs

Snel geleverd en voor een goede prijs, prachtig schilderij

Heel tevreden..alles prima ontvangen

Goed en snel

Het is altijd een fijne ervaring bij jij op betaalbarekunst te kijken en te kopen

Boven verwachting

Ik heb een olieverfschilderij gekocht. Levertijd was iets langer dan aangegeven, maar werd hiervan vooraf geïnformeerd door Erik. Het schilderij is mooier dan ik verwachtte.

Schilderij prachtig

Site werkt prima, snelle zorgvuldige levering en schilderij exact zoal afgebeeld op site, zou hier zo nog eens bestellen

Prima service en mooie betaalbare kunst

Vriendelijk en behulpzaam! Zeer diverse kunstwerken tegen heel redelijke prijs. Zeker een AANRADER!

prima. fijne sfeer n goed en behulpzaam advies

prima, goede service en voldoende keuze en variatie en goed in prijs , ook voor de wat smallere beurs, kunst hoeft dus nier elitair te zijn

Prachtige wanddecoratie, erg blij mee.

Netjes ingepakt, prachtige wanddecoratie. Mooie kleuren!

Mooie wand accessoire, precies zoals op de foto’s.

Betaalbaar, goede kwaliteit en snelle levering.

Fantastisch!

Ben zeer tevreden over mijn kunstwerk, snelle levering en uitstekende service.

super mooi

supper mooi hellen maal tevreden

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbare Kunst is een groep van toonaangevende webwinkels in kunst en wanddecoratie: - BetaalbareKunst.nl - BetaalbareKunstopMaat.nl - BetaalbareWanddecoratie.nl - BetaalbareLijstenmakerij.nl Van schilderijen, fotografie, digital art tot beelden, fotobehang, prints en metalen wanddecoratie. Van modern en abstract tot kleurrijk en figuratief. Koop je kunst en wanddecoratie online of bezoek onze galerie in Den haag.