Goede service en snelle levering

Wij zochten iets moois voor boven ons industriële tv/audiomeubel en vonden op de site van betaalbare kunst een prachtige metalen gitaar. Via de mail die heel snel werd beantwoord even wat nadere info gevraagd. De gitaar werd een paar dagen later al bezorgd en voldoet helemaal aan onze verwachting. We zijn er superblij mee. We raden betaalbare kunst dan ook zeker aan. Goede service en prijs/kwaliteitsverhouding.

Prachtig kunstwerk, maar 2 maanden extra levertijd

Zie samenvatting

Beste Gerben, bedankt voor je review en zoals aangegeven hadden we grote vertraging wegens problemen met de leverancier. Zij hebben dit inmiddels opgelost en zodoende kun je nu genieten van het mooie kunstwerk! Graag tot een volgende keer, Erik | Team Betaalbarekunst.nl

Heel goed.

Het is een prachtig schilderij die op de afgesproken tijd is geleverd. Ik ben er heel blij mee.

Prima service zowel bij aanloop als bij retourneren

Wij hebben 2 kunstwerken gekocht om te vergelijken, 1 gehouden, 1 teruggebracht. Even telefoontje voor afspraak en konden hem zo terugbrengen. Je kunt hem op opsturen. Alles prima geregeld

Voldoende

Glasschilderij was niet niet proper, vele lijmresten, glas was volledig vettig, achterwand volledig los. Na contact met de verkoper, een kleine tegemoetkoming ontvangen. Heel tevreden over de vlugge reactie en begrip van de verkoper.

Hoi Vicky, nogmaals excuses voor de slordige levering (van onze leverancier) maar gelukkig is het zo opgelost. Veel plezier nogmaals van het kunstwerk. Groet, Erik

Goed verzorgd

goede service

perfecte levering en goede service

zeer goed

snel en netjes alles

Super mooi & snelle levering

Heel blij met mijn mooie wand decoratie!

Perfecte kleuren, mooier dan ik dacht

Goed ingepakt en vlotte bezorging

Eerste bestelling, voor nu super

Prachtige aanwinst

Het uiltje is een echte blikvanger: mooi van formaat, kleuren en materiaal. Heel blij mee.

Schitterend

Schitterend

Prachtige uitvoering van een 3-D metalen kunstwerk

Een prachtig 3-D ontwerp van metaal voor aan de wand. Bijna helemaal zoals omschreven. Alleen de kleur was wat donkerder dan omschreven en op de foto’s. Heel degelijk verpakt en snel verzonden. Superblij mee.

Aanrader

Een mooi afgewerkt product dat uiterst zorgvuldig verpakt binnen een paar dagen in huis was.

Prima bedrijf, goede service, zeer tevreden.

Topppppp kunstwerk

Prachtig kunstwerk en vriendelijk geprijsd

Hartstikke mooi

Mooie site,veel keuze voor iedere portemonee en interesse. Snelle levering en goede producten. We zijn er blij mee,het siert ons nieuwe appartement mooi op

Aankoop

Prima verzorgd zowel contact als verzending producten

Mooie kunstwerken en snelle levering!

Mooie overzichtelijke site, waar wij onze metalen kunstwerken (jes) op hebben gevonden. Erg apart maar wel erg mooi, weer eens wat anders dan een schilderij of poster! Werden snel en netjes ingepakt geleverd. We zijn er erg blij mee!

zeer tevreden mijn dochter is er helemaal gek van geweldig hoor

gewoon geweldig

Snelle en correcte levering

Beantwoorden snel als je vragen hebt, mooie schilderij en ben er superblij mee !

Heel mooi

Net zo als op de site Mooi

Excellent!

Schilderijen (Mondiart) in perfecte staat ontvangen. En ze zijn super mooi. Dankjewel!

Blij

Blij met het produkt met de snelle levering maar vooral blij nu het hangt en nog mooier is dan ik dacht.

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbare Kunst is een groep van toonaangevende webwinkels in kunst en wanddecoratie: - BetaalbareKunst.nl - BetaalbareKunstopMaat.nl - BetaalbareWanddecoratie.nl - BetaalbareLijstenmakerij.nl Van schilderijen, fotografie, digital art tot beelden, fotobehang, prints en metalen wanddecoratie. Van modern en abstract tot kleurrijk en figuratief. Koop je kunst en wanddecoratie online of bezoek onze galerie in Den haag.