Blij met de snelle levering ,en erg blij net het resultaat, veel positieve reacties van andere gekregen.

Goede service en snelle levering

Door de fijne en goed werkende app, kon ik diverse kunstwerken eerst goed projecteren in de werkelijke omgeving. Hiermee heb ik mijn juiste keuze kunnen maken. Het kunstwerk maakt het geheel nu compleet.

Kippen aan de muur

Ik ben heel erg blij met de "Kippen op een stok" die ik gekocht heb. Het kunstwerk werd binnen enkele dagen bij mij thuis afgeleverd, was stevig verpakt en hangt inmiddels in onze woonkamer. Ik zal zeker nog vaker iets aanschaffen!

Niet tevreden

Helaas nog geen ervaring want heb nog niks ontvangen Krijg wel steeds allerlei berichten dat het elke dag van afgelopen week komt en dan weer een mail dat ik kan betalen maar ik ga niet eerder betalen als ik het heb ontvangen krijg nu het idee dat jullie denken dat we het al hebben ontvangen maar dat is dus niet zo. Hoop wel gauw van jullie te horen.

We zijn zeer tevreden over het kunststuk Binnen enkele dagen maken we het bedrag over. M. V. G. Henk

zeer tevreden en goed ontvangen

Wel over afspraken niet zo over artikel

Heb de zwaluwen uitgezocht. Vind het wel een verschil op de site dan in het echt. De zwaluwen zotte helemaal niet zo goed verdeeld als in het voorbeeld. Heel jammer.

geweldige service en pracht kunstwerk

prima informatie toen ik er om vroeg . en een geweldig pronkstuk in m,n kamer

Supershop met super producten en supersnelle service

Voor de 2e keer een product besteld. Nette afhandeling, snelle verzending, prima ingepakt en uitzonderlijk mooi product!

Duidelijke en snelle service

Niks op aan te merken. Snel geleverd en alles is goed gegaan (groot, zwaar en breekbaar).

besteld en snel geleverd

Mooie producten, snel besteld en geleverd. Bij levering bleek dat post.nl het pakketje kappot leverde. De twee doppen voor het ophang systeem bleken er niet meer bij te zitten. Een e-mail en deze werden de volgende dag nageleverd

super snel geleverd en super mooi

geweldig

Prachtig kunstwerk. Geheel volgens verwachting en staat prachtig boven onze nieuwe bank. Snelle levering en keurig verpakt.

Het is een kado voor mijn zus

Of het kunstwerk bevalt, is aan haar. We geven het op 20 september

Zeer slecht!!

Foto besteld met levertijd van 3 tot maximaal 5 weken. Na 5 weken geen foto en ook niet even een berichtje van leverancier. Na 6 weken, geen foto en geen reactie van leverancier. Na 7 weken, geen reactie en geen foto. Foto inmiddels ontvangen en is zeker naar wens. Maar zeer slordig dat er geen contact opgenomen wordt met klant als de levertijd niet gehaald wordt.

Gewoonweg prachtig stadsgezicht met panden en gracht met veel kleur

Het duurde even in onze nieuwe woning voordat het schilderij kon worden uitgepakt. Vandaar ook de wat late reactie naar u toe. Maar we zijn heel blij en staan volop achter de keuze. een vrolijk tafereel van panden, gracht en kleuren. Prachtig geschilderd. Chapeau. Uitstekende kwaliteit. En tenslotte ook belangrijk. Zorgvuldig ingepakt. Ook een kunst. Met vriendelijke groeten, Jasn en Marion Warringa

Komen afspraak niet na

We hadden iets besteld met een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Na 4 dagen maar eens even gemaild en nu blijkt dat het bestelde product niet te traceren is en daarom is de bestelling geannuleerd. We geven Betaalbarekunst een 2de kans en hebben nu een nieuwe bestelling gedaan. Het zal ons benieuwen.

Heel tevreden over de service.

We zijn bij de outlet geweest. Heel leuk. Hebben daar nog een aantal mooie werken gescoord. De bestelling duurde langer dan verwacht maar daarover goed op de hoogte gesteld.

Slechte communicatie maar een geweldig product geleverd

De communicatie omtrent de levering moet beter met de klant gecommuniceerd worden en niet allerlei excuses bedenken om eronderuit te komen.

Topservice!

Eerste uccello-werk beviel niet doordat 1 zwaluw wel erg naar beneden dook en daardoor andere elementen wegvielen. Nieuwe uccelo besteld i.o.m. betaalbarekunst.nl en deze is top!

Vlotte levering, goede service

Met een beetje hulp van Betaalbarekunst een schitterend kunstwerk besteld en ontvangen. Heel erg blij mee. Nooit gedacht ooit kunst te kopen maar dit is een hele mooie aanwinst in ons interieur . Dit is wel ons eerste kunstwerk maar vast niet het laatste wat we kopen.

Hele goede service zeer tevreden

Goede service hele snelle levering heel erg tevreden

kan niet beter

sorry maar ik heb de foto al naar jullie gestuurd, en daarin heb ik verteld dat ik uiters tevreden ben ,

Perfect!

Zeer goede informatie ontvangen via de mail, vriendelijke service. en snelle levering. Product van mooie kwaliteit, een blikvanger in huis

Mooi kunstwerk voor betaalbare prijs

Ik zag dit voorbij komen en met de kleuren die ik nu in de woonkamer heb kwam dit ook heel mooi tot zijn recht Het kunstwerk is zowel horizontaal als verticaal heel mooi te gebruiken

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbarekunst.nl is een toonaangevende webwinkel en galerie in betaalbare kunst: van schilderijen, fotografie, digital art tot metalen wanddecoratie. Van moderne abstracte schilderijen tot kleurrijke figuratieve kunst. Tevens zijn wij gespecialiseerd in schilderijen op maat/maatwerk. Koop je kunst online of bezoek onze galerie in Den haag.