Mooie betaalbare kunst.

Veel keuze, mooie kwaliteit en snel en netjes geleverd. We wachten op ons tweede schilderij want die moet nog gemaakt worden.

Top snelle levering mooie kwaliteit ben tot nu toe heel tevreden

Mooie kwaliteit dibont voordeliger als plexiglas en glinsterend minder Als plexiglas Tot nu toe top

Mooi kunstwerk

Mooi kunstwerk en betaalbaar

De beer besteld van de serie dripping, helemaal geweldig!! Hij was snel en zeer goed verpakt bij ons thuis. Prima service!

Kunst mooi bezorging slecht

Schilderij is mooi, de bezorging laat echt te wensen over! Ronduit niet acceptabel. Gewoon voor de voordeur zetten. Indien gestolen zou worden, wie is verantwoordelijk? Dit doe je niet, bezorg dan bij de buren oid maar niet zo! Ben hier ontstemd over!! Doet jullie naam geen eer aan.

Top bedrijf !!

Goede service, mooie schilderijen voor een goede prijs.

Mooi kunstwerk waar je aan ziet dat het handgemaakt is

Goede snelle service en een mooi kunstwerk! Leuk om te zien dat er wat ‘oneffenheden’ in zitten waardoor je weet dat het handgemaakt is! Zo gauw het hangt -we wachten nog op een paar meubelstukken- sturen we een foto!

Goede en snelle ervaring

Zeer snel en goed ingepakt en gelijkenis van afbeelding

Mooi

Dat we m ontvingen ( goed verpakt en zorgvuldig gebracht)was t gelijk das wel heel erg mooi 1 x aan de muur was er het wouw effect Het enige nadeel was dat t pakket 3 dagen Track en trace van post.nl heeft gestaan met dezelfde tekst nl: morgen wordt het pakket bezorgd!!!! Maar dan komt ie niet Na 3 dagen werd het bezorgd

Snelle service en het artikel is boven verwachting!

Er is zoveel keus aan mooie wanddecoraties! Ik zou de volgende keer zeker weer bij jullie bestellen: de 15% korting was ook mooi meegenomen!

Perfect!!

Heel goede en snelle service, correct en heel tevreden met ons kunstwerk

Heel blij met dit prachtige kunstwerk!

Wij zijn heel blij met dit prachtige kunstwerk. Goede ervaring met dit bedrijf. Eerst gekeken via de website hoe dit kunstwerk bij ons aan de muur zou staan. Hele leuke optie! Er was een vraag waar we praktisch per omgaande antwoord op kregen. Na aankoop (bestellen ging heel gemakkelijk), hadden we het kunstwerk binnen een paar dagen in huis. Wij gaan er geen gebruik van maken, maar de optie om hem terug te sturen als het tegenvalt, is geweldig. Wij zouden een evt volgende keer weer hier een kunstwerk kopen.

Vooraf een vraag gesteld over de kleur. Snel antwoord gekregen. Daarna wanddecoratie besteld. Dag later bezorgd en wowwwwwwww wat een mooi kunstwerk.

Super service. Mooi schilderij

De levering ging heel snel. Goed verpakt. Mooi schilderij. We zijn er heel blij mee.

doen wat ze zeggen

telefonisch goed te woord gestaan hebben ook nog foto gestuurd en vervolgens netjes verstuurd alles vlgs afspraak

Eerst een vraag gesteld via email. Snel en adequate reactie ontvangen. Middels de app het kunstwerk kunnen bekijken of en hoe het staat. Bestelling geplaatst en het schilderij binnen 2 dagen ontvangen. Goed verpakt en meteen uitgepakt en opgehangen. Heel blij mee.

Tevreden over het werk alsook van de correcte en vriendelijke levering

Mooie wanddecoratie

Mooie wanddecoratoe, vlinders mooier in werkelijkheid dan op de site. Snelle bezorging. Goed en stevig verpakt. Niet duur. Goed ophangsysteem. Ik ben zeer tevreden.

Een prachtig wandkleed in warme kleuren.

Het kunstwerk werd goed verpakt, geleverd, binnen de gestelde termijn. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het kunstwerk.

Veel keus

Groot aanbod en goede prijzen

Positief

Vraagstelling voor aankoop werd keurig beantwoord. Levering snel verlopen. De verpakking van het artikel vond ik echter "wat magertjes", bijvoorbeeld geen luchtkussen folie gebruikt. Bij ons was er een kleine beschadiging (ietwat verbogen van metalen ring) mede door de grote platte doos met daarin nauwelijks bescherming. Wij hebben dat zelf weer hersteld dus verder geen probleem. Als het een artikel is van 10 euro zeg je; "nou oké", voor een artikel met een waarde van €175,00 zou ik zeggen: toch wel wat meer bescherming aanbrengen en stickers aan de buitenzijde dat men er voorzichtig mee om moet gaan. In zijn totaliteit zijn we tevreden.

Goeie kwaliteit en service, wel lange levertijd

Ik ben helemaal tevreden met mijn schilderij, zelfs vraag werd bijzonder goed beantwoord. Helaas was de levertijd wel wat langer dan gepland. Op zich niet erg, maar de communicatie hierover kan beter.

Aparte betaalbare kunst

Betaalbarekunst en heeft een mooie overzichtelijke website. Prachtige kunst stukken tegen betaalbare prijzen. Dus echt een aanrader in ieder huis.

Prachtig

Een blikvanger. Apart en zeker het geld meer dan waard!!

Top stuk in huis

Uitstekende kwaliteit kunst, betaalbaar en snelle levering. Een mooie toevoeging voor onze woonkamer.

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbarekunst.nl is een toonaangevende webwinkel en galerie in betaalbare kunst: van schilderijen, fotografie, digital art tot metalen wanddecoratie. Van moderne abstracte schilderijen tot kleurrijke figuratieve kunst. Tevens zijn wij gespecialiseerd in schilderijen op maat/maatwerk. Koop je kunst online of bezoek onze galerie in Den haag.