perfect

Snel /

Goed verpakt. Mooi op tijd binnengekregen zoals gepland

Zelf had ik toen ik het uitpakte, oew wat klein. Toch had het de maat die aangegeven stond. Even goed prachtig.

Precies zoals gehoopt!

Ik vond het eng, kunst kopen vanaf een plaatje op een website. Maar uiteindelijk toch de sprong gewaagd. En met goede afloop. Vanaf bestelling tot levering: alles liep gesmeerd. En het schilderij? Prachtig! Precies zoals gehoopt! Ik kijk er elke dag met veel plezier naar.

Vriendelijk, behulpzaam en vlotte afwerking

Prachtig en zoals afgebeeld op website

Er zat 1 ophangoog aan kunstwerk, daarover gebeld met de vraag of dat goed was. Ik had het idee dat het kunstwerk dan scheef zou hangen. Kreeg direct te horen dat kunstwerk omgeruild zou worden want er bleek inderdaad twee ogen aan te moeten zitten. Reeds de volgende dag werd het al omgewisseld

Wij zijn zeer blij met het geleverde produkt. Levering zoals afgesproken, op tijd, goed verpakt en zeer eenvoudig op te hangen. Top!!

Jullie naam zegt het al: Betaalbare Kunst.

Goede prijzen snelle levering groot aanbod

Goede prijzen snelle levering groot aanbod

Echt mooie kunst voor een betaalbare prijs.

Alles keurig verzorgd. Snel geleverd en duidelijke communicatie.

Prachtig

Goede kwaliteit

Goed verpakt en mooie kunst

Je krijgt wat je koopt

Snelle levering mooi

fantatisch

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd echt super Maar omdat ik nog aan het verhuizen ben is hij nog niet opgehangen hopelijk kan dat snel hij ziet er fantastisch uit precies zoals ik me voorstelde.

Goede snelle service

Mooi

Had per ongeluk 2 keer besteld. Kreeg een mailtje of dit wel klopte. Super meegedacht en dus opgelost. Goed verpakt en super mooi. Heel blij mee. Enige nadeel dat je geen melding krijgt van betaalbare kunst zelf. Alleen van After Pay als je iets besteld hebt.

Beste Marga, bedankt voor je review en helaas hebben we een technische storing waardoor de bevestigingen niet worden verstuurd. Excuus voor het ongemak maar we werken eraan. Groet, Erik

Prima geleverd

Tevreden over de levering. Verbeterpunt: stuur een bevestigingsmail en indien ook betaald is een nota. Ik heb nu niets ontvangen. Het bellen naar betaalbare kunst helpt niet veel. Dat is een doorgeefstation (callcenter die alleen boodschappen doorgeven). Ben daarna ook niet teruggebeld. Kan al met al een stuk beter dus. Een paardagen na deze review een reactie ontvangen met excuses en denota nagestuurd. Betrof eentijdelijke techn. storing. Kan gebeuren. Goed opgelost

Beste Roel, bedankt voor je review en helaas hebben we een technische storing waardoor de bevestigingen niet worden verstuurd. Hier zit ook de factuur bij maar zal ik je mailen. Excuus voor het ongemak maar we werken eraan. De telefoondienst gebruiken we bij drukte en kennelijk is je bericht niet goed doorgekomen. Ook dit zal ik onder de aandacht brengen. Gelukkig is de levering, waar het om te doen is, goed gegaan! Groet, Erik

Helemaal super jullie kunstwerken!!

Zowel onze binnen als de buitenkeuken voorzien van een prachtig kunstwerk. Zoooo blij mee. Echt tof!!

Top! Heel blij met onze Elvis!

Snel en goed verpakt ontvangen.

Tussen het verbouwen door tóch goed geholpen !

We konden geen keuze maken vanaf een computerscherm. We werden ontvangen in een galerie die op zijn kop stond. Na het bekijken van onze voorselectie, gingen we met de juiste wanddecoratie naar huis.

Mooi schilderij en snelle levering

Waren al even op zoek naar iets moois en anders en toen kwam dit voorbij Uniek in metaal en echt mooie kleuren App is handig om even te kijken hoe het eruit ziet aan de muur

Super klantvriendelijk bedrijf.

De eerste keer ging de bestelling helemaal mis. Het bleef maar uitstellen en uiteindelijk afgezegd. Maar keurig mijn geld teruggekregen. Nieuwe bestelling geplaatst en die was er in 3 dagen. Goed verpakt en netjes afgeleverd. Een zeer correct bedrijf met super klantvriendelijke medewerkers.

Geweldig product, zeer tevreden met de snelle levering.

Mooi, goede service, snel, goed verpakt, goede prijs en nog veel meer positiefs

Een hele snelle bezorging, echt fijn!

De bestelling was snel nodig, gelukkig heb er niet op hoeven te wachten. Fijn dat het zo snel in huis was. Ook aan de telefoon fijn geholpen. Petje af hoor!

Zeer goed afgehandeld.

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbare Kunst is een groep van toonaangevende webwinkels in kunst en wanddecoratie: - BetaalbareKunst.nl - BetaalbareKunstopMaat.nl - BetaalbareWanddecoratie.nl - BetaalbareLijstenmakerij.nl Van schilderijen, fotografie, digital art tot beelden, fotobehang, prints en metalen wanddecoratie. Van modern en abstract tot kleurrijk en figuratief. Koop je kunst en wanddecoratie online of bezoek onze galerie in Den haag.