Goede service, snelle levering, mooi product

Het team van betaalbare kunst communiceert snel en vriendelijk. De service is goed en klantvriendelijk. De samenstelling van het kunstwerk is in goed overleg tot stand gekomen en het resultaat is prachtig. Het is ook snel en goed verpakt geleverd. De chauffeur communiceerde ook goed en vriendelijk.

Mooi en snelle levering

Prachtige vogels en net zoals op de site staat aangegeven.

Groot assortiment wat geen canvas is maar echte verf!

Eindelijk een shop gevonden met een grote keuze aan kunstwerken van echte verf ipv gedrukt/geprint canvas. Persoonlijk vind ik dit namelijk vele malen mooier. En de fijne optie om het gekozen schilderij eerst een aantal weken op te kunnen hangen om te beoordelen of het echt wel de juiste keuze is. Enkel tegen vergoeding van de transportkosten voor het retourneren. Goed contact gehad over de aflevermogelijkheden en het inplannen daarvan! Mijn keuze was in 1 keer de juiste keuze! Ik ben superblij met het eindresultaat.

mooi schilderij, fijne zaak en goede service

Sinds ruim een week heb ik mijn schilderij Warto hangen in de hal. Wat een mooi en kleurwerk kunstwerk is het. Van de vrienden en kennissen die bij mij langs kwamen heb ik al de nodige çomplimenten gehad. Ik ben er blij mee en overweeg om nog eens een wanddecoratie te kopen bij Betaalbare kunst.

Erg positief!

Precies zoals de website zegt, betaalbare kunst! Divers aanbod, snelle afhandeling. Al met al erg positieve ervaring!

Goed en snel contact als je vragen hebt. Alles volgens afspraak en blij met het schilderij

Prachtig

Ik ben heel blij met m’n schilderij en de service was perfect. Goed ingepakt en een duidelijke uitleg!

Prachtig !

De metalen wanddecoratie 'Sailboat Joy' is van degelijke kwaliteit en echt prachtig ! We zijn zeer tevreden.

Leuke,industriele creaties.

Jullie hebben kunst die voor iedereen te koop is Het zijn over het algemeen afbeeldingen van vogels,die mensen in een natuurlijke omgeving zoals de tuin kunnen plaatsen.

Prachtig schilderij.geniet ervan

Geniet elke dag van het schilderij.snelle levering .

Mooi artwork

Helaas is Post Nl een iets minder betrouwbare bezorger hierdoor wat vertraging bij levering, verder prima service van Betaalbarekunst.

Mooi product voor een goede prijs. Zowel levering als kunstwerk waren in orde

Goed ingepakt , vlug ontvangen heel tevreden

Kunstwerk heel mooi

Hele mooie decoratie

Gemakkelijk bestellings en betalings proces, goede verpakking, alleen de levering duurde iets langer dan 5 werkdagen, product is echter GEWELDIG ! I'll be back !

Goede service en snelle levering

Alles zoals afgesproken

Het origineel is echt zoals op de internetpagina

Goede service en uitstekende kwaliteit!

Wij hebben een erg positieve ervaring met Betaalbarekunst.nl. Het door ons uitgezochte schilderij kon tijdelijk worden opgeslagen en werd netjes afgeleverd op een door ons aangegeven moment. Wij zijn erg tevreden en genieten erg van het prachtige kunstwerk in ons huis.

TOP !

Ik had wat vragen vantevoren over de bezorging. Alles netjes beantwoord door Betaalbare kunst. Wat eruitspringt is de app met de augmented reality. Daardoor koos ik een ander kunstwerk wat beter bij mijn intereur pastte. Dat is echt een heel goed hulpmiddel !

Prima kwaliteit en sneller geleverd dan 4-6 werkweken

Uitstekende communicatie en snelle levering

Fantastisch!!

Wat mooi ! Wandkleed is geweldig !! Wat een aanwinst voor het huis!

Prima, netjes bezorgd.

Top goede service

Prachtig, en sneller dan verwacht

De levertijd zou langer zijn dan de daadwerkelijke levering. Na het verwijderen van de (goede) verpakking kwam het prachtige kunstwerk tevoorschijn. Geen beschadigingen of wat ook, de randen waren keurig beschermd. Ondanks het grote formaat (180x120 cm) kon ik het in mijn eentje ophangen, gewicht viel reuze mee.

Top.

Snelle levering. Kunstwerk komt overeen met de afbeelding. We zijn erg tevreden.

Mooie spullen en snel en zorgvuldig geholpen

De collectie is redelijk uitgebreid met mooie en betaalbare kunst. Wij hadden een kleine beschadiging en er is goed meegeholpen en gedacht naar een oplossing.

Mooi

Doen wat beloofd wordt

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbare Kunst is een groep van toonaangevende webwinkels in kunst en wanddecoratie: - BetaalbareKunst.nl - BetaalbareKunstopMaat.nl - BetaalbareWanddecoratie.nl - BetaalbareLijstenmakerij.nl Van schilderijen, fotografie, digital art tot beelden, fotobehang, prints en metalen wanddecoratie. Van modern en abstract tot kleurrijk en figuratief. Koop je kunst en wanddecoratie online of bezoek onze galerie in Den haag.