Alle verwachtingen overtroffen!

Een schilderij online uitzoeken én kopen… wij vonden het best heel spannend! Wat zijn we enorm blij met het resultaat: het is veel mooier dan we verwachtten! De kleuren zijn warmer dan wat het beeldscherm toonde, de kleurstelling precies zoals afgebeeld. Een ware eye-catcher boven de bank waar we iedere dag weer gelukkig van worden. Gezien de prijs is kunst aan de muur nu bereikbaar voor iedereen!

Prima service, mooi kunstwerk

Goed verdergeholpen door Erik via mail. Correcte service en afspraken. De bezorgdienst echter verliepen minder vlot. Daar was het ‘derde keer bijna goede keer’ ☺️

Prachtig

Prachtig metalen kunstwerk bladeren. Ben er super blij mee.

Prima service!

Ik had 2 schilderijen besteld. 1 met levertijd van 1-5 dagen en 1 met levertijd van ruim 1 maand. Omdat die laatste wat langer duurde, had ik de 1ste alvast gekregen. Deze was helaas wat beschadigd en ik heb foto's gestuurd. Ik kreeg, gelijk met mijn 2de schilderij, een nieuwe en de beschadigde kon gelijk mee terug. Prima service en heel snel antwoord op mijn mail met excuses. De schilderijen hangen nu in mijn huiskamer en ik ben er heel blij mee!

Snel en volgens verwachting

Snel en volgens verwachting

Superblij met wanddecoratie.

Wanddecoratie was prima verpakt. . Heel tevreden mee en hangt in de woonkamer. Mooie aanvulling in mijn huis.

Heel tevreden

Heel tevreden super

Geweldige aankoop

Binnen 2 dagen thuis

Alles goed geregeld

Alles was duidelijk en goed geregeld. De bezorger kwam op het afgesproken tijdstip

Voldoet geheel aan mijn verwachting

Staat mooi aan de muur boven mijn bank

Ze vonden het heel mooi!!

Ik had het glazen beeld ‘’Free as a bird’’ besteld voor vrienden. Ze vonden het heel mooi!! Ik had voor mijzelf al bedacht dat als zij het niet wilden, ik het zelf zou houden!! Zo mooi vond ik het! Dit wil ik jullie graag laten weten!

Snelle levering en mooier dan verwacht. Dikke 5 sterren. voor Betaalbarekunst.

Mooie wanddecoratie en snelle levering.

Geweldig!!

Super mooie kwaliteit schilderijen. Een aanwinst voor het interieur. Netjes verpakt en met zorg geleverd.

Mooi

Mooi en snel en goed geleverd schilderij Is iets je anders dan op foto maar tocg super Tot de volgende

Mooi kunst werk en prima communicatie

Heb een kunstwerk besteld om cadeau te geven aan mijn broer en schoonzus door hun zoon , ze waren erg verrast. Goed verpakt en snel bezorgd

Prachtige meerpaal met ijsvogel besteld precies zoals beschreven en mooier dan gedacht. Prettige en vriendelijke communicatie, uitleg en antwoorden, goed verpakt, nette en snelle levering

erg mooie metalen Wanddecoratie, voldoet aan de verwachting hoe wij deze 3 uiltjes hebben uitgezocht

mooie webwinkel, komen zeker weer terug voor een nieuwe bestelling

Aanbod weinig interessant

Cadeaubon gekregen, aanbod echter weinig interessant.

Zeer tevreden en snel geleverd

Na de bestelling is het product naar volle tevredenheid geleverd en hangt inmiddels aan de muur.

mooier dan ik had gehoopt

mooier dan ik had gehoopt

Prima service en goede kwaliteit.

Schilderwerken ontvangen, opgehangen en overeenkomstig wat wij ervan verwachten.

Snelle , goede afhandeling

Product voldoet aan alle eisen en werd goed verpakt verzonden. Keurig op tijd l.

Zeer snel gekeverd nav aanvraag. Heel prettig. Goed verpakt, zorgvuldig. Prettige communicatie van bestelling tot levering. Complimenten.

Heel erg tevreden erg mooi schilderij.

Erg mooi schilderij goed verpakt erg tevreden.

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbarekunst.nl is een toonaangevende webwinkel en galerie in kunst en wanddecoratie met kunstwerken in de categorieen: - Schilderijen - Metalen wanddecoratie - Gobelins - Wandkleden - Beelden - Baklijsten Kunst cadeau doen? Geef een caadeaubon van Betaalbarekunst.nl Koop je kunst online of bezoek onze galerie in Den haag.