Zeer decoratieve wanddecoratie!

Prachtige decoratieve metalen wanddecoratie gekocht in de vorm van vissen. Mooie kleuren en zo gemaakt dat het net is alsof ze bewegen. Er zit kleur en "gang" in door het water wat nagebootst is en waar je ze aan kunt bevestigen aan de muur. Die komt zo helemaal tot leven! Erg mooi en kunstig gedaan! Heel blij mee.

Heel mooi

Heel mooi

Blij mee!

Levering sneller dan aangekondigd en goed over gecommuniceerd. Nazorg ook prima geregeld!

Veel keuze - snelle levering

Veel keuze - snelle levering. de AR mogelijkheid om iets al op je wand te projecteren is ook handig

Precies wat ik zocht. Snelle levering. Zeer tevreden.

In het echt mooier dan op de foto

Wij zijn heel blij met de kunstwerken, zijn in het echt mooier dan op de foto.

Mooi kunstwerk, goede communicatie

Bestelling gedaan en betaald. Levertijd stond op ongeveer een maand. Na iets meer dan een maand niets gehoord te hebben, via e-mail contact gezocht. Daar werd gelijk op gereageerd. Echter de reactie was niet helemaal juist want had vervolgens nog steeds niets ontvangen. Weer een mailtje, en een week later werd het geleverd. Levertijd was dus iets langer, maar goede, snelle en duidelijke communicatie. Kunstwerk is overigens prachtig.

In 1 woord wow geweldig.

Op het plaatje was de motor op ijzer schilderij al mooi .Een maal thuis Kregen we echt een wow gevoel .Zo mooi .De levering was ook snel .Volgende dag al in huis .

Goede en snelle levering

Wij zijn zeer tevreden over betaalbarekunst.nl Een mooie gobelins hangt te shinen bij ons aan de muur.

Prachtig

Meisje met de parel heb ik als cadeau voor mijn dochter gekocht. Ziet er schitterend uit. Dank jullie wel. Groetjes Sjors. Volgende wordt mysterieus.

Het hele proces is zonder enige problemen verlopen.

Keukendecoratie

Decoratie goed en snel ontvangen. Netjes en goed verpakt. Staat hartstikke leuk in de keuken. Ben zeer tevreden met het resultaat. Inderdaad betaalbare kunst.

Met mn bestelling blij. Pakket goed te volgen. Service goed

Na lang zoeken naar een mooie eye catcher in mijn woonkamer kwam ik op de site terecht van betaalbare kunst. Ik was meteen verliefd op een schilderij en heb deze ook besteld. Werd netjes op de hoogte gehouden van de levering, die heel snel was. Schilderij is prachtig en voldoet aan mijn verwachting.

Alles liep vlug en naar wens en de bezorging was uitstekend.

in een woord prachtig

Snelle levering. Heb je vragen krijg je snel antwoord.

schitterend plexiglas schilderij ben er erg blij mee..

De service is perfect... snelle levering en het kunstwerk is heel erg mooi.

Mooie kwaliteit kunst

Snelle levering, in het echt was erger schilderij nog mooier dan op de afbeelding van de site. Ik ben uitermate tevreden.

Kwaliteit

Snel, goed en mooi.

Erg mooi!

Erg mooi kunstwerk ontvangen (meisje met de parel op dibond). Ook de service ben ik erg tevreden over. Een aanrader!

Duidelijke site en goede levering

.....

Voldoet aan mijn verwachting en snel bezorgd

geleverd zo als beloofd prima !!

goede ervaring !!

Mooie produkten en zoals door ons gewenst geleverd.

Habben 2 glasobjecten besteld. Bij bestelling aangegeven dat we wegens vakantie een latere leverdatum wilden. Hieraan is perfect voldaan. Zijn zeer tevreden over de bestelde kunstwerken en de afhandeling.

Snelle reactie op vragen.

Van alles goed op de hoogte gehouden. Keurig binnen de gestelde termijn geleverd. Helemaal blij met de door mij gekozen objecten

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbarekunst.nl is een toonaangevende webwinkel en galerie in kunst en wanddecoratie met kunstwerken in de categorieen: - Schilderijen - Metalen wanddecoratie - Gobelins - Wandkleden - Beelden - Baklijsten Kunst cadeau doen? Geef een caadeaubon van Betaalbarekunst.nl Koop je kunst online of bezoek onze galerie in Den haag.