prachtig.

wandeling in de avond in een park door 2 mensen. zit emotionele waarde voor mij in want er is nog een mens over

Goede service, mooi product

Heel blij met mn nieuwe schilderij aan de muur. De kleuren springen eruit! Het was even een paar weken wachten maar dit was netjes van te voren kenbaar gemaakt. Wachten waard!

Mooi schilderij, alles was in orde.

Snelle levering.

Goed verpakt. Mooi kunstwerk

Heel tevreden

De bestelde gobelin is keurig verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd. Het bruidspaar was er ontzettend blij mee.

Mooi schilderij en prima service

Prachtig schilderij in mooie baklijst ontvangen. Prima ondersteuning bij de levering.

Schilderij zaterdagmiddag besteld; en drie dagen later keurig verpakt afgeleverd.

Helemaal top!

Altijd keurig behandeld. Eerder een annulering gedaan omdat het niet afgelakt kon worden.Geld netjes terug. En nu na 1 jaar weer besteld afgelakt en wel.We zijn er blij mee en keurig afgeleverd!!!

Te lang moeten wachten op mijn schilderij

Schilderij besteld en er stond duidelijk bij binnen 5 werkdagen geleverd. Uiteindelijk heeft het bijna 2 weken geduurd voordat ik eindelijk mijn schilderij ontvangen heb. Op mails wordt wel snel gereageerd maar de schuld wordt in mijn ogen te snel afgeschoven op de koeriersdienst. Had liever gezien dat er eerlijke levertijden op de website worden vermeld. Het schilderij zelf is wel prachtig en werd goed verpakt geleverd, dus daar geen klachten over.

Beste Barry, bedankt voor je review en zoals besproken kwam de late levering door de vakantieperiode waarin we de levertijden helaas niet altijd kunnen nakomen of juist communiceren. Dat laaste was dan ook het geval omdat ook wij afhankelijk zijn van derden, waarvoor nogmaals onze excuses. Gelukkig bevalt het schilderij dus veel plezier ervan! Groet, Erik

Schilderij overtrof mijn verwachtingen

Vond het best wel een beetje eng om een paar honderd euro uit te geven voor een schilderij dat ik alleen van een plaatje kende. Echter, toen ik het uit de verpakking haalde gaf dat toch even een wow-moment.

Mooi en goed verzorgd

Mooi en goed verzorgd

Top. Super tevreden. Combineert mooi bij het hierop afgestemde interieur

Product netjes en zorgvuldig afgeleverd. Het hele interieur is op dit item afgestemd. Super tevreden

Nog mooier dan op de foto, goed verpakt snel geleverd kortom top!

Prachtige onderwaterwereld

Mooie kleuren van het schilderij. Ziet er realistisch uit met de vissen uit de Rode zee die ik gezien heb. Goed en stevig verpakt.

Goede levering & communicatie

Mooie producten en prettige ervaring met verkoper ivm levering en retour. Goede service!!

Prachtig werk gekocht, prima service

Er leek even geen bestelbevestiging te zijn gestuurd, maar na contact via whatsapp werd dit snel opgelost. Ook het contact over de verzending verliep via whatsapp uiteindelijk. Ik had het werk keurig op tijd. Tevreden klant.

Mwah

Late levering, moest 2x mailen. Fout bij postNL ???

Beste Jules, bedankt voor je review en zoals besproken kwam de late levering door de vakantieperiode en de problemen die hiermee gepaard gaan. In jouw geval had PostNL dus de zendingen niet afgehaald, ook niet bij herhaling. Dit kwam weer door een vervanger die niet goed was geinstrueerd. Gelukkig heb je het kunstwerk al enig tijd in huis nu dus veel plezier ervan! Groet, Erik

Inmiddels hebben wij ons kunstwerk ontvangen

Inmiddels hebben wij ons kunstwerk ontvangen. We zijn er erg blij mee en voldoet aan onze verwachtingen. Er waren wat problemen met levering, dit is netjes opgelost. Erg goede service!

Beste Miranda, bedankt voor de aanpassing van je reveiwe en nogmaals veel plezier ervan! Groet, Erik

Helemaal top!

Ondanks eerder bericht mijn bestelling toch nog precies op tijd ontvangen om cadeau te doen. Echt heel blij mee!

Snel, netjes, mooi.

Mooi schilderij. Had al eerder schilderijen gezien zoals deze. Voldeed aan verwachting. Mooie kleuren.

Het schilderij is zeker naar onze zin. Helaas ging het met de transport niet zo goed. Het schilderij was drie huizen verderop neer gezet zonder en briefje in de brievenbus of wat dan ook. Wij maar wachten en wachten.Dus volgende keer maar beter contact houden. Groetjes Ed Petermann

Beste Ed, Bedankt voor je review en helaas kunnen wij niets doen aan de kwaliteit van bezorging. Wel heb ik de klacht voorgelegd, hoop ik dat alle transporteurs meer hun best gaan doen en dat het kunstwerk verder bevalt. Groet, Erik

Netjes geleverd. Ben er helemaal blij mee.

Mooi

Goed verpakt

Netjes binnen 5 werkdagen bezorgd.

Ook de klantenservice reageert direct als je een vraag of mededeling hebt.

Het kunstwerk is prachtig! Ook heel snel verzonden en goed stevig ingepakt

Binckhorstlaan 36,348 2516 BE Den haag

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbarekunst.nl is een toonaangevende webwinkel en galerie in kunst en wanddecoratie met kunstwerken in de categorieen: - Schilderijen - Metalen wanddecoratie - Gobelins - Wandkleden - Beelden - Baklijsten Kunst cadeau doen? Geef een caadeaubon van Betaalbarekunst.nl Koop je kunst online of bezoek onze galerie in Den haag.