niet goed

alles was geregeld zou de volgende dag bestelling krijgen smorgens een mail uitverkocht net de laatste verkocht was niet leuk

Beste Piet, nogmaals excuus voor de tegenvaller. Wij hadden de voorraadaanduiding niet goed ingesteld helaas. Bij de levertijd stond wel "neem contact met ons op", maar hier had dus "uitverkocht" moeten staan. Hopelijk heb je toch nog iets moois gevonden. Groet, Erik

Werk voldoet volledig aan onze verwachtingen

Kunstwerk in goede staat ontvangen. Jullie hadden ons duidelijk op voorhand gezegd dat er dikkere lagen verf op het werk zouden zitten. Dat konden we uiteraard niet zien op de foto op jullie site.

Prachtig schilderij en goede levering!

Zeer tevreden met mijn eerste ervaring met betaalbare kunst! Ook leuk dat de kunstenaar me nog een berichtje had gestuurd.

Goed verpakt, dus netjes aan gekomen.

Is voor bruiloftouders, dus t blijft nog tot oktober in doos

we zijn er heel blij mee

We kregen het kunstwerk, zoals het leek iets beschadigd omdat het was verbogen. We mochten het zelf proberen goed te zetten op de kosten van Betaalbare kunst Snelle, vriendelijke reactie en prima opgelost Het hangt nu tot volle tevredenheid bij ons aan de muur Ik vind Betaalbare kunst een aanrader met vriendelijke groeten Jan en Immie

Exellent!

Mijn kunstwerk heel snel thuisbezorgd! Netjes en veilig ingepakt. Prachtig item. Heel blij mee

Het is een mooi schilderij

Toen het geleverd werd, zat er een soort deuk in het doek. Dat is nu wel weggetrokken gelukkig. Het is een mooi doek, ik ben er blij mee.

Korte levertijd goed verpakt en nette bezorger prijs kwaliteit verhouding is goed.

Prachtig!

Levering duurde iets langer dan verwacht, bij navraag direct een ETA gekregen dus helemaal top. Het schilderij is erg mooi gemaakt,kwaliteit is goed. Ook de levering ging uiteindelijk vlot. Wel kwamen de mails hierover in de spam map dus ik had de eerste leverpoging gemist. Hij hangt nu prachtig in de woonkamer en is altijd onderwerp van gesprek bij onze gasten.

Mooi maar laat

Alles is prima, behalve de levertijd. Die liep 3 weken uit. Geen ramp, wel vervelend.

Heel mooi!

Wij zijn super blij met het schilderij. Staat heel mooi op onze muur. Doet aan al onze verwachtingen. Familie van der Hulst.

Geen nadelen ondervonden

Geen bestelling ontvangen

Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Wij zijn erg tevreden.

Bestelling ging makkelijk en netjes op tijd ontvangen. Heel goed verpakt. Goede leveringsvoorwaarden.

Prachtig aanbod icm mooie prijzen

Erg goede service en snelle levering en precies zoals afgebeeld.

Goede service en snelle levering goed verpakt en mooi omlijst.

prachtig kunstwerk geleverd

prima ervaring met deze website , snelle reactie op vragen en prima service , kunstwerk is prachtig

Prachtige betaalbare wanddecoratie

Heel blij met 2 mooie werken van BetaalbareKunst.nl! Nog even en dan ik deze aan de muren hangen in mijn nieuwe woning!

Prachtig stuk.

Ik ben heel blij met mijn papavers van metaal. Het staat mooi. De levering duurde wat langer dan ik gewend ben, maar het kunstwerk was met zorg verpakt.

Prachtig

Mooi,fijne bezorging

Blij met de aankoop

Formaat en kleuren zoals beschreven. Zeer degelijk verpakt. Toegankelijke klantendienst. Levering liet wel ietsjes langer op zich wachten dan aangekondigd. Prijs-kwaliteit zeker in orde.

Heel mooi kunstwerk.

Past in ons interieur

Snelle levering, goed verpakt !!

Netjes verpakt en op tijd geleverd, top

Ben erg blij met mijn metalen kunstwerk,

Leuk kunstwerk, goed verpakt. Snelle levering en informatievoorziening zoals gewenst

Binckhorstlaan 36,348

2516 BE Den haag

Over Betaalbarekunst.nl

Betaalbarekunst.nl is een toonaangevende webwinkel en galerie in kunst en wanddecoratie met kunstwerken in de categorieen: - Schilderijen - Metalen wanddecoratie - Gobelins - Wandkleden - Beelden - Baklijsten Kunst cadeau doen? Geef een caadeaubon van Betaalbarekunst.nl Koop je kunst online of bezoek onze galerie in Den haag.