is lekker van smaak en geeft rust in het lichaam

ook gaat ons gewicht langzaam naar beneden. en omvang.

Heerlijke Shakes, vol gevoel na het eten.

Vorige week mijn eerste bus besteld in de smaak vanille, dat beviel zo goed dat ik ook de smaak aardbei heb besteld. Mijn dochter heeft ook geproefd en heeft nu ook besteld. Ik loop bij een internist vanwege een resorptie probleem in mijn darmen. Ik neem vitamines niet goed op. Ik hoop met de uitgebreide vitamines en bouwstoffen in de shakes, dat ik volgende maand resultaat zie in de uitslagen. Ooh ja niet onbelangrijk 1,5 kilo kwijt in een week.

Goed vol te houden

De shakes smaken prima en zijn op meerdere manieren klaar te maken, mijn voorkeur is lekker met yoghurt, net of je heel de tijd toetjes mag eten! ;-) De repen vind ik niet lekker, maar dan pak ik een ander gezond tussendoortje.

Vult en smaakt goed

Ik vind persoonlijk niet alle smaken lekker, maar dat kon ik gelukkig testen door de gratis proefzakjes van de verschillende smaken. Banaan, vanille vind ik het lekkerst. De repen zijn lekker voor tussendoor. Ik ben nog maar 5 dagen bezig, dus kan nog niet zeggen dat het werkt, maar dat zal vast wel goed komen.

Lekker

Heerlijke shakes. Alle smaken bevalt mij prima. Geen chemische geur of smaak. Het resultaat moet nog blijken. Maar het hongergevoel is minder. Neem sochtends een shake tussendoor een reep (die trouwens ook lekker is) en smiddags weer een shake en tussendoortje weer een reep. Prima te doen.

Lekker!

Jaren geleden had ik reeds shakes uitgeprobeerd en ik vond deze niet lekker en ook veel te zoet, waardoor ik me had voorgenomen nooit meer shakes te gebruiken in functie van gewicht verliezen. Via internet kwam ik onlangs uit op de website van Shakeplus en gaf ik het toch nog eens een kans. Het proefpakket was ideaal, ik vond zelfs álle smaken lekker tot mijn eigen verbazing. De shakes vullen goed voor enkele uren, zijn luchtig en proeven bijna als een gewone milkshake. Ik ben terug fan :)

Pas begonnen erg positief

Deze week net begonnen met shakeplus. Door de smaak van de shakes en tussendoortjes erg gemotiveerd en positief mijn afval race te gaan winnen! Snelle levering van de producten. Tot nu toe erg tevreden.

Lekker, makkelijk en werkt goed!

Ik vind de shakes lekker en het is super makkelijk te maken, ook met wat fruit of groente erbij in is top! Vind het heel fijn dat er ook tips bij komen voor sport en eten.

Top product, wel prijzig en nu nog prijziger

Nu voor de 3e keer besteld, prima product, smaak is goed (voorkeur aardbei & chocolade, banaan is wat minder maar ook redelijk), vult goed, je zit hier toch wel 2uur vol van. Zonder slechte toevoegingen, geen sucralose of aspartaam. Wel met stevia, natuurlijk product, dit kan ik alleen maar aanmoedigen. Misschien hierdoor wat duurder als overige producten. Helaas bij de nieuwe (kleinere) verpakking is de prijs wel +10% gestegen, nu 1,66per portie (bij 4 potten, dus al enigszins korting gekregen) vs. 1,55per portie bij de oude bestelling van 3 potten. En da's jammer, minder product voor een hogere prijs. Daarom minder sterren, het product krijgt wel 5 sterren. Verzending heel goed, je kan vrij flexibel de aflevertijd bepalen, geen geneuzel met PostNL en z'n vertragingen want die gebruiken ze niet!

Hoi Mike, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met Shakeplus. De prijs per shake is niet omhoog gegaan. Een pot bevat nu 14 shakes in plaats van 21. Je hebt nu 3 potten (42 shakes) voor de prijs van 2 "oude" potten (ook 42 shakes) voor €69,90. 4 nieuwe potten bevatten 56 shakes en 3 "oude" potten waren 63 shakes. Daar komt het verschil door waar je op uitkomt. Onze prijs per shake is nog hetzelfde :) Heel veel succes en een fijne dag! Groetjes, Linda

Makkelijk vol te houden nieuwe levenstijl

Mijn ervaringen van Shakeplus zijn goed, ik vind het makkelijk vol te houden. Heb voor langere tijd een vol gevoel na de shake. Ook goed vol te houden doordat je gezonde tussendoortjes mag en de refeedavond! Alleen vind ik de vernieuwde repen (chocolade) helaas niet lekker. De oudere variant was echt lekker een tussendoortje om naar uit te kijken, maar dat is helaas mijn inziens veranderd. Maar voor de rest een topdieet, wat uiteindelijk een nieuwe levenstijl wordt!

Met shake plus voel ik me beter en fitter, merk ook aan me kleding dat het beter zit.

Na 1 week als man, bijna 4 kg eraf.

Na een week bijna 4 kilo afgevallen. Is voor mij zeer stimulerend om door te gaan.

Ik vind het hele lekkere shakes en fijn dat je het kan combineren met wat fruit.

Ik voel mij geweldig

Nadat ik mijn lunch vervangen heb met shakeplus, merk ik dat ik veel meer energie heb en daarnaast ook afval. Ik ben inmiddels 13kg kwijt dankzij dit dranke in comninatie met meer beweging, o.a. aerobics

Lekker,makkelijk,en volgens mij ook gezond

Ik ben nu bijna een week bezig. Wel veel last van opgeblazen buik en winderigheid .maar tlijkt nu wat minder te worden. Kben goed afgevallen al..dus hoop dat dit doorzet In de middag heb ik aan 1 tussendoortje niet echt genoeg,dus eet er wat kipfilet bij. En ik maak soms een soepje van alleen soepgroente en doe dan het zakje tomatensoep erdoorheen als het kookt..en dat vult echt als een malle..

Onzeker over resultaat ..

Ik ben ondertussen mijn 3 de week gestart ...zonder resultaat ...ik probeer nog even verder te doen , banaan is mijn lievelingssmaak

Goedemiddag Martine, Super dat je al 2 weken bezig bent! Wat jammer dat je nog geen resultaat merkt. Heb je dit met je coach besproken? Dan kun je samen kijken waarom het nog niet gaat zoals gewenst en de nodige aanpassingen maken. Het programma werkt zeker. Hou vol, dan ga je je doel zeker behalen. Succes! Groetjes, Linda

Goed te doen ben nu 1 week bezig en 1,3 kilo kwijt maar ook een aantal cm#blijei

Prima te doen.

De Shakes zijn lekker van smaak. Goed te combineren met extra ingrediënten zodat je kan afwisselen. Ik vind ze niet heel vullend maar de tussendoortjes lossen dat goed op. Eigenlijk heel tevreden.

Goede smaak proteïne reep chocolade

Goede order behandeling en snelle verzending. Deze reep is heerlijk van smaak en vult goed. Ik gebruik soms een halve voor chocolade vervanging en zoete trek na het avondeten.

Fijn

Het werkt!

Erg goed en lekker

Mijn dochter en ik hebben eerst een start pakket geprobeerd. We werden beide enthousiast. Het is erg lekker, de smaken chocola en banaan zijn ons favoriet. We hebben gisteren weer 2 potten besteld en die komen vandaag al binnen. Of het helpt weten we nog niet,we zijn te kort daarvoor bezig. Maar het is in ieder geval gezond en we zijn hierdoor ook bewust bezig met wat we op een dag eten. Vaak zitten er in andere shakes veel rommel en in deze niet. Wij drinken het met lactose vrije melk.

Energie voor 10

Heel eerlijk ben ik niet vooraf op de weegschaal gaan staan en heb ik geen centimeters gemeten. Ik wilde gewoon eens kijken of het me wat xou gaan schelen omdat ik graag wil parachutespringen en daarvoor max 100 kilo mag zijn en daar zit ik altijd ongeveer. Meestal net erboven. Ik ben nu 3 weken bezig, maar niet heel serieus. Eet nog steeds af en toe een pizza of sla een shakedag over en eet gewoon. Ook om mijn lijf niet teveel te laten wennen aan weinig calorieën. Ik merkte gelijk dat ik veel meer energie kreeg en dat is zo fijn, dat ik besloten heb dat ik de shakes blijf gebruiken. Ik vind alles erg lekker, met name de knabbelmix, maar de repen, de soep, ik word er blij van. Het is makkelijk en lekker en ja, mijn riem kan een gaatje strakker wat ook zeker fijn is.

Beter dan verwacht

Ik heb al vaker shakes geprobeerd. Deze shakes smaken goed en vullen goed. Aan de smaak heb ik wel moeten wennen omdat de stevia best overheerst. Ik maak de shakes aan met kwark en melk en lepel het langzaam op. Ik ben tevreden en heb weer 2 potten besteld.

Ben 2 weken begonnen met de shakes, bevalt erg goed! Geen honger gevoel.

Lekkere shake's Ik heb na het drinken van een shake absoluut geen honger meer en wat ik ook top vind , dat get erg natuurlijk is, geen stoffen erin die niet nodig zijn. De verschillende smaken zijn lekker, mijn favoriete shake is aardbei. Ik ben blij dat ik shakeplus heb leren kennen!