Super lekker

Smaak is goed en ook goed vol te houden hierdoor

Ik was sceptisch

Ik moet toegeven dat ik erg sceptisch was. Ik heb geen / weinig ervaring met maaltijdshakes maar ik wou toch graag afvallen. Na een proefpakket aangeschaft te hebben toch maar een voordeelpakket aangeschaft. Na drie weken gebruik ben ik al meerdere kilo's afgevallen. Dat terwijl ik me er niet eens heel strikt aan houdt. Ik sla nog wel eens een shake / reep over. Ik ben daardoor echt verbaasd over hoe goed dit werkt. En zal zeker klant blijven. Als ik s' avonds honger heb dan neem ik een soepje of nootjes. Of een kop thee. Wel baal ik dat de voordeelpakketten weg zijn, ik hoop dat die terugkomen.

Goed vol te houden!

Ik heb ervaring met meerdere shakes die dienen als maaltijdvervanger. Allemaal behoorlijk smerig, hoog in koolhydraten en niet vullend. Daarom was ik een beetje sceptisch, maar door de positieve verhalen heb ik toch besloten te beginnen. Ik heb soms zeker nog wel trek, maar ik merk dat mijn bloedsuikerspiegel normaal blijft en dat mijn ernergieniveau goed blijft. Het is prima vol te houden en de shakes smaken écht goed!

Snelle levering, komt beloftes na dat is heel fijn!

Prima product en snel resultaat!

In 6 dagen tijd al 4 kg lichter, is goed vol te houden. Ben blij dat ik deze stap heb gezet.

Shake zijn erg lekker vullen goed doe er wel eens wat fruit bij om te variëren mijn favoriet is aardbei banaan vanille ben nu twee weken bezig en 3 kilo kwijt ga dus nog even door

Ik ben een week bezig en vindt de producten goed.

Niet alle producten zijn naar mijn smaak en ik vindt het dan ook jammer dat je niet zelf kan kiezen bij een weekpakket, ik zou dit liever zelf kiezen.

Hoi Yvonne, Bedankt voor je beoordeling! Jammer dat niet alle producten jouw smaak zijn. We werken nu aan de mogelijkheid om de pakketten zelf samen te stellen. Binnenkort kun je dus zelf kiezen welke tussendoortjes je in je pakket kiest. Heel veel succes! Groetjes, Linda

Ben echt heel tevreden.

Ben nu precies 2 weken bezig, de 1e 3 dagen had ik honger en hoofdpijn, maar heb doorgezet, want je moet nu eenmaal wennen aan een nieuw eetpatroon. Maar ben nu al zo blij, ben al bijna 2 kilo kwijt. Vind de shakes ook echt lekker, de repen iets minder, dus pak vaak n bakje rauwkost. Als ik in de middag echt honger heb, pak ik de tomatensoep, die vult echt goed

Met een hoop eigen doorzettingsvermogen is het te doen. De smaken zijn echter niet lekker.

Met een hoop eigen doorzettingsvermogen is het te doen. Ik ben in 3 weken 6 kilo afgevallen maar de smaken van de shakes zijn alles behalve lekker. Persoonlijk is de aardbeien smaak en banaan met wat vers fruit (banaan/bosbessen) te doen.

Goed vol te houden

De shakes hebben een prima smaak. De repen vind ik minder lekker, maar naar mate je ze meer eet ga je de smaak meer waarderen. Ze zorgen er wel voor dat de behoefte naar zoetigheid minder wordt.

Voedzaam product

Snelle levering. Net 1 week begonnen. Ook makkelijk te gebruiken op je werk.

De smaken zijn erg lekker heb eerst het proefpakket besteld om te proberen.

Top !!

Ben zeer tevreden, na 2 weken mijn lunch te vervangen door een shake, en al bijna 3 kilo afgevallen. Verder eet ik koolhydraat beperkt, en gezond.

Van heel veel en ongezond eten naar de shakes en repen van shakeplus. Ik wist niet dat het (tot nu toe) zo gemakkelijk ging zonder enige cravings en daar ben ik erg tevreden mee! Ook alweer 2.9kg afgevallen in 5 dagen tijd.

Tot nu toe nog steeds tevreden

Shakes zijn lekker

Eenvoudig afvallen

Ik dacht drie weken geleden: kom ik probeer dit eens voor een week, en daarna zie ik verder. Shakeplus is een eenvoudige manier om gecontroleerd af te vallen. Ik wil graag verder volhouden tot aan mijn streef gewicht en daarna zie ik verder :)

De kilo’s vliegen eraf

Ben nu 3 weken bezig wel in combinatie met Corona. De kilo’s vliegen er letterlijk af. Poeders zijn lekker de eiwit repen ook. Soep is goed de nootjes vind ik persoonlijk niet lekker.

Super ervaring 1 week bezig

Al veel geprobeerd en nu heb ik Shakeplus geprobeerd en ik moet zeggen ik heb geen honger na het eten of tijdens de dag nog.

Ik heb geen honger dus de shakes vullen goed, de soep ook erg lekker. De repen vind ik iets minder maar over het algemeen prima te doen. Zo gaat afvallen erg makkelijk. Nu 2 weken bezig en 4 kilo kwijt...

Goed product en bij discipline zeker resultaat

Product werkt gelijk wel moet je discipline opbrengen. Geen hongergevoel.

Snelle Service

Goed vol te houden

Lekkere shakes, voel me goed, ik val af, geheel nieuwe eetbelevingen!

Voor het eerst dat ik met shakes een afvalplan ben gestart. Nu 4 weken bezig, 4,4 kilo lichter! Tot nu toe heel tevreden! In het begin is het even wennen. Omdat de shakes eiwitrijk zijn vult het goed. Mijn favoriete smaken zijn cappuccino en aardbei. In combinatie met de shakes en de verantwoorde tussendoortjes of die van shakeplus heb ik geen hongergevoel! Dit is erg prettig! Voor mij heeft het ook een heel nieuwe kijk gegeven, op mijn manier van eten en ook wat ik eet. Veel nieuwe recepten leren kennen waar ik echt van kan genieten!

Ik kan het nog niet goed zeggen.

Ben nu twee weken bezig. Nog niet afgevallen in kilo's, maar wel in centimeters.

Snelle levering en zonder verplichting

De levering is erg snel. De smaak is ook goed te doen. Geen verplichte coaching of wat dan ook. Je kunt er wel voor kiezen. Ook leuke recepten voor de shakes erbij gekregen.

Een vliegende start

De eerste indruk is erg goed, nu naar twee weken stabiliseert het.