Super product ! Blij dat ik shakeplus heb leren kennen

Ik ben woensdag 5 juni gestart en zondag 9 juni was er al 2,8kg af. Ik heb ondertussen alle smaken shake geproeft en ze zijn heel lekker. Capuccino is super lekker. Ook de proteine repen en knabbelmix zijn heerlijk. Ik heb geen honger en geen zin in zoetigheid. Ik ben zeer tevreden !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een goed te volgen dieet zonder hongergevoel en met resultaat

Goed vol te houden dieet soms de avond wat lastig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik vind het prima vol te houden.

Ik ben erg tevreden, het is goed te doen.

Positief over het product

Dit is precies wat ik zocht , lekker en het helpt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goed ik heb meer zin in dingen doen. En de shake zijn heel goed te doen. Ik merk nu al verschil in mijn huis, gewicht en meer energie. Ik ben blij met shake plus en mijn man drink de shake ook en dat is heel wat. 😉

Prima.

De shakes zijn niet te zoet zijn gemakkelijk in gebruik ook de variatie hierbij is fijn. En ze zijn voor mij erg gemakkelijk daar ik onregelmatige diensten heb in de als wijkverpleegkundige .ze zijn goed vullend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Shakeplus heeft een goede service. Het enige wat jammer is dat ik nu 2 weken bezig ben en nog geen contact van een coach heb gehad terwijl ik mij hier wel voor aangemeld had. Ik ga mij vanavond wederom aanmelden. Verder ben ik tevrede over de producten.

Prima producten!

De shakes hebben lekkere smaken en zijn makkelijk klaar te maken. Ook de tussendoortjes voelen niet als een "straf". Nog te kort in gebruik om echt een goed oordeel te kunnen geven over het resultaat, maar het voelt goed.

heerlijk vind ik het

ja de produkten zijn erg lekker ook de shakes niet alles voor mijn smaak maar vind het prima de repen voor tussen door zalig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne begeleiding, uitleg en shakes smaken prima!

Vanaf het eerste moment is het voor mij heel duidelijk hoe Shakeplus werkt. Het staat duidelijk en simpel beschreven op de website. Fijn om de verschillende smaken in de kleine zakjes te hebben geproefd. Dat heeft enorm geholpen om een goede start te maken met de juiste smaak. Goede service dat je gesprekken kan hebben met je coach. Al met al dus zeer tevreden. Nu vier dagen gestart! Hoop op goed resultaat!

Makkelijk en snel resultaat

Goede smaak en vult goed. Makkelijk vol te houden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima eerste ervaring met shakeplus

Snelle levering. Lekker product. Nu nog gewicht verliezen

Had meer verwacht;)

Begonnen met de aardbeien smaak en die smaakt heerlijk;) Ontbijt ermee en dat valt prima, en is goed vol te houden! Alleen lijkt het voor mij een sprookje, aangezien ik er weinig tot geen gewicht verlies, jammer.... En omdat ze best prijzig zijn is het voor mij dus gewoonweg niet vol te houden, maar ik ga zekers op zoek naar een alternatief, want s' morgens eten moet ik gewoon blijven doen en dat gaat prima met shakes👍😁

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Arnhu, Fijn dat de shakes goed bevallen. Als het afvallen nog niet zo snel gaat, overleg even goed met je coach. Het programma werkt heel goed. Samen met de coach kun je de juiste aanpassingen maken om nog betere resultaten te krijgen. Succes! Groeten, Yorick

Makkelijk en gezond afvallen

De smaak was even wennen maar nadien best ok. Shake vult goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vult goed en smaakt lekker

S'ochtends neem ik een shake en dat vult zo goed dat ik rond de lunch nog voldaan bent. Zo snack ik minder tussendoor en is het goed vol te houden.

Niet voldoende resultaat

Na bijna twee maanden heb ik totaal geen resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Philippe, Wat jammer om te horen. 2 maanden het programma strak volgen en geen resultaat hebben is eigenlijk niet mogelijk. Heb je het met je coach overlegd? Die kan zeker vinden waarom het nog niet lukt en aanpassingen maken zodat je wel resultaat krijgt. Succes! Groeten, Yorick

De shake's en tomaten soep zijn lekker van smaak en vullen goed! Vind de repen en knabbelmix "iets" minder lekker.

Smaakvol

Nu 4 dagen bezig en goed vol te houden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een romige luchtige goed gevulde shake

Shakeplus is een romige luchtige en goed vullende shake met een heerlijke smaak. In de eerste 2 tot 3 weken wel veel borrels in de buik. Geen hongergevoel. Het fijne is dat je een totaalpakket kunt nemen. Daardoor ga je minder snel in de fout en kun je zonder je schuldig te voelen een tussendoortje nemen.

Goede service, snelle levering

Ik ben nog maar een paar dagen bezig, dus kan er nog weinig over zeggen. Wel vind ik de shakes en knabbelmix erg lekker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Je ziet in korte tijd al resultaat!

Het is een fijn product. De shakes zijn heerlijk dus je kunt er ook echt van genieten. Je went eraan dus je lijd ook zeker geen honger! Goed te combineren met verschillende tussendoortjes en als je je avondeten erop aanpast zul je al snel resultaat zien!

Snelle en goede service.

5 weken bezig. 3 kilo afgevallen. Ik ben niet echt tevreden,ik had wel meer verwacht. Ik ben wel tevreden over de smaken banaan en vanilla.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

De shake smaken echt fantastisch

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke communicatie op facebook.

Heb 2 x besteld maar geen een keer de volgende dag aangekregen. De smaak van stevia moet je gewoon worden. Het lepeltje in de pot in een verpakking doen, want je moet nu helemaal gaan vissen in de pot. De communicatie op Facebook is leuk om te volgen en of je vragen hebt. Is wel duur. Heb nu op 9 dagen 1,4kg verloren, ben daar tevreden mee.

Goede smaak

Is goed vol te houden zonder hongergevoel

Over Shakeplus

Filter op Taal