Goede site. Snelle levering en goede producten.

Prima producten. De shakes zij echt lekker van smaak en lossen makkelijk op zonder klonteren.

Ik vindt shakeplus prima.

Sinds ik shakeplus gebruikt. Ben ik fitter geworden. En is makkelijk te combineren met alles. Ik ben in 3 weken tijd 4 kilos kwijt geraakt en heel veel centimeters. Ik wil iedereen die wat kilos kwijt wil shakeplus te gebruiken.

Goede ervaring

Sinds ik shakeplus gebruik, ben ik al 4,5 kilo afgevallen. Ik heb mijn dochter ook aangeraden. En nu koopt zij ook bij Shakeplus. De tomatensoep vinden we heerlijk! Is rijk van smaak en vult goed.

Gewoon goed

Lekker onderweg om een kilootje of 8 af te vallen

Snelle levering en lekkere repen

het smaakt goed wat ik heb

ik ben pas een paar dagen bezig maar ik ben nog niets afgevallen. ik weet niet of ik het fout doeik eet in de ochtend en tussen de middag een shake en neem in de ochtend en in de middag een tussendoortje. En eet warm avondeten. ik drink geen frisdrank.

Toppie

Dinsdag een week begonnen . Vandaag op de weegschaal gestaan en 1kg eraf . Dus heel content ben ik van jullie product 👌👌👌

Smakelijk en vullend.

Hwerlijke natuurlijke shake smaken, de tomatensoep is verslavend 😅

Na 1 weekje al 1 kilo minder....yihaa

Na 1 weekje deze producten te nuttigen ben ik al 1 kilo kwijt. Ik vervang momenteel twee maaltijden door de shakes en dit zonder hongergevoel. Mijn voorkeur gaat uit naar de shakes met chocolade-en cappuccinosmaak. De tussendoortjes waren even wennen maar nu vind ik ze wel lekker.

Is goed vol te houden!

De shakes zijn in lekkere smaken! Mijn voorkeur gaat uit naar banaan en aardbei! Ben nu bijna 4 weken bezig( niet meteen met shakes begonnen)en ben al 3,5 kilo kwijt!

Shakes zijn lekker

Lekker, snel en makkelijk

heel fijn en goed vol te houden

mijn ervaring is zeer positief,de shakes zijn lekker en heb geen hongergevoel

Ik ben erg tevreden

De Shakes vullen goed; geen hongergevoel

Fijne maaltijdvervanger

Lekkere shake, ook met alleen water.

Ben tevreden over shakeplus.

Goed vol te houden, ik heb eigenlijk geen honger.

Lekker

Ik ben net begonnen en ik vind de vanille, aardbei en bananenshake heel lekker. Als snack is de chocoladebar in orde, het is niet wow maar zeker niet slecht. Ik eet ze dus graag als gezonde snack. De tomatensoep vind ik minder maar ik ben dan ook geen fan van soep. De barbecue snacks vind ik heel lekker en bewaar ik voor s'avonds. Het is leuk dat je zelf niet moet zoeken naar gezonde snacks want in een grootwarenhuis ga je ze niet vinden (met weinig koolhydraten). Een beetje variatie zou wel leuker zijn, ik vraag mij af of het niet snel gaat tegensteken.

Niet nagekomen belofte

Ik heb een proefpakket besteld en de volgende dag ontvangen. Mijn keuze qua smaak gemaakt en dinsdag om 21:00u besteld. Woensdags ben ik vrij. Ik had nog 10 dagen tot een evenement, dus dat kwam perfect uit. Echter kwam mijn pakket niet de volgende dag of de dag erna, maar na twee dagen, dus als het goed is vandaag, wat impliceert dat ik nog maar 8 dagen van de 10 heb tot zaterdag 30-9. Dit vind ik nog steeds zeer teleurstellend. Qua smaak beveel ik het shake product aan, over de rest kan ik nog niet oordelen, maar ik ben nog geen 100% tevreden klant.

Lekkere shake als ontbijt.

Gebruik de shakes in de ochtend, voordat ik naar mijn werk ga rond 06:00. Heb geen hongerig gevoel meer tot aan de middaglunch. Mijn favorieten zijn banaan en vanille.

Werkt voor mij goed!

Ik ben tot nu toe erg blij met Shakeplus. Ik vervang alleen mijn ontbijt met een shake. ‘S middags eet ik een cracker en een gekookt ei en wat wortels of tomaatjes. ‘S avonds een maaltijd zonder koolhydraten. Tot nu toe in 3 weken 3 kilo afgevallen! Nog 4,5 te gaan. Ik vind de banaan en aardbei erg lekker, maar dan wel met melk en yoghurt gemengd.

Het gaat heel goed

Ik ben nu een kleine week bezig en het gaat heel goed .. Ben bijna 2kg kwijt en heb helemaal geen hongergevoel .. Ik vind de producten lekker vooral het soepje als tussendoor.... Ik ga hier zeker mee door en als ik mijn doel bereikt heb zeker 1shake blijven nemen voor in balans te blijven.. Want ik moet iets hebben wat ik mijn levenlang in blijven doen en niet tijdelijk..

Lekkeren voldaan gevoel

Ik ben ermet begonnen en het is niet zoet idiaal. De repen een goed 4uurtje waar je op verder kan goede soep en je verliest gewicht mits genoeg beweging ik ben er zeker tevreden over.

Lekker & werkt

Lekkere shake( gebruik zelf banaan) als je het programma volgt en lekker beweegt werkt dit goed. 3 weken geleden begonnen, -3.5 kg & -3 cm buikomvang! Zeer tevreden. En wat ook erg fijn is, is dat je een goed eetschema hebt ipv vergeten te eten en dan maar even snel wat naar binnen werken. Heeft mij daarbij erg goed geholpen.

Super lekker en hopel8jk resultaat want ben pas net begonnen

Tot nu toe heel tevreden, ook de coach vind ik fijn. Een stok achter de deur en hopelijk resultaat. Ik ga er voor!

Ik ben nu 3 wkn bezig en er is 3.4 kilo af. Doordeweeks hou ik het schema aan en in het weekend eet ik in de ochtend lekker mee met het gezin. De smaken zijn super !!!

Ben 1week en 3dagen begonnen nog niks kwijt

Ben nog niks kwijt ga moeilijk naar toilet De smaken aardbei en banaan zijn goed

Hoi Christine, Wat vervelend dat de stoelgang nog moeilijk gaat. Dit is echter heel normaal in de eerste weken en is een teken dat de krachtige vezels hun werk doen. Heb je de e-mail hierover gelezen? Aangezien je dan meer vocht vasthoudt is het ook logisch dat je op de weegschaal nog geen resultaat ziet. Heb je goed met je coach overlegd? Die kan je handige tips geven. Als je doorzet ga jij ook mooie resultaten halen. Je kunt het! Groetjes, Yorick