Goed produkt

Tot nu toe ben ik heel te vreden van de shake

Drinkbaar en lekkere smaken

De shakes zijn lekker en drinken goed. Ook de snoepjes en knabbelmix zijn lekker.

Heel lekker,voldaan gevoel,goede prijs-kwaliteit

Stond er eerst weigerachtig tegenover,al veel andere Shakes geprobeerd maar deze ruikt lekker, smaakt lekker en heeft een voldaan gevoel.Niet echt geen trek in eten,enkel wat last van winderigheid en trage darmtransit.Drink nochtans 2l per dag

Begonnen

Ik woog 126kg ben nu 2 weken bezig en er is 5 kg af. Ik hoop de grens van de 100 te halen en te behouden

Goed te doen

Voor een man van mijn leeftijd 55plus , en die van lekkere dingen houdt, is dit goe€ te doen.

Doet wat het belooft

Al veel diëten gevolgd met weinig of geen resultaat. Met shakeplus 2 kg afgevallen de eerste week, resultaat is veelbelovend, shakes lekker van smaak, nu op naar de volgende 5 kilo.

Heerlijke shakes.

Smaakvolle shakes.

Makkelijk en goed van smaak

Als je wat kilo`s kwijt wil is het altijd goed om deze producten te gebruiken

werkt super goed en fijn

hen nu een maand gebruikt. Ik val goed af de shakes zijn prima te doen. de knabbelnootjes lekker. persoonlijk houd ik wat minder van de eiwitrepen. genoeg alternatieven overigens. de digitale begeleiding is top!

Heerlijke voedzame shake

Ik drink in de ochtend een shake . Het is een lekker en makkelijk ontbijt en houd me op gewicht.

Het gaat geweldig!

Ben nu in mijn tweede week. De smaken zijn geweldig!

Prima shakes

Ik neem s`morgens altijd een shake met melk, chocolade en vanille als variatie.Dit bevalt mij goed.Het ligt eraan of ik vrij of aan het werk ben wat ik s`middags neem. De repen en krokante mix neem ik af en toe maar smaken allebei lekker. Ik zit nog niet echt in de modus van afvallen maar dat komt vast goed.

Werkt echt

Gebruik 1x per dag de shake omdat het anders voor mij te duur is . Ik ben nu dus met het eerste pakket 6 kilo afgevallen. Ben vandaag met de 2de begonnen .

Ik ben nu een week bezig het is goed vol te houden. De shake zijn lekker

Heerlijk

Ik hoop door middel van de shakes af te vallen!

goed vol te houden

prima te doen, banaan is favoriet

Geweldig en eenvoudig

Pas 3 weken bezig met shakeplus en al bijna 7 kg kwijt. Shakes zijn heerlijk en zeker ook de tussendoortjes. Wat me opvalt is de toename in energie, ik voel me er heerlijk bij. Ik ben een tevreden klant. Gr Fred

Vult goed en smaakt ook goed

Shakes vullen goed, is prima te doen in combinatie met reep en tomatensoep. Notenmix kan ik echt niet aan wennen.

Lekker.

1week bezig en al 1 kg kwijt. ☺

Heerlijke smaken

Heb ook echt genoeg aan een shake, vult goed

Heel goed product de shake s ik gebruik ze nu 3 weken en je merkt in de eerste week dat je snel afvalt hoe ze het ook omschrijven van het product is ook echt waar ik ben nu wel 5 kilo afgevallen en voel me nu echt mega goed krijgt er energie van en ben niet veel moe meer. Het fijner wat ik er ook van vind dat je erbij mag sporten zo wordt je er nog fitter van echt top ! Ben heel blij met jullie product

Goed vol te houden

Smaken zijn prima, de aardbei vind ik persoonlijk niet lekker. Het totale programma is goed vol te houden, zeker omdat je 1 maaltijd per dag kan nemen. De shake, repen en soep zijn een welkome afwisseling in het dag programma. Hoop dat ik zo positief blijf!

Gaat goed

Prima ik ben al afgevallen en begin me steeds beterder te voelen

Ik ben nu in de twee weken dat ik bezig ben 3kg kwijt, maar de drang naar suiker blijft moeilijk, anders ben ik heel tevreden over mijn resultaat. Martine

Alles geprobeerd jojo en Nu shakes die geen honger gevoel geven en geen rare na smaak! Tot nu toe super!