Heerlijk

Smaakt heerlijk en totaal geen honger

Zeer goed !

Zeer goed product, lekker en vol vitaminen! EN HET BELANGRIJKSTE, GOED VOL TE HOUDEN OM AF TE VALLEN. Probeer ook de snacks en repen eens verrassend lekker!

Tot nu toe goed.

Ik heb de proefpakket vorige week besteld. En nu de potten. Alleen werkt het weer nu niet zo mee. Maar tot nu toe heb ik der een goed gevoel bij. En neem ik 2 per dag. En heb bijna tot geen honger tussen door

Ik vind het een lekkere shake,

De smaak is lekker ook de structuur,

goede smaak

Heb via een proefpakket alle smaken kunnen proeven. Allemaal lekker! De repen ook en de knabbelmix. Tomatensoep was heerlijk pittig. Heb 2 potten besteld BANAAN EN capucinno. Ga morgen beginnen.

Goed te doen

Ben nu ruim 4 kilo afgevallen in 3 weken. Het is heel goed te doen, vooral omdat je ‘s avonds mee kunt eten met de familie. Nog 25 kilo te gaan!

De shakes zijn zoals shakeplus belooft. Mijn ervaring tot nu toe met shakeplus is zeer positief.

Heerlijke shakes niks mis mee top

Het werkt

als je je aan het dieet houd werkt het goed

Mijn ervaring is zeer goed met shake plus

Nog veel honger

Ik hoop af te vallen met de shakeplus. Maar ik ervaar veel honger naast het gebruik van. Maar ik ben pas begonnen en ik ervaar op moment helaas veel andere lichamelijke klachten maar ik geef nog niet op. Kwa smaken valt het me mee lang geleden gebruikte mijn moeder herbalife en ik weet dat ik dat harstikke smerig vond. Bij shakeplus zijn de meeste smaken heerlijk...

Hoi Martina, Wat jammer om te horen. We hebben je via e-mail veel tips gegeven als je nog trek hebt en je kunt ook gerust tussendoortjes nemen. Had je deze belangrijke info goed ontvangen en doorgelezen? Het kan ook even wennen zijn, de shakes zijn heel voedzaam en vullen goed. Neem even contact met ons op, dan kunnen we je helpen. Groeten, Linda

Werkt goed!

Als ik buiten dit met mate snoep en beweeg heb ik er bast bij

Ik ben eind juni begonnen. In totaal ben ik nu al 10 kg kwijt ( wel in combinatie met sporten, koolhydraat arm eten, wel eet 1 x in de week een schaaltje chips). Ik heb totaal geen honger meer. De Shake combineer ik, als ik een lange werkdag heb, met een eitje en hier kan ik de hele middag op leven.

Lekkere, vullende shakes!

Sinds vorige week donderdag begonnen. Ik neem twee shakes per dag (ontbijt en lunch) en heb geen trek. Wel heb ik iets minder energie aan het eind van de dag, maar dat schijnt wennen te zijn. Vragen kun je stellen aan een coach en je kunt ervaringen/vragen delen in de facebookgroep. Ik heb iets meer vertrouwen teruggekregen dat het afvallen me gaat lukken! 1 belangrijk doel is al bereikt: ik verzand niet meer in wat mag ik wel/niet eten, ik eet geen zoetigheid meer (en dit lukt me ook echt zonder veel strijd!)

goed en lekker, handig om mee te nemen

goede ervaring en snelle levering.

fijn dat er online hulp bij zit. om je te steunen.

Lekkere Shakes!

Zelf ben ik helemaal fan van de aardbei shake! Zeker een aanrader.

Net begonnen. Hoopvol

Ik ben net een week bezig. Door wat rare dagen waarin ik me niet goed aan het schema kon houden ben ik nog niet veel afgevallen, maar de eerste kilo is een feit. En er is dus niks bij gekomen!! Ik heb totaal geen behoefte aan tussendoortjes of snaaierij en door de shakes ben ik me nu veel bewuster van wat ik eet.

Prima te doen.

De shake's zijn lekker romig en prima te eten, mijn favoriete smaken zijn; Vanille Banaan Chocola

Super resultaat en het werkt top

zeer tevreden

bieden volop mogelijkheden om je te begeleiden Correcte en snelle levering

Lekkere Shakespeare zonder hongergevoel

Perfect deze combinatie van shake, tussendoortjes en Koolhydraatarme avondmaaltijd. Ben al 2kg kwijt in 2 weken. Zonder hongergevoel

Het is goed te doen en je mag gewoon eten om de zoveel uur!

Het is prima te doen. Je eet om de paar uur en zorgt dat je goed en gezond eet. Het is fijn als je shakes dat je verder tussendoortjes en ‘s avonds gewoon kan eten mits het gezond is.

Ben op 17/7 begonnen met shakeplus, en ben na 1 week gebruik reeds 2 kg lichter :-) Heb reeds vele diëten gevolgd maar dit lijkt mij toch het meeste vol te houden. Hoop binnen enkele maanden een flitsend resultaat te kunnen neer schrijven :-)

Lekkere en makkelijke maaltijd vervangers!

De shakes zijn makkelijk te bereiden, vullen goed en het resultaat is dat je zonder al te veel honger gevoel elke week gewicht verliest!