Goede koffie

Fijne overzichtelijke website. Makkelijk bestellen. Snelle levering en lekkere koffie.

Snel uitstekende koffie in huis.

We bestellen regelmatig 5 kg koffie. Die is de volgende dag in huis. Kortom: niets op aan te merken.

Goed, voor de derde keer

Goede communicatie en handelen in zowel bestelling alsook in retourneren van producten.

Duidelijke en vriendelijke communicatie, top.

Wij hebben een Jura e4 besteld, deze bleek niet meer op voorraad te zijn en wij kregen direct de keuze om of het aankoopbedrag terug te krijgen of te wachten tot het apparaat weer op voorraad was. Het laatste gedaan en we werden keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen. Verder een snelle levering en zeer vriendelijke communicatie. Top!!!

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Zie hierboven

uitstekend

Mocht er ergens iets mis gaan dan is 1 telefoontje garant dat het met spoed is opgelost.

prima en snel

Een topwebshop snelle levering!

Snel geleverd. Duidelijke webshop.

Goede service en snelle levering

Prima service en de juiste producten snel geleverd, een dag later dan aangegeven, maar probleem lag bij PostNL.

Ruime keuze en snelle levering!

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering en ruime keus bij de ese pads!

Snel, makkelijk en goed

Makkelijk (herhaal) bestelling doen op de site, met een snelle verwerkingen en vlotte levering.

Is altijd goed en snel

Goede voorraad veel keuze en altijd snel geleverd

Prima geregeld, goed verpakt.

Snel, compleet en goede kwaliteit service en koffiebonen.

Handige site. Levering ook snel en altijd compleet. De koffiebonen zijn lekker, goed geadviseerd naar aanleiding van onze wensen

alles snel geleverd

Snelle levering van weer lekkere siroop

Prima geregeld

Werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling, prima geregeld.

Net dat beetje meer aandacht

Onlangs hebben we bij Dekoffiethuiswinkel online een koffiemachine en wat toebehoren besteld. De aanbieding op zichzelf was scherp en de bestelling is vlot geleverd, prima dus. De persoonlijke noot op de factuur maakte het echter af. Het is misschien een kleinigheid maar toont net dat beetje meer aandacht in deze tijden van "anoniem" shoppen.

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Meest betrouwbare webshop voor koffieliefhebbers. Spul wordt snel geleverd en de producten zijn altijd top in orde.

super

snelle verzending super goed verpakt TOP

Zoals gebruikelijk snel en fijne producten

Al een lange tijd vaste klant omdat de producten erg goed zijn, goed verpakt en snel geleverd!

Prima bedrijf

Prima bedrijf. Heldere en snelle communicatie. Komt afspraken na en levert snel. Is zeer behulpzaam bij het bestellen.

Geeft tijdige info over de levering en die zijn betrouwbaar.

Snelle levering en producten ontvangen zoals besteld.