Mijn adres voor de Monin koffie siropen.

Bestellen en dan een (nou ja vanwege covid19 enkele) dag (en) later ontvangen. Stevig verpakt, dus ook de vijfde zending is heel aangekomen.

Vlotte service. Alles naar wens.

Gisteren mijn bestelling mogen ontvangen. Wat een top service👍🏽 Ik weet waar ik de volgende keer moet bestellen !

Goede kwaliteit prijs verhouding

Al jaren klant, snel en correct in afhandelen goed in kwaliteit en scherp in prijs

Snel en goed, en dat zelfs in deze coronatijd!

Nu reeds driemaal hier besteld in corona tijd. Alle drie de bestellingen kwamen snel aan, compleet en heel. Dat heb ik weleens anders meegemaakt bij andere leveranciers. Helemaal perfect dus, aanrader deze winkel!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Heel tevreden met hoe mijn bestelling is afgehandeld en met de geleverde theezakjes.

Snelle levering, prima service

Bestelling de volgende dag in huis. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Bleek verkeerde waterfilter voor mijn apparaat besteld te hebben en kreeg direct een mail waarin aangegeven werd dat het een andere moest zijn en dat ze de bestelling hadden aangepast.

Super vriendelijk , behulpzaam en top service

Service met hoofdletter S

Een klein defect aan mijn machine is keurig, snel en met grote kennis van zaken opgelost. Ik ben erg blij en mij koffie smaakt weer top.

Leuke mensen

Leuke mensen om mee te praten, raad het zeker aan. Alleen beetje jammer dat ze zijn overgestapt naar XS4ALL.

fijne plek om even te zitten, heerlijke koffie, niet duur.

Ruime lichte plek, lekkere koffie en bonbons. Aardige mensen.

Vlotte en correcte levering van puike spullen

De flessen Monin siropen zijn zodanig ingepakt dat alleen als er een vrachtwagen overheen rijdt de flessen zullen breken. In de meeste gevallen zit er nog geen 2 uur tussen bestelling en aflevering. dekoffiethuiswinkel.nl is voor mij DE site om koffie- en limonadebenodigdheden te bestellen. Het is de enige plek in Nederland waar je ALLE siropen van Monin kunt bestellen

Snel en netjes

Lage bezorgkosten en goeie service! Pakket was netjes verpakt en paste door de brievenbus.

zeer tevreden

Lekkere frappe koffie. Verder- snelle levering. Ik werd ook telefonisch goed geholpen Zeer tevreden

Goede communicatie en levering

Besteld via de side en snel geleverd betreft monin siropen en stevig en goed verpakt pluspunt “ dus 11’ iplv 10 👍

Aan te raden webwinkel

Alles is naar wens verlopen.

Pluspunten

Goed assortiment Goede respons op email Snelle service

Pluspunten

Lekker product, snel geleverd

Pluspunten

Super snelle levering!

Pluspunten

snelle levering, juiste informatie.

Pluspunten

Gemakkelijk bestellen

Sneller leveren

Pluspunten

grote selectie, snel en goed geleverd volgens instructie. zal zeker weer een bestelling plaatsen.

geen.

Pluspunten

De doen wat zeggen en je krijgt wat je vraagt. Wat ben je dan ? Precies “topper”.

Pluspunten

Lekkere koffielikeurs!