Een positieve en aangename ervaring.

Voor de 4keer besteld en telkens topkwaliteit geleverd. Fijn personeel!

Snelle levering ,lekkere siroop

Snelle levering Lekkere siroop

helemaal goed

TOP

Altijd een snelle afhandeling van mijn keuze. Telefonisch vriendelijke mensen en goed advies.

Altijd goed, snelle leveringen

Bestellen via website gemakkelijk en efficient

Na een eerste bestelling is het vrij eenvoudig een vervolgbestelling te plaatsen. Levering is ook zeer snel, dus nooit zonder koffie.

Prima produkt en snelle levering

Uitgebreid assortiment en goede service

Goede service!

Ik drink alleen suikervrije siroop. Daarin zou ik de keuze wel wat meer willen zien! Verder top!

Dank je wel voor jouw review. Wij zouden ook veel meer suikervrije siropen aan ons assortiment willen toevoegen. Deze zijn alleen niet beschikbaar in Nederland. Zodra dat wel zo is, voegen we ze toe!

perfecte ervaring

Niets op aan te merken, prima website, bestelling ging zonder issues, bezorging was snel en probleemloos.

Al jarenlang mijn TOP leverancier

Standaard goede kwaliteit, prijs, snelle afhandeling, etc. TOP en scherp in prijs, vaak al binnen 24 uur .... 30 uur geleverd.

Mooie producten & snelle service

Al mijn bestellingen worden altijd netjes/stevig verpakt & de volgende dag al geleverd.

Prima snelle levering

Mijn goederen werden snel geleverd, het was goed verpakt. Bestel zeker vaker.

Erg positief

Ik heb de bestelling vlot ontvangen, waar ik wel prettig verbaasd dor was is dat ik een doos kreeg die hergebruikt was dat getuigd van meedenken om verspilling tegen te gaan, heel erg blij mee, zo dragen we allemaal bij

Snelle en adequate leveringen

Mijn bestellingen zijn best wel regelmatig. Vind dat jullie wel iets meer korting aan de trouwe klanten mogen geven.

Heerlijke siroop… ik gebruik alleen suikervrij

Heerlijke toevoeging aan de koffie. Omdat ik suikervrij gebruik zou ik het leuk vinden om meerdere smaken daarin te hebben… misschien een korting wanneer je vaker besteld bij iets met de verzendkosten…

Wat een super service,snel en goed verpakt.

Keurig netjes en goed verpakt en snel geleverd. Veel keuze, en dat zorgde ervoor om nieuwe producten te proberen. Helemaal top.

Prima ervaring

Wij gebruiken koffie servings, hierin is niet veel keus in de supermarkten. Bij de koffiethuiswinkel hebben ze een ruime keuze. De koffie is goed betaalbaar en de koffie wordt vaak binnen 2 dagen geleverd.

Makkelijk besteld, prima geleverd

Ik kan op de site makkelijk producten vinden, bestellen gaat goed en vlot, en de levering is goed verpakt en netjes op tijd.

What else?

Top assortiment en snelle levering!

Fenomenaal

Altijd alles keurig netjes en stevig verpakt. Gewoon weg uitstekend niets op aan te merken.

heel goed geholpen bij het kopen van een Jura koffiemachine.

Mooie producten, goede service

Ik heb koffie siropen besteld. Deze werden snel en goed verpakt bezorgd.

Prima producten en een uitstekende service

Al jaren maken wij gebruik van de uitstekende producten van de koffiethuiswinkel. Er worden b.v. ESA pads onder eigen naam geleverd die we kunnen aanbevelen. Bij vragen of problemen wordt adequaat gereageerd. Wat wil je meer.