Supersnelle verzending en goede producten. Ik bestel hier zeker de volgende keer weer!

prima!

snel geleverd, prima koffie

Prima bezorging en service en vooral ook heerlijke koffiebonen!

Vlotte levering

Makkelijk bestellen en snel geleverd, goed verpakt

Gewoon de lekkerste koffie!

Lekkere koffie en gemak door de online bestel mogelijkheid en dan ook nog eens razendsnel thuis bezorgd.

Snelle levering en netjes

Goede producten, snel geleverd

Goede producten, snel geleverd

Prima winkel,bestelling komt altijd vlot.

Prima afhandeling

Mijn foute bestelling prima afgedaan

Perfecte service

Voor het eerst besteld bij de koffieThuiswinkel. En wauw wat een mega snelle service. Alles is super goed beschermd verpakt. We gaan heerlijk genieten van onze bestelling, en komen zeker terug wanneer we weer nieuwe voorraad nodig hebben.

Bestelling zeer snel in huis. 15.50u besteld, dag later netjes geleverd incl persoonlijk kaartje/bedankje.

Snelle levering en ik kreeg een gepersonaliseerd kaartje bij de bestelling.

Super snelle levering & ook telefonisch nog benaderd om de order te checken. Top!

Kan niet beter

Snel, goed, prima verpakking en verzending

Afgelopen week plaatste ik een bestelling bij Dekoffiethuiswinkel. Ik had iets voor 16:00 uur via de webshop besteld en binnen een halfuur ontving ik al een melding dat mijn bestelling was overgedragen aan PostNL! De volgende dag werd mijn bestelling al bezorgd. De levering was buitengewoon snel. Bovendien waren de producten uitstekend verpakt en er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij. Dat gaf een persoonlijke touch aan de bestelling, erg attent! Ik zal hier zeker vaker bestellen! Top service.

Goed, snel en vriendelijk!

Goede producten, snelle levertijd en dat persoonlijke briefje bij de bestelling is voor mij de kers op de taart, compliment!!

Een tevreden terugkerende klant

Ik heb al vaker een bestelling via de website geplaatst en het wordt altijd netjes en goed geleverd. Dit keer is het pakket door PostNL kwijt geraakt, waardoor het wat langer duurde, maar na één mailtje hebben ze het uitgezocht en meteen een vervangende zending opgestuurd. Top service! Ik kom zeker bij ze terug.

Lekkere koffie en snelle levertijd

Er is een uitgebreide keuze van verschillende koffiesoorten. De omschrijvng van de koffie is duidelijk. Ook is veelal aangegeven welke sterkte de koffie heeft.

Uitstekend advies bij het kopen van mijn koffiezetautomaat, bij het kopen van de koffie en voor onderhoud. Als ik vragen heb bel ik gewoon. Persoonlijk en professioneel bij verzenden en ophalen.

Altijd snelle levering

Snelle levering, prima service

Op deze site is koffie te bestellen die nergens anders te krijgen is. Snelle levering en een persoonlijke, goede service.

Prima service, fantastische koffie

Prima service, fantastische koffie en lekker snel in huis

De caramelsaus heb ik alleen ervaring mee vandaar 3 die is super. Verder kan ik iet zeggen. Daarom 3

Ik gebruik graag de caramelsaus in de koffie. Met de caramel koffie. Daardoor kan ik gezellig mee (koffie)drinken.

top

vlotte levering en heerlijke koffie

Fijne communicatie en snel geleverd

Ik heb laatst koffiesiropen besteld. Zijn snel en goed beschermd aangeleverd. Ook fijn gecommuniceerd vanuit het bedrijf wanneer ik het pakket kon verwachten. Al om al, niks te klagen en ik kom zeker terug voor een herhaal bestelling.