Altijd makkelijk!

Groot assortiment, snel besteld en snel geleverd. Altijd goed verpakt :) Toppie.

Dekoffiethuiswinkel.nl heeft mijn koffiebeleving aanzienlijk verbeterd!

Heb hier recent en paar flessen siroop gekocht en was superblij om te zien dat ze ook suikervrije versies verkochten! Nu maak ik bijna dagelijks heerlijke koffies in huis ipv 200 euro per maand spenderen bij de Douwe Egberts of Starbucks. Het was makkelijk de producten te vinden en de levering was snel. Zou hier zeker weer bestellen als ik bijna door mijn siropen en sauzen heen ben!

Super snel in huis, maar dat persoonlijke berichtje erbij deed het hem! Wie neemt daar nou nog de tijd voor en dan ook nog hand geschreven, ik vond het echt geweldig!

Prima assortiment en snelle service

Altijd uitstekend geholpen

Zeer compleet assortiment, snelle en persoonlijke service, makkelijk toegankelijke website

Reuze tevreden klant!

Zalig

Het geeft je koffie en zalig tintje

Prima service, zoals altijd. Goede communicatie over de levering van mijn nieuwe Jura E4. Deze was niet direct op voorraad, maar ik werd keurig op de hoogte gehouden over de te verwachte levering, en op welke dag ik m kon ophalen. Erg tevreden met mijn Jura E4 en de bijgeleverde koffie ☕️ proefpakket

Vriendelijk en snel

Alles altijd helemaal top!

Keer op keer wanneer ik bestel, is alles van bestellen tot aan bezorgen helemaal super. Eenvoudig te bestellen, alles in je account makkelijk en overzichtelijk, betaling eenvoudig en bezorging altijd super snel. Complimenten voor dit bedrijf, alles super goed op orde! Heerlijke koffie, ik raad iedereen deze ervaring van harte aan!

Snelle levering en netjes verpakt

Super!!

Snelle levering, producten zitten stevig verpakt, een persoonlijk geschreven briefje bij je bestelling

Snelle en correcte levering

Snel en correct geleverd. Zeer veel keuzemogelijkheden. Bij bestelling van proefpakket ESE pads krijg je ook nog een overzicht bijgeleverd waarop je je beoordeling van de koffie kunt bijhouden. Handig!!

Ruime keuze, uitstekende kwaliteit producten, snelle service

Zoveel keus uit zo veel goede producten die met persoonlijke aandacht zijn uitgezocht, vind je alleen hier. Al jarenlang een betrouwbaar adres voor goede koffie, thee en aanverwante producten.

De bestelling is altijd op tijd. Het is altijd op voorraad, en de koffie smaakt heerlijk. Goede service ook.

Ik heb een hele prettige ervaring gehad met dekoffiethuiswinkel! Ik bestelde het vrijdagmiddag en de volgende dag werd het al geleverd bij een postnl punt! Geweldig! Ook is het heel zorgvuldig verpakt en zagen alle koffiesiroopjes er heerlijk uit. Ik bestel hier zeker weer!

Goede ervaring

Goed op de hoogte gehouden van levering. Producten voldoen aan verwachting.

Persoonlijk snel en behulpzaam.

Top service.en prijs

Alles was helemaal in orde!

Alles in orde en de bestelling was goed ingepakt!

Goede service en netjes op tijd de bestelling geleverd

Comfortabel en correcte service

Zoals omschreven goede koffie en service

Top koffie en super service!

Zeer lekkere koffiebonen en super snelle levering.

Makkelijk te bestellen. Goed verpakt. Snel geleverd

Wat een service!

Wat een goede service! Pro actief voor de klant. Ik had wat problemen met een koffiemachine en de producent. Dat is door DeKoffiethuiswinkel goed opgelost! Bedankt!

Prima producten, nu nog een andere bezorger

Voor mijn Jura wilde ik twee onderdelen vervangen. Die waren bij de Koffiethuiswinkel zó gevonden en besteld krap vóór 17 uur. Helaas niet de volgende dag thuis zoals de website beloofd maar dat is denk ik, meer toe te schrijven aan bezorger GLS. Zij sturen een trackandtrace code die het niet doet, komen vervolgens niet opdagen en sturen de dag erna nog eentje die het ook niet doet. Geen updates, niets. Tot ze opeens om 21:00 op de stoep staan. Mijn bestelling was keurig verpakt en voldoet perfect aan mijn wens. Tip: Ga alsjeblieft met PostNL of DHL in zee, die weten wat ze doen.

Gewoon bestellen bij De koffie thuiswinkel

Altijd prima verzorgd

Wilhelminaweg 96 6951 BS Dieren